Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Autokuskit, jotka eivät päästä jalankulkijoita suojatien yli

Vierailija
17.08.2026 |

Aiemmin se oli niin, että valtaosa kuskeista, jotka eivät pysähtyneet suojatien kohdalla, oli noin 50+ ikäisiä miehiä. Naamasta näki oikein asenteen, että MINÄHÄN en edes hiljennä vauhtia vaan ajan tästä, koska MINULLA on oikeus.

Mutta nyt viimeisen muutaman vuoden aikana olen huomannut toisen ryhmän, jotka eivät pysähdy: naiset, jotka näyttävät noin 20-30-vuotiailta. Mikä on vähän yllättävää, sillä aiemmin minun mielestäni nuoret naiset olivat tosi varovaisia kuskeja. (Minä mukaanlukien, huom.) Nyt on pikemminkin niin, että kun auto huristelee jalankulkijan edestä edes hiljentämättä vauhtiaan, on 50/50 onko ratissa kuusikymppinen äijä vai parikymppinen nainen.

Onko kukaan muu huomannut tätä ilmiötä, ja mistä ihmeestä se johtuu?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä aloitus tuli mieleeni, kun äskettäin olin jo suojatietä kävelemässä, kun auto ajoi hiljentämättä nokkani edestä. Ratissa oli taas nuori nainen.

Tänä kesänä sanoisin melkein, että näistä kuskeista on ollut enemmistö nuoria naisia. Mutta kyllä ne keski-iän ylittäneet miehetkin osaavat vielä painaa kaasua suojatien nähdessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi