ystäväni aina kehunut haluavansa isot häät ja nyt sitten menivät maistraatissa ykskaks naimisiin...
ja pienet kahvitukset aikovat vaan myöhemmin järjestää. Mun omat häät kun olivat tässä vuosi sitten, niin niitäkin suunnitellessa oikein hehkutti kun haluaa omiin häihin sellaista ja sellaista.. että aiko tehdä kaikki ns. paremmin kuin minä tein naimisiin mennessä. ja nyt tosiaan sitten "vain" maistraatissa menivät.. Ihmettelen vain!!!!!!!!!!!
Kommentit (29)
Miksi sitä täytyy ihmetellä? Eikö sulla ole omassa elämässäsi asioita joita voisit ihmetellä?
Koska oman pienen tutkimukseni mukaan isot häät järjestäneet eroavat helpommin kuin pienet. Pienihäiset menevät naimisiin koska tahtovat, isohäiset tahtovat vain ne juhlat.
Nimenomaan pieni tutkimus... kas, kun meidän tuttavapiirissämme ne pienten häiden pitäjät ovat eronneet. Juuri on eroprosessi meneillään pariskunnalla, jonka häissä oli vain 30 vierasta. Hmm...
huokailin kavereille aina, että onpa ihkuu ja haluun kans tommosen häihini.
Niitä isoja häitä oli tosi tylsä suunnitella ja olla kaasona. Mutta ei kai sitä nyt voinut ääneen sanoa.
Itse menin naimisiin salaa maistraatissa. Liekö sitten oletkin juuri joku ystävistäni.
Koska oman pienen tutkimukseni mukaan isot häät järjestäneet eroavat helpommin kuin pienet. Pienihäiset menevät naimisiin koska tahtovat, isohäiset tahtovat vain ne juhlat.
Nimenomaan pieni tutkimus... kas, kun meidän tuttavapiirissämme ne pienten häiden pitäjät ovat eronneet. Juuri on eroprosessi meneillään pariskunnalla, jonka häissä oli vain 30 vierasta. Hmm...
Kaikki tutkimustulokset osoitetaan vääriksi kertomalla esimerkki omasta ystäväpiiristä. Tottakai av-mamman tuttavapiirin pari tapausta ovat paikkansapitävämpi otos kuin mikään muu!
Millainenkohan tämän kyseisen av-mamman pieni tutkimus oli? Olikohan satunnaistettu kaksoissokkotutkimus? Vaiko jotain kvalitatiivista "tutkimusta"?
huokailin kavereille aina, että onpa ihkuu ja haluun kans tommosen häihini.
Niitä isoja häitä oli tosi tylsä suunnitella ja olla kaasona. Mutta ei kai sitä nyt voinut ääneen sanoa.Itse menin naimisiin salaa maistraatissa. Liekö sitten oletkin juuri joku ystävistäni.
jos ei pysty sanomaan, että me teemme toisella tavalla tämän jutun. No jokainen tyylillään.
Kaikki tutkimustulokset osoitetaan vääriksi kertomalla esimerkki omasta ystäväpiiristä. Tottakai av-mamman tuttavapiirin pari tapausta ovat paikkansapitävämpi otos kuin mikään muu!
on järjestää monen tonnin häitä, ku se raha menee muitten perseeseen??!Se on nopeasti ohi se hääpäivä..ja mitä kaikkea niillä tonneilla saisikaan itselleen.mutta jos joku haluaa monen tonnin juhlat ni ei ku vaan.
Ap kuulostaa todella vahingoniloiselta. Nauraa nyt partaansa, että "mepäs saatiinkin hienommat häät kuin teillä" Huoh.