miten saisi lävistyksestä mätäpaiseen pois?puhkominen ei auta...vinkeejä ,pliis...
Kommentit (7)
Itselläni lävistykset tulehtuvat todella herkästi. Muutenkin iho todella herkkä. Joissain paikoissa en saa tulehdusta talttumaan, joten ei mun juttu. Hyviä paikkoja on ne, joissa lävistyy vain ihoa (ei lainkaan rustoa kuten joissain kohdin korvaa/ nenässä).
Se nimittäin tulehtuu aika helposti.
Jos kyse on navasta, niin tässä ohjeita:
Poista koru, se on ainut tapa saada paskat ulos.
Älä laita hankaavia vaatteita.
Anna korun olla pois vähän aikaa.
lävistys laitettu jo heinäkuussa , olen puhkassut sen monta kertaa mutta ei mitään vaikutusta . laitoin kk sitten madonna lävistyksen ja suun sisäpuolellekkin on tullut mätäpaise . kielilävistys parani aikoinaan niin hyvin .Tympäsee , kun ei millään haluttas antaa mennä lävistyksen korvassa umpeen kun en laittokin sattui niin julmetusti ja ois muutoin niin hienon näkönen . onko kellään niskassa lävistystä , niin kuin BB:n Janilla ? se olisi aika hienon näkönen , mut parannellaan ensin nämä entiset :(
Eikä enää ikinä tulehtunut sen jälkeen! Mee lekuriin ja pyydä kuuri!
Mulla on monta lävistystä (huuli, molemmat kulmat, neljä navassa, kieli ja nenä) ja ykskään ei ole koskaan tulehtunut.
Tapauksesta 10 vuotta ja edelleen patti tuntuu. Se myös silloin aikoinaan aiheutti bähäksi aikaa korvaan ihan silmillä havaittavan " epämuodostuman" . Sitten otin korun pois ja annoin parantua.
Minulla on myös todella kovat yliherkkyydet mm. nikkelistä. Varmista, ettei käyttämissäsi koruissa ole nikkeliä tai muita epäpuhtauksia.
t: se joka kertoi huonosti parantuvista lävistyksistään.
Poista koru ja purista ne mädät pois!