Huh, en ole ikinä äänestänyt persuja mutta tuo Purra puhuu järkeä
Kommentit (323)
Orpoa on oidempää piiloteltu, kosteikkojensuojelu ym. lipsahdukset kertovat ettei ole tilanteen tasalla. Minusta näyttänytkin vähän oudolta (sairas?) viime aikoina, tai silloin kun vielä jossain vilahteli.
Purraa voisinkin äänestää, harmi vaan ettei siinä puolueessa ole kovin montaa yhtä järkevää.
Eikä se ole edes minun vaalipiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusuomalaiset voittavat eduskuntavaalit ylivoimaisesti ja Riitta Purrasta tulee pääministeri.
Tämä. Meidän perheeltä tulee 4 ääntä suurella todennäköisyydellä.
Meidän perheeltä tulee 10 ääntä täysin varmasti.
No hyvä. Olenkin aina pitänyt lestadiolaisia tolkun ihmisinä.
Ei kunnallisvaalit ole mikään BB-äänestys😁
Eduskuntavaalit muru. Keväällä on eduskuntavaalit.
Se on ihan se ja sama ketä äänestät,meno ei muutu miksikään. Pahat voimat jyllää maailmassa ja suomalaiset maksaa.
Eihän Purra saa edes omaa paikallisyhdistystään kuriin, miten voisi muka johtaa maata?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0c1e2c73-a141-4ebd-850d-78d4f9fb0…
Mitä onko Purra ollut esillä asiakysymyksissä, eikä pelkästään jytkytellyt liekkipieruja ylälauteella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä on ihmisiä jotka luulevat että äänestämällä asiat muuttuvat parempaan.
Eikö nämä ikinä opi.
Puolueet eivät päätä mistään.Perussuomalaiset on ainoa kansan asialla oleva puolue joka pystyy muuttamaan asiat parempaan suuntaan.
Se vaan että ovat itänaapurin kansan asialla. Tai pikemminkin niiden johtajan, joka persuja rahoittaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nämä ikinä opi.
Puolueet eivät päätä mistään.Perussuomalaiset on ainoa kansan asialla oleva puolue joka pystyy muuttamaan asiat parempaan suuntaan.
Se vaan että ovat itänaapurin kansan asialla. Tai pikemminkin niiden johtajan, joka persuja rahoittaakin.
Hohhoijakkaa, miten väsynyttä läppää.
Mielisairaudet on kyllä yleisiä, kun tuollaisiakin joku trollailee.
Josif Vissarionovits Dzugasvili kirjoitti:
Toivottavasti persut pääsee / joutuu seuraavaan hallitukseen, niin nähdään kuinka kupla puhkeaa.
Siis onhan tuo vihervasemmiston kuplan puhkeaminen nähty jo ajat sitten! No ehkä fanaattisimmat vihervasurit vieläkin kuplivat, mutta kansa on alkaa olla pääosin hereillä.
Vierailija kirjoitti:
Purra siis on sitä mieltä, että ei kannata laittaa miljardia korruptoituneeseen 3. maailmaan kehitysapuna vaan hyödynnetään tuokin rahapotti se kotimaassa suomalaisten hyväksi. Mikä tässä hiertää ketään?
Miten meidän asiaa ajaa se, että 3. maailman korruptiokeisari saa sen miljardin? Jokaisen pitäisi ymmärtää, että meillä ei ole valtaa päättää, mihin se miljardi tarkalleen käytetään, kun se meiltä 3. maailmaan päästetään (= kenen taskuun se päätyy)
Niinpä. Kehitysapu on kaunis asia mutta sen verran itsekeskeinen olen että ensin oman maan asiat kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nämä ikinä opi.
PerusSuomalaiset ovat ja heidät tiedetään olevan Suomen Venäjä vastaisin puolue, ja nyt heitä sieltä olisi muka alettu rahoittaa?! No tiedät varmaan asiasta hyvinkin, kun sieltä rahoittajana kirjoittelet, ja pitää sanoa että ovela taktiikka yrittää lahjoa kovinta vastustajaa myötämieliseksi. Tosin ei tunnu toimivan muuta kuin muiden puolueiden kohdalla, eikä niissäkään kuin joidenkin kanssa.
Ei vaan Venäjä-myönteisin, tästä on tutkimus olemassa. Ja sehän tiedetään myös että Putin rahoittaa eurooppalaisia äärioikeistopuolueita.
Vierailija kirjoitti:
Persu aloittaa tekemällä feikkiviestin, ja sitten vastailee itselleen.
Persujen puoluetoimiston päivän mainosteko.
Ei pysty kiistämäänkään. Edellinen politiikka on jo nähty. Purra puhuu niin hiljaisen virkanaismaisesti ei ole samaa klangia kuin vaikka Marinilla.
Vierailija kirjoitti:
Orpoa on oidempää piiloteltu, kosteikkojensuojelu ym. lipsahdukset kertovat ettei ole tilanteen tasalla. Minusta näyttänytkin vähän oudolta (sairas?) viime aikoina, tai silloin kun vielä jossain vilahteli.
Se puutarhatonttu on jämähtänyt puutarhaan. Kumpa sinne jäisikin....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö nämä ikinä opi.
Itänaapuri käyttää vihervasemmistoa, koska sen aatteita voi käyttää pelissä hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra siis on sitä mieltä, että ei kannata laittaa miljardia korruptoituneeseen 3. maailmaan kehitysapuna vaan hyödynnetään tuokin rahapotti se kotimaassa suomalaisten hyväksi. Mikä tässä hiertää ketään?
Miten meidän asiaa ajaa se, että 3. maailman korruptiokeisari saa sen miljardin? Jokaisen pitäisi ymmärtää, että meillä ei ole valtaa päättää, mihin se miljardi tarkalleen käytetään, kun se meiltä 3. maailmaan päästetään (= kenen taskuun se päätyy)
Niinpä. Kehitysapu on kaunis asia mutta sen verran itsekeskeinen olen että ensin oman maan asiat kuntoon.
Minun verorahani pitäisi käyttää Suomen ja suomalaisten hyväksi. Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys. Ne, jotka haluavat lahjoittaa rahaa 3. maailmaan kehitysapuna, voivat hoitaa sen itse, omista tuloistaan ja varallisuudestaan. On aivan kohtuutonta, että meidän jokaisen verorahoja, meiltä kysymättä, lahjoitetaan vastikkeetta ulkomaille!
En minä maksa veroja sen hyväksi, että 3. maailman paikallis-rikollispomo saa 15-metrisen huvijahdin 10-metrisen sijaan. Minä maksan veroja SUOMEN hyväksi, en ulkomaille lähetettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän maan asiat voivat olla kovin monien asiat. Kenen asioita laittasit ensiksi kuntoon, kun kaikkien ei voi yhtä aikaa laittaa??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun verorahani pitäisi käyttää Suomen ja suomalaisten hyväksi. Tämän pitäisi olla itsestäänselvyys. Ne, jotka haluavat lahjoittaa rahaa 3. maailmaan kehitysapuna, voivat hoitaa sen itse, omista tuloistaan ja varallisuudestaan. On aivan kohtuutonta, että meidän jokaisen verorahoja, meiltä kysymättä, lahjoitetaan vastikkeetta ulkomaille!
En minä maksa veroja sen hyväksi, että 3. maailman paikallis-rikollispomo saa 15-metrisen huvijahdin 10-metrisen sijaan. Minä maksan veroja SUOMEN hyväksi, en ulkomaille lähetettäväksi.
No, mutta Suomi on rikas kympin maa, joka tuhlaa pallon antimia enemmän kuin kehitysmaat. Meidän pellavapää baby heti synnyttyään alkaa tallomaan mahdottoman suuren hiilijalanjäljen, verrattuna muiden maiden lapsukaisiin. Siksi meidän tulee lähettää iso osa rahoistamme kehitysmaille, paikataksemme huonoa omaatuntoamme.
Katsoin aikanaan dokumentin, jossa toimittajat kyselivät ison pöydän ääressä, mihin kehistysapurahat on laitettu, kun ne yleensä pitää kohdistaa johonkin. Vastaus oli tiukka, mitä se teille kuuluu.
No nythän EU:n pöydissä alkaa paljastua korruptiota, mikähän sekin pesä on😁
Toisaalta Suomi on kohta kehitysmaan tasolla, paarialuokkaa. Sen pituinen se.
Vierailija kirjoitti:
Jopa muualta tullut puolisoni on heidän kanssaan samaa mieltä monista muuttoasioista ja niin olen minäkin. Minun on kuitenkin hankala nähdä itseäni äänestämässä heitä, koska osassa muuttoasioista menevät ainakin retoriikassaan liian pitkälle. Ei sillä, en pysty myöskään äänestämään yhtäkään maailman halaaja puoluetta.
Toistaiseksi edeleenhän se on pelkkä retoriikkaa ollutkin. Käytännössä sitä ei ole vielä koskaan nähty, eikä edes kuultu sellaista esitystä, että millä tavoilla se käytännössä toteutettaisiin.
Ei päätä, se on totta mutta ei taida olla muuta mahdollisuutta. Kyllä meillä nyt on pikkasen nukkehallituksen meininki, toivoisin jämäkämpää.
Ei kai kukaan täyttä anarkiaa sentään meille toivo ja halua.