Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle: Salakuuntelua, sähköistä häirintää, manipulointia joukkovainoamiseen uskova kokee olevansa vihamielisen ryhmän uhri

Vierailija
13.12.2022 |

https://yle.fi/a/74-20005887

Artikkelissa viitataan suomalaisten joukkovainoamisen uhrien asiaa ajavaan yhdistykseen mainitsematta sen nimeä. Se on Suomen joukkovainotut ry.

Mutta mielenkiintoista, että ihan Ylen artikkeli tuosta vaietusta aiheesta, kun täälläkin aina poistetaan nopeasti keskusteluita gang stalkingista eli joukkovainoamisesta.

Kommentit (362)

Vierailija
181/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mvlehteen kohdistuu kyberhyökkäys LOL.

Vierailija
182/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mvlehteen kohdistuu kyberhyökkäys LOL.

Kohta vuotaa loputkin seitti.orgista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastatkaapa vainotut rehellisesti: Kuinka moni teistä kiskoo piriä tai muita päihteitä? Noin niin kuin päivittäin?

Ja myös mun tuttu luulee, että jos olemme menossa kauppaan, ihan vaikka suunnittelematta, mutta jos kaupan pihassa on poliisiauto, ihan sattumalta, niin tuttuni mielestä se odottaa siellä häntä. Ne tietää, että olemme menossa juuri tuohon kauppaan. Eli aika pelottavaa, että jo tämän keskustelun perusteella vainottuja on aika paljon.

En käytä mitään huumeita enkä edes juo nykyään juuri ollenkaan. Tämä vuonna olen ollut ehkä kerran humalassa, mutten kunnolla kännissä kertaakaan.

Olen skarppi ja teräväpäinen tyyppi. Siinä onkin varmaan yksi syy, miksi minua vainotaan: olen toisinajattelija ja lisäksi teräväkielinen ja taitava kirjoittaja. Valtaapitävät eivät yleensä pidä sellaisista henkilöistä, koska heidät koetaan uhkana, koska he voivat vaikuttaa muihinkin.

DDR:ssä vainottiin samankaltaisilta keinoilla toisinajattelijoita, jotka Stasi näki potentiaalisina vallankumouksellisina vaikuttajina.

DDR:ää ei ole ollut olemassakaan yli 30 vuoteen. On kyllä kauhea sairaus, säälin myös läheisiä.

Ei ole ei, mutta DDR:ssä toisinajattelijoihin kohdistettu Zersetzung on dokumentoitu historiallinen ennakkotapaus siitä, että gang stalkingissa käytettyjä metodeita on käytetty järjestelmällisessä vainoamisessa.

Tässä saksalaisen Stasin arkistojen tutkijan kuvausta suomennettuna:

https://www.maxhertzberg.co.uk/background/politics/stasi-tactics/

Yksilöiden Zersetzung suoritettiin yleensä heikentämällä järjestelmällisesti kohteen elämänlaatua (sekä sosiaalielämässä että työelämässä) tarkoituksena yksinkertaisesti tuhota kohteen itseluottamus. Taktiikoita oli monenlaisia, kuten herjaavien huhujen levittäminen, ongelmien aiheuttaminen työpaikalla jne…

Zersetzungin ensimmäinen vaihe oli kaikkien valtion hallussa olevien tietojen, kuten esim. terveystietojen, kouluraporttien, poliisirekisterin, tiedusteluraporttien ja kotietsinnöillä hankitun tiedon arvioiminen. Tässä vaiheessa he etsivät kaikkia mahdollisia (sosiaalisia, emotionaalisia tai psykologisia) heikkoja kohtia, joita voitaisiin käyttää kohteen painostamiseen, kuten esim. avioliiton ulkopuoliset suhteet, rikosrekisterimerkinnät, alkoholismi, huumeidenkäyttö tai erottavat tekijät kohteen ja hänen ryhmänsä välillä (kuten esim. ikä, yhteiskuntaluokka, pukeutumistyyli), joita voitaisiin käyttää hänen sosiaaliseen eristämiseen.

Tämän jälkeen laadittiin Zersetzung-strategia: Mikä tarkalleen ottaen oli sen tavoite? Mitä taktiikoita pitäisi käyttää kohteen henkilökohtaisen tilanteen ja luonteenpiirteiden hyödyntämiseksi? Mikä oli aikahaarukka?

Seuraava vaihe oli usein aloittaa salaisen seurannan lisäksi avoin tarkkailu tarkoituksena viestittää kohteelle, että hän oli Stasin mielenkiinnon kohteena ja aiheuttaa turvattomuuden tunnetta ja vainoharhaisuutta. Taktiikoihin kuului mm. kuulusteleminen, toistuvat pysäytykset ja etsinnät, oudot äänet puhelinlinjoilla, näkyvät käynnit työpaikalla, jotta pomot ja työtoverit tulivat tietoisiksi poliisin mielenkiinnosta kohdetta kohtaan jne.

Loppuvaiheeseen kuului psykologinen ja fyysinen ahdistelu: tavaroiden siirteleminen kotona (jonain aamuna herätyskello soi viideltä eikä seitsemältä aamulla, sukat olivat väärässä laatikossa, kahvi oli yhtäkkiä loppu…), polkupyörille ja moottoriajoneuvoille aiheutetut vahingot (esim. renkaiden puhkominen), huhujen levittäminen, kuten yllä mainittiin, tavaroiden tilaaminen kohteen nimellä jne.

Olisipa hauskaa, jos joku vainooja lukisi Kannasta terveystietoja ja yrittäisi niistä päätellä, mitkä ovat potilaan heikot kohdat. Menisi ihan metsään, kun siellä on niin paljon virheitä.

Vierailija
184/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://areena.yle.fi/1-4261935

Olliver Hawk

1 h 15 min

Voi aiheuttaa ahdistusta

Sallittu yli 7-vuotiaille

Dokumentti mestarihypnotisoijasta Olavi Hakasalosta. Huom! Dokumentti on poistettu Areenasta vastaavan toimittajan päätöksellä.

Jaa ei tartte kattoo.

Vierailija
185/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harrastaisi tuollaista gang stalkingia, niin ainakin siihen kuluisi paljon aikaa. Olisiko se sitten sen kaiken vaivannäön arvoista?

Vierailija
186/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos harrastaisi tuollaista gang stalkingia, niin ainakin siihen kuluisi paljon aikaa. Olisiko se sitten sen kaiken vaivannäön arvoista?

Onhan joillakin aikaa vainoamiseen. Esim. Armanin ohjelmassa kerrottiin jostain miehestä, joka kävi aina kiertelemässä naisen talon ympärillä, vaikka siellä oli riistakamerat ja kaikki, eikä poliisikaan mahtanut asialle mitään.

Vierailija
187/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://news.microsoft.com/fi-fi/2017/08/29/yrityksia-tuotekehityksessa…

Yrityksiä tuotekehityksessä tukeva IoT Paja aukeaa tänään

" Microsoftin perustaman IoT Paja -säätiön alaisuudessa toimiva IoT Paja avaa tänään ovensa Espoossa. Säätiön tarkoituksena on edistää esineiden internetin (Internet of Things, IoT) kasvua ja laajentumista ja tukea suomalaisia startup- ja pk-yrityksiä IoT-tuotteiden kehityksessä, jotta ne pystyvät vastaamaan kasvavaan globaaliin kysyntään. IoT Paja tarjoaa laitteisto-osaamista ja pilvipalveluihin liittyvää jatkuvaa tukea suomalaisille startupeille ja pienyrityksille.

!!!!!Microsoft teki säätiöön 14 miljoonan Yhdysvaltain dollarin kertaluontoisen investoinnin osana Suomi 100 -juhlavuoden hankkeitaan.!!!! Suomessa on erinomaista laiteosaamista, ja IoT on yksi nopeimmin kasvavista aloista. IoT Paja pyrkii yhdistämään tämän osaamisen sekä muuttamaan ideat toimiviksi prototyypeiksi ja edelleen suomalaisiksi menestystuotteiksi. Yhteistyöllä rakennamme Suomen seuraavaa sataa vuotta, sanoo Max Mickelsson, Microsoftin tietoyhteiskuntasuhteiden johtaja ja IoT Paja -säätiön hallituksen varapuheenjohtaja."

Hei, "ilmaista" rahaa...

Vierailija
188/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö ap mikä olisi sulle se kaikkein pelottavin skenaario? Että sua ei vainoaisikaan kukaan. Että olisit oikeasti se yksinäinen, työtön, sairas rassukka, joka ei kiinnosta ketään. Että sä et olisi tärkeä kenellekään, edes niille vainoajille. Sun pääsi ei kestä tätä tarpeettomuuden tunnetta mutta koska sun psyykkinen oireilusi estää esimerkiksi ystävien, harrastusten ja töiden hankkimisen, sä perustelet omaa tärkeyttäsi sillä, että sut on valittu. Sut on valittu vainoajien toimesta ja he vainoavat juuri sinua. Koska sinä olet tärkeä ja ainutlaatuinen ja sinulla on Tietoa, sellaista tietoa jota toisilla ei ole. 

Yhtäkkiä elämällesi tulee tarkoitus. Yhtäkkiä kaikki sinulle tapahtuneet pahat asiat selittyvät vainoamisella. Maailma onkin yhtäkkiä selkeä ja ymmärrettävä eikä monimutkainen ja kaoottinen. Jopa koulukiusaamisesi saa jonkin motiivin: se johtuu sinun herkkyydestäsi ja ainutlaatuisuudestasi. 

Pohjimmiltasi olet herkkänahkainen narsisti, joka ei kykene hyväksymään, ettei ole paljon mitään. 

- Minulla on aika paljonkin kavereita.

- Minulla on paljon harrastuksia, joista joissain olen myös todella harjaantunut ja taitava. Ne ovat minun elämäntarkoitus, jos jokin.

- Olen kansalaisaktivisti ja joillain minun aktivistikavereilla on samanlaisia kokemuksia. 

- Käy sanomassa vainoamisen organisoijille, että minä en ole niin tärkeä henkilö, että minuun kannattaisi tuhlata niin paljon aikaa, rahaa ja miestyötunteja.

Laitaoikeistolainen?

Olen kansallismielinen ja vastustan massam##h#nmuuttoa jyrkästi.

Ja olen vastustanut Suomen valvontayhteiskunta- ja poliisivaltiokehitystä, joka on nyt varsinkin koronapandemian aikana edennyt kovaa vauhtia.

Ns. uudesta maailmanjärjestyksestä (NWO) olen kirjoittanut jo 15 vuotta, ja nyt monet niistä agendoista on toteutunut tai toteutumassa.

Kansallismielinen, määhänmyyttökriittinen, valvontayhteiskuntakapinallinen ja NWO-tarkkailija.

Ja joukkovainoamisen uhri. Kappas, kappas, mikä yhteensattuma.

Kerrotko lyhyesti vielä mitä mieltä olet koronaviruksesta, sen torjunnasta maskeilla ja rokotteilla, WEF:sta, Putinista ja Trumpista.

Tuolla itänaapurissahan nyt on nimenomaan sellainen valvontayhteiskunta, kun heikäläiset ovat päässeet valtaan.

NWO-hörhö on tuloksena, kun mielenterveysongelmat yhdistyvät kusipäisyyteen.

https://nwohavaintoja.blogspot.com/

Teemujazz

Teemu Vehkala show

Tunnettu jo 2011, joutui kai tuolloin jo pakkohoitoon.

@Teemujazz

Vastauksena käyttäjälle

@LauraHuhtasaari

Klaus Schwab juonii tällä hetkellä jo GREAT RESETTIÄ, joka tulee sen energiakriisin jälkeen. Rahajärjestelmästä luovutaan ja tilalle tulee Viherpiipertäjien ID-maksujärjestelmä, jossa kaikki määritellään "hiilipisteillä". Se on teknokraatti-elitistien märkä päiväuni.

Tuossahan kaikki ovat mukana: kok, kepu, vas, sdp, vihr, ps, rkp jne. Missä maailmassa ihmiset oikein elävät? Äänestämisellä ei voi vaikuttaa mihinkään.

VKK, SKE, Vapauden liitto ja Kristallipuolue

Ei ei. Convoi mielenosoitus oli ihankansasta itsestään lähtöisin. Siksi sitä pilkattiin kaikilla saiteilla.

Esim stop oilin ja näiden kadullaistujien takana taas on kansainvälinen raha, ja niitä ylistetään.

Niin tarkoitatko tuota känni-voi-voita, jossa taisi olla ihan muutamia kymmeniä osallistujia? Se taidettiin kyllä masinoida Tehtaankadulta ja lampaat menivät perässä.

Vierailija
189/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuisi tuollaisen kohteeksi, niin kannattaisi varmaan teeskennellä ettei huomaa sitä lainkaan. Antaisi häiriköiden vain rauhassa esittää katuteatteriaan.

Vierailija
190/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö ap mikä olisi sulle se kaikkein pelottavin skenaario? Että sua ei vainoaisikaan kukaan. Että olisit oikeasti se yksinäinen, työtön, sairas rassukka, joka ei kiinnosta ketään. Että sä et olisi tärkeä kenellekään, edes niille vainoajille. Sun pääsi ei kestä tätä tarpeettomuuden tunnetta mutta koska sun psyykkinen oireilusi estää esimerkiksi ystävien, harrastusten ja töiden hankkimisen, sä perustelet omaa tärkeyttäsi sillä, että sut on valittu. Sut on valittu vainoajien toimesta ja he vainoavat juuri sinua. Koska sinä olet tärkeä ja ainutlaatuinen ja sinulla on Tietoa, sellaista tietoa jota toisilla ei ole. 

Yhtäkkiä elämällesi tulee tarkoitus. Yhtäkkiä kaikki sinulle tapahtuneet pahat asiat selittyvät vainoamisella. Maailma onkin yhtäkkiä selkeä ja ymmärrettävä eikä monimutkainen ja kaoottinen. Jopa koulukiusaamisesi saa jonkin motiivin: se johtuu sinun herkkyydestäsi ja ainutlaatuisuudestasi. 

Pohjimmiltasi olet herkkänahkainen narsisti, joka ei kykene hyväksymään, ettei ole paljon mitään. 

- Minulla on paljon harrastuksia, joista joissain olen myös todella harjaantunut ja taitava. Ne ovat minun elämäntarkoitus, jos jokin.

- Olen kansalaisaktivisti ja joillain minun aktivistikavereilla on samanlaisia kokemuksia. 

- Käy sanomassa vainoamisen organisoijille, että minä en ole niin tärkeä henkilö, että minuun kannattaisi tuhlata niin paljon aikaa, rahaa ja miestyötunteja.

Laitaoikeistolainen?

Ja olen vastustanut Suomen valvontayhteiskunta- ja poliisivaltiokehitystä, joka on nyt varsinkin koronapandemian aikana edennyt kovaa vauhtia.

Ns. uudesta maailmanjärjestyksestä (NWO) olen kirjoittanut jo 15 vuotta, ja nyt monet niistä agendoista on toteutunut tai toteutumassa.

Kansallismielinen, määhänmyyttökriittinen, valvontayhteiskuntakapinallinen ja NWO-tarkkailija.

Kerrotko lyhyesti vielä mitä mieltä olet koronaviruksesta, sen torjunnasta maskeilla ja rokotteilla, WEF:sta, Putinista ja Trumpista.

Tuolla itänaapurissahan nyt on nimenomaan sellainen valvontayhteiskunta, kun heikäläiset ovat päässeet valtaan.

Teemujazz

Teemu Vehkala show

@Teemujazz

Vastauksena käyttäjälle

@LauraHuhtasaari

Klaus Schwab juonii tällä hetkellä jo GREAT RESETTIÄ, joka tulee sen energiakriisin jälkeen. Rahajärjestelmästä luovutaan ja tilalle tulee Viherpiipertäjien ID-maksujärjestelmä, jossa kaikki määritellään "hiilipisteillä". Se on teknokraatti-elitistien märkä päiväuni.

Tuossahan kaikki ovat mukana: kok, kepu, vas, sdp, vihr, ps, rkp jne. Missä maailmassa ihmiset oikein elävät? Äänestämisellä ei voi vaikuttaa mihinkään.

Ei ei. Convoi mielenosoitus oli ihankansasta itsestään lähtöisin. Siksi sitä pilkattiin kaikilla saiteilla.

Esim stop oilin ja näiden kadullaistujien takana taas on kansainvälinen raha, ja niitä ylistetään.

Niin tarkoitatko tuota känni-voi-voita, jossa taisi olla ihan muutamia kymmeniä osallistujia? Se taidettiin kyllä masinoida Tehtaankadulta ja lampaat menivät perässä.

Mites kanadassa?

mielenosoittajien tilit jäädytettiin. Luottokortit eivät toimineet. Polttoaineet takavarikoitiin ja palautettiin sokerilla terästettynä.

Oli vaarana että valtio lunastaa rekat, en tiedä miten siinä kävi. Siellä yksi mies käveli hakkkarisfin kanssa niin se yksi mies uutisoitiin laajasti että katsokaa mielenosoittajat on nakkseja...

Vierailija
191/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun koronakeskustelu kiehui tällä palstalla, joku laittoi postauksen siitä, että koronadenialisteja valvotaan aivan kuten nasseja yms.  Klassinen "löylyä lissää" -liike.

Eikös sitten joku jo huomannut epäilyttävän pakettiauton kotinsa pihakadulla. Koiranulkoiluttajatkin alkoivat vaikuttaa uhkaavilta, oli kuulemma pitkän ajan kuvio menossa hänen valvomisekseen kun kymmenen vuotta sitten oli tuo koiranulkoiluttaja muuttanut naapuriin. 

Hoh hoijaa...

Vierailija
192/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitaoikeistolainen?

Teemujazz

Teemu Vehkala show

@Teemujazz

Vastauksena käyttäjälle

@LauraHuhtasaari

Mites kanadassa?

mielenosoittajien tilit jäädytettiin. Luottokortit eivät toimineet. Polttoaineet takavarikoitiin ja palautettiin sokerilla terästettynä.

Oli vaarana että valtio lunastaa rekat, en tiedä miten siinä kävi. Siellä yksi mies käveli hakkkarisfin kanssa niin se yksi mies uutisoitiin laajasti että katsokaa mielenosoittajat on nakkseja...

Ihan oikein tuolle joutoporukalle! Ei tuolla Ameriikassakaan kunnon yrittäjällä ole aikaa palloilla torilla päiväkausia.

Vierailija
193/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos se vainottu alkaisikin vainota niitä vainoajia?

Vierailija
194/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tyypillinen tapa häiritä psykologisesti kohdetta on se, että yläkerran asukas vetää vessan tai avaa vesihanan toistuvasti ja jatkuvasti juuri silloin, kun kohde menee itse kylpyhuoneeseen/vessaan. Miten naapuri voi tietää, milloin kohde menee vessaan? Luvattoman teknisen tarkkailun avulla. Se voidaan tehdä esim. nuppineulan kokoisten piilokameroiden avulla, mutta itse en ole löytänyt kodistani sellaisia, ja tarkkailu voidaan ilmeisesti tehdä myös modernin tutkateknologian (röntgen-tutka, WiFi-tutka tms.) avulla."

Tämä on klassinen esimerkki skitsofreenisesta epäilystä. Valitettavasti kaikkia noita epäilyjä ei saada ihmisestä kokonaan millään lääkkeellä pois vaan oireita voidaan ainoastaan helpottaa sen verran, että ihminen voi asua itsenäisesti ja päästetään avohoitoon. Sitten kun hän lakkaa syömästä lääkkeitään, alkaa oireiden paheneminen ja jossain vaiheessa ollaan taas suljetulla osastolla. Tätä pumppausta tapahtuu kymmeniäkin kertoja ja joka psykoosin jälkeen aivot ovat entistä enemmän sekaisin.

Minä ainakin kuulen, milloin yläkerran naapuri menee vessaan. Ensin kuuluu painavat norsuaskeleet, oven saranoiden vinkaisu ja sitten niagaramainen lorina. Ei siihen salakuuntelulaitteita tarvita.

Vierailija
195/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitaoikeistolainen?

Teemujazz

Teemu Vehkala show

@Teemujazz

Vastauksena käyttäjälle

@LauraHuhtasaari

Suomi herää-, 612- ja Motti612-mielenilmauksia on mainostettu Convoy Finlandin sosiaalisessa mediassa. Helmikuussa järjestetyssä Convoy Finland -mielenosoituksessa toimittajiin kohdistui häirintää. Toimittajia esimerkiksi uhkailtiin ja heidän työvälineitään riistettiin. Alkuvuodesta Convoy-mielenosoituksissa poliisi otti joitakin ihmisiä kiinni häiriökäyttäytymisen takia.

https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/5571743

Fasisteja ja putinistejahan siellä. Oliko Rufi? Ketäs ne oli ne punaisten sirppi ja vasara -lippujen heiluttelijamolottajat?

Logiikka ei päde. Convoy vastusti kaikkia pahimpia korona-pakkotoimia.

Juuri nuo epäloogiset ja mielivaltaiset pakkotoimet ovat suoraan Kiinasta. Kiina ja venäjä ovat hyvää pataa keskenään.

Länsimaisella ihmisellä on oma tahto ja vahva luonne. Tällaiset tyypit vastustavat kommunistien diktatuureja.

Aasialainen matelee auktoriteettien edessä.

Vierailija
196/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos se vainottu alkaisikin vainota niitä vainoajia?

Hän tarvitsisi siihen isomman jengin ja jotain vaikutusvaltaa.

Vierailija
197/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Tyypillinen tapa häiritä psykologisesti kohdetta on se, että yläkerran asukas vetää vessan tai avaa vesihanan toistuvasti ja jatkuvasti juuri silloin, kun kohde menee itse kylpyhuoneeseen/vessaan. Miten naapuri voi tietää, milloin kohde menee vessaan? Luvattoman teknisen tarkkailun avulla. Se voidaan tehdä esim. nuppineulan kokoisten piilokameroiden avulla, mutta itse en ole löytänyt kodistani sellaisia, ja tarkkailu voidaan ilmeisesti tehdä myös modernin tutkateknologian (röntgen-tutka, WiFi-tutka tms.) avulla."

Tämä on klassinen esimerkki skitsofreenisesta epäilystä. Valitettavasti kaikkia noita epäilyjä ei saada ihmisestä kokonaan millään lääkkeellä pois vaan oireita voidaan ainoastaan helpottaa sen verran, että ihminen voi asua itsenäisesti ja päästetään avohoitoon. Sitten kun hän lakkaa syömästä lääkkeitään, alkaa oireiden paheneminen ja jossain vaiheessa ollaan taas suljetulla osastolla. Tätä pumppausta tapahtuu kymmeniäkin kertoja ja joka psykoosin jälkeen aivot ovat entistä enemmän sekaisin.

Minä ainakin kuulen, milloin yläkerran naapuri menee vessaan. Ensin kuuluu painavat norsuaskeleet, oven saranoiden vinkaisu ja sitten niagaramainen lorina. Ei siihen salakuuntelulaitteita tarvita.

Ei salakuuntelulaitteita eikä salaliittoja...

Vierailija
198/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kaverini kertoili vähän tuollaisia vainoamisjuttuja yhdessä vaiheessa. Nykyään hänellä on psykoosilääkitys. On muuten ihan normaali.

Vierailija
199/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun kaverini kertoili vähän tuollaisia vainoamisjuttuja yhdessä vaiheessa. Nykyään hänellä on psykoosilääkitys. On muuten ihan normaali.

Eli ei ole mitään muuta oireita kuin se, että uskoo olevansa vainottu? Mitäpä jos se sitten onkin vainottu.

Kyllähän minullekin annettiin vuosia sitten diagnoosi määrittelemätön psykoottinen häiriö, ja se perustui ihan siihen, että olin puhunut mm., että autoilla on alettu seuraamaan minua. M1-lähetteessä ihan luki, että luulee täysin psykoottisesti, että autoilla seurataan. Ihan hömppätiedettä, kun tuollaisilla perusteilla annetaan diagnoosi mielenhäiriöstä. :D

Eikä minulla ollutkaan mitään muuta ns. psykoosin oireita, ei varsinkaan skitsofrenian, joten ne meni sitten tuolla määrittelemättömällä häiriöllä, kun jotain piti keksiä.

Vierailija
200/362 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun koronakeskustelu kiehui tällä palstalla, joku laittoi postauksen siitä, että koronadenialisteja valvotaan aivan kuten nasseja yms.  Klassinen "löylyä lissää" -liike.

Eikös sitten joku jo huomannut epäilyttävän pakettiauton kotinsa pihakadulla. Koiranulkoiluttajatkin alkoivat vaikuttaa uhkaavilta, oli kuulemma pitkän ajan kuvio menossa hänen valvomisekseen kun kymmenen vuotta sitten oli tuo koiranulkoiluttaja muuttanut naapuriin. 

Hoh hoijaa...

https://www.devex.com/news/un-enlists-10-000-digital-volunteers-to-figh…

UN enlists 10,000 digital volunteers to fight COVID-19 misinformation