Mitä maksaisi jos sähköasentaja kävisi asentamassa lampun kattoon?
Aika paljon, oletan? Itse en fyysisen kunnon takia pysty, enkä halua vaivata tuttuja tuollaisella.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Näin vanhuksia kusetetaan. Kiskotaan törkeät hinnat lampun ja palovaroittimen vaihdosta.
Just tyypillinen Mielensäpahoittaja kun henkilö ei ymmärrä yhtään mitään mistä laskutus koostuu. Lähtisitkö itse tekemään 5min homman josta saat 10€ ja viikossa vain 10 asennusta? Tuskin lähdet ja oot saman tien konkurssissa!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen asentanut nuorena ennen miestä lamput itse. Yhdistelin oikeat johdot ja laitoin teippiä päälle. Kerran unohdin virrat päälle ja sain sähköiskun. Tipahdin keittiöjakkaralta lattialle. Onneksi mitään ei käynyt.
Laitat värin väriin loput runkoon,onnea kytkentöihin.
Huoltomies, sähkömies ... suloista että feministeillä nimikkeet on ja pysyy mies-päätteisinä kun sitä miestä tarvitaan 😏
Miksi ihmiset kysyvät täällä että "mitä maksaa"? Miksi ihmeessä ette kysy sieltä sähköliikkeestä? Ilmeisesti kysymys on siitä että ilmaiseksi pitäisi kaikki saada?
Vierailija kirjoitti:
Tuntiveloitus 70 € ja minimiveloitus pari kolme tuntia. Siihen päälle matkoista ja tarvikkeita kustannukset niin pyöreesti sellainen 200 € maksaa.
Nuo hinnat ihan hatusta heitetty.
No ei ihan hatusta. Tuollaisia ne kiskuriyrittäjät laskuttavat. Savu nousee korvista kun kuuleekin sanan yrittäjä, putkari, sähkäri, remonttireiska mikä tahansa miesten yrittäjäammatti. Ainoa minkä osaavat kunnolla on ylihinnoittelu. Tuntipalkalla vain vetelehtivät.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen asentanut nuorena ennen miestä lamput itse. Yhdistelin oikeat johdot ja laitoin teippiä päälle. Kerran unohdin virrat päälle ja sain sähköiskun. Tipahdin keittiöjakkaralta lattialle. Onneksi mitään ei käynyt.
Minä jäin leskeksi ja jouduin opettelemaan monia uusia asioita sähköstä, huonekalujen kasaamisesta ym. Onneksi netistä löytyy opetusvideoita! Tähän mennessä ei vielä työtapaturmia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntiveloitus 70 € ja minimiveloitus pari kolme tuntia. Siihen päälle matkoista ja tarvikkeita kustannukset niin pyöreesti sellainen 200 € maksaa.
Nuo hinnat ihan hatusta heitetty.
No ei ihan hatusta. Tuollaisia ne kiskuriyrittäjät laskuttavat. Savu nousee korvista kun kuuleekin sanan yrittäjä, putkari, sähkäri, remonttireiska mikä tahansa miesten yrittäjäammatti. Ainoa minkä osaavat kunnolla on ylihinnoittelu. Tuntipalkalla vain vetelehtivät.
Olisi kaikille parempi jos sinua ei olisi ollenkaan!
Sähköasentajilla on tuntiveloitus.
Lisäksi matka kohteeseen laskutetaan.
Kun itse muutin eron jälkeen töihin, täysin vieraalle paikkakunnalle, enkä tuntenut sieltä ainoatakaan ihmistä.
Niin oli pakko tilata sähköasentaja, asentamaan ja ripustamaan kaikki lamput asuntoon. Sitäpaitsi olen niin lyhyt nainen, etten tuota itse ylettäisi, edes tikkailta tekemään.