Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpailu naisten huomiosta on armotonta

Vierailija
13.12.2022 |

Kilpailu naisten huomiosta on armotonta Nuoret miehet kertovat Tinderin raadollisuudesta
Tämmönen hesarijuttu. Tuo kuvan mies kuuluu ikäluokkansa komeimpaan 25% AINAKIN ja hänelläkin on vaikeuksia. Voitteko kuvitella millaista on vähemmän komeilla ja lyhyemmillä? Aiotteko av mammat vieläkin jatkaa kaasuvalottamista vaikka nyt hesarikin jo tiedostaa nuorten miesten ongelman? Ongelma on rakenteellinen ja yhteiskunnallinen - sitä ei mikään itsensäkehittäminen tai luonteen parantaminen korjaa.
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009254382.html

Kommentit (247)

Vierailija
221/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä helpottuu kummasti kun jättää naiset omaan arvoonsa eikä välitä niistä tippaakaan ja tekee vain niin kuin itse haluaa. Edes seksi ei ole enää nykyään ole kaiken sen vaivan ja ongelmien arvoista. MGTOW

Ei ole "omien polkujensa kulkemista" jos tälläkin nolon läpinäkyvällä larppauksella hakee huomiota ja vonkaa.

Vaikka kuinka itserakkaasti ja feministisesti kuvittelet että kaikki miehet haluaa naisia on kuitenkin todellakin väärä kuvitelma. En hae huomiota ja enkä todellakaan vonkaa kun naiset ei enää nykyään ole sen arvoisia. Olen todella tyytyväinen ja onnellisempi kun ei tarvitse enää käyttää energiaa naisten iskemiseen. Enemmän tämä päätös on naisia vaivannut ja häirinnyt kun minua sen takia kun eivät enää saa huomioo minulta kun saan jatkuvasti kuulla miksi en huomioi kun en ensin huomioin. Itse en enää suostu alistumaan naisten hyväksikäytettäväksi

Ei tarvitse kuvitella/yleistää yhtään kun täälläkin vaan sitkeästi päivystävät ulionnelliset miktovmikkihiiret.

Myötähäpeällinen ja kiusallisen paljastava freudilainen lipsuslapsus: "en huomioi kun en ensin huomioin".

Vierailija
222/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä helpottuu kummasti kun jättää naiset omaan arvoonsa eikä välitä niistä tippaakaan ja tekee vain niin kuin itse haluaa. Edes seksi ei ole enää nykyään ole kaiken sen vaivan ja ongelmien arvoista. MGTOW

Ei ole "omien polkujensa kulkemista" jos tälläkin nolon läpinäkyvällä larppauksella hakee huomiota ja vonkaa.

Vaikka kuinka itserakkaasti ja feministisesti kuvittelet että kaikki miehet haluaa naisia on kuitenkin todellakin väärä kuvitelma. En hae huomiota ja enkä todellakaan vonkaa kun naiset ei enää nykyään ole sen arvoisia. Olen todella tyytyväinen ja onnellisempi kun ei tarvitse enää käyttää energiaa naisten iskemiseen. Enemmän tämä päätös on naisia vaivannut ja häirinnyt kun minua sen takia kun eivät enää saa huomioo minulta kun saan jatkuvasti kuulla miksi en huomioi kun en ensin huomioin. Itse en enää suostu alistumaan naisten hyväksikäytettäväksi

Ei tarvitse kuvitella/yleistää yhtään kun täälläkin vaan sitkeästi päivystävät ulionnelliset miktovmikkihiiret.

Itse olin klo 16.00 asti töissä enkä ole täällä ollut päivystämässä. Älä minua syytä muiden miesten puheista vai oletko niitä naisia jotka niputtavat ihan kaikki miehet samanlaisiksi yhteen nippuun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti miehillä on vaikeaa Tinderissä. Tinderin käyttäjistä suuri enemmistö (joissain maissa 90%) on miehiä. Ja osa naisten profiilista on botteja. Tämä johtaa matemaattisesti siihen, että vaikka kaikki naiset Tinderistä pariutuisivat, jäisi suurin osa miehistä siellä ilman kumppania. Lisäksi miehissä on varmaan enemmän niitä, jotka hakevat vain seksiä. Sitä en tiedä miten asioihin voisi vaikuttaa.

Ja kun kyse on sovelluksesta, jossa valinta tehdään usein kuvan perusteella (läheskään kaikki eivät kirjoita mitään profiiliin) niin vääjäämättä ne komeimmat ja kauneimmat siellä pärjäävät ja muilla on hankalampaa.

Olen pahoillani niiden ihmisten (sekä miesten että naisten) puolesta, joilla on hankalaa Tinderissä. Mutta en tiedä mitä asialle voisi tehdä.

Vierailija
224/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nykynuoret eivät löydä kumppania enää yökerhoista? Tai opiskelujen parista?

Karkeasti yleistäen pariutumista haluavat naiset etsivät miehiä siitä joukosta, jossa halutaan vain pelata ja irtosuhteilla. Pariutumista haluavat miehet eivät ole potentiaalisia kumppaneita naisten silmissä. Tämä jännästi toimii kaikissa ympäristöissä, joissa olen ollut osallisena, myös yliopistolla.

Kuulutko noihin miehiin? Sitten sinulla ei ole hätää, saat pimperoo. Jos et, unohda naiset, tyydy omaan handuusi. Vttusko ruikutat noista naisista, kun ei niiden onni ja autuus sua kiinnosta, sua kiinnostaa vain, saatko tuheroo.

Vierailija
225/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin klo 16.00 asti töissä enkä ole täällä ollut päivystämässä. Älä minua syytä muiden miesten puheista vai oletko niitä naisia jotka niputtavat ihan kaikki miehet samanlaisiksi yhteen nippuun?

Tyypillistä putkiaivoista minäminäminää kun nyt ei ole kyse yhdestä MGTOWulista vaan aatteesta yleensä. Palstalla on taas mainostettu ja ylistetty migtowin ihanuutta ja kun se tehdään julkisesti -> huomionhakua.

Vierailija
226/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä putkiaivoista minäminäminää kun nyt ei ole kyse yhdestä MGTOWulista vaan aatteesta yleensä. Palstalla on taas mainostettu ja ylistetty migtowin ihanuutta ja kun se tehdään julkisesti -> huomionhakua.

Älä minua syytä muiden tekemisistä ja sanomisista vai hyväksytkö että sinua saa syyttää ja sinut saa tuomita muiden naisten tekojen tai puheiden perusteella?

Vierailija
227/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä minua syytä muiden tekemisistä ja sanomisista vai hyväksytkö että sinua saa syyttää ja sinut saa tuomita muiden naisten tekojen tai puheiden perusteella?

Minä kirjoitin monikossa, mutta sinä jankkaat vain minäminäminästä kun viitta selvästi sopi, muista viis. 

Vierailija
228/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yliopistossa opiskelevan on suositeltavaa poiketa aika ajoin Puolassa ja Liettuassa. Jaksaa painaa opinnoissa. Kortsu messiin. Tinder+strip clubs

Miksi maailmassa? Yliopistossa opiskeleva tapaa luonnollisesti ja ilman tindereitä kauneimmat ja fiksuimmat naiset. Maksullisiin menee herpeshepit jotka ei kelpaa edes syrjäytyneille naisille.

Vierailija
229/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yliopistossa opiskelevan on suositeltavaa poiketa aika ajoin Puolassa ja Liettuassa. Jaksaa painaa opinnoissa. Kortsu messiin. Tinder+strip clubs

Miksi maailmassa? Yliopistossa opiskeleva tapaa luonnollisesti ja ilman tindereitä kauneimmat ja fiksuimmat naiset. Maksullisiin menee herpeshepit jotka ei kelpaa edes syrjäytyneille naisille.

Amkssa paremmat ulkonäöllisesti naiset kuin Yl.

Olen muuten Mqtow.

Vierailija
230/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän haisee epätoivo! :D

Alkaa olla tosi huvittavaa.  

Jään seuraamaan näytelmää.

Vierailija
231/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mqtowmies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amkssa paremmat ulkonäöllisesti naiset kuin Yl.

Olen muuten Mqtow.

Mikä on MQTOW? Se ja sama missä ne miten paremmat naiset kun hekin valitsevat paremmin kuin qääliöitä.

Vierailija
232/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti miehillä on vaikeaa Tinderissä. Tinderin käyttäjistä suuri enemmistö (joissain maissa 90%) on miehiä. Ja osa naisten profiilista on botteja. Tämä johtaa matemaattisesti siihen, että vaikka kaikki naiset Tinderistä pariutuisivat, jäisi suurin osa miehistä siellä ilman kumppania. Lisäksi miehissä on varmaan enemmän niitä, jotka hakevat vain seksiä. Sitä en tiedä miten asioihin voisi vaikuttaa.

Ja kun kyse on sovelluksesta, jossa valinta tehdään usein kuvan perusteella (läheskään kaikki eivät kirjoita mitään profiiliin) niin vääjäämättä ne komeimmat ja kauneimmat siellä pärjäävät ja muilla on hankalampaa.

Olen pahoillani niiden ihmisten (sekä miesten että naisten) puolesta, joilla on hankalaa Tinderissä. Mutta en tiedä mitä asialle voisi tehdä.

Poistua ja pysyä poissa vonkaitkuinkkelinhyväksikäyttö- ja rahastusalustoilta, kuten Tinder, jne.

Vierailija
233/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/menaiset/ilmiot/art-2000008143065.html

Jenni kertoo tajunneensa artikkelia lukiessaan, ettei Tinder ole mikään neutraali deittialusta.

– Tajusin myös, että Tinderin liikevaihdon kannalta on parempi, että en pariudu, vaan että koukutun ja jatkan sovelluksen räpläämistä hamaan tappiin asti.

Vierailija
234/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/menaiset/tyo-ja-raha/art-2000007881966.html

Deittisovellus Bumblen perustaja Whitney Wolfe Herd on yksi tekniikan alan huipuista. Hän on myös maailman nuorin nainen, jonka yritys on listautunut pörssiin.

T:t kannattaa korkeintaan perustaa jos haluaa rahastaa rakkaudennälkäisillä, ei ikinä olla itse lypsettävänä.

Vierailija
235/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kilpailla (haaremiherruudestako?) ja kuinka monen naisen huomio (pelkkä huomioko?) riittää?

Vierailija
236/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nykynuoret eivät löydä kumppania enää yökerhoista? Tai opiskelujen parista?

Karkeasti yleistäen pariutumista haluavat naiset etsivät miehiä siitä joukosta, jossa halutaan vain pelata ja irtosuhteilla. Pariutumista haluavat miehet eivät ole potentiaalisia kumppaneita naisten silmissä. Tämä jännästi toimii kaikissa ympäristöissä, joissa olen ollut osallisena, myös yliopistolla.

Höpö höpö, se on palstamiesten suurta itsepetosta, että komeat miehet ovat kaikki k...päitä. Eivät ole. Tuntemani ovat oikein mukavia, hyväluonteisia ja kaikki pitkäaikaisissa parisuhteissa. Suurin osa miehistä on kuitenkin ihan tavallisen näköisiä ja silti parisuhteissa. Imagine that.

Vierailija
237/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpailu naisista on kovaa ja moni nainen tekee myös rahaa myymällä persettään.  Tänäänkin seksitreffeillä valtava määrä ihan supisuomalaista mammaa myymässä vartaloaan. On lihavaa lepposaa ja hoikempaa ja punatukkaa, siilitukkaa, isotissistä,  pienirintasta ja joku myy käytettyjä pikkuhousujaankin.

Vierailija
238/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpailu naisista on kovaa ja moni nainen tekee myös rahaa myymällä persettään.  Tänäänkin seksitreffeillä valtava määrä ihan supisuomalaista mammaa myymässä vartaloaan. On lihavaa lepposaa ja hoikempaa ja punatukkaa, siilitukkaa, isotissistä,  pienirintasta ja joku myy käytettyjä pikkuhousujaankin.

Mahdotonta on tehdä rahaa ellei ole kysyntää.

Vierailija
239/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtälailla moni mieskin voisi myydä itseään ja/tai palvelujaan, mutta kysyntä olisi harvassa ja epätoivotuilta.

Vierailija
240/247 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanasen oma Tinder-profiili: 2 ilotonta nyrpistelykuvaa, joista paistaa etova omahyväisyys ja kolkko onttous.