Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LOKAKUISTEN viimeinen lauantai

11.11.2006 |

Avaus taitaa olla suhteellisen turha, koska juttelen varmaankin jo itsekseni. Lalaa lähti mökille eikä muistakaan enää eilen kuulunut.. Onko Dirahkin lähtenyt nyytinhakuun? 2xlokamammallaon jo varmastikin homma viety loppuun ja Niinaniikin lienee jo jakautunut. Mites Aliisa?

Mutteri 41+4

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneksi on jäänyt lokamasujen pino. Mutteri77:llakin päivät jo piiiitkällä! Paljon supistuksia ja hyvää nyytinhakureissua, se on NIIN lähellä!

bernuski (ent. lokakuinen myös) ja tyttö huomenna 7 vkoa

Vierailija
2/3 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Mutteri,

Kyllä varmaan kaikki lokakuun odottajien palstat alkavat hiljentyä. Sen siitä saa kun laskettu aika on kuun viimeisenä päivänä. Lukaisin marraskuun listaa ja siellä meitä lokakuun jämiä säälittiin.

Mökkireissu sujui ihan suunnitellusti. Nyt taas kotona. Täytyy kuitenkin todeta että kerrossängyn yläpeti ja ulkohuussi eivät ole enää kovin käteviä näillä viikoilla.

Jotakin hyvää on kuitenkin mun kropassa tapahtumassa: selkää ja lantion seutua on särkenyt koko päivän ja supistuksia on tullut aina silloin tällöin. Hmm... Jotakin paikkojen kypsyttelyä...? Olo on aika tönkkö ja olen aivan innoissani.

Mies on lähdössä yövuoroon töihin ja työmatka on pitkä. Eli useampia tunteja kuluu jos joutuu hälyyttämään tuuraajan ja palaamaan kotiin kesken vuoron. Niin isoja merkkejä ei kuitenkaan ole että mies peruisi tuon työvuoron.

Mun äiti, isä ja mies on kaikki syntynyt 2 viikkoa lasketun ajan jälkeen, joten ei kai tää pitkä raskaus mikään ylläri ole.

Lalaa 41+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Sullahan on suppareita! Onneksi olkoon. Hieman kateellisena joudun kyllä tuon onnittelun laittamaan... :)

Tänään olen yrittänyt ollan kovin ahkera: käytiin tunnin verran shoppailemassa, ja oli muuten aika rankka reissu. Kyllä on nyt vähän yllättänyt se, että tunti kaupassa pyörimistä voi olla noinkin rankkaa... Ja vielä tuon jälkeen lähdettiin siskon kanssa ravintolaan syömään. Mentiin sitten intialaiseen ja vetäisen ravintolan tulisimman ruokalajin, josko sillä lähtisi vaikka supistuksia liikkeelle. Noh, eipä ole vielä näkynyt ainakaan.

Toisaalta, samapa tuo: joka tapauksessa olen viimeistään tiistaina jo äiti, eli max kolme päivää ja se menee vaikka päällään seisten. Maanantaina on seuraava kontrolliaika ja perjantaina mulle sanottiin, että voin valita käynnistetäänkö synnytys maanantaina kontrollin jälkeen vai tulenko tiistaina uudestaan. Kyllä mä taidan nyt taipua tuohon maanantain käynnistykseen, ei tämä vauva sen yhden vuorokauden lisäajalla nyt mitään itsekseen tee. Eli huomenna olisi se vihoviimeinen päivä perheettömänä.. :)

Toivottavasti pääset mahdollisimman pian tositoimiin: olisi miehelle hieno isäinpäivälahja, jos vaikka huomenna saisit pyöräytettyä vauvan maailmaan! Meillä jää kyllä auttamatta isäinpäivä vailla irti äidistä olevaa vauvaa. Tosin kyllä tässä voi kuitenkin jo isää onnitella, kyllä se sen verran valmista tavaraa alkaa tuolla mahan puolella olemaan.

Nyt tulikuumaan suihkuun ja nukkumaan ajoissa. Huomisen päivän olen pyhittänyt silkkaan laiskotteluun ja makailuun ennen tositoimia!

Mutteri