Miehellä toinen nainen
Ilmoitti tänään. Muuttaa hänen luokseen. Miehen kaverit tuli tänään kantoivat kaikki miehen tavarat pois. Mies ei mitään sanonut meillä yhteinen lapsi. Kuulemma töistä ja lasta tapaa kun sopimus sano olen ihan mitä nyt..
Kommentit (32)
Kuulehan SATUTÄTI
opettele ensin suomea ennen kun kirjoitat tälle palstalle 🤮
Heh,heh,tämä oli provo.
Lankaan menitte
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olipa taas avaus. 0/5.
Järkyttävän huono.
Ei ollut tämä ihan totta ja elämää tärisen vieläkin kun näin osaa mtn tehä..
Vierailija kirjoitti:
Saanko siis puolet jos tämä myydään? Ei olla naimisissa.
Tuskin saat jos asunto on vain miehen nimissä.
Kai ymmärrät itsekkin se oli siinä.Älä perän jää itkemään.Hanki terapiaa jos satuu? Sillä paska lähtee pesemällä paha olo puhumalla asiantuntijoille,eli terapiassa. Ystävät tutut ei pysty tukee ja ei jaksa,kun noi on jo ihan joka päiväistä asiaa.Milloin naisella on toinen mies,milloin miehellä.
Mun ex muutti pois kun olin töissä.
Miehesi oli siis Suomen ainoa lääkäri, joka typeryyksissään valitsi avopuolisokseen loisivan kotihiiren? No, virheitä sattuu. Nyt on miehellä kaltaisensa uusi puoliso.
Olen pahoillani puolestasi. Mies toimi sinua kohtaan täysin väärin. Muista, että hyvää miestä/naista ei voi varastaa. Pettäjä keksii aina syyn pettää puolisoaan, yhtälailla kuin alkoholisti keksii syyn juomiseensa, toisesta.
Vaikka teillä olisi ollut minkälaisia parisuhdeongelmia, niin miehesi epäonnistui, et sinä. Hänellä ei ollut mitään oikeutta rikkoa teidän yhdessä tekemäänne sopimusta suhteen rajoista. Hänellä ei ollut mitään oikeutta olla kunnioittamatta sinua ja pettää luottamustasi. On absurdia ajatella, että suhteessa ei olisi ongelmia. Kaikissa suhteissa on, mutta se ei oikeuta pettämään (ja rikkomaan toista).
Hae tarvittaessa keskusteluapua esim. kriisikeskuksesta. Sulla on päällä traumaattinen kriisi. Kannattaa katsoa Googlesta sen vaiheet.