Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 36-vuotias mies joka ei itsensä kehittämisestä, kropan huippuunsa trimmaamisesta yms. huolimatta koskaan saanut naista omakseen. Mitä halauisit kysyä minulta? Vastailen hetken aikaa

Vierailija
11.12.2022 |

Olen 185cm/90kg, lihaksikas, tupakoimaton, lähes alkoholiton, huumeeton, komea, empaattinen, huumorintajuinen, älykäs ja mukava mies.
Tietty negatiivisina asioina olen myös introvertti, pohdiskeleva ja helposti jään omalle mukavuusalueelle.

Elämä tahdonvastaisesti yksin on välillä rankkaa, mutta yritän pärjätä.
Mitä haluaisit kysyä minulta?

Kommentit (429)

Vierailija
361/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Komeat miehet ei jää yksin. Vaikka olisivat täysiä m ulkkuja. 

Ujot voivat jäädä, ellei kohdalle osu ns. räväkkää naista joka "vie, eikä vikise".

Sellaiset lattiamaton roolin ottavat tossut usein jäävät hyllylle.

Kunnon itsevarma alfa pitää olla. Leukaisa ulkomuoto plussaa.

Vierailija
362/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on hyvin vähän kertonut millaisista naisista viehättyy itse. Liikunnallinen on erittäin epämääräinen sana ja moni nainen voi kokea, ettei ole liikunnallinen kun ei ole huippu-urheilija. Kerro hiukan syvällisemmin, millaisia kriteerejä sinulla on naiselle.

Kaikilla on puolisolle jotain kriteerejä.

Ne täytyy vain tunnistaa ja sanoittaa.

Ja miehelle on sanottava, että nyt on naisten markkinat parisuhteiden muodostuksessa eli voi olla että joudut kriteereistäsi joustamaan. Sinun on vaan pohdittava, mitkä ovat ehdottomia kriteerejä ja mitkä eivät.

Empaattisuus, huumorintaju, älykkyys, rehellisyys, terveelliset elämäntavat, taloudenhallinta kunnossa, päihdeongelmattomuus, tupakoimattomuus, minua miellyttävät kasvot, normaalipainoinen tai hoikka, huolehtii hygieniastaan ja pukeutumisestaan.

ap

Mielenkiintoista, että mainitset huumorintajuisuuden, vaikka itselläsi ei ole kommenteista päätellen minkäänlaista huumorintajua. Ja kuten joku aiemmin jo huomautti, tekstisi on täysin tunneköyhää. Luettelet mekaanisesti vastauksia, ei huumoria, ei tunteita, ei lämpöä, ei mitään.

eri

No on se nyt saatana, kun trollitkin ovat nykyään ihan tunneköyhää sakkia, jotka vain mekaanisesti luettelevat vastauksia. Ei tunteita, lämpöä, mitään! Pitääkö tässä ite ruveta...

pitää. alas toimeen heti.

No hyvä, rupean sellaiseksi huumorintajuiseksi, syvälliseksi, tunteelliseksi ja empaattiseksi trollipeikoksi. Nimimerkkiehdotuksia?

Pena 47v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pohdiskelevuus on yhdistetty negatiivisiin piirteisiin? Millä tavoin kehität itseäsi?

Koska en ole sellainen impulsiivinen nopea toimija, ja se oli huono ominaisuus esim. nuorempana baareissa.

Ne impulsiiviset toimijamiehet veivät ne naiset kun minä vielä mietin aloitetta.

ap

No ainaki perus mies oot. Jos viestissä on kaks kysymystä, niin missään nimessä ei kumpaankin niistä pysty vastaamaan :D

Perus mies, ei tajunnut edes tätä suoraa, mutta hienovaraista vihjettä vastata myös siihen toiseenkin kysymykseen.

Vierailija
364/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole itseäsi kehittänyt itsesi takia. Idiootti

Vierailija
365/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
366/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pohdiskelevuus on yhdistetty negatiivisiin piirteisiin? Millä tavoin kehität itseäsi?

Koska en ole sellainen impulsiivinen nopea toimija, ja se oli huono ominaisuus esim. nuorempana baareissa.

Ne impulsiiviset toimijamiehet veivät ne naiset kun minä vielä mietin aloitetta.

ap

Miksi se on edelleen huono piirre? Ethän sä ole enää nuori. Vai yritätkö edelleen iskeä nuoria tyttöjä baareissa, ja siksi pidät tuota ominaisuutta vieläkin huonona?

Siinä mielessä et ole ainakaan kehittänyt itseäsi.

Vierailija
367/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

🤢🤮

Vierailija
368/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta tuntia päivässä vauvapalstailet?

Miten suhtaudut arvosteleviin ja vihamielisiin kommentteihin?

Ehkä 30min.

Tänään hieman enemmän.

ap

Ehkä 30 tuntia päivässä.

Vierailija
369/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat purjeet ja mahtava peräsin....

Luulin aluksi, että tämän kirjoittaja on nainen :D vähän kyllä ihmetetty tuo karvainen rinta.

Vierailija
370/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta tekisi kiinnostavan? Miksi juuri minun kannattaisi tutustua sinuun, jos olisin ikäisesi ja sinkku?

Et tule saamaan tuohon kysymykseen vastausta. Luultavasti ap ei ihan aidosti ymmärrä sitä. Hänen mielestään hänen pitäisi olla kiinnostava, koska hän on 185cm/90kg, lihaksikas, tupakoimaton, lähes alkoholiton, huumeeton, omasta mielestään komea, empaattinen, huumorintajuinen, älykäs ja mukava.

Harva ihminen on mitenkään erityisen kiinnostava. Jos ovat niin ei tarvitse (halutessaan) yksinään kärvistellä hetkeäkään. Hyvä ulkonäkö toki tekee osasta edes vähän kiinnostavan.

Ap:n kannattaa löysätä vannetta ja alkaa päihteilemään. Sieltä löydät rentoutta ja uusia ajatuksia tuohon junnaukseen.

En tiedä yhtään erityisen kiinnostavaa ihmistä, paitsi itseni. Muut ovat joko tyhmiä tai tapoihinsa hirttäytyneitä.

Vierailija
371/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta tuntia päivässä vauvapalstailet?

Miten suhtaudut arvosteleviin ja vihamielisiin kommentteihin?

Ehkä 30min.

Tänään hieman enemmän.

ap

Ehkä 30 tuntia päivässä.

Pitkiä päiviä....

Vierailija
372/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se riitä, että esittelee itseään kuin ansioluetteloa. Sinun pitäisi olla tunnetasolla ja aidosti läsnä, se on se juttu. Persoonasi pitäisi tulla esille vuorovaikutuksessa, eikö jäädä vain ranskalaisiksi viivoiksi sinne ansioluetteloon. Hyvä sinänsä, että sinulla on se ansioluettelopuoli kunnossa, mutta älä keskity pelkästään sen mainostamiseen. Muuten et herätä kenessäkään mitään tunteita ja lämpöä.

Vierailija
373/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tulee kuva tunnetaidottomasta ihmisestä kun on tätä ketjua lukenut. Monihan on tähän asiaan kiinnittänyt huomiota. Aika useat ihmiset kärsivät tietämättään aleksitymiasta ja välttelevästä kiintymyssuhteesta. Ehkä kannattaisi pohtia terapiaa. Naiset pitävät tunneälykkäistä miehistä. Ylipäätään ihmiset pitävät tunneälykkäistä ihmisistä. Kommunikaatio ja ymmärretyksi tuleminen on helpompaa tällaisen ihmisen kanssa. Kannattaa oikeasti pohtia asiaa, jos oikeasti haluaa parisuhteen.

Vierailija
374/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta tekisi kiinnostavan? Miksi juuri minun kannattaisi tutustua sinuun, jos olisin ikäisesi ja sinkku?

Et tule saamaan tuohon kysymykseen vastausta. Luultavasti ap ei ihan aidosti ymmärrä sitä. Hänen mielestään hänen pitäisi olla kiinnostava, koska hän on 185cm/90kg, lihaksikas, tupakoimaton, lähes alkoholiton, huumeeton, omasta mielestään komea, empaattinen, huumorintajuinen, älykäs ja mukava.

Harva ihminen on mitenkään erityisen kiinnostava. Jos ovat niin ei tarvitse (halutessaan) yksinään kärvistellä hetkeäkään. Hyvä ulkonäkö toki tekee osasta edes vähän kiinnostavan.

Ap:n kannattaa löysätä vannetta ja alkaa päihteilemään. Sieltä löydät rentoutta ja uusia ajatuksia tuohon junnaukseen.

En tiedä yhtään erityisen kiinnostavaa ihmistä, paitsi itseni. Muut ovat joko tyhmiä tai tapoihinsa hirttäytyneitä.

Tuolla asenteella luulisi kumppanin löytyvän.

Vierailija
375/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kumppaneita on riittänyt, puhuin vain faktoista. :)

Vierailija
376/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan ei ollut edes mikään fakta. Vaan täysin mielipideasia, subjektiivinen kokemus.

Ohis

Vierailija
377/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se toinenkaan ihminen ei ole pelkästään mikään tiettyjen ominaisuuksien ja kriteerien luettelo. Osaatko keskustella syvällisesti ja kuunnella toista ihmistä? Tuohon puoleen kannattaa panostaa. Minun on vaikea nähdä, että läheinen ihmissuhde voisi muuten onnistua ja lähteä syntymään. Kahden sydämen täytyy kohdata toisensa.

Vierailija
378/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan ei ollut edes mikään fakta. Vaan täysin mielipideasia, subjektiivinen kokemus.

Ohis

Eli minulle fakta. :) Tiedätkö, ettei faktoja juuri ole edes?

Vierailija
379/429 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis

Eli minulle fakta. :) Tiedätkö, ettei faktoja juuri ole edes?

Mielipide ei ole fakta. Fakta on tosiasia, ja tosiasioita on paljonkin olemassa.

Vierailija
380/429 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleen tulee Fabio tästä kuvauksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän