Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalainen hiuslaatu

Vierailija
11.12.2022 |

Miksi Suomalainen hiuslaatu on niin ohut ja päätä myöten heikko?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tästä ollut puhetta täällä?

Vierailija
2/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se? Minun hiuslaatuni on semipaksu ja karhea, kuten luonnonkihara hius usein on. Ja ihan suomalainen kalpea eloveena olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa yleistystä, poistoon

Vierailija
4/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että kivikaudella sulautuivat luontoon paremmin.

Vierailija
5/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätä myöten heikko?

Vierailija
6/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kysyy varmaan taas ei-suomalaisen hiuslaadun omaava, jolla kuitenkiN JATKEET PÄÄSSÄ. ELI NOLO.

Vierailija
7/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin paljoa aurinkoa vuodessa polttamassa päänahkaa, että siellä pitäisi olla pehko suojaamassa.

Vierailija
8/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menehän oikeasti ovesta ulos välillä. Jos katselet ympärillesi kaduilla niin voit huomata että suomalaisilla on oikeasti todella paksut ja vahvat hiukset.

Vierailija
9/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ollut tänä iltana toinen toistaan naurettavampia trollailuja, tämä on vain yksi joukon jatkoksi. Ajatella, että jotkut suoltavat tällaista surkuhupaisaa paskaa ihan työkseen. Kyllä mulle sais maksaa aika hitosti, että moiseen ryhtyisin. :-D

Vierailija
10/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia on, että on hiuksia päässä.

Vierailija
11/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee tietynlaisten hiusgeenien rikastumisesta tänne? Jotenkin yhteydessä vaaleusgeeneihin, jotka parantavat d-vitamiinin saantia täällä? Kyllä monella suomalaisella on juuri kuvailemasi kaltaiset hiukset. Mulla on suomalaiseksi karhea ja paksu hiuslaatu, ja lapsena muistan ainakin parin hiuksiani käpälöineen vanhemman naishenkilön yllättyneen, miten mulla on niin karhea tukkaa. Myöhemmin lupauduin tekemään tanssiesitystä varten ranskanletin kaverille enkä sitten osannutkaan, koska hänen suomalainen tukkansa eli joidenkin ihan eri lakien mukaan kuin omani, johon olin niitä ranskanlettejä tottunut tekemään. 

Vierailija
12/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on ollut tänä iltana toinen toistaan naurettavampia trollailuja, tämä on vain yksi joukon jatkoksi. Ajatella, että jotkut suoltavat tällaista surkuhupaisaa paskaa ihan työkseen. Kyllä mulle sais maksaa aika hitosti, että moiseen ryhtyisin. :-D

Tjaa, uteliaisuus on nykyään trollausta? Toivon sinulle parempaa vointia.

Vierailija
13/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtunee tietynlaisten hiusgeenien rikastumisesta tänne? Jotenkin yhteydessä vaaleusgeeneihin, jotka parantavat d-vitamiinin saantia täällä? Kyllä monella suomalaisella on juuri kuvailemasi kaltaiset hiukset. Mulla on suomalaiseksi karhea ja paksu hiuslaatu, ja lapsena muistan ainakin parin hiuksiani käpälöineen vanhemman naishenkilön yllättyneen, miten mulla on niin karhea tukkaa. Myöhemmin lupauduin tekemään tanssiesitystä varten ranskanletin kaverille enkä sitten osannutkaan, koska hänen suomalainen tukkansa eli joidenkin ihan eri lakien mukaan kuin omani, johon olin niitä ranskanlettejä tottunut tekemään. 

Missä hiton narkkipiireissä te pyöritte jos muilla kuin teillä on ohut tukka. Suomalaisilla on poikkeuksellisen vahva hiuslaatu.

Vierailija
14/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sergeihän se taas olikin. Vie trollitehtaalle terveisiä että turpaan tulee.

Vierailija
15/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat siis muka_viattomaan uteliaisuuteen verhottua lyttäämistä, vastakkainasettelua ym. perseilyä? Vointi on mitä mainioin ja eikun vain paranee, kiitos sinun. Toivottaisin vastavuoroisesti sinullekin parempaa vointia, mutta ei taitaisi auttaa. ;-D

Vierailija
16/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään, että on pehmeä, hieman kihartuva ja runsas hiuslaatu. Helppo muotoilla tarvittessa, eikä tarvitse voimakkaiden hiustuotteiden kanssa pelleillä.

Vierailija
17/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi rssänhuorilla on hiuksinaan toisten hiuksia peruukin muodossa?

Vierailija
18/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat siis muka_viattomaan uteliaisuuteen verhottua lyttäämistä, vastakkainasettelua ym. perseilyä? Vointi on mitä mainioin ja eikun vain paranee, kiitos sinun. Toivottaisin vastavuoroisesti sinullekin parempaa vointia, mutta ei taitaisi auttaa. ;-D

Hyvä jos paranee ajan myötä.

Vierailija
19/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaajat vielä ohennussaksilla ohentavat latvat. Ei hyvä.

Vierailija
20/28 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rssänhuorilla on hiuksinaan toisten hiuksia peruukin muodossa?

No mitäpä itänaapuri ei veisi, jos vain irti lähtee. Vaikka sitten karvatkin päästä. :-D