Nuorten huumekuolemat ovat nousussa.....
.... ja vieläkin mietitään pitäisikö huumeet laillistaa. Ei se laillistaminen vähennä käyttöä eikä vähennä ongelmia.
Kommentit (346)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun narkkarit tekevät itsestään selvää, niin narkkareista päästään eroon. Mihin niitä tarvittaisikaan?
Kirjoittaisitko näin jos kyseessä olisi oma läheisesi. On helppoa kirjoittaa jos asia ei kosketa itseään.
Jokainen voi toimia niin, ettei läheiset ja varsinkaan lapset eivät ryhdy narkkariksi. Kunnollinen kasvatus valvonta ja oikeat arvot ja moraalinen selkäranka vastustaa joukon painetta
"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!"
- Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustajan poika
Mitäpä muuta narkkarit tekisikään kuin syyttelevät huumeiden käytöstään toisia.
"kaffepullakin" taas äänessä.
Vierailija kirjoitti:
Heroiini apteekkiin, 1 € / 5 kg pussi -> hämärä hommat huumeiden ympärillä loppuu, nisti ongelma hoituu itsestään, kaikki voittaa. Oma käsi sen piikin pistää tai pillerin suuhun työntää, hoito ja vieroittaminen erittäin kallista ja hyödytöntä, kovin monesta nististä ei saada pysyvää veronmaksajaa.
Ihmisarvo on jokaisella ja kaikki ovat tasa-arvoisia, myös niillä jotka eivät ole ja joista ei koskaan tule veronmaksajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun narkkarit tekevät itsestään selvää, niin narkkareista päästään eroon. Mihin niitä tarvittaisikaan?
Tämä on se, mitä suurin osa varmaan ajattelee, mutta ei ilkeä sanoa ääneen! Kieltämättä itsekin ajattelen niin, ettäsuurimnaksi osaksi se on oma valinta, joka aiheuttaa KOHTUUTONTA kärsimystä muille ja tulee KOHTUUTTOMAN kalliiksi yhteiskunnalle. Lisäksi toipuminen kunnon veronmaksajaksi on niin epätodennäköistä niin monen kohdalla, että ehkä se luonnollinen poistuma olisi parempi..............
Ei, tuo ei ole se, mitä suurin osa ajattelee, muttei ilkeä sanoa. Ihan hirveää, että sinä ajattelet noin, ja että noin ajattelevia löytyy muutama muukin. Miten kehtaatte toivoa toisten kuolemaa? En pystyisi nukkumaan öitäni, jos ajattelisin noin - paitsi ehkä jos huijaisin itseäni kuvittelemalla että kaikki muutkin oikeasti on näin julmia.
Mielenkiintoista tällaiset toivottelut nimenomaan huumeiden käyttäjille. Harvemmin tuollaisia kuulee edes pahimmille linnakundeille toivoteltavan, mutta huumeiden käyttäjille todella usein.
Huumeiden käyttö on erittäin itsetuhoista.
Kannabiksella on vaikea itseään tuhota, vaikka käyttäisi lääkekäyttäjien määriä vuosikausien ajan, eli useita grammoja päivässä. Paras huume itsetuhontaan on tuttu ja turvallinen alkoholi. Tuhoaa myös eniten aivoja koska on voimakas solumyrkky.
Kohta sen viihdekäyttö on laillista saksassa ja tsekeissä. Se ei ole niin haitallista kuin alkoholin käyttö niin isossa kuviossa se kannattaisi laillistaa. Alkoholista on kuitenkin miljardien kulut terveydenhuollossa. Kannabikselta puuttuu ne kaikki fyysiset haitat mitä on päihdekäytössä. Alkoholi tuhoaa maksaa, munuaisia, aiheuttaa maha ja suolisyöpiä jne mikä lista pahoja haittoja.
Minusta on hienoa, että pitkään jatkuneen juopottelun ja perheväkivallan voi lopulta muuttaa miljoonaluokan huumevalistushuijaukseksi, ja syyttää lopuksi huumeita kaikista mielenterveys- ja päihdeongelmista joita lapsille on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei häiritse jos entistä useampi kuolisi laillistamisen myötä, pelkkää luonnonvalintaa.
Sen sijaan huumehörhöjen tekemät rikokset kuten varkaudet aiheuttaa suurta haittaa myös muille. Jos huumeet laillistetaan, varkaudet ihan varmasti lisääntyisi, samoin rattijuopumukset huumeissa. Eli automurrot, pyörävarkaudet jne lisääntyisi, ja liikenteessä entistä enemmän hulluja.
Siksi vastustan laillistamista.
Millä ihmeen logiikalla huumeiden laillistaminen(eli niiden massiivinen halpistaminen) lisää rikollisuutta? Noita pyöriä, häkkivarastoja, kesämökkejä, veneitä yms nimenomaan ryöstellään surkeassa epätoivon kierteessä, jotta voidaan rahoittaa ammattirikollisten rahoittamista.
Mikä saa sinut taas uskomaan, että kun huumeiden hinta laskee käyttäjien määrä ei nousisi? Tietenkin yhä useampi kokeilisi, koska se olisi helppoa ja halpaa ja laillista. Mitä enemmän kokeilijoita on, sitä enemmän myös niitä ongelmatapauksia.
Ja ongelmatapauksienkin ne rahat on hankittava jostain. Oli se raha sitten se 10€. Ongelmakäyttäjät eivät käy töissä, joten tietenkin he tekisivät pikkurikoksia rahoittaakseen käytön. Vai odotatko, että veronmaksajat maksavat heidän aineiden käytön? Tuet vaan tarpeeksi suureksi, että siitä riittää huumeisiinkin?
En usko, että käyttäjien määrä nousisi juurikaan. Eivät kaikki ole niin seikkailunhaluisia tai potisivat niin pahaa oloa, jotta niin kävisi. Ehkä se nistien/käyttäjien määrä kasvaisi niiden osalta, joista muuten tulisi alkoholisteja. En tiedä olisiko se hyvä vai huono asia.
Ja juu, ongelmakäyttäjät eivät usein käy töissä, mutta apteekeista saatava roina olisi ja onkin huomattavasti halvempaa kuin alkoholin lipittäminen. Bentsot, opioidit, ADHD-lääkkeet reilusti halvempia; parilla kympillä ostat kuukauden bentsot - paitsi kadulla. Luultavasti harrastuksena myös terveellisempää, sen perusteella mitä molempia porukoita on joutunut läheltä katselemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei häiritse jos entistä useampi kuolisi laillistamisen myötä, pelkkää luonnonvalintaa.
Sen sijaan huumehörhöjen tekemät rikokset kuten varkaudet aiheuttaa suurta haittaa myös muille. Jos huumeet laillistetaan, varkaudet ihan varmasti lisääntyisi, samoin rattijuopumukset huumeissa. Eli automurrot, pyörävarkaudet jne lisääntyisi, ja liikenteessä entistä enemmän hulluja.
Siksi vastustan laillistamista.
Millä ihmeen logiikalla huumeiden laillistaminen(eli niiden massiivinen halpistaminen) lisää rikollisuutta? Noita pyöriä, häkkivarastoja, kesämökkejä, veneitä yms nimenomaan ryöstellään surkeassa epätoivon kierteessä, jotta voidaan rahoittaa ammattirikollisten rahoittamista.
Mikä saa sinut taas uskomaan, että kun huumeiden hinta laskee käyttäjien määrä ei nousisi? Tietenkin yhä useampi kokeilisi, koska se olisi helppoa ja halpaa ja laillista. Mitä enemmän kokeilijoita on, sitä enemmän myös niitä ongelmatapauksia.
Ja ongelmatapauksienkin ne rahat on hankittava jostain. Oli se raha sitten se 10€. Ongelmakäyttäjät eivät käy töissä, joten tietenkin he tekisivät pikkurikoksia rahoittaakseen käytön. Vai odotatko, että veronmaksajat maksavat heidän aineiden käytön? Tuet vaan tarpeeksi suureksi, että siitä riittää huumeisiinkin?
En usko, että käyttäjien määrä nousisi juurikaan. Eivät kaikki ole niin seikkailunhaluisia tai potisivat niin pahaa oloa, jotta niin kävisi. Ehkä se nistien/käyttäjien määrä kasvaisi niiden osalta, joista muuten tulisi alkoholisteja. En tiedä olisiko se hyvä vai huono asia.
Ja juu, ongelmakäyttäjät eivät usein käy töissä, mutta apteekeista saatava roina olisi ja onkin huomattavasti halvempaa kuin alkoholin lipittäminen. Bentsot, opioidit, ADHD-lääkkeet reilusti halvempia; parilla kympillä ostat kuukauden bentsot - paitsi kadulla. Luultavasti harrastuksena myös terveellisempää, sen perusteella mitä molempia porukoita on joutunut läheltä katselemaan.
Kiitos, että jaksat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaisitko näin jos kyseessä olisi oma läheisesi. On helppoa kirjoittaa jos asia ei kosketa itseään.
Jokainen voi toimia niin, ettei läheiset ja varsinkaan lapset eivät ryhdy narkkariksi. Kunnollinen kasvatus valvonta ja oikeat arvot ja moraalinen selkäranka vastustaa joukon painetta
"Saitte tänään käsityksen Raakkunan faijasta, Joka on aina mua sortanut, mun teini iästä asti. Kun ei edes hyvästä yrityksestäni huolimatta, voinut ÄIJÄ koskaan olla asiallinen ja mukava. Vaan koitti mun omia ajatuksia muuttaa omiensa kaltaiseksi, ja valtaansa aina mun yli pommittaa. Sitä on kestänyt pojat kuulkaa näihin päiviin asti, vaikka ikää on mulla about 50v. Ja lopulta se tais tajuta, minkälainen HÖLMÖ se on asenteessaan ollutkaan. Kun ainoaa Esikois poikaa on ainoastaan valtansa alle sovittaa. Vai voinko iloita tästäkään. Sillä vähän käy sääliks jo äijää, vaikka vieläkin se nyrkit pystyssä mun edessä heristelee, ja olis tosi tyytyväinen jos poliisit sai syyn mut pidättää. SAASTA!"
- Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustajan poika
Mitäpä muuta narkkarit tekisikään kuin syyttelevät huumeiden käytöstään toisia.
"kaffepullakin" taas äänessä.
kaffepullahan on näiden riipisten ja pallarien sympatiseeraaja.
huumeessa kaikki vika, ei perheväkivallassa.
joops.
Hei!
Pahoinpitelin lapseni mielisairaaksi ja syytin huumeita kaikeista.
Heil keppana!
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Heil keppana!
Moi Jouko!
Tein saman. T: Jukka juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei!
Heil keppana!
Moi Jouko!
Tein saman. T: Jukka juu.
Teppo tykittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on se, mitä suurin osa varmaan ajattelee, mutta ei ilkeä sanoa ääneen! Kieltämättä itsekin ajattelen niin, ettäsuurimnaksi osaksi se on oma valinta, joka aiheuttaa KOHTUUTONTA kärsimystä muille ja tulee KOHTUUTTOMAN kalliiksi yhteiskunnalle. Lisäksi toipuminen kunnon veronmaksajaksi on niin epätodennäköistä niin monen kohdalla, että ehkä se luonnollinen poistuma olisi parempi..............
Ei, tuo ei ole se, mitä suurin osa ajattelee, muttei ilkeä sanoa. Ihan hirveää, että sinä ajattelet noin, ja että noin ajattelevia löytyy muutama muukin. Miten kehtaatte toivoa toisten kuolemaa? En pystyisi nukkumaan öitäni, jos ajattelisin noin - paitsi ehkä jos huijaisin itseäni kuvittelemalla että kaikki muutkin oikeasti on näin julmia.
Näin on!
Mielenkiintoista tällaiset toivottelut nimenomaan huumeiden käyttäjille. Harvemmin tuollaisia kuulee edes pahimmille linnakundeille toivoteltavan, mutta huumeiden käyttäjille todella usein.
Kannabiksella on vaikea itseään tuhota, vaikka käyttäisi lääkekäyttäjien määriä vuosikausien ajan, eli useita grammoja päivässä. Paras huume itsetuhontaan on tuttu ja turvallinen alkoholi. Tuhoaa myös eniten aivoja koska on voimakas solumyrkky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on!
Näin on!
"Sinussa puhuu saatana luciferin korkein musta enkeli. Kaikki kannabista maistaneet ovat saatanan mustassa messussa mukana. Tarkoitus on Suomessa tuhota johto, antaa Suomi Luciferille ja myydä mökit ismaelilaisille jotka kansainvaeltavat tänne Etelä-Amerikan suurimpien moskeijoiden laulussa- sama laulu jota lucifer osaa. Hänellä on yhdeksäspää laulupää, tällä laulaa niin kaunista musiikkia, jonka vain kannabiksen osaajat käyttävät. Nyt on kuudes sinetti murrettu, nyt jääneet Jeesuksen pojat eli sinetit, koskevat suurta painetta ja seuraavat sinetit menevät nopeammin ja nopeammin vähemmässä ajassa murroksiin. Silloin kannabiksen ottajat syövät ihmiset ja muuttuvat islamiin!!!!!
OLETTE PASKANARKOMAANEJA KANNABIS ON PAHOLAISEN paskaa JA TE OTATTE SITÄ!!! HÄHÄHÄHÄÄÄÄ
PASKANARKOMAANIENPASKAKEUHKOT JOISSA saatana ASUU!
AINOA JÄRKEVÄT TIE ON AMPUA KAIKKI JOTKA PITÄVÄT NUORISOMUOTIA JA LAITTELEVAT RAP KAPPALEITA SOIMAAN, JOISSA HALUTAAN, ETTÄ KAIKKI OTTAA PASKANARKOMAANIKANNABISTA!!!!!!
MINULLE EI MUUTEN HAUKUTA JATKUVASTI, OLEN JUMALAN TAHDON PUOLELLA JA JOS JUMALA KERTOO KORVAANI, ETTÄ TAPA JA SYÖ TUO IHMINEN NIIN MINÄ SEN TULEN TEKEMÄÄN JA SE KERTOO ETTÄ KANNABIKSEN KÄYTTÄJÄT TUHOTAAN. MINULLA ON YHTEYS JUMALAAN, OLEN NIITÄ HARVOJA, JOILLA ON KORKEIN TASO MAAILMASSA IHMISENÄ, OSAAN PUHUA ENKELTEN KANSSA JA HE VÄLITTÄVÄT ASIANI SUORAAN JUMALALLE!!!
HUOM! OLEN SUORASSA YHTEYDESSÄ LUOJAAN!!!!"
- Kirjoittaja on Irti Huumeista ry:n perustaja.
Polttakaa kannabista, hyvät ystävät. Se tekee todella hyvää mielelle, voin kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Polttakaa kannabista, hyvät ystävät. Se tekee todella hyvää mielelle, voin kertoa.
Jep, nuorten huumekuolemista kyse ja idiootti ehdottaa kannabista.
Valistajat ovat keskittyneet liikaa kannabikseen eikä niihin oikeasti vaarallisiin koviin huumeisiin.
Gannabis on portti vahvoihin aineisiin ja vahvat aineet ovat osa luonnollista karsintaa. Lapset voidaan kasvattaa myös raittiiksi ja parhaiten se onnistuu olemalla raitis itsekin. Gannabista kehuvat ovat itse yleensä diilereitä ja huumeiden orjia, siis paholaisen riivaamia. Kun gannabista on tarpeeksi käyttänyt, edessä on hallusinaatiot ja pahimmillaan voi vaikka hypätä ikkunasta, kun luulee osaavansa lentää. Näitä tapauksia on paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks, mun on pakko kumota tämä nyt omalla kokemuksellani. Mä olen päivittäin käyttänyt kannabista vuodesta 2015 ja hyvin pystyisin olemaan ilmankin. Mutta kun ei tarvitse. Pitkällä käytöllä olen huomannut haittavaikutuksia myöskin tuossa rakastamassani yrtissä. Katoon pitkiks ajoiks omiin maailmoihin, verbaalinen sanavarasto on kadonnut olemattomiin ja lähimuisti on saanut ison kolauksen, et jouduin opettelemaan asioita uudestaan, muunmuassa päässä ei pysynyt enää työhön liittyvät asiat, jotka olin opetellut jo paljon ennen tuota käytön aloittamista. Moni sanoo tuon kasvin lisäävän ahdistuneisuutta tai jopa kasvattaa skitsofrenian riskiä, mutta itselläni ainoa ahdistus mikä tuohon liittyy, on tuo laittomuus. Muutenhan tuo ei vaikuta omaan psyykkeeseen mitenkään. Enemmän olen huolissani tuosta lähimuistin menetyksestä ja työmuistista. Tän halusin vaan rehellisenä tulla kertomaan. Ehkä tämäkin on lajikekohtaista, että mitä polttelee ja miten paljon. Itselläni kuitenkin menee tuota iltaisin ennen nukkumaanmenoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tee aina kaikille. Vaikkakin sitä käytetään MS-taudin hoidossa, joillekin nuo pienetkin haitat voivat olla suuria.
- Kannabis passivoi ja voi aiheuttaa osalle käyttäjistä lähimuistin menetystä ja toimeettomuutta.