Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystäväni aina kehunut haluavansa isot häät ja nyt sitten menivät maistraatissa ykskaks naimisiin...

Vierailija
24.08.2008 |

ja pienet kahvitukset aikovat vaan myöhemmin järjestää. Mun omat häät kun olivat tässä vuosi sitten, niin niitäkin suunnitellessa oikein hehkutti kun haluaa omiin häihin sellaista ja sellaista.. että aiko tehdä kaikki ns. paremmin kuin minä tein naimisiin mennessä. ja nyt tosiaan sitten "vain" maistraatissa menivät.. Ihmettelen vain!!!!!!!!!!!

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäki haluan isot ja suuret häät mutku niihin ei o varaa eikä hermoja järjestää niin tyydytään maistraattivihkimiseen. ja pääasiahan tossa asiassa on että rakastuneet ihmiset saavat toisensa..ei vieraiden kestitseminen..kaikki ei halua prinsessapäivää..

Vierailija
2/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olisin halunnut exän kanssa olla sen päivän prinsessana. Onneksi tuo ei koskaan toteutunut. Sitten kun löysin nyxän, halusin vain naimisiin. Niinpä meillä oli kourallinen ihmisiä häissämme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajus että se avioliitto sit kuitenkin on tärkeämpi kuin isot häät. ihmetyttää kun monet jättää menemättä sen takia naimisiin kun ei oo varaa pitää kymppitonnin häitä..

Vierailija
4/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun löysin nyxän, .

ihan uus termi mulle. ihan huippu :)

Vierailija
5/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka valtaisa rahamäärä häihin menee. Ei tässä minusta ole mitään ihmettelemistä. Kuulostaa päinvastoin hyvinkin järkeenkäyvältä.

Vierailija
6/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelimme häitä muutaman vuoden päähän, isoja kekkereitä kermakakkuineen. Sitten hääsuunnitelmia tehdessä alkoikin soimaan päässä, että heitänkö rahaa reilu 10 000€ yhden illan juhliin vai asuntoon? Suunnitelmat heittivät äkkiä häränpyllyä, halusimme vain naimisiin, halvasti ja helposti :)

Kermakakkukin oli ;) Muutama vieras, ihana ilma, rakas mieheni, täydellistä :)

Vierailija
7/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestää isoja eikä pieniä, kun ei haluta naimisiin :)

Vierailija
8/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies vastusti suuria häitä ja mentiin mielummin kunnon häämatkalle.

Vierailija
9/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. itse häitään aikaistanut samaisen asian vuoksi. Tosin suunnitteilla oli muutenkin maistraattihäät ja sellaiset olivat myös ne aikaistetut.

Vierailija
10/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehkutti vaan sinun mieliksesi, kun ei ilennyt sanoa mitään...

Vierailija
11/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pääasiahan tosiaan on (niinkuin joku jo mainitsikin) että kaks rakastunutta saavat toisensa. mutta pointti tässä olikin se, että mun hätä tosiaan suunniteltiin yhdessä, niin sillä oli kaikki omat suunnitelmat jo melkein valmiina ja kaikki oli s ollut aina vähän isompaa ja parempaa kuin mulla oli....silloin pidin itse suuni kiinni, että saahan sitä aina haaveilla, mutta eri juttu, että toteutuuko. niin olen sitten tässä odotellut, että millonkas aikovat järjestää ne isot ja hienot häät. ja sit menivätkin maistraatissa naimisiin. naurattaa vaan oikeastaan, kun taisi tyttö tajuta, että ei häät ole ilmaisia. ja toivottavasti on nyt viimeistän älynnyt, että oli kyllä typerää hehkuttaa omia isoa suunnitelmia mun hääsuunnitteluissa...

Vierailija
12/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on yrittänyt olla "hengessä mukana", eikä ole näyttänyt, mitä mieltä on typeristä häävalmisteluistasi...

Vierailija
13/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaverisi näki millaiset sinun hääsi olivat ja päätti sen jälkeen tehdä itse toisin?

Vierailija
14/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n ystävä on sellainen kuin minunkin ystävä..eli kaikki on heillä aina parempaa ja hienompaa kuin meillä...ja vielä ihmettelee miksei enää oikein nähdä........

Vierailija
15/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen vain suuresti! (ja samalla sisälläni pieni peikko nauraa hänelle, että siitä sait sun isojen hääsuunnittelujes kanssa) :)

ap

Vierailija
16/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän ystävyys kyllä kovin kaksiselta kuulosta :(

Vierailija
17/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi hoiti homman ilman turhaa stressiä ja kuluja ja tulos on sama, naimisiin pääsi.

Lasketko kenties nyt itse häihisi kulunutta aikaa ja rahaa ja pohdit, oliko varmasti sen arvoista?

Ja suunnitteleminenhan on aina mukavaa. Kehitellä omassa mielessä kaikkea hienoa, vaikka tietääkin ettei resurssit ikinä riittäisi. Eiköhän ihan kaikki harrasta samaa jossain mittakaavassa.

Mutta tosiaankin kuulostat kyllä aika ilkeältä ihmiseltä.

Vierailija
18/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän megahäiden muuttaminen maistraattivihkimiseksi ole mikään "arvonalennus"! Ap kirjoittaa aivan kuin hänen ystävälleen olisi käynyt jotenkin huonosti. Tuo "hahhah siitäs sait"-asenne on vähän omituinen. Eivät kaikki arvosta suuria häitä korkeammalle kuin maistraattivihkimistä.

itse ainakin olisin ollut kauhuissani, jos olisin joutunut järjestämään isot häät. Onneksi ei tarvinnut.

Vierailija
19/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja juhlat joskus myöhemmin?

Vierailija
20/29 |
24.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska oman pienen tutkimukseni mukaan isot häät järjestäneet eroavat helpommin kuin pienet. Pienihäiset menevät naimisiin koska tahtovat, isohäiset tahtovat vain ne juhlat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi