Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Incel-miehistä puhutaan jatkuvasti, mutta entäs naiset, jotka ovat vastentahtoisessa selibaatissa? Anna kertoo, millaista elämä ilman seksiä ja parisuhdetta on

Vierailija
09.12.2022 |

Viime vuosina on kuunneltu ja pyritty ymmärtämään vastentahtoisessa selibaatissa olevia miehiä eli inceleitä. Mutta entäs naiset? Naisten tai muiden kuin heteromiesten seksittömyys ei tunnu kiinnostavan ketään. Kolmekymppisellä Annalla on siitä omakohtaista kokemusta.

https://www.eeva.fi/jutut/incel-miehista-puhutaan-jatkuvasti-mutta-enta…

Kommentit (321)

Vierailija
261/321 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä kanssa sujut oleva ihminen ei käy vihaamaan tai syyttelemään toisia vaikka jäisikin yksin, näillä incelvihaajilla on jo lähtökohtaisesti päässä jotain vikaa...ja sitten ihmettelevät kun jäävät yksin..mutta vikahan ei varmaan ikinä missään tapauksessa ole heissä. Ja koskee niin naisia kuin miehiäkin.

Vierailija
262/321 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole kiinnostunut seksistä ilman parisuhdetta, eikä yksikään mies ole ollut kiinnostunut parisuhteesta minun kanssani. Sänkyynpyrkijöitä oli nuorempana riesaksi asti.

Minäkään en ole kiinnostunut seksistä ilman parisuhdetta, eikä yksikään nainen ole ollut kiinnostunut parisuhteesta minun kanssani. Eikä sänkyynpyrkijöitäkään ole ollut ensimmäistäkään, ei nuorempana eikä nyt melkoisesti tuota Annaa vanhempanakaan miehenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/321 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nirso on eri asia kuin incel. Nainen ei voi niin ruma, tyhmä tai köyhä olla etteikö jollekkin miehelle kelpaisi. Minusta tuota termiä ei edes pysty käyttämään naisista.

No jaa. Itse olen olut seinäruusu jo sieltä teini-iästä lähtien. Katselin vierestä kun kaverit keräsivät huomiota, saivat poikaystäviä ja keräsivät heihin ihastuneita. Itse olin aina täysin ilmaa. Korkeintaan minulle naurettiin ja ivailtiin, jos joskus yritin pukeutua ja meikata yhtä kauniiksi kuin nuo kaverit.

Sama meno jatkui parikymppisenä. Kun baarielämä alkoi, olin ihan yhtä seinäruusu kuin ennenkin.

Joitakin parisuhteita sittemmin alkoi, mutta niissä sain aina tuntea olevani se kakkosvaihtoehto. En ole koskaan ollut suhteessa, jossa tuntisin olevani oikeasti tärkeä. Eli on ollut aina mukana se tyytymisen tunne, eli siis että minuun on tyydytty paremman puutteessa. Se on oikeasti todella surullinen fiilis.

Deittisovelluksia uskaltauduin sitten kolmekymppisenä kokeilemaan. Olin aika iloinen saadessani mätsejä ja aloitin keskusteluita. Aloittamiini keskusteluihin ei koskaan vastattu, ja mätsikin poistettiin aika nopeasti.

En sitten enää keskusteluita aloittanut. Miesten aloittamia keskusteluita alkoi viikkojen viiveellä mätsin muodostumisesta, joka itselleni toi vähän fiiliksen, että olen ollut se jonon viimeinen. En siis kovin kiinnostava.

Joskus haaveilin siitä "jostakin". Se "jokin" ihminen, joka olisi minulle se juuri oikea. Jolle olisin se ykkönen, ja joka olisi enemmän kuin onnellinen kun olisi parisuhteessa juuri minun kanssani. Jota rakastaisin kovasti ja joka rakastaisi yhtä kovasti minua. Jonka kanssa viettäisin loppuelämäni.

Vaan pikkuhiljaa alan oppia elämään yksin.

Huh, tämähän on kuin minä, paitsi että minulla ei ole sitä ensimmäistäkään parisuhdetta. Ja tuskin tuleekaan, sellaisesta haavelukin on liian itsekästä. Sitäkin hoettiin useasti, että älä edes kuvittele, että SINUSTA joku kiinnostuisi. Joten en viitsi enkä osaa enää sellaisesta unelmoida. Väkisinmakaaminen on parhainta, mitä voisi tapahtua. Hyvällä tuurilla.

No, eipä sekään ihan lottovoitto ole olla suhteessa ja kuunnella asioita, joista ilmenee ettet ole se unelmien täyttymys. Kuten valittelua siitä, miten kauniit naiset ovat nirsoja ja hänenlaisensa ei koskaan sellaiselle kelpaisi.

Vierailija
264/321 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten ketjussa aiemmin todettua, kukaan ei ole incel, koska jokainen saa halutessaan seksiä jota ei halua ja josta ei nauti.

No en minä ole saanut edes pitää naista kädestä vaikka olen jo neljättä kymmenettä. Kukaan ei ole ollut kiinnostunut edes hetken seurasta, parisuhteesta puhumattakaan. Olen yrittänyt ja aina on torjuttu, naisella olisi onnistanut varmasti helpommin.

Te ette edes pysty kuvittelemaan miltä tuntuu, kun et kiinnosta yhtään ketään edes hetken seurana vaan olet täysin ilmaa. Minua vastaava eli lyhyt reilusti ylipainoinen, epäsiisti ja epäsosiaalinen nainen kelpaa helposti ja kaupungilla näkee tällaisia pariskuntia yhtenään.

Ennen oli romanttisia kuvitelmia seurustelusta ja parisuhteesta, mutta nyt on enää vain vihaa ja katkeruutta.

Reilusti ylipainoinen, epäsosiaalinen ja epäsiisti nainen ei kyllä saa seuraa saati muodosta parisuhdetta yhtään helpommin, jos aloittaa tuosta tilanteesta. Jo pelkästään epäsiisteys ja epäsosiaalisuus yleensä karkottavat sukupuolesta välittämättä potentiaaliset kumppaniehdokkaat, koska enemmistöllä rima menee tuon yläpuolella. Parisuhteen muodostus ei ole kenellekään helppoa noilla ominaisuuksilla ja jopa ystävien saaminen voi olla haastavaa.

Riittää ihan vaan se, että nainen on tosi läski,kuten minä.

Olen mukava, hauska ja älykäs, ja hyvä keskustelija, mutta nuohan ovat miesten mielestä huonoja oninaisuuksia- naisen pitäisi olla hiljainen, ja pelkästään kuunnella miehen juttuja ja nauraa niille.

Läskinä olen saanut aina olla yksin, ihan sama, mikä luonne on. Painonpudotuksen olen aloittanut, sitä on paljon, ja siinä menee kauan. Enpä usko , että sittenkään löydän miestä, koska olen myös vanha ja ruma.

Tuuppaan tähän väliin, että onkohan deittipalstoja, missä ei kuvia harrasteta alkuvaiheessa lainkaan? Itse haluan ainakin lukea ja kuulla toisen ajatuksia, oppia luonteesta ja "sielusta", mielellään pidempiäkin aikoja ennen kuvien lähettelyä tai tapaamista. Täysin vieras ajatus että kuvan perusteella kiinnostuisin. Kumppanitkin sen mukaisesti olleet laidasta laitaan. Voi olla täysin epärelevanttia tähän, sori siitä :D

En suosittele- kyllä näitäkin on , esim s24. Jos ei ole kuvaa, niin tiedät, että mies on taatusti varattu ja hakemassa pildee.

Vierailija
265/321 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten ketjussa aiemmin todettua, kukaan ei ole incel, koska jokainen saa halutessaan seksiä jota ei halua ja josta ei nauti.

No en minä ole saanut edes pitää naista kädestä vaikka olen jo neljättä kymmenettä. Kukaan ei ole ollut kiinnostunut edes hetken seurasta, parisuhteesta puhumattakaan. Olen yrittänyt ja aina on torjuttu, naisella olisi onnistanut varmasti helpommin.

Te ette edes pysty kuvittelemaan miltä tuntuu, kun et kiinnosta yhtään ketään edes hetken seurana vaan olet täysin ilmaa. Minua vastaava eli lyhyt reilusti ylipainoinen, epäsiisti ja epäsosiaalinen nainen kelpaa helposti ja kaupungilla näkee tällaisia pariskuntia yhtenään.

Ennen oli romanttisia kuvitelmia seurustelusta ja parisuhteesta, mutta nyt on enää vain vihaa ja katkeruutta.

Reilusti ylipainoinen, epäsosiaalinen ja epäsiisti nainen ei kyllä saa seuraa saati muodosta parisuhdetta yhtään helpommin, jos aloittaa tuosta tilanteesta. Jo pelkästään epäsiisteys ja epäsosiaalisuus yleensä karkottavat sukupuolesta välittämättä potentiaaliset kumppaniehdokkaat, koska enemmistöllä rima menee tuon yläpuolella. Parisuhteen muodostus ei ole kenellekään helppoa noilla ominaisuuksilla ja jopa ystävien saaminen voi olla haastavaa.

Olen mukava, hauska ja älykäs, ja hyvä keskustelija, mutta nuohan ovat miesten mielestä huonoja oninaisuuksia- naisen pitäisi olla hiljainen, ja pelkästään kuunnella miehen juttuja ja nauraa niille.

Läskinä olen saanut aina olla yksin, ihan sama, mikä luonne on. Painonpudotuksen olen aloittanut, sitä on paljon, ja siinä menee kauan. Enpä usko , että sittenkään löydän miestä, koska olen myös vanha ja ruma.

Olen itse ollut pienimmilläni mitoissa 165cm ja 46kg.

Ihan yhtälailla silloin katsoin vierestä seinäkukkana. Yksi paljon ihailua miehiltä saava tuttu oli ylipainon rajoilla, eli ei se näyttänyt painosta kiinni olevan. En nyt tiedä lohduttiko vai päinvastoin, mutta ihan yhtä surullinen ja yksinäinen olin silloin todella laihana.

Vierailija
266/321 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vinkki yli kaiken: "Laittakaa, miehet, profiilikuvaksi sellainen kuva,jossa hymyilette aidosti. Se kiinnostaa ja houkuttaa aina niiden mörrimöykkykuvien keskellä.

Ymmärtäkää hyvät naiset, että kaikki miehet eivät vaan ole luontevia kuvissa tai puhumattakaan siitä, että osaisivat hymyillä kuvissa luonnollisesti ja siten, ettei hymy vaikuttaisi feikatulta. Te naiset olette paljon parempia niiden hymyjen ja kuvien kanssa, koska katselette itseänne lapsesta saakka peilin edessä. Ei me miehet sellaista juuri tehdä, joten antakaa armoa.

Monella on jo ihan hemmetin iso kynnys laittaa se oma pärstä johonkin deittipalveluun ja sitten kun se hymykuva sattuu puuttumaan, niin se on välittömästi "game over". Valokuva on vain millisekunnin räpsy jostakin ihmisestä ja hetkestä, ei muuta.

Vierailija
267/321 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vinkki yli kaiken: "Laittakaa, miehet, profiilikuvaksi sellainen kuva,jossa hymyilette aidosti. Se kiinnostaa ja houkuttaa aina niiden mörrimöykkykuvien keskellä.

Ymmärtäkää hyvät naiset, että kaikki miehet eivät vaan ole luontevia kuvissa tai puhumattakaan siitä, että osaisivat hymyillä kuvissa luonnollisesti ja siten, ettei hymy vaikuttaisi feikatulta. Te naiset olette paljon parempia niiden hymyjen ja kuvien kanssa, koska katselette itseänne lapsesta saakka peilin edessä. Ei me miehet sellaista juuri tehdä, joten antakaa armoa.

Monella on jo ihan hemmetin iso kynnys laittaa se oma pärstä johonkin deittipalveluun ja sitten kun se hymykuva sattuu puuttumaan, niin se on välittömästi "game over". Valokuva on vain millisekunnin räpsy jostakin ihmisestä ja hetkestä, ei muuta.

Ymmärtäkää hyvät miehet, että harva halua "ostaa sikaa säkissä" ja ryhtyä kasvottoman ihmisen kanssa juttusille. Monelle naiselle se pelkkä kuvan puuttuminen on game over, koska et muutenkaan voi alkuun tietää millaisen ihmisen kanssa oikeasti juttelet ja kuvattomuus vielä korostaa sitä anonyymiutta entisestään. Se pettymys on sitten suuri, kun kuvan lopulta saa ja toinen ei yhtään näytä omaan silmään sopivalta ja tämän kyllä tietää miehetkin, jotka on tavanneet naisen ilman kuvaa tai kuva on ollut aivan muuta kuin todellinen ulkonäkö. Ulkonäkö ei toki ole kaikki kaikessa ja sen merkitys vaihtelee eri ihmisille, mutta kaikilla ihmisillä on silti jonkinlaiset preferenssit joiden mukaan pitää toista hyvännäköisenä ja jälkikäteen hyvän vaikutelman rikkoutuminen on ihan yhtä ikävää sille naiselle kuin sille miehellekin, kun kumpikin joutuu pettymään. Se huonompikin kuva on parempi kuin ei kuvaa ollenkaan, vaikka sekin karsii osan ihmisistä. Jos ei osaa hymyillä, niin pyytää vaikka jotakuta ottamaan itsestään kuvia harrastuksissa tai ottaa itse ihan neutraalin naamakuvan ilman ilveilyä tai aurinkolaseja.

Vierailija
268/321 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole kiinnostunut seksistä ilman parisuhdetta, eikä yksikään mies ole ollut kiinnostunut parisuhteesta minun kanssani. Sänkyynpyrkijöitä oli nuorempana riesaksi asti.

Minäkään en ole kiinnostunut seksistä ilman parisuhdetta, eikä yksikään nainen ole ollut kiinnostunut parisuhteesta minun kanssani. Eikä sänkyynpyrkijöitäkään ole ollut ensimmäistäkään, ei nuorempana eikä nyt melkoisesti tuota Annaa vanhempanakaan miehenä.

Tälläiset tapaukset jää nykyään helposti yksin, kun ihmiset ei kohtaa ja äpeistä saa vaan irtosuhteita. Yli laudan deitti laudalta löytyy paljon samanlaisia tarinoita, paitsi miehiltä.

Vierailija
269/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on iso kynnys laittaa itsestä positiivinen kuva nettiin, niin sanotaanko näin ettei tuollaisen ihmisen kannata seurustella.

Oikea osoite hänelle on terapia ja itsensä kehittäminen ja sen huonon itsetunnon korjaus, ennen kuin lähtee mihinkään parisuhteeseen. 

Vierailija
270/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuuppaan tähän väliin, että onkohan deittipalstoja, missä ei kuvia harrasteta alkuvaiheessa lainkaan? Itse haluan ainakin lukea ja kuulla toisen ajatuksia, oppia luonteesta ja "sielusta", mielellään pidempiäkin aikoja ennen kuvien lähettelyä tai tapaamista. Täysin vieras ajatus että kuvan perusteella kiinnostuisin. Kumppanitkin sen mukaisesti olleet laidasta laitaan. Voi olla täysin epärelevanttia tähän, sori siitä :D

En suosittele- kyllä näitäkin on , esim s24. Jos ei ole kuvaa, niin tiedät, että mies on taatusti varattu ja hakemassa pildee.

Ja nainen 99,9%:n todennäköisyydellä lihava.

Vierailija
271/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo pitää kyllä niin paikkansa mitä sanoit. Minä olen hoikka, hyväkroppainen ja ihan perusnätti nainen, ja olen saanut kumppanin. Olen tätä ennenkin seurustellut monta kertaa ja saanut miehiltä huomiota. Ongelmaksi muodostuu ennen pitkää kaikissa suhteissa luonteeni. Miehet ryhtyvät jankuttaviksi, dissaaviksi ja kärttyisiksi seurassani. Älykäs ja sosiaalinen nainen on pelottava yhdistelmä. Minulla on omia mielipiteitä ja osaan tarvittaessa ilmaista ne. Vaikutan kuulemma siltä, että olen itseäni täynnä, vaikka kuinka olisin suhteessa se huolehtiva ja empaattinen osapuoli.

Vierailija
272/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija<br />

Viitaten lainaamaasi tekstiin: Et siltikään ole incel, koska olet vain <em>liian nirso</em> ottamaan rakkautta pyllyn kautta joltain herralta. Ihan sama nautitko vai et, mutta seksiä saat silti, kunhan pääset tuosta nirsoudestasi. Näinhän naisillekin sanotaan: Älä ole nirso, ota vastaan huonoa ja vastenmielistä seksiä ja lopeta valittaminen.[/quote kirjoitti:

Lopeta tuo naurettava trollailu. Ei ole nirsoilua jos hetero ei homoile. Kaikkihan sen tietää että naiset ovat nirsoja, kuuluu heidän luonteeseen. Ei siinä mitään vikaa ole. Naisten mielestä suurin osa miehistä ei ole viehättäviä kun taas miesten mielestä suurin osa naisista on viehättäviä.

Vierailija
273/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija<br />

Viitaten lainaamaasi tekstiin: Et siltikään ole incel, koska olet vain <em>liian nirso</em> ottamaan rakkautta pyllyn kautta joltain herralta. Ihan sama nautitko vai et, mutta seksiä saat silti, kunhan pääset tuosta nirsoudestasi. Näinhän naisillekin sanotaan: Älä ole nirso, ota vastaan huonoa ja vastenmielistä seksiä ja lopeta valittaminen.[/quote kirjoitti:

Lopeta tuo naurettava trollailu. Ei ole nirsoilua jos hetero ei homoile. Kaikkihan sen tietää että naiset ovat nirsoja, kuuluu heidän luonteeseen. Ei siinä mitään vikaa ole. Naisten mielestä suurin osa miehistä ei ole viehättäviä kun taas miesten mielestä suurin osa naisista on viehättäviä.

Se naisen väite ei kuitenkaan mennyt että ei saa lesbosuhdetta vaan että ei saa suhdetta miehen-huononkaan kanssa. Tarkoittaen oikeasti että ei siitä parhaiden miesten laarista pääse valkkaamaan. Se sutkius siinä haittaa- ymmärrän toki että palstalaisnaiset puolustavat aina epärehellisyyttä ja kieroilua kuten on aina ollut.

Vierailija
274/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo pitää kyllä niin paikkansa mitä sanoit. Minä olen hoikka, hyväkroppainen ja ihan perusnätti nainen, ja olen saanut kumppanin. Olen tätä ennenkin seurustellut monta kertaa ja saanut miehiltä huomiota. Ongelmaksi muodostuu ennen pitkää kaikissa suhteissa luonteeni. Miehet ryhtyvät jankuttaviksi, dissaaviksi ja kärttyisiksi seurassani. Älykäs ja sosiaalinen nainen on pelottava yhdistelmä. Minulla on omia mielipiteitä ja osaan tarvittaessa ilmaista ne. Vaikutan kuulemma siltä, että olen itseäni täynnä, vaikka kuinka olisin suhteessa se huolehtiva ja empaattinen osapuoli.

Höpöhöpö. Olet omasta mielestäsi älykäs ja sosiaalinen, mutta mitä ilmeisemmin vain hankala luonne.

Vierailija
275/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt pikkusen eri asia jäädä ilman kun ei ole mahdollisuuttakaan saada ja jäädä ilman oman nirsouden takia

Vierailija
276/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minua haittaa epärehellisyys, mutta siitäpä ei saakaan kirjoittaa. Jostain syystä poisto-mode suosii epärehellisyyttä

Vierailija
277/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sinkkunaisena, pitkästä parisuhteesta eronneenna on todella vaikea löytää ikäistään kumppania (huom, kumppania) jonka kanssa nauttia vaikka ilman parisuhdetta. Nainen kun vaatii hyvään seksiin luottamuksen syntymistä sekä ihastumista (sitä kemiaa). Ilman näitä sooloseksi on  antoisampaa.

Vierailija
278/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä ymmärrän hyvin Annaa, vaikka parisuhteessa nyt itse olenkin. Näin ei ollut vielä joitain vuosia sitten ja silloin olin vielä täysin kokematon ja kahdenkympin paremmalla puolella. Aika monella tuntuu olevan noita kokemuksia, että sitä sopivaa ei vaan löydy. Ei ole aina yrityksen puutteesta kiinni tai siitä, ettei itse tekisi aloitteita. Jos ei oikeasti halua eroon neitsyydestään hinnalla millä hyvänsä niin voi olla vaikeaa löytää ketään, jonka kanssa seksiä harrastaa. Onhan tuolla maailma täynnä miehiä joille kelpaa, mutta sellaisille, joille on tärkeää, että vastapuolta kohtaan on jotain tunteita ja että sillä seksin harrastamisella on muutakin merkitystä kuin itse akti, niin odotus voi kestää kauan.

Kyllä. Itsehän 24 vuotiaana tein sitten päätöksen hankkiutua eroon neitsyydestäni. Pää täyteen ja baariin ja todellakin huolin ekan miehen joka huoli minut. Eipä ollut mikään ihmeellinen kokemus. Ja suostuin myös seurustelemaan ensimmäisen miehen kanssa joka minut parisuhteeseen huoli. Sekään ei ollut ihmeellinen kokemus. Mutta enpähän nirsoillut. En vaan ymmärrä mitä järkeä on toimia noin? Järkevämpää minunkin olisi ollut vain elää yksin ja ilman seksiä, kun en minä saanut noista kokemuksista yhtään mitään.

Vierailija
279/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät ole koskaan halunneet seksiä kenenkään kanssa.

Sä et tiedäkään kuinka paljon olen halunnut. Ja ihan tavallisilta, tavallisen näköisiltä miehiltä. Työpaikallanikin on paljon sinkkumiehiä ja panisin niistä jokaisen kanssa, paitsi sen yhden joka on haisuli. Kyllä mäkin sentään hygieniaa saan vaatia. Mutta olen epäviehättävä nainen ja en ole näille tavismiehille edes vaihtoehto, kyllä sen huomaa että heillä ei ole minkäänlaista kiinnostusta muhun päin. Ovat kaikki järjestelmällisen tylyjä ja töykeitä mua kohtaan etten vaan vahingossakaan kuvittele mitään mahiksia heihin. Ja mihinkään seksitreffeille, Tinderiin tai vastaavaan en voi mennä koska en uskalla tavata seksin merkeissä täysin ventovieraita miehiä. Todennäköisesti saan vain turpaani koska en ole pantavan näköinen, mutta turpaanvedettävän kyllä. Näin mulle on sanottu.

Vierailija
280/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nirso on eri asia kuin incel. Nainen ei voi niin ruma, tyhmä tai köyhä olla etteikö jollekkin miehelle kelpaisi. Minusta tuota termiä ei edes pysty käyttämään naisista.

No jaa. Itse olen olut seinäruusu jo sieltä teini-iästä lähtien. Katselin vierestä kun kaverit keräsivät huomiota, saivat poikaystäviä ja keräsivät heihin ihastuneita. Itse olin aina täysin ilmaa. Korkeintaan minulle naurettiin ja ivailtiin, jos joskus yritin pukeutua ja meikata yhtä kauniiksi kuin nuo kaverit.

Sama meno jatkui parikymppisenä. Kun baarielämä alkoi, olin ihan yhtä seinäruusu kuin ennenkin.

Joitakin parisuhteita sittemmin alkoi, mutta niissä sain aina tuntea olevani se kakkosvaihtoehto. En ole koskaan ollut suhteessa, jossa tuntisin olevani oikeasti tärkeä. Eli on ollut aina mukana se tyytymisen tunne, eli siis että minuun on tyydytty paremman puutteessa. Se on oikeasti todella surullinen fiilis.

Deittisovelluksia uskaltauduin sitten kolmekymppisenä kokeilemaan. Olin aika iloinen saadessani mätsejä ja aloitin keskusteluita. Aloittamiini keskusteluihin ei koskaan vastattu, ja mätsikin poistettiin aika nopeasti.

En sitten enää keskusteluita aloittanut. Miesten aloittamia keskusteluita alkoi viikkojen viiveellä mätsin muodostumisesta, joka itselleni toi vähän fiiliksen, että olen ollut se jonon viimeinen. En siis kovin kiinnostava.

Joskus haaveilin siitä "jostakin". Se "jokin" ihminen, joka olisi minulle se juuri oikea. Jolle olisin se ykkönen, ja joka olisi enemmän kuin onnellinen kun olisi parisuhteessa juuri minun kanssani. Jota rakastaisin kovasti ja joka rakastaisi yhtä kovasti minua. Jonka kanssa viettäisin loppuelämäni.

Vaan pikkuhiljaa alan oppia elämään yksin.

Sinulla sentään on ollut joku joskus ja ilmeisesti useampikin. Minua ei ole kukaan koskaan lähestynyt edes kevein ajatuksin, enkä ole yhtäkään naista uskaltanut lähestyä koska ei ole yhtään itseluottamusta ja pelkään että aiheuttaisin vain vaivaantumista. Olisin onnellinen jos edes kaukana menneisyydessä olisi ollut lyhytkin suhde, edes yksi suudelma. Et tiedä mitään incelien maailmasta.

Sinä ilmeisesti nyt kuvittelet, että noissa suhteissa olisi ollut mitään rakkauden tapaistakaan.

Helpompi melkeinpä olisi, ettei olisi ollut yhtäkään suhdetta. Koska silloin uskaltaisin luottaa siihen, että jos joku minua lähestyy, niin hän olisi minusta aidosti kiinnostunut.

Nyt tilanne on se, etten usko voivani enää lähteä yhteenkään suhteeseen, koska uskon olevani taas vain se johon tyydytään.

Suhteissani minusta ei ole välitetty senkään vertaa, että olisi vaivauduttu edes salaamaan sitä tyytymistä. Ei, se tuotiin kyllä tietooni erittäin hyvin.

On muuten yksi hirveimmistä tunteista, kun olet parisuhteessa, ja kumppanisi valittelee sinulle kauniiden naisten nirsoutta, ja ettei itse kelpaisi sellaisille ikinä.

Kuvaavaa on, että yksi positiivisimmista treffikokemuksistani on ollut se, kun treffikumppani ilmoitti kohteliaasti, etten taida olla hänen tyyppiään. Kiitin rehellisyydestä ja tiet erkanivat hyvissä merkeissä. Olin iloinen, että tämä henkilö oli minulle rehellinen, eikä jatkanut tapailuani kunnes löytyisi parempaa.

Surullista, mutta tuo on oikeastaan koko suhdehistoriani positiivisin tapahtuma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme