Incel-miehistä puhutaan jatkuvasti, mutta entäs naiset, jotka ovat vastentahtoisessa selibaatissa? Anna kertoo, millaista elämä ilman seksiä ja parisuhdetta on
Viime vuosina on kuunneltu ja pyritty ymmärtämään vastentahtoisessa selibaatissa olevia miehiä eli inceleitä. Mutta entäs naiset? Naisten tai muiden kuin heteromiesten seksittömyys ei tunnu kiinnostavan ketään. Kolmekymppisellä Annalla on siitä omakohtaista kokemusta.
https://www.eeva.fi/jutut/incel-miehista-puhutaan-jatkuvasti-mutta-enta…
Kommentit (321)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksittömyys on aina naisen oma valinta. Ihan kuka tahansa nainen saa seksiä tinderistä
Tämä. Käsitän vastentahtoisen selibaatin tarkoittavan sitä, ettei saa keneltäkään. Mitä luin tuota juttua niin vaikutti siltä, että tuolla naisella se ei ole ongelmana vaan se, ettei saa niiltä joilta haluaisi. Eli käytännössä on siis omasta tahdostaan selibaatissa.
No eihän nuo tietyt miehetkään jotka seksin puutteesta itkevät nimenomaan saa seksiä niiltä, joilta haluavat. Kyllä varmasti jos levittäisivät peppuaansa muille miehille, niin sitä seksiä tulisi.
Ei kukaan siis oikeasti vastentahtoisesti ole selibaatissa.
Eikä niiden incel-miesten tarvitsisi oikeasti edes mennä miehiin, vaan heidän ongelmansahan on, että pitävät naisina vain hyvännäköisiä naisia. Aina kun puhuvat naisista, tarkoittavat hyvännäköisiä naisia. Jos joku yrittää sanoa, että naisissakin on sellaisia, keistä miehet ei juuri viehäty, niin eivät ollenkaan usko, koska eivät edes huomaa sellaisten naisten olemassaoloa. Naiset = hyvännäköiset naiset. Noiden miesten ohi voi kävellä viisi naista, joita eivät huomaa ollenkaan. Sitten tulee hyvännäköinen nainen, ja sitten itkevät, kun se hyvännäköinen nainen ei ollut kiinnostunut.
Tämä osui naulan kantaan! Ruman naisen elämä on täyttä näkymättömyyttä.
Ruman naisen elämä vastaa tavallisen miehen, eli valtaosan, näkymättömyyttä. Tavallisen naisen elämä vastaa huippumiehen elämää, mitä näkyvyyteen tulee.
Ei pidä paikkaansa. Tutkittu asia: te miehet pidätte itseänne keskivertoa komeampia ja tasokkaampana miehenä, ja yritätte aina " iskeä" itseänne huomattavasti tasokkaampia naista. Johtunee testosteronista.
Ainoa tutkittu fakta (koska se tutkittiin osanottajien tietämättä tutkimuksesta) on että naisilla ei ole lainkaan suhteellisuudentajua. Kuten monta kertaa sanottu, naiset pisteyttävät 80% miehistä alle keskiarvon, miehet puolet naisista. Mitä sinä pidät keskiarvon miehenä, onkin top 80% mies, ei tavallinen mies.
Mutta mies pisteyttää itsensä aina yläkanttiin. Nelosen mies kokee olevansa huononakin päivänä oikeasti seiska, hyvänä ysi.
Paitsi että tilastot kertovat juuri päinvastaisen kuvan. Naiset ovat ne jotka arvioivat miehet todella paljon alakanttiin, ja miehet arvioivat naiset normaalijakauman mukaisesti. Molemmat arvioivat itsensä keskiarvoa paremmiksi, mutta naiset (94%) vielä enemmän kuin miehet (78%).
https://www.researchgate.net/publication/329327914_Almost_every_woman_t…
Saas nähdä toimiiko noin pitkä linkki.
Better than average" (BTA) effect is a tendency of people to evaluate themselves more positively than they evaluate others. The goal of this study was to examine if women and men show differences in BTA effect when self-assessing their own physical attractiveness (PA), compared to other hypothetical people as a standard. A sample of 444 participants (52.5% women), of the mean age of 26.85 years, rated their own PA on a 10-point scale using a hypothetical average person of the same gender and age as a reference point. Compared to a theoretical mean of 5.5, both genders rated themselves significantly higher than the average. Thus, both women and men exhibit BTA when self-assessing their own PA. In other words, they (arguably) overrate it, but the effect is stronger for women. A random woman, compared to a random man, is 63% more likely to rate her looks higher and will consider herself as being more attractive compared to a (hypothetical) average woman in 94% of cases (compared to a probability of 78% for men). This gender difference in BTA effect can only partially be explained by higher levels of satisfaction with life, physical activity, Extraversion, and Openness to Experience.
444 osallistujaa. No nyt on merkittävä tutkimus xD palailehan asiaan, kun ymmärrät miten tieteen tekeminen toimii. Vinkki: yhdellä tutkimuksella ei tee missään aiheessa yhtään mitään.
Tämä on yksi enemmän kuin sinulla, ja 444 osanottajaa enemmän kuin sinulla. Meinaatko vastata Doven mainoskampanjalla, kenties?
Tilanne toistaiseksi:
Sinä: 0
Minä: 1
Ahaa, eli kyse ei ollutkaan aiheesta,vaan siitä, että SINÄ OLET OIKEASSA. Ei kovin vakuuttava perustelu aiheen kannalta :D
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten ketjussa aiemmin todettua, kukaan ei ole incel, koska jokainen saa halutessaan seksiä jota ei halua ja josta ei nauti.
No en minä ole saanut edes pitää naista kädestä vaikka olen jo neljättä kymmenettä. Kukaan ei ole ollut kiinnostunut edes hetken seurasta, parisuhteesta puhumattakaan. Olen yrittänyt ja aina on torjuttu, naisella olisi onnistanut varmasti helpommin.
Te ette edes pysty kuvittelemaan miltä tuntuu, kun et kiinnosta yhtään ketään edes hetken seurana vaan olet täysin ilmaa. Minua vastaava eli lyhyt reilusti ylipainoinen, epäsiisti ja epäsosiaalinen nainen kelpaa helposti ja kaupungilla näkee tällaisia pariskuntia yhtenään.
Ennen oli romanttisia kuvitelmia seurustelusta ja parisuhteesta, mutta nyt on enää vain vihaa ja katkeruutta.
Viitaten lainaamaasi tekstiin: Et siltikään ole incel, koska olet vain liian nirso ottamaan rakkautta pyllyn kautta joltain herralta. Ihan sama nautitko vai et, mutta seksiä saat silti, kunhan pääset tuosta nirsoudestasi. Näinhän naisillekin sanotaan: Älä ole nirso, ota vastaan huonoa ja vastenmielistä seksiä ja lopeta valittaminen.
Onko tämä sun mielestä järkevää puhetta? Että joo vaikka sä et oo homo, niin sä oot nirso, jos et halua seksiä miesten kanssa.
Itse en ainakaan ole täällä kauheasti nähnyt naisille kaupattavan naisia puutteeseensa. Ja sä oot hyvin väärässä miehistä, jos sä kuvittelet seksin olevan miehelle aina hyvää. Ihan samalla tavalla se on vastenmielistä ja mitä kaikkea muuta kuin naisillekin, jos se partneri siihen on sellainen jota ei halua.
Ei ejakulaatio oo mikään tae orgasmista.
Varmaan miehistä puhutaan enemmän sen takia ettei naiset muutu pahimmillaan hengenvaarallisiski miehen puutteessaan. Ilmeisesti naisilta onnistuu yksineläminenkin miehiä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan miehistä puhutaan enemmän sen takia ettei naiset muutu pahimmillaan hengenvaarallisiski miehen puutteessaan. Ilmeisesti naisilta onnistuu yksineläminenkin miehiä paremmin.
Milläs tavalla se suhteessa eläminen naisilta sitten onnistuu miehiä paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Kuten moneen kertaan on sanottu niin nainen ei edes voi vajota siihen totaaliyksinäisyyteen joka on yksinäisten miesten arkipäivää. Rimaa laskemalla löytyy kyllä aina mies ja siltikin hän on luultavasti naista tasokkaanpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nirso on eri asia kuin incel. Nainen ei voi niin ruma, tyhmä tai köyhä olla etteikö jollekkin miehelle kelpaisi. Minusta tuota termiä ei edes pysty käyttämään naisista.
No jaa. Itse olen olut seinäruusu jo sieltä teini-iästä lähtien. Katselin vierestä kun kaverit keräsivät huomiota, saivat poikaystäviä ja keräsivät heihin ihastuneita. Itse olin aina täysin ilmaa. Korkeintaan minulle naurettiin ja ivailtiin, jos joskus yritin pukeutua ja meikata yhtä kauniiksi kuin nuo kaverit.
Sama meno jatkui parikymppisenä. Kun baarielämä alkoi, olin ihan yhtä seinäruusu kuin ennenkin.
Joitakin parisuhteita sittemmin alkoi, mutta niissä sain aina tuntea olevani se kakkosvaihtoehto. En ole koskaan ollut suhteessa, jossa tuntisin olevani oikeasti tärkeä. Eli on ollut aina mukana se tyytymisen tunne, eli siis että minuun on tyydytty paremman puutteessa. Se on oikeasti todella surullinen fiilis.
Deittisovelluksia uskaltauduin sitten kolmekymppisenä kokeilemaan. Olin aika iloinen saadessani mätsejä ja aloitin keskusteluita. Aloittamiini keskusteluihin ei koskaan vastattu, ja mätsikin poistettiin aika nopeasti.
En sitten enää keskusteluita aloittanut. Miesten aloittamia keskusteluita alkoi viikkojen viiveellä mätsin muodostumisesta, joka itselleni toi vähän fiiliksen, että olen ollut se jonon viimeinen. En siis kovin kiinnostava.Joskus haaveilin siitä "jostakin". Se "jokin" ihminen, joka olisi minulle se juuri oikea. Jolle olisin se ykkönen, ja joka olisi enemmän kuin onnellinen kun olisi parisuhteessa juuri minun kanssani. Jota rakastaisin kovasti ja joka rakastaisi yhtä kovasti minua. Jonka kanssa viettäisin loppuelämäni.
Vaan pikkuhiljaa alan oppia elämään yksin.
Huh, tämähän on kuin minä, paitsi että minulla ei ole sitä ensimmäistäkään parisuhdetta. Ja tuskin tuleekaan, sellaisesta haavelukin on liian itsekästä. Sitäkin hoettiin useasti, että älä edes kuvittele, että SINUSTA joku kiinnostuisi. Joten en viitsi enkä osaa enää sellaisesta unelmoida. Väkisinmakaaminen on parhainta, mitä voisi tapahtua. Hyvällä tuurilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin onnistuu suhteessa eläminen tai ilman suhdetta. Miehet taas usein on väkivaltaisia suhteessa kuten myös sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin onnistuu suhteessa eläminen tai ilman suhdetta. Miehet taas usein on väkivaltaisia suhteessa kuten myös sinkkuna.
Miksi sä puhut kuin vain miehet olis väkivaltaisia, henkisesti tai fyysisesti? Vaikka sä haluat maalata naisista kuvaa jonain aina hymyilevänä kodinhengettärenä, joka kokee ainoastaan sortoa ja kuritusta, niin mikäs siinä. Mutta se ei tarkoita että se olis totta valtaosassa tapauksia.
Ja jos taas sä henkilökohtaisesti oot kohdannut väkivaltaisia miehiä, niin se on toki ikävää, mutta ei se tee siitä mitään yleistä totuutta, joka koskee koko kaikkia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nirso on eri asia kuin incel. Nainen ei voi niin ruma, tyhmä tai köyhä olla etteikö jollekkin miehelle kelpaisi. Minusta tuota termiä ei edes pysty käyttämään naisista.
No jaa. Itse olen olut seinäruusu jo sieltä teini-iästä lähtien. Katselin vierestä kun kaverit keräsivät huomiota, saivat poikaystäviä ja keräsivät heihin ihastuneita. Itse olin aina täysin ilmaa. Korkeintaan minulle naurettiin ja ivailtiin, jos joskus yritin pukeutua ja meikata yhtä kauniiksi kuin nuo kaverit.
Sama meno jatkui parikymppisenä. Kun baarielämä alkoi, olin ihan yhtä seinäruusu kuin ennenkin.
Joitakin parisuhteita sittemmin alkoi, mutta niissä sain aina tuntea olevani se kakkosvaihtoehto. En ole koskaan ollut suhteessa, jossa tuntisin olevani oikeasti tärkeä. Eli on ollut aina mukana se tyytymisen tunne, eli siis että minuun on tyydytty paremman puutteessa. Se on oikeasti todella surullinen fiilis.
Deittisovelluksia uskaltauduin sitten kolmekymppisenä kokeilemaan. Olin aika iloinen saadessani mätsejä ja aloitin keskusteluita. Aloittamiini keskusteluihin ei koskaan vastattu, ja mätsikin poistettiin aika nopeasti.
En sitten enää keskusteluita aloittanut. Miesten aloittamia keskusteluita alkoi viikkojen viiveellä mätsin muodostumisesta, joka itselleni toi vähän fiiliksen, että olen ollut se jonon viimeinen. En siis kovin kiinnostava.Joskus haaveilin siitä "jostakin". Se "jokin" ihminen, joka olisi minulle se juuri oikea. Jolle olisin se ykkönen, ja joka olisi enemmän kuin onnellinen kun olisi parisuhteessa juuri minun kanssani. Jota rakastaisin kovasti ja joka rakastaisi yhtä kovasti minua. Jonka kanssa viettäisin loppuelämäni.
Vaan pikkuhiljaa alan oppia elämään yksin.
Sinulla sentään on ollut joku joskus ja ilmeisesti useampikin. Minua ei ole kukaan koskaan lähestynyt edes kevein ajatuksin, enkä ole yhtäkään naista uskaltanut lähestyä koska ei ole yhtään itseluottamusta ja pelkään että aiheuttaisin vain vaivaantumista. Olisin onnellinen jos edes kaukana menneisyydessä olisi ollut lyhytkin suhde, edes yksi suudelma. Et tiedä mitään incelien maailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten ketjussa aiemmin todettua, kukaan ei ole incel, koska jokainen saa halutessaan seksiä jota ei halua ja josta ei nauti.
No en minä ole saanut edes pitää naista kädestä vaikka olen jo neljättä kymmenettä. Kukaan ei ole ollut kiinnostunut edes hetken seurasta, parisuhteesta puhumattakaan. Olen yrittänyt ja aina on torjuttu, naisella olisi onnistanut varmasti helpommin.
Te ette edes pysty kuvittelemaan miltä tuntuu, kun et kiinnosta yhtään ketään edes hetken seurana vaan olet täysin ilmaa. Minua vastaava eli lyhyt reilusti ylipainoinen, epäsiisti ja epäsosiaalinen nainen kelpaa helposti ja kaupungilla näkee tällaisia pariskuntia yhtenään.
Ennen oli romanttisia kuvitelmia seurustelusta ja parisuhteesta, mutta nyt on enää vain vihaa ja katkeruutta.
Reilusti ylipainoinen, epäsosiaalinen ja epäsiisti nainen ei kyllä saa seuraa saati muodosta parisuhdetta yhtään helpommin, jos aloittaa tuosta tilanteesta. Jo pelkästään epäsiisteys ja epäsosiaalisuus yleensä karkottavat sukupuolesta välittämättä potentiaaliset kumppaniehdokkaat, koska enemmistöllä rima menee tuon yläpuolella. Parisuhteen muodostus ei ole kenellekään helppoa noilla ominaisuuksilla ja jopa ystävien saaminen voi olla haastavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lehtijuttu kirjoitti:
Yksi luku ovat miehet, jotka yhdessä tilanteessa haluavat ja toisessa eivät. Annan periaate on, ettei hän lähde baarista humalaisen miehen kanssa, vaikka tämä olisikin kiinnostava. Puhelinnumeron hän kyllä voi antaa.
”Kun on oltu seuraavana päivänä yhteydessä, mies saattaa sanoa, että on huojentunut siitä, ettei tapahtunut mitään, koska on varattu.”
Ilmeisesti seksinpuute ei ole niin iso ongelma sitten kuitenkaan, jos on tuollainen periaate, joka estää saamasta seksiä silloin, kun sitä olisi tuloillaan.
Mitä iloa kokemattoman naisen on lähteä harrastamaan seksiä miehen kanssa, joka on niin kännissä ettei enää voi ottaa vastuuta omista valinnoistaan ja joka ajattelee vain jalkovälinsä voimalla (= varattu mies)? Känniseksi nyt muutenkaan ei ole mitään erityisen hyvää ja kyllä voin kuvitella, ettei se paremmaksi muutu jos joskus saa tietää että mies katuu katkerasti ja oli varattu. Tällä Annalla nyt on näitä periaatteita ja hyvä niin, kaikkien ei tarvitse suhtautua seksiin hälläväliä-asenteella ja ottaa mitä saa, vaikka myöhemmin voi kaikkia osapuolia kaduttaa.
Tässä tiivistyykin se, miksi ei ole oikeita naispuolisia "inceleitä". Jos miehelle joku humalainen varattu rouva tarjoaisi itseään, mies tarttuisi tilaisuuteen tottakai. Naispuolinen "incel" taas ei kelpuuta varattua ukkoa, eli saisi kyllä seksiä, mutta oma rima on liian ylhäällä.
Osoittaa vaan, ettei näillä miehillä ole oikeasti mitään moraalia tai kykyä ajatella vehjettään pidemmälle tuossa hommassa. Hyvin voi ottaa vastaan piparia joltain humalaiselta naiselta jolla on estot ja harkintakyky heikentyneet eikä edes tieto, että naisella on mies jossain ja nainen ei selvin päin antaisi mitään, haittaa menoa. Se seuraavan aamun morkkiskaan ei tunnu missään, vaikka sitä yöllistä kumppania kaduttaisi kuinka paljon tahansa ja sillä naisella menisi oma parisuhde sen miehen kanssa törttöilyn vuoksi. Onpahan päästy poikuudesta eroon, sehän on se tärkein juttu, sivuvahingoista viis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reilusti ylipainoinen, epäsosiaalinen ja epäsiisti nainen ei kyllä saa seuraa saati muodosta parisuhdetta yhtään helpommin, jos aloittaa tuosta tilanteesta. Jo pelkästään epäsiisteys ja epäsosiaalisuus yleensä karkottavat sukupuolesta välittämättä potentiaaliset kumppaniehdokkaat, koska enemmistöllä rima menee tuon yläpuolella. Parisuhteen muodostus ei ole kenellekään helppoa noilla ominaisuuksilla ja jopa ystävien saaminen voi olla haastavaa.
No sillä tarkkailuluokalla jossa vietin koko kouluajan niin siellä olleet naiset on oli kyllä jo kaikki parisuhteessa parikymppisinä. Samalla tavalla yksin he vietti vapaaaikansa ja huonosti tulivat kenenkään kanssa toimeen. Ei heidän miehiään ole haitannut edes ranteesta olkapähän viillellyt kädet. Luultavasti jos näkisin heitä nyt niit ovat jo perheellisiä. Minua heistä erottaa vain sukupuoli. En minä kuitenkaan kelvannut heille en alkuunkaan vaikka oli paljonkin yhteistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viitaten lainaamaasi tekstiin: Et siltikään ole incel, koska olet vain liian nirso ottamaan rakkautta pyllyn kautta joltain herralta. Ihan sama nautitko vai et, mutta seksiä saat silti, kunhan pääset tuosta nirsoudestasi. Näinhän naisillekin sanotaan: Älä ole nirso, ota vastaan huonoa ja vastenmielistä seksiä ja lopeta valittaminen.
sivusta: joo, kaikki saisi seksiä joltakulta, mutta musta voitaisiin kuitenkin asettaa kaikille minimivaatimuksia. eli että heteroihminen saisi seksiä vastakkaista sukupuolta olevalta ihmiseltä. turha vetää eläimiä ja homoutta mukaan, jos on kyse heteroista.
Ensinnäkin. Tehkää itsestänne kiinnostavia hetero naisten silmissä. Ei saastaisia kämppiä, möhnämunia, jurnotusta, naisklaanin pitoa tai aggressiivista käytöstä. Eläkää omasta mielestänne mukavaa elämää. Mukavaan arkeen on naisenkin kivempi liittyä.
Ei naistenkaan tarvitse tehdä mitään sen eteen että miehet on kiinnostuneita. Miksi siivota jos ei ole erityisen siisti ihminen. Naiset oikein pakottaa miehet epärehellisyyteen. Jos minä nyt pistän naista vatrten paikat reilaan ja sitten parisuhteessa paljastuukin etten ole erityisen innokas siivoaja tai muutenkaan siisti. Onko se sitten reilua? Kyllä ihmisten tulisi kevata sellaisena kuin ovat, ei naistenkaan tarvitse vetää mitään roolia kelvatakseen miehille.
Kyllä naiset tekee paljonkin sen eteen että miehiä kiinnostaa, miehet vaan ei pidä sitä työnä. Naiset vetävät "roolia" ihan yhteiskunnan paineistamana. Se "itseään varten" on myös miehiä varten, koska miehetkin siitä hyötyvät että naisille markkinoidaan kauneudenhoitotuotteita, kosmetiikkaa ja palveluita, joilla ylläpitää omaa ulkonäköään ja terveyttään. Sun pitää etsiä itsellesi samanlainen sottapytty kumppaniksi, jos siivoaminen on noin vastenmielistä. Voitte sitten yhdessä elää siellä likaisessa asunnossa. Kyllä niitä naisia on, joille kodinhoito on ihan yhtä vastenmielistä ja vaikeaa. Eri asia sitten onko sellaisella naisella muut asiat kunnossa parisuhdetta varten ja tykkäisitkö oikeasti siitä, että kumppani toisi omat roskansa sun kaaoksen keskelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lehtijuttu kirjoitti:
Yksi luku ovat miehet, jotka yhdessä tilanteessa haluavat ja toisessa eivät. Annan periaate on, ettei hän lähde baarista humalaisen miehen kanssa, vaikka tämä olisikin kiinnostava. Puhelinnumeron hän kyllä voi antaa.
”Kun on oltu seuraavana päivänä yhteydessä, mies saattaa sanoa, että on huojentunut siitä, ettei tapahtunut mitään, koska on varattu.”
Ilmeisesti seksinpuute ei ole niin iso ongelma sitten kuitenkaan, jos on tuollainen periaate, joka estää saamasta seksiä silloin, kun sitä olisi tuloillaan.
Mitä iloa kokemattoman naisen on lähteä harrastamaan seksiä miehen kanssa, joka on niin kännissä ettei enää voi ottaa vastuuta omista valinnoistaan ja joka ajattelee vain jalkovälinsä voimalla (= varattu mies)? Känniseksi nyt muutenkaan ei ole mitään erityisen hyvää ja kyllä voin kuvitella, ettei se paremmaksi muutu jos joskus saa tietää että mies katuu katkerasti ja oli varattu. Tällä Annalla nyt on näitä periaatteita ja hyvä niin, kaikkien ei tarvitse suhtautua seksiin hälläväliä-asenteella ja ottaa mitä saa, vaikka myöhemmin voi kaikkia osapuolia kaduttaa.
Tässä tiivistyykin se, miksi ei ole oikeita naispuolisia "inceleitä". Jos miehelle joku humalainen varattu rouva tarjoaisi itseään, mies tarttuisi tilaisuuteen tottakai. Naispuolinen "incel" taas ei kelpuuta varattua ukkoa, eli saisi kyllä seksiä, mutta oma rima on liian ylhäällä.
Osoittaa vaan, ettei näillä miehillä ole oikeasti mitään moraalia tai kykyä ajatella vehjettään pidemmälle tuossa hommassa. Hyvin voi ottaa vastaan piparia joltain humalaiselta naiselta jolla on estot ja harkintakyky heikentyneet eikä edes tieto, että naisella on mies jossain ja nainen ei selvin päin antaisi mitään, haittaa menoa. Se seuraavan aamun morkkiskaan ei tunnu missään, vaikka sitä yöllistä kumppania kaduttaisi kuinka paljon tahansa ja sillä naisella menisi oma parisuhde sen miehen kanssa törttöilyn vuoksi. Onpahan päästy poikuudesta eroon, sehän on se tärkein juttu, sivuvahingoista viis.
Koittakaa nyt uskoa, että tämä ei ole mikään universaali totuus, varsinkaan sellainen joka koskee ainoastaan miehiä. Jos sä kuvittelet, että ei oo naisia, jotka humalan avuin haluaa "ylemmän tason" punkkaan, niin mulla on sulle muutama silta myytäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää ihan vaan se, että nainen on tosi läski,kuten minä.
Olen mukava, hauska ja älykäs, ja hyvä keskustelija, mutta nuohan ovat miesten mielestä huonoja oninaisuuksia- naisen pitäisi olla hiljainen, ja pelkästään kuunnella miehen juttuja ja nauraa niille.
Läskinä olen saanut aina olla yksin, ihan sama, mikä luonne on. Painonpudotuksen olen aloittanut, sitä on paljon, ja siinä menee kauan. Enpä usko , että sittenkään löydän miestä, koska olen myös vanha ja ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sillä tarkkailuluokalla jossa vietin koko kouluajan niin siellä olleet naiset on oli kyllä jo kaikki parisuhteessa parikymppisinä. Samalla tavalla yksin he vietti vapaaaikansa ja huonosti tulivat kenenkään kanssa toimeen. Ei heidän miehiään ole haitannut edes ranteesta olkapähän viillellyt kädet. Luultavasti jos näkisin heitä nyt niit ovat jo perheellisiä. Minua heistä erottaa vain sukupuoli. En minä kuitenkaan kelvannut heille en alkuunkaan vaikka oli paljonkin yhteistä?
No jostain nämä naiset ovat miehet saaneet, eli eivät olleet täysin muurautuneet kotiinsa ja eläneet yksinäisyydessä ja epäsosiaalisuudessa, vaikka sinä et sitä osaa heistä nähnytkään. Sanot ettet kelvannut heille, mutta et kerro olitko heistä oikeasti kiinnostunut ja yrititkö tehdä tuttavuutta? Täytyy myös tässä yhteydessä sanoa, että yhdistävä kurjuus on harvemmin se mikä pitää ihmisiä yhdessä tai herättää romanttisia tunteita niin paljon, että se riittäisi parisuhteeseen.
Tarkoittaako incel sitä ettei saa KETÄÄN vai ettei saa sellaista kuin haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää ihan vaan se, että nainen on tosi läski,kuten minä.
Olen mukava, hauska ja älykäs, ja hyvä keskustelija, mutta nuohan ovat miesten mielestä huonoja oninaisuuksia- naisen pitäisi olla hiljainen, ja pelkästään kuunnella miehen juttuja ja nauraa niille.
Läskinä olen saanut aina olla yksin, ihan sama, mikä luonne on. Painonpudotuksen olen aloittanut, sitä on paljon, ja siinä menee kauan. Enpä usko , että sittenkään löydän miestä, koska olen myös vanha ja ruma.
Tuuppaan tähän väliin, että onkohan deittipalstoja, missä ei kuvia harrasteta alkuvaiheessa lainkaan? Itse haluan ainakin lukea ja kuulla toisen ajatuksia, oppia luonteesta ja "sielusta", mielellään pidempiäkin aikoja ennen kuvien lähettelyä tai tapaamista. Täysin vieras ajatus että kuvan perusteella kiinnostuisin. Kumppanitkin sen mukaisesti olleet laidasta laitaan. Voi olla täysin epärelevanttia tähän, sori siitä :D
Artikkelissa ei ole kuvaa Annasta tai hänen seuranhakuilmoituksestaan. Jos itsestään huolta pitävä nainen ei löydä seuraa, niin tiedämme kyllä missä vika on...
Entä jos suuntautuminen ei ole se että mies haluaisi mitään sisäänsä? Aa nyt ymmärrän mihin yrität vedota. Että silloin on myös nirso jos mies ei kelpuuta toista miestä.