Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen harkinnut autoilusta luopumista-neljä kolaria vajaassa kahdessa vuodessa.

Vierailija
13.12.2022 |

Kolme niistä tavallaan omaa syytäni,tai ainakin laitettu niihin syylliseksi. Tänään onneksi joku ajoi perääni.
Mitään kovin vakavaa onneksi tapahtunut. Tähän mennessä. Vakuutukset jo niin kalliit ettei kohta varaa maksaa. Ja mies kiukkunen kaiken lisäksi.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa "tavallaan omaa syytäni"?

Vierailija
2/17 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuinka noin käynyt? Nyt vaan keskityt ajamiseen. Kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pysy pois ratista jos oot noin tumpelo.

Vierailija
4/17 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kerran lähdin ohittamaan toista autoa. Tämä kuski kiihdytti samalla. Sitten tuli auto vastaan,minä kurvasin omalle kaistalle ja osuttiin yhteen. Ohitettavan kanssa. 2. Kissa juoksi tielle. Paniikissa jarrutin,liukas tie auto poikittain toisen nokkaan. Onneksi taajama. 3. Katselin navia turhan tarkasti ja ajoin ojaan. ap

Vierailija
5/17 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana!!! Jäikö kisuli henkiin?

Vierailija
6/17 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miten niin nuo mainitsemasi eivät ole vakavia tapauksia?

Vierailija
7/17 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana!!! Jäikö kisuli henkiin?

Millä ihmeellä tuon tontun väistöillä?  Tontuille anteeksi,kiltti lapsi olen.

Vierailija
8/17 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nuo kyllä aika vakavia asioita.

Vähemmän vakava olisi jokin peruuttaminen tolppaan.

Vierailija
9/17 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, ihan meidän muiden liikenteessä liikkuvien, varsinkin mummojen ja mukuloiden takia, unohda autoilu. En yhtään ihmettele, jos mies on karheana.

Vierailija
10/17 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kerran lähdin ohittamaan toista autoa. Tämä kuski kiihdytti samalla. Sitten tuli auto vastaan,minä kurvasin omalle kaistalle ja osuttiin yhteen. Ohitettavan kanssa. 2. Kissa juoksi tielle. Paniikissa jarrutin,liukas tie auto poikittain toisen nokkaan. Onneksi taajama. 3. Katselin navia turhan tarkasti ja ajoin ojaan. ap

Kettua pienempää ei väistetä liikenteessä. Näin sanoi mulle aikuisoppilaalle ajo-ope 2v sitten.

Vierailija
11/17 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaikki ovat sinun syytäsi. Pitäisikö mennä autokouluun ottamaan ajotunteja, mitä on ennakoiva ajotapa?

Vierailija
12/17 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro1. Ehkä syytä molemmissa. Toki olisi voinut jarruttaa ja palata ohitettavan taakse. nro2. Ehkä luonnollinen reaktio,voisi sattua kenelle vain. nro3. Täysin omaa tyhmyyttä. 

Vierailija
13/17 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kettua pienempää ei väistetä liikenteessä. Näin sanoi mulle aikuisoppilaalle ajo-ope 2v sitten.

Se muuten jäniskin liukkaalla tiellä,jos suoraan renkaan alle tulee voi saada pahaa jälkeä. Auto voi tehdä yllättävän liikkeen. Varsinkin kun nopeutta on.

Vierailija
14/17 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meille opetettiin 20 v sitten ettei mitään saksanpaimenkoiraa pienempää.

Vierailija
15/17 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja vaan, vahinkoja sattuu kaikille

Vierailija
16/17 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko todella sitä mieltä että tämän ap.n tulisi jatkaa autoilua? Ajattelin vain kun noin monta nuolitusta alaspäin kun mietti pitäisikö LOPETTAA AUTOILU. Jota voimmakkaasti suosittelen hänelle.

Vierailija
17/17 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta 1. Ymmärrän hyvin, nykyään on semmoisia ääliöitä liikenteessa, jotka matelee ja kun lähdet ohittamaan sallittua nopeutta niin tää ääliö kiihdyttää.

Vastaavassa tilanteessa melkein kuolin, kun yksi urpo ajoi 60 km/h 80km/h alueella ja lähtiessäni ohittamaan ruuhkan ja vihaisten katseiden kasautuessa taakseni, urpo kiihdytti, kuten teki myös takana olevat.

Ja vaikka ohittamaan lähtiessäni oli pitkä "turvallinen" suora, jolla ehtisi hyvin ohittaa useammankin auton, meinasin törmätä lopulta vastaan tulevaan rekkaan koska urpo ei päästänyt minua takaisin tielle vaan hidasti ja nopeensi sitä mukaa mitä yritin tehdä!! 

Kohta 2. Täysin ymmärrettävää, itsekin varoisin alle juoksevaa kissa tms eläintä jonka havaitsen, ihan perus vaistona tulee selkärangasta, ei voi mitään. 

Kohta 3. No joo, muista Ap keskittyä liikenteeseen ja ota opiksi tästä. Jokainen tekee virheitä, ja enpä montaa tunne joka ei syyllisty millon mihinkäkin virheeseen liikenteessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi