Yle: Salakuuntelua, sähköistä häirintää, manipulointia joukkovainoamiseen uskova kokee olevansa vihamielisen ryhmän uhri
Artikkelissa viitataan suomalaisten joukkovainoamisen uhrien asiaa ajavaan yhdistykseen mainitsematta sen nimeä. Se on Suomen joukkovainotut ry.
Mutta mielenkiintoista, että ihan Ylen artikkeli tuosta vaietusta aiheesta, kun täälläkin aina poistetaan nopeasti keskusteluita gang stalkingista eli joukkovainoamisesta.
Kommentit (362)
Joukkovainoaminen on tunnettu taktiikka, joka tähtää lähinnä ihmisen psyyken hajottamiseen. Mutta se on niin resurssi-intensiivistä, ettei sitä todellakaan tuhlata tavan tahvoihin. Joten jos sinusta tuntuu, että sinua vainotaan oikein joukolla, mieti ensin, mitä niin tärkeää olet muka tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö ap mikä olisi sulle se kaikkein pelottavin skenaario? Että sua ei vainoaisikaan kukaan. Että olisit oikeasti se yksinäinen, työtön, sairas rassukka, joka ei kiinnosta ketään. Että sä et olisi tärkeä kenellekään, edes niille vainoajille. Sun pääsi ei kestä tätä tarpeettomuuden tunnetta mutta koska sun psyykkinen oireilusi estää esimerkiksi ystävien, harrastusten ja töiden hankkimisen, sä perustelet omaa tärkeyttäsi sillä, että sut on valittu. Sut on valittu vainoajien toimesta ja he vainoavat juuri sinua. Koska sinä olet tärkeä ja ainutlaatuinen ja sinulla on Tietoa, sellaista tietoa jota toisilla ei ole.
Yhtäkkiä elämällesi tulee tarkoitus. Yhtäkkiä kaikki sinulle tapahtuneet pahat asiat selittyvät vainoamisella. Maailma onkin yhtäkkiä selkeä ja ymmärrettävä eikä monimutkainen ja kaoottinen. Jopa koulukiusaamisesi saa jonkin motiivin: se johtuu sinun herkkyydestäsi ja ainutlaatuisuudestasi.
Pohjimmiltasi olet herkkänahkainen narsisti, joka ei kykene hyväksymään, ettei ole paljon mitään.- Minulla on aika paljonkin kavereita.
- Minulla on paljon harrastuksia, joista joissain olen myös todella harjaantunut ja taitava. Ne ovat minun elämäntarkoitus, jos jokin.
- Olen kansalaisaktivisti ja joillain minun aktivistikavereilla on samanlaisia kokemuksia.
- Käy sanomassa vainoamisen organisoijille, että minä en ole niin tärkeä henkilö, että minuun kannattaisi tuhlata niin paljon aikaa, rahaa ja miestyötunteja.
Laitaoikeistolainen?
Olen kansallismielinen ja vastustan massam##h#nmuuttoa jyrkästi.
Ja olen vastustanut Suomen valvontayhteiskunta- ja poliisivaltiokehitystä, joka on nyt varsinkin koronapandemian aikana edennyt kovaa vauhtia.
Ns. uudesta maailmanjärjestyksestä (NWO) olen kirjoittanut jo 15 vuotta, ja nyt monet niistä agendoista on toteutunut tai toteutumassa.
Kansallismielinen, määhänmyyttökriittinen, valvontayhteiskuntakapinallinen ja NWO-tarkkailija.
Ja joukkovainoamisen uhri. Kappas, kappas, mikä yhteensattuma.
Kerrotko lyhyesti vielä mitä mieltä olet koronaviruksesta, sen torjunnasta maskeilla ja rokotteilla, WEF:sta, Putinista ja Trumpista.
Tuolla itänaapurissahan nyt on nimenomaan sellainen valvontayhteiskunta, kun heikäläiset ovat päässeet valtaan.
NWO-hörhö on tuloksena, kun mielenterveysongelmat yhdistyvät kusipäisyyteen.
https://nwohavaintoja.blogspot.com/
Teemujazz
Teemu Vehkala show
Tunnettu jo 2011, joutui kai tuolloin jo pakkohoitoon.
@Teemujazz
Vastauksena käyttäjälle
@LauraHuhtasaari
Klaus Schwab juonii tällä hetkellä jo GREAT RESETTIÄ, joka tulee sen energiakriisin jälkeen. Rahajärjestelmästä luovutaan ja tilalle tulee Viherpiipertäjien ID-maksujärjestelmä, jossa kaikki määritellään "hiilipisteillä". Se on teknokraatti-elitistien märkä päiväuni.
Tuossahan kaikki ovat mukana: kok, kepu, vas, sdp, vihr, ps, rkp jne. Missä maailmassa ihmiset oikein elävät? Äänestämisellä ei voi vaikuttaa mihinkään.
VKK, SKE, Vapauden liitto ja Kristallipuolue
Ei ei. Convoi mielenosoitus oli ihankansasta itsestään lähtöisin. Siksi sitä pilkattiin kaikilla saiteilla.
Esim stop oilin ja näiden kadullaistujien takana taas on kansainvälinen raha, ja niitä ylistetään.Niin tarkoitatko tuota känni-voi-voita, jossa taisi olla ihan muutamia kymmeniä osallistujia? Se taidettiin kyllä masinoida Tehtaankadulta ja lampaat menivät perässä.
Mites kanadassa?
mielenosoittajien tilit jäädytettiin. Luottokortit eivät toimineet. Polttoaineet takavarikoitiin ja palautettiin sokerilla terästettynä.
Oli vaarana että valtio lunastaa rekat, en tiedä miten siinä kävi. Siellä yksi mies käveli hakkkarisfin kanssa niin se yksi mies uutisoitiin laajasti että katsokaa mielenosoittajat on nakkseja...Ihan oikein tuolle joutoporukalle! Ei tuolla Ameriikassakaan kunnon yrittäjällä ole aikaa palloilla torilla päiväkausia.
Onko ne hollantilaiset maanviljelijätkin joutoporukkaa? Erityisesti se nuor mies joka melkein menetti henkensä poliisin luotiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaverini kertoili vähän tuollaisia vainoamisjuttuja yhdessä vaiheessa. Nykyään hänellä on psykoosilääkitys. On muuten ihan normaali.
Eli ei ole mitään muuta oireita kuin se, että uskoo olevansa vainottu? Mitäpä jos se sitten onkin vainottu.
Kyllähän minullekin annettiin vuosia sitten diagnoosi määrittelemätön psykoottinen häiriö, ja se perustui ihan siihen, että olin puhunut mm., että autoilla on alettu seuraamaan minua. M1-lähetteessä ihan luki, että luulee täysin psykoottisesti, että autoilla seurataan. Ihan hömppätiedettä, kun tuollaisilla perusteilla annetaan diagnoosi mielenhäiriöstä. :D
Eikä minulla ollutkaan mitään muuta ns. psykoosin oireita, ei varsinkaan skitsofrenian, joten ne meni sitten tuolla määrittelemättömällä häiriöllä, kun jotain piti keksiä.
Niin, eihän hullu tiedä olevansa sellainen. Suoraa kieltä, sori siitä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus kun koronakeskustelu kiehui tällä palstalla, joku laittoi postauksen siitä, että koronadenialisteja valvotaan aivan kuten nasseja yms. Klassinen "löylyä lissää" -liike.
Eikös sitten joku jo huomannut epäilyttävän pakettiauton kotinsa pihakadulla. Koiranulkoiluttajatkin alkoivat vaikuttaa uhkaavilta, oli kuulemma pitkän ajan kuvio menossa hänen valvomisekseen kun kymmenen vuotta sitten oli tuo koiranulkoiluttaja muuttanut naapuriin.
Hoh hoijaa...
https://www.devex.com/news/un-enlists-10-000-digital-volunteers-to-figh…
UN enlists 10,000 digital volunteers to fight COVID-19 misinformation
Niin, nuo 10 000 vapaaehtoistako kyttäsivät tuota vainoharhaista raukkaa?
Vierailija kirjoitti:
En käsitä mikä saa ihan tavallisen Tahvon kuvittelemaan, että hän (yleensä päihdeongelmainen syrjäytynyt reppana) on niin tärkeä ihminen, että hallitus/CIA/FBI käyttäisi häneen resursseja ainoana päämääränä saada hänet päätymään itsemurhaan tai hullujen huoneelle. Mitä siitä kukaan hyötyisi?
No sen olen huomannut, että järkeä näille on turha puhua. Eivät ymmärrä. Minun ex on gang stalkingin "uhri". Ja minä niin sanotusti hänen vainoajansa. Olen lymyillyt puskissa ja vakoillut häntä, olen murtautunut hänen puhelimeensa ja tehnyt sairaita juttuja. Olen perustanut viharyhmiä netissä hänen kiusakseen ja mitä vielä? Viranomaiset on nyt mun kuulemma mun perässä... :) Huoh. Mitään noista en ole oikeasti tehnyt.
Se mikä saa tuota tekemään on yleensä paranoidinen skitsofrenia tai sitten harhaluuloisuushäiriö. Molemmat mielen sairauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ja näin käy kun puhuu lääkeyhtiötä vastaan. Nainen on nyttemmin " yllättäen" kuollut.
Tässä taas huomaa nämä vainoharhaisten jutut. Ei se, että nainen on kuollut (onko edes) tee hänen huuhaastaan yhtään enempää totta!
Vierailija kirjoitti:
Ja näin käy kun puhuu lääkeyhtiötä vastaan. Nainen on nyttemmin " yllättäen" kuollut.
Kulkutauti vai itsari ampumalla, selkäänpuukotuksella ja parvekkeelta hyppäämällä?
Vierailija kirjoitti:
Joukkovainoaminen on tunnettu taktiikka, joka tähtää lähinnä ihmisen psyyken hajottamiseen. Mutta se on niin resurssi-intensiivistä, ettei sitä todellakaan tuhlata tavan tahvoihin. Joten jos sinusta tuntuu, että sinua vainotaan oikein joukolla, mieti ensin, mitä niin tärkeää olet muka tehnyt.
Dunning-Krugerilaiset luulevat olevansa ylivertaisia lumihiutaleita, joten TOTTA KAI he ovat tärkeitä ja heitä pitää vainota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaverini kertoili vähän tuollaisia vainoamisjuttuja yhdessä vaiheessa. Nykyään hänellä on psykoosilääkitys. On muuten ihan normaali.
Eli ei ole mitään muuta oireita kuin se, että uskoo olevansa vainottu? Mitäpä jos se sitten onkin vainottu.
Kyllähän minullekin annettiin vuosia sitten diagnoosi määrittelemätön psykoottinen häiriö, ja se perustui ihan siihen, että olin puhunut mm., että autoilla on alettu seuraamaan minua. M1-lähetteessä ihan luki, että luulee täysin psykoottisesti, että autoilla seurataan. Ihan hömppätiedettä, kun tuollaisilla perusteilla annetaan diagnoosi mielenhäiriöstä. :D
Eikä minulla ollutkaan mitään muuta ns. psykoosin oireita, ei varsinkaan skitsofrenian, joten ne meni sitten tuolla määrittelemättömällä häiriöllä, kun jotain piti keksiä.
Vainoamisesta. Suomen rikoslakiin lisättiin vainoaminen v. 2014, eli kyllä sekin ihan todellista on. Poliisi kertoi siitä jossakin lehdessä ja itselleni oli yllätys kuinka yleistä se on Suomessa.
Poliisi kertoi, että vain mielikuvitus on rajana mitä keinoja nämä vainoajat keksivät. Mahdollisesti yleisin vainoajatyyppi on mustasukkainen exä.
Onkohan Suomi jotenkin vainoajien luvattu maa?
Ilkeä kansanluonne tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö ap mikä olisi sulle se kaikkein pelottavin skenaario? Että sua ei vainoaisikaan kukaan. Että olisit oikeasti se yksinäinen, työtön, sairas rassukka, joka ei kiinnosta ketään. Että sä et olisi tärkeä kenellekään, edes niille vainoajille. Sun pääsi ei kestä tätä tarpeettomuuden tunnetta mutta koska sun psyykkinen oireilusi estää esimerkiksi ystävien, harrastusten ja töiden hankkimisen, sä perustelet omaa tärkeyttäsi sillä, että sut on valittu. Sut on valittu vainoajien toimesta ja he vainoavat juuri sinua. Koska sinä olet tärkeä ja ainutlaatuinen ja sinulla on Tietoa, sellaista tietoa jota toisilla ei ole.
Yhtäkkiä elämällesi tulee tarkoitus. Yhtäkkiä kaikki sinulle tapahtuneet pahat asiat selittyvät vainoamisella. Maailma onkin yhtäkkiä selkeä ja ymmärrettävä eikä monimutkainen ja kaoottinen. Jopa koulukiusaamisesi saa jonkin motiivin: se johtuu sinun herkkyydestäsi ja ainutlaatuisuudestasi.
Pohjimmiltasi olet herkkänahkainen narsisti, joka ei kykene hyväksymään, ettei ole paljon mitään.- Minulla on aika paljonkin kavereita.
- Minulla on paljon harrastuksia, joista joissain olen myös todella harjaantunut ja taitava. Ne ovat minun elämäntarkoitus, jos jokin.
- Olen kansalaisaktivisti ja joillain minun aktivistikavereilla on samanlaisia kokemuksia.
- Käy sanomassa vainoamisen organisoijille, että minä en ole niin tärkeä henkilö, että minuun kannattaisi tuhlata niin paljon aikaa, rahaa ja miestyötunteja.
Laitaoikeistolainen?
Ja olen vastustanut Suomen valvontayhteiskunta- ja poliisivaltiokehitystä, joka on nyt varsinkin koronapandemian aikana edennyt kovaa vauhtia.
Ns. uudesta maailmanjärjestyksestä (NWO) olen kirjoittanut jo 15 vuotta, ja nyt monet niistä agendoista on toteutunut tai toteutumassa.
Kansallismielinen, määhänmyyttökriittinen, valvontayhteiskuntakapinallinen ja NWO-tarkkailija.
Kerrotko lyhyesti vielä mitä mieltä olet koronaviruksesta, sen torjunnasta maskeilla ja rokotteilla, WEF:sta, Putinista ja Trumpista.
Tuolla itänaapurissahan nyt on nimenomaan sellainen valvontayhteiskunta, kun heikäläiset ovat päässeet valtaan.
Teemujazz
Teemu Vehkala show
@Teemujazz
Vastauksena käyttäjälle
@LauraHuhtasaari
Klaus Schwab juonii tällä hetkellä jo GREAT RESETTIÄ, joka tulee sen energiakriisin jälkeen. Rahajärjestelmästä luovutaan ja tilalle tulee Viherpiipertäjien ID-maksujärjestelmä, jossa kaikki määritellään "hiilipisteillä". Se on teknokraatti-elitistien märkä päiväuni.
Tuossahan kaikki ovat mukana: kok, kepu, vas, sdp, vihr, ps, rkp jne. Missä maailmassa ihmiset oikein elävät? Äänestämisellä ei voi vaikuttaa mihinkään.
Ei ei. Convoi mielenosoitus oli ihankansasta itsestään lähtöisin. Siksi sitä pilkattiin kaikilla saiteilla.
Esim stop oilin ja näiden kadullaistujien takana taas on kansainvälinen raha, ja niitä ylistetään.Niin tarkoitatko tuota känni-voi-voita, jossa taisi olla ihan muutamia kymmeniä osallistujia? Se taidettiin kyllä masinoida Tehtaankadulta ja lampaat menivät perässä.
Mites kanadassa?
mielenosoittajien tilit jäädytettiin. Luottokortit eivät toimineet. Polttoaineet takavarikoitiin ja palautettiin sokerilla terästettynä.
Oli vaarana että valtio lunastaa rekat, en tiedä miten siinä kävi. Siellä yksi mies käveli hakkkarisfin kanssa niin se yksi mies uutisoitiin laajasti että katsokaa mielenosoittajat on nakkseja...Ihan oikein tuolle joutoporukalle! Ei tuolla Ameriikassakaan kunnon yrittäjällä ole aikaa palloilla torilla päiväkausia.
Onko ne hollantilaiset maanviljelijätkin joutoporukkaa? Erityisesti se nuor mies joka melkein menetti henkensä poliisin luotiin?
Olet varsin kansainvälinen hemmo/typsy - liikut ajatusta nopeammin mantereelta toiselle.
Mielenosoitukset ovat sallittuja ja suotavia, virkavallan kimppuun käyminen tai ympäristön tuhomainen eivät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin käy kun puhuu lääkeyhtiötä vastaan. Nainen on nyttemmin " yllättäen" kuollut.Kulkutauti vai itsari ampumalla, selkäänpuukotuksella ja parvekkeelta hyppäämällä?
Joku munuais juttu kai. Toinen nainen Tony Barks joka kuului samaan porukkaan kuoli nopeastii edenneeseen äänihuulisyöpään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin käy kun puhuu lääkeyhtiötä vastaan. Nainen on nyttemmin " yllättäen" kuollut.Kulkutauti vai itsari ampumalla, selkäänpuukotuksella ja parvekkeelta hyppäämällä?
Joku munuais juttu kai. Toinen nainen Tony Barks joka kuului samaan porukkaan kuoli nopeastii edenneeseen äänihuulisyöpään.
Tai näin ainakin teille hyväuskoisille kerrotaan. Valtamedia valehtelee aina, mutta joku tokentuupivideo on aina totta `???????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitaoikeistolainen?
Teemujazz
Teemu Vehkala show
@Teemujazz
Vastauksena käyttäjälle
@LauraHuhtasaari
Mites kanadassa?
Olet varsin kansainvälinen hemmo/typsy - liikut ajatusta nopeammin mantereelta toiselle.
Mielenosoitukset ovat sallittuja ja suotavia, virkavallan kimppuun käyminen tai ympäristön tuhomainen eivät
Maanviljeliä mies ajoi poliisien ohi. etsi se video niin näet.
Onkos ok istua kadulla ja estää ambulanssin kulku nii että potilas menehtyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En käsitä mikä saa ihan tavallisen Tahvon kuvittelemaan, että hän (yleensä päihdeongelmainen syrjäytynyt reppana) on niin tärkeä ihminen, että hallitus/CIA/FBI käyttäisi häneen resursseja ainoana päämääränä saada hänet päätymään itsemurhaan tai hullujen huoneelle. Mitä siitä kukaan hyötyisi?
No sen olen huomannut, että järkeä näille on turha puhua. Eivät ymmärrä. Minun ex on gang stalkingin "uhri". Ja minä niin sanotusti hänen vainoajansa. Olen lymyillyt puskissa ja vakoillut häntä, olen murtautunut hänen puhelimeensa ja tehnyt sairaita juttuja. Olen perustanut viharyhmiä netissä hänen kiusakseen ja mitä vielä? Viranomaiset on nyt mun kuulemma mun perässä... :) Huoh. Mitään noista en ole oikeasti tehnyt.
Minä en kuvittele, vaan tiedän, että minua vainotaan, ja tuossa omasta blogista lainaten syitä, miksi sovin profiililta kohteeksi:
Kaikkein vaarallisimmilla ja väkivaltaisimmilla ihmisillä on yleensä aivan erilainen psyyken rakenne. Herkän empaatin äärimmäisellä vastakohdalla eli psykopaatilla on alhainen impulssikontrolli eikä lainkaan kykyä tuntea myötätuntoa. Asiantuntijoiden mukaan kaikista vangeista 15 prosenttia ja henkirikoksen tehneistä jopa puolet on psykopaatteja, vaikka niiden osuus koko väestöstä on vain prosentin luokkaa. Tuollainen ihminen ei pelkää tekevänsä, vaan tekee väkivaltaa ilman mitään tunnontuskia ja vielä nauttii siitä.
Mutta ei organisoidun vainoamisen kohteeksi valita tuollaisia psykopaatteja, vaan ennemmin nimenomaan herkkiä ja ajattelevaisia ihmisiä, siis pehmeitä kohteita. Ihan samalla tavalla koulukiusatuiksi joutuvat useimmiten herkät lapset. Organisoidun vainoamisen tarkoituksena on tuhota kohteen elämä, mutta siinä samalla tehdään psykologisia kokeita, joiden tuloksia voidaan hyödyntää uusien aina vain pitemmälle menevien valvontayhteiskunnan menetelmien kehittämisessä. Ja jos ihmisellä on tavallista korkeampi herkkyys ulkoisille ärsykkeille, niin hänen psykologisesta häirinnästään saadaan enemmän vastetta ja informaatiota, joten sellainen ihminen on otollinen kohde.
Itse sovin tuohon psykologiseen profiiliin ja lisäksi olen yksin asuva ja enimmäkseen omissa oloissa viihtyvä sinkku, jollainen organisoidun vainoamisen kohde tyypillisesti on. Kun siihen lisätään, että olen aktivisti ja poliittinen toisinajattelija, niin suoraan sanoen ihmettelisin, että jos minä en joutuisi kohteeksi, niin kuka sitten. En tarkoita sillä, etteikö tällaisen vainoamisen kohteina olisi myös toisenlaisia ihmisiä, mutta tulee vain mieleen aiemmat kysymykset siitä, miksi juuri minä. No, totta kai juuri minä.
Sitä paitsi jo ennen varsinaista aktivistiaikaani arvostelin rankasti satiiriseen tyyliin erään julkisessa virassa olleen henkilön tapaa hoitaa työtään, ja se henkilö on tunnetusti herkkänahkainen itseensä kohdistuvan kritiikin suhteen. Voisin hyvin kuvitella tuon henkilön kantavan kaunaa minua kohtaan, mutta en toki tiedä, onko hänellä mitään tekemistä minun vainoamisen kanssa.
Joka tapauksessa minulla on monien vaikutusvaltaisten ihmisten ja valtakoneiston näkökulmasta liian paljon "vääriä" ajatuksia ja liian terävä kieli. Jo pelkästään sen takia olisi varmuudella joutunut vainotuksi esim. DDR:ssä tai Neuvostoliitossa.
Kiitos tästä- on lohdullista tietää, ettei ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Tavan tahvoista tulee mieleen lähinnä "poliittinen vihollinen", toisinajattelja.
Viittaan jälleen dokumentteihin. Yle: Neuvostoliiton vankileirit. Neukkulassa oli aivan järkyttävä ja sairas ilmiantosysteemi. Katsokaa ihmeessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai näin ainakin teille hyväuskoisille kerrotaan. Valtamedia valehtelee aina, mutta joku tokentuupivideo on aina totta `???????
Olet edelleenkin tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin käy kun puhuu lääkeyhtiötä vastaan. Nainen on nyttemmin " yllättäen" kuollut.Tässä taas huomaa nämä vainoharhaisten jutut. Ei se, että nainen on kuollut (onko edes) tee hänen huuhaastaan yhtään enempää totta!
Uskottavia nämä hörhöjen levittämät pikku youtube-tilit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja näin käy kun puhuu lääkeyhtiötä vastaan. Nainen on nyttemmin " yllättäen" kuollut.Tässä taas huomaa nämä vainoharhaisten jutut. Ei se, että nainen on kuollut (onko edes) tee hänen huuhaastaan yhtään enempää totta!
Uskottavia nämä hörhöjen levittämät pikku youtube-tilit.
Tuokin joku 7 vuotta vanha video.