Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jätit pitkäaikaisen kumppanin?

Vierailija
10.12.2022 |

Suositun ketjun miksi päätit tapailun Innoittamana. Mistä syystä jätit kumppanisi, pitkäaikaisen seurustelusuhteen.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homma vain hiipui. Ei mitään dramatiikkaa. En osaa edes sanoa kohtaa jossa muutos tapahtui. Hankittiin nuorina lapset, rivari, koko perus keskiluokkainen elämä. Vanhin lapsi oli jo mennyt inttiin. Yhtenä päivänä kuin yhteen ääneen todettiin että tää oli tässä. Molemmat jatkoi tahoilleen.

Vierailija
42/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paha toi kun ihminen rupsahtaa, minkäs teet kun se on se sama rakas ihminen johon joskus ihastuit, mut sit muuttunu kuitenkin samalla niin epäkiihottavaksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyys ja rakkaus katosi ja meistä tuli vain kämppiksiä. Mieluummin olen yksin kuin kämppisenä. 

Vierailija
44/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksittömyyden takia. Eron kohdalla ei mitään seksuaalista kanssakäymistä ollut tapahtunut yli vuoteen, eikä mies pyynnöistäni huolimatta suostunut keskustelemaan siitä tai hakemaan itselleen apua/tukea.

Vierailija
45/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paha toi kun ihminen rupsahtaa, minkäs teet kun se on se sama rakas ihminen johon joskus ihastuit, mut sit muuttunu kuitenkin samalla niin epäkiihottavaksi...

😬 semmosta se aika meille kaikille tekee. Olemme orgaanisia.

Huom. Kaikille.

Vierailija
46/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo vanheni, rupsahti ja lihoi. Arvatkaa kiinnostaako seksi sellaisen kanssa? Vaihdoin nuoreen ja nättiin. Suosittelen muillekin.

😳 sinä

Olet se seuraava sitten, kenet se nuori nätti vaihtaa nuoreen ja nättiin.

Vierailija
47/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksiä vuosiin, ei osallistumista perheen yhteisiin juttuihin, ei taloudellista kontribuutiota. 

Olen nainen, ex on mies. 

Vierailija
48/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin siksi, että mies petti (tai siis löysi itselleen salasuhteen) mutta perimmäinen syyhän se tuolle suhteellekin oli se, ettei me muututtu toisillemme sen sopivammiksi, vaikka kuinka luotin että kyllä tämä tästä kunhan kasvetaan yhteen ja pahimmat kulmat hioutuu. Kukapa meistä täydellinen olisi eli ei se vaihtamallakaan parane..

Kumpikin siis alkujaan vaan "tyytyi" toisiinsa ja yhdessä oltiin lähinnä siksi että olisi joku, koska jokuhan nyt vaan piti nuorena olla.. Sitten mies tapasi sopivamman (ja on muuten edelleen saman naisen kanssa vaikka tuosta on jo yli 25 vuotta), mutta ei halunnut sitä kertoa mulle ennen kuin jäi siitä kiinni.

En voi kuin ihmetellä miksi tuollaisessa suhteessa tuli sinniteltyä useampi vuosi.

Vierailija
49/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen petti

Nainen syytti minua pettämisen syyksi

Naisen kaverit ja ystävät asettui naisen puolelle

Ja lopuksi luin netistä eri foorumeilta kuinka naiset ajattelevat, eli on miehen syy, jos nainen pettää

Dumppasin naisen

Nyt olen vapaaehtoisesti sinkku vela ja en voisi olla onnellisempi :]

Joo mies on tylsä tai ei pese pyykkiä kotona tarpeeks nii se on tietenkin hyvä syy pettää. Suorastaan käytöksellään ajoi naisen toisen syliin. Näin ne itselleen sitä selittää hyväksi.

Vierailija
50/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikansa pitkäaikaista perässä ravailevaa naikkista seuratessa päätin heittää piikkimaton taakseni. ja siihen se loppui. varmistin vielä taajuuskaistalla.

Vierailija
51/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuoden seurustelun jälkeen vihdoinkin mulle valkeni että kumppanini, nyt siis ex, ei voinut sietää lapsiani. Ei edes siten että olisi voinut pari tuntia olla samassa tilassa lapseni kanssa.

Vierailija
52/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi liian passiivista. Avovsimoani ei seksi kiinnostanut ja minua kiinosti, joten minä olin aina aloitteellinen. Avovaimo antoi kyllä mutta kipinä loppui kun oli niin passiivinen eikä häntä seksi kiinnostanut vaikka antoikin mun jyystää. Lahna mikä lahna

Vaikea innostua, jos mies joka kerta jättää ilman orgasmia. Niin niitä "lahnoja" luodaan. Yksikään nainen ei kieltäydy tajunnanräjäyttävistä orgasmeista.

Jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan.

- Vanha viidakonta sanonta

-- eri

Jos tuo pätee, niin miksi turhaan vaivautua harrastamaan seksiä kumppanin kanssa? Vähemmällä sotkulla pääsee, kun hoitaa homman yksin.

Vierailija
53/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies oli kroonisesti masentunut ja muuttunut sen kautta erittäin itsekeskeiseksi. Kaikki pyöri hänen tarpeiden ympärillä ja koskaan ei mikään ollut hyvin. Vetäytyi joko kokonaan omaan kärsimyskuplaansa tai uhkui sellaista mustaa raskasta energiaa, joka vei kaiken valon, ilon ja kepeyden. Tuin häntä niin paljon kuin pystyin, laitoin hänen tarpeensa omieni edelle (virhe), otin enemmän ja enemmän kannettavakseni (virhe). Kunnes uuvuin ja aloin jo itse masentumaan. Minun oli pakko pelastaa itseni ja kaksi lastamme.

19 vuoden avioliitto, viimeiset 6 vuotta kokeilin kaikkeni, että liitto oltaisiin saatu vielä pelastettua. Lapset olivat 10 ja 13 kun erosimme.

N49

Minulla sama tilanne (tosin lapset isommat) ja ero pyörii koko ajan mielessä. Miehen selviytyminen kuitenkin painaa (välitän hänestä edelleen kovasti), miten teillä meni eron jälkeen??

Miehellä edelleen samat ongelmat, välillä terapiaa, välillä kokeilee taas lääkitystä, välillä lääkitsee itseään alkoholilla tai kannabiksella, sitten taas rimpuilee niistä irti. Hän on onneksi saanut aina paljon positiivista energiaa työstään ja sillä saralla on onneksi ollut viimeisen vuoden aikana positiivista kehitystä. Hänellä oli jonkin aikaa suhde naisen kanssa, jolla myös masennusta ja se avasi hänen silmiään ja ymmärrystä. Soitti minulle ensimmäisen masennusjakson aikana ja valitti miten ei jaksa tuota yhtään. Sitten hieman myöhemmin soitti uudestaan ja pyysi anteeksi kuinka hyvin raskas kumppani hän on ollut ja kuinka nyt vasta ymmärtää miten rankkaa minullakin on ollut kun hän on ollut masennuksen kourissa.

Itse jäin oikeastaan totaali yksinhuoltajaksi kun mies näki lapsia vain muutamia kertoja vuodessa. Mutta meillä oli ihania vuosia lasten kanssa, paljon iloa ja naurua. Olihan se vaativaa ja jouduin edelleenkin laittamaan omia tarpeitani sivuun, mutta jotenkin ihmeellisesti sitä vapautui myös uutta energiaa ja jopa aikaa, ja olen saanut pikkuhiljaa elämästäni taas omannäköistä. Kyllä ero teki meille kaikille hyvää. Lapsetkin ymmärtävät silloisen päätökseni hyvin. He ovat nyt nuoria aikuisia ja heillä menee hyvin. Erosta noin seitsemän vuotta aikaa.

Vierailija
54/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin katosi henkinen yhteys, sitten loppui seksi elämä, ja lopuksi alkoi lähinnä jo naamakin kyrsimään.

M52

Tämä. Ja just sama juttu.

Vierailija
55/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätin miehen, koska jotenkin se pieni muna häiritsi. Lisäksi tykkään enemmän sellaisista miten nyt kuvailisin "jännistä" miehistä.

-Emma

Kiitos. Sain sinun jäljiltäsi suurimman aarteen. Maailman ihanimman miehen, joka kunnioittaa naista, on naiselleen paras ystävä, täysin tasa-arvoinen parisuhde, hauskaa, turvallista, luotettavaa, huolehtii naisensa tyydytyksestä...

olen ihan eri mutta sillähän on edelleen pieni muna?

Vierailija
56/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tukenut tai kannustanut . Välillä oli jopa kateellinen jostain. Lopulta en en enää kertonut, jos jotain mukavaa oli sattunut. Petti jatkuvasti, ei seksiä tästä johtuen, ei ymmärtänyt kohdella vaimoa lempeästi vaan oli kova ja kylmä. Juorusi minusta ja äidistäni. Peukalo keskellä kämmentä eikä halunnut oppia tekemään asioita. Laiska.

Vierailija
57/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla EI koskaan ole, ollut mitään parisuhdetta !

Vierailija
58/73 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimo petti, ihastui ja kun yritin selvittää asioita MEIDÄN suhteessa, hän alkoi tilittämään sydänsuruistaan uuden ihastuksen suhteessa. Olisi halunnut minusta kuuntelijan, jolle tilittää, kun toinen mies pyörittää häntä. Sai etsiä kuuntelijan muualta.

Oletko Mikael?

Vierailija
59/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄN mieheni koska, hän on juoppo. ja kännissä haukkuu että petän häntä, en petä

MUTTA JÄTÄN KYLLÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
60/73 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätin miehen hänen typerien juttujensa takia. Ihan ok näköinenki oli mut tyhmä ku saapas ja jutut ku tukkijätkillä.

Pidän lähtökohtaisesti tyhminä sellaisia ihmisiä jotka suoltaa suustaan jotain pervojuttuja ja muita ruumiin eritteisiin viittaavia vitsejä kokoajan. Ketä sellaset naurattaa. Eikä hän edes tajunnut etten naura hänen jutuilleen, pikemminkin kiusaannui ja ihan jopa katselin muualle ja vaihdoin ihan randomina puheenaihetta kuin en olisi kuullutkaan mitä sanoi. En vaan pystynyt jatkamaan seurustelua.

Eiiiii. Itse niin inhoan tuollaisia miehiä, just sellaisia juntteja joilla ei ole minkäänlaista käsitystä siitä, että sellainen miesten yläasteen pukkarissa oleva vessa-seksi-piereskely-vitsit eivät ole enää hauskoja sitten yläasteen iän jälkeen. Varsinkaan naisten mielestä.

On ne sitten hauskoja, jos kertoja on komea, rikas ja/tai kuuluisa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä