Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Incel-miehistä puhutaan jatkuvasti, mutta entäs naiset, jotka ovat vastentahtoisessa selibaatissa? Anna kertoo, millaista elämä ilman seksiä ja parisuhdetta on

Vierailija
09.12.2022 |

Viime vuosina on kuunneltu ja pyritty ymmärtämään vastentahtoisessa selibaatissa olevia miehiä eli inceleitä. Mutta entäs naiset? Naisten tai muiden kuin heteromiesten seksittömyys ei tunnu kiinnostavan ketään. Kolmekymppisellä Annalla on siitä omakohtaista kokemusta.

https://www.eeva.fi/jutut/incel-miehista-puhutaan-jatkuvasti-mutta-enta…

Kommentit (321)

Vierailija
301/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut juttua mutta mahtaakohan kyseessä olla ruma läski suohirviö? Miksi kenenkään miehen pitäisi antaa sellaiselle seksiä?

Ai nytkö se on näin? Aina täällä toitotetaan miten reiäksi ja lastin tyhjennysalustaksi kelpaa kuka vaan.

Nainen on yksilö mutta miehet ovat massaa?

Vierailija
302/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scheherazade kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omien ja ystävieni kokemusten mukaan Annan tapailuhistoria kuulostaa sellaiselta mitä se on 20-30-vuotiailla naisilla usein. On vaikea löytää ketään joka miellyttäisi itseä ja ketä sinä miellyttäisit. Liikkeellä on niitä varattuja miehiä ja voin tosi hyvin kuvitella, että moni mies reagoi juuri jutun kuvailemalla tavalla, jos nainen on kokematon. Ei haluta ottaa riskiä siitä, että toinen ihastuu todella kovasti, koska olisi sen toisen ensimmäinen seksisuhde kun on ehkä kokemusta siitä millaista se oli teininä jolloin nyt rakastuu helposti kehen tahansa jota edes pussaa... Vaikea varmaan ajatella, että kokematon aikuinen nainen ei kuitenkaan reagoi niin. Tsemppiä Annalle ihmissuhteisiin.

Voi olla vaikea jonkun aikuisen miehen jolla on entuudestaan kokemusta seksistä lähteä tarjoamaan sitä ensikokemusta naiselle. Sellainen yhdentekevä seksisuhdekin vaatii tiettyä keveyttä molemmilta joka puuttuu jos kokemus on toiselle ensimmäinen. Useimmilla kun alkaa niitä kokemuksia olemaan siinä 25 ikävuoden jälkeen.

En usko miestenkään olevan mitään eläimiä vaan miehilläkin on tunteet. Ei haluta satuttaa jotain satunnaista naista vain seksin takia. Ehkä ihan hyvä että nämä miehet ovat myös kieltytyneet sitten eivätkä käyttäneet vain hyväksi.

On kyllä kumma sitten etteivät miehet ja naiset joilla ei ole kokemuksia löydä toisiaan. Netissä kun tulee vastaan läyhäämistä jossa ollaan kokeneita naisia vastaan, mutta sitten kokemattomat naiset eivät kuitenkaan kiinnosta.

Olen elämäni aikana törmännyt useisiin miehiin, jotka eivät välitä hevon kettuakaan satuttavatko naista vaiko eivät. Jopa valehdellaan ja luvataan suhteet ja eräskin jopa puhui avioliitosta. Kylmiä ihmisiä. 

Joillekin nainen saattaa olla vain reikä, eikä edes ihminen. Siperia opettaa. 

Tuo valehtelu johtuu ihan siitä ettei rehellisyydellä useimmiten saa mitään. Minä olen aina sanonut suoraan etten hae parisuhdetta jos minua on lähestytty, mutta seksi kyllä kelpaisi. Lopputulos on että yksin on aina saanut kotiin mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa jää ilman seksiä jos asettaa riman riittävän ylös.

Ja vai että on Anna saanut pakkeja yli 50% kerroista kun on tehnyt aloitteen? No voi voi. Kuinkahan suuri osa noista on ollut varattuja?

Miehenä jos 5-10% naisista sanoo kyllä, olet suosittu. Sen jälkeen kun on rajattu pois varatut.

Mutta naisena se on nöyryyttävämpää, kun jatkuvasti tekin täällä hoette että nainen saa helposti parisuhteen vaikka olisi minkälainen monsteri. Mä en edes ollut mikään lihava suohirviö ja silti oli jo nuorena vaikeaa saada ketään poikaa/miestä kiinnostumaan. Missään mielessä. Itse olin kiinnostunut monestakin pojasta, niistä rauhallisemmista jotka eivät kiusanneet mua. Mutta ei niistäkään kukaan kiinnostunut minusta. Ja sama touhu jatkuu edelleen nelikymppisenä. Joillakin on joku kirous, että ollaan näkymättömiä tai jotain. Ja tottakai haluaisin, että jos joku minusta kiinnostuu niin se olisi aitoa eikä esimerkiksi siksi että saa huijattua multa rahaa tai pildeä. Onko se liikaa vaadittu? Tietysti ilmiselvät huijarit blokkaan, mutta entäs jos ei muunlaiset kiinnostu?

Tämä.

"Parhaimmillaan" olen lukenut kommentteja, joiden mukaan nainen saa jo elävässä elämässä niin paljon treffikutsuja, ettei deittisovelluksia edes tarvitsisi.

Okei, no itse en ole tainnut saada ikinä elävässä elämässä treffikutsuja.

Kun nuorena kävin kavereiden kanssa baareissa, tultiin kavereita hakemaan tanssimaan, pyydettiin puhelinnumeroita jne. Itse sain olla hyvin rauhassa, minua ei käytännössä edes nähty.

En välitä Sannin musiikista, mutta yhden kappaleen kertosäkeessä oli hyvin puhutteleva kohta: "jos mä oon oikee, miks mun läpi kävellään".

Sellainen fiilis ollut aina.

Deittisovellusta kun kokeilin, niin tuntuu käsittämättömältä lukea kokemuksia, miten on vaikeaa kun kaikki mätsit aloittavat keskustelun, eikä pysty keskittymään yhtä aikaa kaikkiin.

No, itselläni ei sitä ongelmaa ole. Jos itse aloitin keskusteluita, niin niihin ei vastattu.

Kun tuli keskustelualoituksia, niin ne hiipuivat nopeasti, eli siis minun olisi yksin pitänyt ylläpitää sitä keskustelua.

Kuten sanottu, ehkä meillä jollakin sitten on kirouksena jokin näkymättömyysviitta. Jota ei saa otettua pois.

Vierailija
304/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Scheherazade kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omien ja ystävieni kokemusten mukaan Annan tapailuhistoria kuulostaa sellaiselta mitä se on 20-30-vuotiailla naisilla usein. On vaikea löytää ketään joka miellyttäisi itseä ja ketä sinä miellyttäisit. Liikkeellä on niitä varattuja miehiä ja voin tosi hyvin kuvitella, että moni mies reagoi juuri jutun kuvailemalla tavalla, jos nainen on kokematon. Ei haluta ottaa riskiä siitä, että toinen ihastuu todella kovasti, koska olisi sen toisen ensimmäinen seksisuhde kun on ehkä kokemusta siitä millaista se oli teininä jolloin nyt rakastuu helposti kehen tahansa jota edes pussaa... Vaikea varmaan ajatella, että kokematon aikuinen nainen ei kuitenkaan reagoi niin. Tsemppiä Annalle ihmissuhteisiin.

Voi olla vaikea jonkun aikuisen miehen jolla on entuudestaan kokemusta seksistä lähteä tarjoamaan sitä ensikokemusta naiselle. Sellainen yhdentekevä seksisuhdekin vaatii tiettyä keveyttä molemmilta joka puuttuu jos kokemus on toiselle ensimmäinen. Useimmilla kun alkaa niitä kokemuksia olemaan siinä 25 ikävuoden jälkeen.

En usko miestenkään olevan mitään eläimiä vaan miehilläkin on tunteet. Ei haluta satuttaa jotain satunnaista naista vain seksin takia. Ehkä ihan hyvä että nämä miehet ovat myös kieltytyneet sitten eivätkä käyttäneet vain hyväksi.

On kyllä kumma sitten etteivät miehet ja naiset joilla ei ole kokemuksia löydä toisiaan. Netissä kun tulee vastaan läyhäämistä jossa ollaan kokeneita naisia vastaan, mutta sitten kokemattomat naiset eivät kuitenkaan kiinnosta.

Olen elämäni aikana törmännyt useisiin miehiin, jotka eivät välitä hevon kettuakaan satuttavatko naista vaiko eivät. Jopa valehdellaan ja luvataan suhteet ja eräskin jopa puhui avioliitosta. Kylmiä ihmisiä. 

Joillekin nainen saattaa olla vain reikä, eikä edes ihminen. Siperia opettaa. 

Tuo valehtelu johtuu ihan siitä ettei rehellisyydellä useimmiten saa mitään. Minä olen aina sanonut suoraan etten hae parisuhdetta jos minua on lähestytty, mutta seksi kyllä kelpaisi. Lopputulos on että yksin on aina saanut kotiin mennä.

Eli sun mielestä on oikein valehdella ja särkeä toisen ihmisen sydän, jotta sä saat seksiä? Turha ihmetellä miksi on niin paljon naisia jotka pelkää miehiä. Teille ei mikään ole pyhää.

Vierailija
305/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija<br />

Viitaten lainaamaasi tekstiin: Et siltikään ole incel, koska olet vain <em>liian nirso</em> ottamaan rakkautta pyllyn kautta joltain herralta. Ihan sama nautitko vai et, mutta seksiä saat silti, kunhan pääset tuosta nirsoudestasi. Näinhän naisillekin sanotaan: Älä ole nirso, ota vastaan huonoa ja vastenmielistä seksiä ja lopeta valittaminen.[/quote kirjoitti:

Lopeta tuo naurettava trollailu. Ei ole nirsoilua jos hetero ei homoile. Kaikkihan sen tietää että naiset ovat nirsoja, kuuluu heidän luonteeseen. Ei siinä mitään vikaa ole. Naisten mielestä suurin osa miehistä ei ole viehättäviä kun taas miesten mielestä suurin osa naisista on viehättäviä.

Sä et tajua kuinka nöyryyttävää on ottaa huonon hygienian omaavaa miestä. Vaatteet oli silmiin nähden ehjät. Alapää... Hyi! Toiletin pitäminen hanskalokerossa EI tarkoita homoilua. Möhnämuna karkoittaa illan deitin. En tiedä suostuuko homokaan ottamaan haisevaa melaa.

Vierailija
306/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia selityksiä miehillä tässäkin keskustelussa. Esitetään siistiä jotta saisi siistin naisen. Teeskennellään ihastunutta jotta saadaan huijattua naisilta seksiä. Ja sitten vielä ihmetellään miksi naiset ovat niin vaikeita. Jos kerran incelit kohtelee naisia kuin roskaa, kyllä naisten on syytäkin olla heidän suhteen varuillaan. Eikä kyseessä ole mikään kohtaanto ongelma, vaan ongelma on siinä että naiset ovat tosimielellä ja incelit eivät. Paitsi jos kyseessä on huippumalli. Ja niitäkin halutaan vaihdella kuin esineitä, jos vain mahdollista. Naiset eivät ole tässä niitä joilla on vaatimukset pilvissä, naisille riittää yksi kunnollinen mies joka on tosissaan ihastunut. Mutta sellaista ei kaikki vaan saa kun miehissä on niin paljon kaikenmaailman psykopaatteja ja hyväksikäyttäjä pervoja.

Vierailija
307/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja vai että on Anna saanut pakkeja yli 50% kerroista kun on tehnyt aloitteen? No voi voi. Kuinkahan suuri osa noista on ollut varattuja?

Miehenä jos 5-10% naisista sanoo kyllä, olet suosittu. Sen jälkeen kun on rajattu pois varatut.

Mutta naisena se on nöyryyttävämpää, kun jatkuvasti tekin täällä hoette että nainen saa helposti parisuhteen vaikka olisi minkälainen monsteri. Mä en edes ollut mikään lihava suohirviö ja silti oli jo nuorena vaikeaa saada ketään poikaa/miestä kiinnostumaan. Missään mielessä. Itse olin kiinnostunut monestakin pojasta, niistä rauhallisemmista jotka eivät kiusanneet mua. Mutta ei niistäkään kukaan kiinnostunut minusta. Ja sama touhu jatkuu edelleen nelikymppisenä. Joillakin on joku kirous, että ollaan näkymättömiä tai jotain. Ja tottakai haluaisin, että jos joku minusta kiinnostuu niin se olisi aitoa eikä esimerkiksi siksi että saa huijattua multa rahaa tai pildeä. Onko se liikaa vaadittu? Tietysti ilmiselvät huijarit blokkaan, mutta entäs jos ei muunlaiset kiinnostu?

Tämä.

"Parhaimmillaan" olen lukenut kommentteja, joiden mukaan nainen saa jo elävässä elämässä niin paljon treffikutsuja, ettei deittisovelluksia edes tarvitsisi.

Kun nuorena kävin kavereiden kanssa baareissa, tultiin kavereita hakemaan tanssimaan, pyydettiin puhelinnumeroita jne. Itse sain olla hyvin rauhassa, minua ei käytännössä edes nähty.

En välitä Sannin musiikista, mutta yhden kappaleen kertosäkeessä oli hyvin puhutteleva kohta: "jos mä oon oikee, miks mun läpi kävellään".

Deittisovellusta kun kokeilin, niin tuntuu käsittämättömältä lukea kokemuksia, miten on vaikeaa kun kaikki mätsit aloittavat keskustelun, eikä pysty keskittymään yhtä aikaa kaikkiin.

No, itselläni ei sitä ongelmaa ole. Jos itse aloitin keskusteluita, niin niihin ei vastattu.

Kun tuli keskustelualoituksia, niin ne hiipuivat nopeasti, eli siis minun olisi yksin pitänyt ylläpitää sitä keskustelua.

Kuten sanottu, ehkä meillä jollakin sitten on kirouksena jokin näkymättömyysviitta. Jota ei saa otettua pois.

Tämä todellakin. Minulle on käynyt niinkin, että kaveriporukallemme on tullut joku mies juttelemaan ja hän on ohittanut minut kysyessään jotain. Jos olen yrittänyt vastata, niin ihan sama mitä olen sanonut, minun ylitseni on hypätty heti seuraavaan. Tai sitten, jos olen ihan arkena mennyt joltain miespuoliselta kysymään vaikka tietä jonnekin, tai että millä bussilla/junalla jonnekin pääsen, niin 1. kommentti on ollut : "Mulla on tyttö-/naisystävä". Joo, ihan kiva, mutta minä nyt haluaisin päästä sinne paikkaan XYZ, että milläs se onnistuu.. Eli niitä vaihtoehtoja ei tosiaan ole ja nekrofilia on laitonta, eikä se muutenkaan nappaa.

Vierailija
308/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Scheherazade kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuunneltu ja pyritty ymmärtämään? Inceleistä kun puhutaan, niin nehän rinnastetaan tyyliin johonkin jihadisteihin, jotka vaan haluaa levittää kaikkea pahaa ja ikävää ympärilleen :D

Incelit tuntuvat yleisesti kunnioittavan naisten ihmisoikeuksia yhtä paljon kuin jihadistit. Ensimmäisen kerran incelin kohdatessaan ihminen yleensä kuuntelee ja on ymmärtäväinen siihen asti kunnes inceli alkaa vaatia naisia ilmaisiksi seksiorjiksi uutena kelaetuna muiden rinnalle.

En tiedä mistä näitä teorioita tulee että ne on väkivaltaisia. Itse selailin inc el foorumeita pari vuotta sitten ennenkuin ne bannittiin ja melkein kaikki puhuu kuinka ne vaan haluaa halailla naisten kanssa.

Pahimmat kommentit on yleensä jotain että "Naisten halut ovat rikollisia kohtaan" tai tuloksia Tinderistä jossa naisilla on alle 1% oikealle swaippaus.

Teoria? Ei tarvitse kuin googlettaa vaikka Elliot Rodger. Hän teki vähän muutakin kuin "halaili". 

https://en.wikipedia.org/wiki/2014_Isla_Vista_killings

Sen lisäksi naiset swaippailevat siksi vähemmän kuin miehet, koska miehet swaippailevat vähän kaikille, naiset ovat tarkempia keille. Ihmiset ovat myös yksilöitä, toiset swaippaavat enemmän ja toiset vähemmän. Ja jotkut eivät käytä Tinderiä lainkaan, koska eivät pidä siitä. 

Naiset ovat tarkempia miehen ulkonäön suhteen.

Tinderissä on liikkunut testejä joissa miesmallin kuvilla varustettu mies kertoi profiilissa saaneensa tuomion pikkulapsiin sekaantumisista, aj silti matcheja ja puhelinnumeroita sateli.

Ei pidä paikkaansa. Miehet haluaa nuoren kauniin naisen iästä huolimatta.

Vierailija
309/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lukenut juttua mutta mahtaakohan kyseessä olla ruma läski suohirviö? Miksi kenenkään miehen pitäisi antaa sellaiselle seksiä?

Ai nytkö se on näin? Aina täällä toitotetaan miten reiäksi ja lastin tyhjennysalustaksi kelpaa kuka vaan.

Kuka toitottaa? Jos yksi ihminen toitottaa niin tarkoittaako se sitä että kaikki miehet ovat samanlaisia?

Vierailija
310/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen pointti vielä näille jotka ehdottaa että naiset hakisi niitä yhdenyön panoja, niin sellainen touhu voi olla naisille vaarallistakin, lukekaa vaikka tuoreimmat uutiset siitä Mika-mikälie-sarjamur haajasta. Sen lisäksi löytyy vielä liuta rai skareita ja muita hul luja.

Vierailija
311/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellanen pointti vielä näille jotka ehdottaa että naiset hakisi niitä yhdenyön panoja, niin sellainen touhu voi olla naisille vaarallistakin, lukekaa vaikka tuoreimmat uutiset siitä Mika-mikälie-sarjamur haajasta. Sen lisäksi löytyy vielä liuta rai skareita ja muita hul luja.

Tuollainen varovaisuus unohtuu heti kun sattuu kohdalle kiinnostava ja komea mies. Mutta kun tylsemmälle miehelle pitää antaa pakit, niin silloin tuo oma turvallisuus ja varovaisuus on kaikki kaikessa.

Vierailija
312/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollainen varovaisuus unohtuu heti kun sattuu kohdalle kiinnostava ja komea mies. Mutta kun tylsemmälle miehelle pitää antaa pakit, niin silloin tuo oma turvallisuus ja varovaisuus on kaikki kaikessa.

Eläisitpä viikon naisena niin voisit jakaa sitä pipariasi niin monelle miehelle kuin sielu sietää ja pohtia sitten seurauksia ja sitä, oliko se irtoseksi edes minkään arvoista jos sitä ylipäätään naisena saisit. Ne tylsät miehet voi olla ihan yhtä pahoja kuin pelimiehetkin ja ihan turha väittää, että tylsimykset ja epäkiinnostavat olisivat kaikki turvallisia ja ihania ihmisiä jotka vaan haluaa lämpöä ja rakkautta. Samanlaisia julmia ja empatiakyvyttömiä p-läpiä löytyy ulkonäköön ja varallisuuteen katsomatta kaikenlaisista miehistä. Itse olen kantapään kautta oppinut, että edes siihen tylsään vähävaraiseen perusjamppaan ei ole luottamista ja aina etsitään jotain muuta, vaikka pienen hetken ollaankin alkuhuumassa tyytyväisiä ja silloin puhutaan suut ja silmät täyteen yhdessäolon ihanuudesta.

Vierailija
313/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

inceliys ei koske pelkkää seksiä.

määritelmä:

incel. (nettislangia) henkilö, joka ei saa seksiä (puolisoa/tyttö-/poikaystävää) vaikka haluaisi.

Että joku kirjoittaa väärän määrtitelmän johonkin, ei tee siitä totuutta. Että osa ihmisistä käyttävät sanoja väärin, ei muuta niitten merkitystä. InCel = Involuntary Celibate. Nimeomaan koskee pelkkää seksiä.

Kyllä jaksaa ihmetyttää, miten perusasioissa, sanojen määrityksissä, voi joillakin olla niin vaikeaa. Vai etkö ymmärrä englantia?

Vierailija
314/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

inceliys ei koske pelkkää seksiä.

määritelmä:

incel. (nettislangia) henkilö, joka ei saa seksiä (puolisoa/tyttö-/poikaystävää) vaikka haluaisi.

Että joku kirjoittaa väärän määrtitelmän johonkin, ei tee siitä totuutta. Että osa ihmisistä käyttävät sanoja väärin, ei muuta niitten merkitystä. InCel = Involuntary Celibate. Nimeomaan koskee pelkkää seksiä.

Kyllä jaksaa ihmetyttää, miten perusasioissa, sanojen määrityksissä, voi joillakin olla niin vaikeaa. Vai etkö ymmärrä englantia?

https://fi.wiktionary.org/wiki/incel

määritelmät löytyy ihan netistä, ei tarvi itse niitä keksiä.

Vierailija
315/321 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kumma kuinka nykyään mielipiteistä on tullut faktoja.

Ei naisilla oo mitään suurempaa viisautta kuin miehilläkään, mielipiteitä taas löytyy molemmilta. Jos siis naisten mielestä on faktaa, että jokainen mies on misogyyni sosiopaatti, niin ei vaikka "kaikki naiset on h*oria" oo yhtään sen vähemmän totta. Varmasti löytyy molemmille mielipiteille kannattajansa, mutta ei se niistä mitään faktoja tee.

Vierailija
316/321 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on iso kynnys laittaa itsestä positiivinen kuva nettiin, niin sanotaanko näin ettei tuollaisen ihmisen kannata seurustella.

Oikea osoite hänelle on terapia ja itsensä kehittäminen ja sen huonon itsetunnon korjaus, ennen kuin lähtee mihinkään parisuhteeseen. 

Minä olen kyllä ajatellut että kuvattomuus on plussaa (tai sitten sellainen kuva josta ei mitenkään pysty tunnistamaan).

Kuvia yksityisesti vasta sitten jos profiiliperustaisen alkuviestittelyn jälkeen tuntuisi molemmat ajattelevan että olisi edellytyksiä jatkaa nyt ainakin hieman pidemmälle tutustumisessa.

Vierailija
317/321 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Kyllä. Itsehän 24 vuotiaana tein sitten päätöksen hankkiutua eroon neitsyydestäni. Pää täyteen ja baariin ja todellakin huolin ekan miehen joka huoli minut. Eipä ollut mikään ihmeellinen kokemus. Ja suostuin myös seurustelemaan ensimmäisen miehen kanssa joka minut parisuhteeseen huoli. Sekään ei ollut ihmeellinen kokemus. Mutta enpähän nirsoillut. En vaan ymmärrä mitä järkeä on toimia noin? Järkevämpää minunkin olisi ollut vain elää yksin ja ilman seksiä, kun en minä saanut noista kokemuksista yhtään mitään.[/quote]

No on se hyvä että ainakin jälkikäteen ymmärrät millainen järjetön typerys olet ollut. Joten kiitos että tuot kokemasi esiin.

Toivottavasti joku ymmärtää ottaa oppia toisen kokemasta ettei tarvitse vaivaisen tavoin itse kaikkea huonoa ja negatiivista kokea.

Vierailija
318/321 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Sellainen se "altavastaajan" asema on, mutta sitä mä en tiedä miten sillä on "tarinan opetuksen" kannaltamme merkitystä ootko sä mies vai nainen? Jos sä et ollutkaan/olekaan niin haluttava/kiinnostava kuin itse halusit uskoa, niin sen asian todeksi toteaminen tuntuu ihan samalla tavalla nöyryyttävältä/pahalta/tms olit sä sitten mies tai nainen.

Mä en ymmärrä, että miksi se naisen "epäonni" oisin jotenkin vakavammin otettavaa kuin miehen? Vaikka sitä monet miehet haluais mitenkä huutaa, että kuka tahansa nainen saa kenet vaan miehen tyylisesti, niin tietenkään se ei ole totta, mutta kai nyt ns joku vastuu on sillä kuulijallakin?

Saako naiset helpommin seksiä kuin miehet? Aivan varmasti, mutta ei se miehillekään mikään mahdottomuus ole saada jotain sellaista, mitä ei sen suuremmin edes halua.

Mä en ymmärrä miksi tämän pitäisi olla kilpailu siitä mikä on kenellekin helpompaa? Jos suuri osa on tyytymättömiä, sukupuolesta riippumatta, niin aika vähän siinä silloin on voittajia.

Vierailija
319/321 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kieltäydyin parisuhteen loppu vaiheilla melkein aina seksistä. Puolisolle kertyi painoa  noin 20 kg 2 vuoden suhteen aikana. Ei huvittanut tehdä asialle mitään.. Lähteä lenkille, salille tai muuten vain ulkoilemaan. Mukavampaa vetää jätskiä tai sipsejä samalla, kun katsoo temptation islandia.. Kukaan halua mitään valasta panna. Itse siis mitoissa 185 / 78 kg

Vierailija
320/321 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on mainittu, että koko incel-liike on naisen keksimä ja aloittama?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi