Miehellä toinen nainen
Ilmoitti tänään. Muuttaa hänen luokseen. Miehen kaverit tuli tänään kantoivat kaikki miehen tavarat pois. Mies ei mitään sanonut meillä yhteinen lapsi. Kuulemma töistä ja lasta tapaa kun sopimus sano olen ihan mitä nyt..
Kommentit (32)
Tämä miehen omistama asunto ja tiedän ei velkaa.. Ei sanonut kun kysyin miten minun pitääkö vuokra kämppään lähteä.. Tuskin saan tässä olla. Omat kulut kasvaa vaan kun tarvinnut asumisesta maksaa miten pärjään jos vuokra ja lapsi.
Oho. Olen pahoillani ja en tiedä mitä sanoa. Pidä järki päässä, älä reagoi hätiköiden. Voitko ottaa yhteyttä esim vanhempiisi.
Saanko siis puolet jos tämä myydään? Ei olla naimisissa.
Kannattaa varmaan lähteä positiivisen kautta eli pääsit eroon petturimiehestä miehen omasta aloitteesta, jolloin mies tuskin lähtee kostamaan eroa sinulle lapsen kautta.
Tosin ottaen huomioon, että lastenvalvojalle on kuukausien jonot, mies ei taida olla kiinnostunut oman lapsensa hyvinvoinnista pätkääkään, jos aikoo tavata lasta vasta sitten, kun sopimus on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Jos omistat asunnon yksin, saat kaikki rahat. Jos mies omistaa yksin, mies saa kaikki rahat.
Vierailija kirjoitti:
Tämä miehen omistama asunto ja tiedän ei velkaa.. Ei sanonut kun kysyin miten minun pitääkö vuokra kämppään lähteä.. Tuskin saan tässä olla. Omat kulut kasvaa vaan kun tarvinnut asumisesta maksaa miten pärjään jos vuokra ja lapsi.
Oletteko naimisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos omistat asunnon yksin, saat kaikki rahat. Jos mies omistaa yksin, mies saa kaikki rahat.
miehen asunto
Saat asumustukea kyllä jos yksin muutat lapsen kanssa. Ikäviä hommia nuo ja itse on kokenut myös saman.
Jos pystyt osoittamaan, että mies on vaurastunut sinun ollessasi kotona hoitamassa lasta tms, niin voit vaatia korvausta. Muuten avoliitossa ei ole ositusta tms. Ota yhteys oikeusapuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehen asunto
Sitten joko ostat oman omistusasunnon tai vuokraat asunnon sinulle ja lapselle. Jos olet hyvätuloinen ja sinulla on omaisuutta, voit halutessasi toki varmaan ostaan nykyisen asuntosi exältäsi.
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyt osoittamaan, että mies on vaurastunut sinun ollessasi kotona hoitamassa lasta tms, niin voit vaatia korvausta. Muuten avoliitossa ei ole ositusta tms. Ota yhteys oikeusapuun
Miehelle olisi oikeasti pitänyt olla huomattavaa hyötyä taloudellisesti avovaimon kotonaolosta, jotta avovaimo saisi erossa korvauksen. Ap:n tapaus ei vaikuta tällaiselta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehen asunto
Sitten joko ostat oman omistusasunnon tai vuokraat asunnon sinulle ja lapselle. Jos olet hyvätuloinen ja sinulla on omaisuutta, voit halutessasi toki varmaan ostaan nykyisen asuntosi exältäsi.
en mä pysty edes halvempaa ostamaan kotona ollu mies maksanut kaiken kun lääkärinä ja tulot ollu..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehen asunto
en mä pysty edes halvempaa ostamaan kotona ollu mies maksanut kaiken kun lääkärinä ja tulot ollu..
Kuinka vanha lapsi on, onko sinulla vakipaikka odottamassa hoitovapaiden jälkeen?
En ihmettele, moni pakenee vaimoaan toivottavasti on katsonut paremman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehen asunto
Kuinka vanha lapsi on, onko sinulla vakipaikka odottamassa hoitovapaiden jälkeen?
Lapsi on se vaan 8v koulussa mä olen kotona ollu hoitanu tätä ja lasta en ollu työelämässä kun syntyi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehen asunto
Lapsi on se vaan 8v koulussa mä olen kotona ollu hoitanu tätä ja lasta en ollu työelämässä kun syntyi..
Sitten vaan ajanvaraus sosiaalitoimistoon, jotta saat selvitettyä taloudellista tilannettasi ja vuokra-asuntohakemus kaupungille vetämään. Mies varmaan rakkaudenhuumassaan antaa sinun asua asunnossaan muutaman kuukauden ajan ilmaiseksi, jotta saat vuokra-asunnon tilalle.
Onko sinulla sosiaalituilla eläviä kavereita, jotka voivat auttaa tukikiemuroissa?
H
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehen asunto
Sitten vaan ajanvaraus sosiaalitoimistoon, jotta saat selvitettyä taloudellista tilannettasi ja vuokra-asuntohakemus kaupungille vetämään. Mies varmaan rakkaudenhuumassaan antaa sinun asua asunnossaan muutaman kuukauden ajan ilmaiseksi, jotta saat vuokra-asunnon tilalle.
Onko sinulla sosiaalituilla eläviä kavereita, jotka voivat auttaa tukikiemuroissa?
H
Ei ole ja kyllä tulee pudotus omaankin elintasoon autokin mikä mulla tesla on miehen nimissä voiko senkin ottaa pois..??
Anna mennä, avioero vireille, mikäli olitte aviopari, ja yhdessä hankittu omaisuus puoliksi.