Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 36-vuotias mies joka ei itsensä kehittämisestä, kropan huippuunsa trimmaamisesta yms. huolimatta koskaan saanut naista omakseen. Mitä halauisit kysyä minulta? Vastailen hetken aikaa

Vierailija
11.12.2022 |

Olen 185cm/90kg, lihaksikas, tupakoimaton, lähes alkoholiton, huumeeton, komea, empaattinen, huumorintajuinen, älykäs ja mukava mies.
Tietty negatiivisina asioina olen myös introvertti, pohdiskeleva ja helposti jään omalle mukavuusalueelle.

Elämä tahdonvastaisesti yksin on välillä rankkaa, mutta yritän pärjätä.
Mitä haluaisit kysyä minulta?

Kommentit (429)

Vierailija
321/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit olla lihavampi, lyhyempi ja vähemmän treenattu, mutta enemmän rahaa, hyvä työ ja naisia riittäisi. Tiedän koska on omaa kokemusta. Ei naisille riitä pelkkä ulkonäkö. M46

Vähän vedät nyt mutkia suoraksi. Itse koulutettuna naisena haluan koulutetun miehen, minimi AMK. Rikas ei tarvitse olla, mutta palkka pitää olla sellainen, ettei kaupassa tarvitse peruselintarvikkeiden kohdalla punnita onko varaa ostaa vai ei. Samoiten raha pitäisi riittää matkusteluun silloin tällöin. Semmonen 3500 euron kuukausipalkka riittää. Silloin ei tarvitsisi itse kustantaa miehen elämää, mikä olisi täydellinen turn off.

Monella duunari miehellä, itsellänikin, on tuo palkka, AMK tutkintoa sitten ei. Monella naisella ei taida olla aavistusta teitä duunarit tienaavat välillä enemmän kuin korkeakoulutetut.

Älä *itussa sössötä tilipussistasi. Vikahan ei ole siinä vaan luonteessasi ja käytöksessäsi, ehkä jopa älyn vähyydessä. Sinä et tajua naisista mitään, et edes sitä, että me ollaan keskenämme yhtä erilaisia kuin miehet ja että perusasioissa miehet ja naiset on samanlaisia, paitsi naiset on sitkeämpiä ja kykenevät keskittymään muuhunkin kuin sukuelimiin.

Duunarimies on sitäpaitsi yhdyssana, helvetti.

Voisin lyödä hynttyyt yhteen vaikka roskakuskin kanssa, jos tämä on älykäs, huumorintajuinen ja käyttäytyy kauniisti, kunnioittaa muita ihmisiä eikä öyhöttele.  Mutta roskakuskin pitää osata lukea ja kirjoittaa myös.

Käyttäytyy kauniisti ja kunnioittaa muita ihmisiä, kuten sinä juuri näytit esimerkkiä? Vai onko pointtisi, että tee niin kuin minä sanon, äläkä niin kuin minä teen? No ainakaan sinun luonteessasi ei selvästikään ole mitään vikaa. :-D

Sori mut oli ihan pakko.

-ohis

Vierailija
322/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen saman ikäinen, mutta en pitkä. Vain 175 cm. Pyöritän omaa firmaa, josta nostan joko pääoma- tai palkkatuloina 100k-150k euroa vuosittain. En ole koskaan käynyt treffeillä ja omat vapaa-ajan kontaktit naissukupuoleen ovat aika olemattomat. Tiedän kyllä, mikä on ongelmani. En käy baareissa ja vastaavissa paikoissa laisinkaan. En viihdy paikoissa, joissa on paljon ihmisiä. En tiedä mitä siellä pitäisi tehdä tai sanoa. Olen sitten ajautunut tilanteeseen, jossa teen oman firman hommia myös viikonloput. 

Harrastan intohimoisesti vaellusta ja siksikin on oma firma, jotta voin päättää itse ajankäyttöni.

Kesältä otan joskus kuukauden loman vaellukselle, ruska-aikaan pari viikkoa, talvella pari viikkoa. 

Raha on tehnyt myös varovaiseksi. Mitään köyhää ja tyhmää naista en huolisi elämääni elätettäväksi. 

Vaatimuksena on kunnianhimo ja äly.

M36

Jos syytät baareissa käymättömyyttä siitä, että olet sinkku etkä ole käynyt koskaan edes treffeillä, niin et todellakaan tiedä, mikä on oma ongelmasi.

Eli toisin sanoen pitäisi huolita se köyhä ja tyhmä? Sitähän sinä taidat tarkoittaa. Mitä sellaisella on minulle annettavaa?

M36

Tarkoitatko että sinusta kiinnostuvat ainoastaan köyhät ja tyhmät naiset? Ketään omillaan toimeentulevaa ja kohtuullisen älykkyysosamäärän omaavaa ei ole koskaan tullut vastaan? Tuota on vaikea uskoa jos  olet menestyvä yrittäjä, kai sinulla nyt jotain kontakteja ja verkostoitumista on muihin kaltaisiisi  menestyviin ja hyvin tienaaviin ihmisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisit olla lihavampi, lyhyempi ja vähemmän treenattu, mutta enemmän rahaa, hyvä työ ja naisia riittäisi. Tiedän koska on omaa kokemusta. Ei naisille riitä pelkkä ulkonäkö. M46

Vähän vedät nyt mutkia suoraksi. Itse koulutettuna naisena haluan koulutetun miehen, minimi AMK. Rikas ei tarvitse olla, mutta palkka pitää olla sellainen, ettei kaupassa tarvitse peruselintarvikkeiden kohdalla punnita onko varaa ostaa vai ei. Samoiten raha pitäisi riittää matkusteluun silloin tällöin. Semmonen 3500 euron kuukausipalkka riittää. Silloin ei tarvitsisi itse kustantaa miehen elämää, mikä olisi täydellinen turn off.

Monella duunari miehellä, itsellänikin, on tuo palkka, AMK tutkintoa sitten ei. Monella naisella ei taida olla aavistusta teitä duunarit tienaavat välillä enemmän kuin korkeakoulutetut.

Luetunymmärtäminen hoi! Eihän se palkka tuossa kommentissa ollutkaan se merkittävä tekijä, kun riitti, että toimeen tulee eikä tarvii jokaista euroa laskeskella. Sen sijaan merkittävä asia tuossa oli nimenomaan se koulutus, jota esim sinulta ei löydy.

Vierailija
324/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Komeat miehet ei jää yksin. Vaikka olisivat täysiä m ulkkuja. 

Vierailija
325/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea kenen mielestä?

Oma tai äidin mielipide ei valitettavasti käy.

Vierailija
326/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti peruskomea. Sellainen, jota ei helposti naiset oma-aloitteisesti lähesty kuola valuen, mutta jonka lähestymistä useampikin nainen voisi odottaa.

Vierailija
327/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti peruskomea. Sellainen, jota ei helposti naiset oma-aloitteisesti lähesty kuola valuen, mutta jonka lähestymistä useampikin nainen voisi odottaa.

Itse ainakin haluan vain sellaisen, joka saa kuolan valumaan. En toivo perustylsien miesten lähestymisiä.

Vierailija
328/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin haluan vain sellaisen, joka saa kuolan valumaan. En toivo perustylsien miesten lähestymisiä.

Asia kunnossa.

Vierailija
329/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kerro, mikä niissä sinusta kiinnostuneissa naisissa oli vikana?

Vierailija
330/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet oikeasti komea, huumorintajuinen ja mukava kaveri, tyttöjen pitäisi pyöriä ympärilläsi. Miksi eivät pyöri?

Voivathan ne pyöriäkin, mutta ehkä ap ei ole juuri niistä tytöistä kiinnostunut jotka hänen ympärillään pyörivät.

Vierailija
331/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Malttia leidit, trollilla on muutakin provoiltavaa. Mutta kyllä hän vielä tännekin jossain välissä ehtii pitämään liekkiä yllä. No worries.

Vierailija
332/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainitsemasi kirja (Kirahvin sydän on tavattoman suuri) taitaa olla lastenkirja. Mistäs moinen valinta? Vai tykkäätkö erityisesti juurikin lastenkirjoista?

Ystäväni suositteli minulle tuota.

Luen kirjoja hyvin monista eri kategorioista.

ap

Mä olen saman ikäinen kuin sä ja arvostan, että "uskallat tunnustaa" lukevasi myös lastenkirjoja, jos aihe on kiinnostava ja kirja hyvä. Ihan ihme käsitys, ettei kirja voi antaa itselle mitään, jos päähenkilö on lapsi. Eihän sitä ajatella, ettei nainen voisi lukea kirjoja, joiden päähenkilö on mies.

Mainitsemasi kirjan aihe kuulostaa koskettavalta, koska meillä kaikilla on tarve kuulua johonkin ja tulla rakastetuiksi. Kiitos kirjasuosituksesta. Minä puolestani suosittelen kirjaa Kissa, joka suojeli kirjoja. Se kertoo nuoresta pojasta, joka oppii elämästä puhuvalta kissalta. Hyvä kirjallisuus on myös keskeisessä roolissa, joten bibliomaaneille se on sopivaa luettavaa.

Vierailija
333/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on loppujen lopuksi ollut aina ratkaisevaa miehen keskustelutaito. Siis se, millainen ja miten syvällinen ja aito yhteys häneen syntyy. Ei siinä paina mitkään saavutusten luettelemiset, lihakset ynnä muut. Tietysti miehellä täytyy olla oma elämä järjestyksessä, mutta kyllä se henkinen yhteys ratkaisee.

Vierailija
334/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun persoonassa täytyy olla jotain luotaantyötävää.

Vierailija
335/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun persoonassa täytyy olla jotain luotaantyötävää.

Väitätkö oikeasti, että tämä mies on kaikkien naisten mielestä kammottava kun monella naisella on

miehenään uskomattoman juntti apina  vailla mitään sosiaalisia taitoja ja on vielä todella ilkeä.?

Vierailija
336/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla spekseillä miehestä tapeltaisiin kynsin ja hampain. Joko ap on jättänyt jotain kertomatta tai näkee itsensä vääristyneesti esim luonteen tai ulkonäön suhteen. Laita tänne kuva niin saat minuutissa vastauksen.

Vierailija
337/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on hyvin vähän kertonut millaisista naisista viehättyy itse. Liikunnallinen on erittäin epämääräinen sana ja moni nainen voi kokea, ettei ole liikunnallinen kun ei ole huippu-urheilija. Kerro hiukan syvällisemmin, millaisia kriteerejä sinulla on naiselle.

Kaikilla on puolisolle jotain kriteerejä.

Ne täytyy vain tunnistaa ja sanoittaa.

Ja miehelle on sanottava, että nyt on naisten markkinat parisuhteiden muodostuksessa eli voi olla että joudut kriteereistäsi joustamaan. Sinun on vaan pohdittava, mitkä ovat ehdottomia kriteerejä ja mitkä eivät.

Empaattisuus, huumorintaju, älykkyys, rehellisyys, terveelliset elämäntavat, taloudenhallinta kunnossa, päihdeongelmattomuus, tupakoimattomuus, minua miellyttävät kasvot, normaalipainoinen tai hoikka, huolehtii hygieniastaan ja pukeutumisestaan.

ap

Vierailija
338/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noilla spekseillä miehestä tapeltaisiin kynsin ja hampain. Joko ap on jättänyt jotain kertomatta tai näkee itsensä vääristyneesti esim luonteen tai ulkonäön suhteen. Laita tänne kuva niin saat minuutissa vastauksen.

Olen eri mieltä. Ap ei ole edelleenkään pystynyt kertomaan yhtä ainutta kiinnostavaa asiaa itsestään. Hänessä ei ole mitään "tarttumapintaa", ei mitään mikä herättäisi kiinnostuksen. Se, että hän on sinkku, tietyn mittainen, koulutettu ja käy töissä, ei tee hänestä kiinnostavaa.

Vierailija
339/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Päihdeongelma

-MT-ongelmia

-ilkeä luonne

-kasvot eivät miellyttäneet

-Liikalihavuus

-elämäntavat eivät kohdanneet lainkaan

-Täysi liikkumattomuus ja pelkkä sohvalla makoilu vapaa-ajalla

-Lapsia jo hankittu edellisen miehen kanssa

-Ei huolehtinut hygieniastaan lainkaan, myös asunto kuin kaatopaikka

Tuossa joitakin, osalla naisista monien yhdistelmiä

ap

Vierailija
340/429 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on hyvin vähän kertonut millaisista naisista viehättyy itse. Liikunnallinen on erittäin epämääräinen sana ja moni nainen voi kokea, ettei ole liikunnallinen kun ei ole huippu-urheilija. Kerro hiukan syvällisemmin, millaisia kriteerejä sinulla on naiselle.

Kaikilla on puolisolle jotain kriteerejä.

Ne täytyy vain tunnistaa ja sanoittaa.

Ja miehelle on sanottava, että nyt on naisten markkinat parisuhteiden muodostuksessa eli voi olla että joudut kriteereistäsi joustamaan. Sinun on vaan pohdittava, mitkä ovat ehdottomia kriteerejä ja mitkä eivät.

Empaattisuus, huumorintaju, älykkyys, rehellisyys, terveelliset elämäntavat, taloudenhallinta kunnossa, päihdeongelmattomuus, tupakoimattomuus, minua miellyttävät kasvot, normaalipainoinen tai hoikka, huolehtii hygieniastaan ja pukeutumisestaan.

ap

"Kerro hiukan syvällisemmin, millaisia kriteerejä sinulla on naiselle."

En tiedä onko tää vain mun mielipide, mutta ilmeisesti ap ei osaa ajatella kovin syvällisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän