Miksi jätit pitkäaikaisen kumppanin?
Suositun ketjun miksi päätit tapailun Innoittamana. Mistä syystä jätit kumppanisi, pitkäaikaisen seurustelusuhteen.
Kommentit (73)
Jouduin muuttamaan takaisin suomeen japanista, koitimme etäsuhdetta, mutta ei vain ollut kätevää. Etenkin kun kellonaikakin on niin eri. Voi kuinka silti kaipaan rakasta Misakia.
M28
Ei oikeastaan mitään suurempaa. Alettiin olla lähinnä kavereita ja kaipasin vaihtelua.
Nainen äänesti vihreitä ja saarnasi ilmastonmuutoksesta, muttei kyennyt lopettamaan pakkomielteistä matkustelemista. Oli muutenkin sellainen turha haihattelija, joka halusi maksattaa miehellä kaiken muun, että omat rahat säästyis matkusteluun. Tekopyhä ja rasittava.
Vierailija kirjoitti:
Nainen äänesti vihreitä ja saarnasi ilmastonmuutoksesta, muttei kyennyt lopettamaan pakkomielteistä matkustelemista. Oli muutenkin sellainen turha haihattelija, joka halusi maksattaa miehellä kaiken muun, että omat rahat säästyis matkusteluun. Tekopyhä ja rasittava.
Helsinki? T?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki? T?
Tampere
Tapasin kivan naisen, joka oli kaikkea mitä olin toivonutkin.
Mukava, hauska ja aktiivinen.
Ikävä kyllä pian kävi ilmi, että tuo oli pelkkä alkuvaiheen markkinointikampanja. Pian se oli ohi, ja sitten oli kiire edetä yhteiseen asuntoon ja lasten hankkimiseen. Naisen osalta liikunta loppui siihen, samoin kuin aktiivisuus seksissä ja muissakin asioissa, paitsi kotiunelman rakentamisessa.
Tajusin, että miksi aikaisemmin rock-henkisistä miehistä ja itsevarmoista kukkopojista pitänyt nainen yhtäkkiä käänsi päänsä. Vauvakuumehan se.
Nainen oli todella pettynyt. Varmaankin koki haaskanneensa aikaa minun kanssani, minkä hän epäsuorasti myönsikin. No, ehdimme seurustella reilun vuoden verran. Siinä oli ennen sitä 10+ vuotta aikaa etsiä se hyvä perhemies ja rakentaa suhdetta, mutta joku muu kiinnosti enemmän.
Mies petti.
Lienee aika yleinen syy.
Mies alkoi seitsemän vuoden liiton jälkeen haluta sittenkin lapsia, minä en. Ei siinä ollut muita vaihtoehtoja, kuin ero. Se myös oli oikea ratkaisu molemmille, hän löysi mahtavan naisen ja sai hänen kanssaan lapsen, minä löysin mahtavan miehen, ja elämme onnellisesti lapsettomina.
8v. yhdessä ja se riitti minulle, tämä herra oli vain yhden viikonlopun selvä tänä aikana. Oli työssä esimiesasemassa ja ei kuulema osannut muuten rentoutua raskaan työviikon jälkeen. .
Ilkeä, laiska, itsekäs, epäluotettava alkoholisti. Siinä riittää varmaan syytä.
Mies oli maajussiperheen poika, jolle tila tuli aina ykkösenä. Häntä ei kiinnostanut, mitä asiasta ajattelin. Hän kohteli minua kuten entisaikaan naisia maalla, odotti ruoanlaittoa, pyykinpesua ja kodinhoitoa. Olen itsekin maalta kotoisin, joten tiedän mitä se on. Tiedän myös, että oikean miehen kanssa tuon olisi saanut hyvin toimimaan, mutta tämän ei.
Mies muuttui ajan myötä isäkseen. Kiukustui kaikesta. Kiukutteli, kun olin sairaana (olin sairaana usein, koska krooninen sairaus puhkesi). Ei halunnut että hain apua sairauteeni, koska se olisi vaatinut erikoislääkäreitä. Haukkui selän takana äitiäni, joka oli minulle maailman rakkain, ja parasta ystävääni.
Jos olisin kuunnellut häntä, en tänä päivänä olisi työelämässä. Hain apua sairauteeni ja parannuin työkuntoiseksi. Löysin hyvän miehen, joka arvostaa minua ja läheisiäni.
Vierailija kirjoitti:
Jouduin muuttamaan takaisin suomeen japanista, koitimme etäsuhdetta, mutta ei vain ollut kätevää. Etenkin kun kellonaikakin on niin eri. Voi kuinka silti kaipaan rakasta Misakia.
M28
Animefiguurin saa kyllä tuoda mukanaan Suomeen.
Nieletkö?