Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä toinen nainen

Vierailija
11.12.2022 |

Ilmoitti tänään. Muuttaa hänen luokseen. Miehen kaverit tuli tänään kantoivat kaikki miehen tavarat pois. Mies ei mitään sanonut meillä yhteinen lapsi. Kuulemma töistä ja lasta tapaa kun sopimus sano olen ihan mitä nyt..

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä, avioero vireille, mikäli olitte aviopari, ja yhdessä hankittu omaisuus puoliksi.

Vierailija
2/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä miehen omistama asunto ja tiedän ei velkaa.. Ei sanonut kun kysyin miten minun pitääkö vuokra kämppään lähteä.. Tuskin saan tässä olla. Omat kulut kasvaa vaan kun tarvinnut asumisesta maksaa miten pärjään jos vuokra ja lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Olen pahoillani ja en tiedä mitä sanoa. Pidä järki päässä, älä reagoi hätiköiden. Voitko ottaa yhteyttä esim vanhempiisi.

Vierailija
4/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko siis puolet jos tämä myydään? Ei olla naimisissa.

Vierailija
5/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan lähteä positiivisen kautta eli pääsit eroon petturimiehestä miehen omasta aloitteesta, jolloin mies tuskin lähtee kostamaan eroa sinulle lapsen kautta.

Tosin ottaen huomioon, että lastenvalvojalle on kuukausien jonot, mies ei taida olla kiinnostunut oman lapsensa hyvinvoinnista pätkääkään, jos aikoo tavata lasta vasta sitten, kun sopimus on tehty.

Vierailija
6/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos omistat asunnon yksin, saat kaikki rahat. Jos mies omistaa yksin, mies saa kaikki rahat.

Vierailija
7/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä miehen omistama asunto ja tiedän ei velkaa.. Ei sanonut kun kysyin miten minun pitääkö vuokra kämppään lähteä.. Tuskin saan tässä olla. Omat kulut kasvaa vaan kun tarvinnut asumisesta maksaa miten pärjään jos vuokra ja lapsi.

Oletteko naimisissa?

Vierailija
8/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos omistat asunnon yksin, saat kaikki rahat. Jos mies omistaa yksin, mies saa kaikki rahat.

miehen asunto

Vierailija
9/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat asumustukea kyllä jos yksin muutat lapsen kanssa. Ikäviä hommia nuo ja itse on kokenut myös saman.

Vierailija
10/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pystyt osoittamaan, että mies on vaurastunut sinun ollessasi kotona hoitamassa lasta tms, niin voit vaatia korvausta. Muuten avoliitossa ei ole ositusta tms. Ota yhteys oikeusapuun

Vierailija
11/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa taas avaus. 0/5.

Vierailija
12/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehen asunto

Sitten joko ostat oman omistusasunnon tai vuokraat asunnon sinulle ja lapselle. Jos olet hyvätuloinen ja sinulla on omaisuutta, voit halutessasi toki varmaan ostaan nykyisen asuntosi exältäsi.

Vierailija
13/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pystyt osoittamaan, että mies on vaurastunut sinun ollessasi kotona hoitamassa lasta tms, niin voit vaatia korvausta. Muuten avoliitossa ei ole ositusta tms. Ota yhteys oikeusapuun

Miehelle olisi oikeasti pitänyt olla huomattavaa hyötyä taloudellisesti avovaimon kotonaolosta, jotta avovaimo saisi erossa korvauksen. Ap:n tapaus ei vaikuta tällaiselta ollenkaan.

Vierailija
14/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehen asunto

Sitten joko ostat oman omistusasunnon tai vuokraat asunnon sinulle ja lapselle. Jos olet hyvätuloinen ja sinulla on omaisuutta, voit halutessasi toki varmaan ostaan nykyisen asuntosi exältäsi.

en mä pysty edes halvempaa ostamaan kotona ollu mies maksanut kaiken kun lääkärinä ja tulot ollu..

Vierailija
15/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehen asunto

en mä pysty edes halvempaa ostamaan kotona ollu mies maksanut kaiken kun lääkärinä ja tulot ollu..

Kuinka vanha lapsi on, onko sinulla vakipaikka odottamassa hoitovapaiden jälkeen?

Vierailija
16/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele, moni pakenee vaimoaan toivottavasti on katsonut paremman.

Vierailija
17/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehen asunto

Kuinka vanha lapsi on, onko sinulla vakipaikka odottamassa hoitovapaiden jälkeen?

Lapsi on se vaan 8v koulussa mä olen kotona ollu hoitanu tätä ja lasta en ollu työelämässä kun syntyi..

Vierailija
18/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehen asunto

Lapsi on se vaan 8v koulussa mä olen kotona ollu hoitanu tätä ja lasta en ollu työelämässä kun syntyi..

Sitten vaan ajanvaraus sosiaalitoimistoon, jotta saat selvitettyä taloudellista tilannettasi ja vuokra-asuntohakemus kaupungille vetämään. Mies varmaan rakkaudenhuumassaan antaa sinun asua asunnossaan muutaman kuukauden ajan ilmaiseksi, jotta saat vuokra-asunnon tilalle.

Onko sinulla sosiaalituilla eläviä kavereita, jotka voivat auttaa tukikiemuroissa?

H

Vierailija
19/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miehen asunto

Sitten vaan ajanvaraus sosiaalitoimistoon, jotta saat selvitettyä taloudellista tilannettasi ja vuokra-asuntohakemus kaupungille vetämään. Mies varmaan rakkaudenhuumassaan antaa sinun asua asunnossaan muutaman kuukauden ajan ilmaiseksi, jotta saat vuokra-asunnon tilalle.

Onko sinulla sosiaalituilla eläviä kavereita, jotka voivat auttaa tukikiemuroissa?

H

Ei ole ja kyllä tulee pudotus omaankin elintasoon autokin mikä mulla tesla on miehen nimissä voiko senkin ottaa pois..??

Vierailija
20/32 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntain huonoin provo:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan