Sekä Omakanta että Kelan sivun kaatuneet
Kommentit (8)
Budjetti riittää paremmin, kun porukka ei pysty hakemaan tukiaan.
Se on SÄÄSTÖÄ!!!!!
Heille harmilista jotka kumpaakin sivua tarvitsevat. Itse en tarvitse kumpaakan sivua.Oma kanta en ole,peri aateessa! Saan tietoni A 4 paperi tulostetuna terveysasema jos haluan tietoni ,käytini siellä kullonikin?Koska minua ei voi pakottaa käytää oma kantaa,ei ketään muutakaan.
Taisi tulla tulva energiatukihakemuksia, ja nyt keskiluokkakin putoaa toimeentulotuelle?
Kela pisti luukun kiinni. Ei tänään. Menkää pois.
Ainakin aiemmin oli tällä viikolla kelan sivuilla ilmoitus, että sivut ovat pois käytöstä oliko se nyt sitten tänään vai millon päivitysten takia. En tiedä liittyykö tämä nyt siihen vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin aiemmin oli tällä viikolla kelan sivuilla ilmoitus, että sivut ovat pois käytöstä oliko se nyt sitten tänään vai millon päivitysten takia. En tiedä liittyykö tämä nyt siihen vai ei.
Huomenna .
.
Kelan verkkosivut toimivat jälleen
Kelan verkkosivut olivat alhaalla perjantaiaamuna, mutta toimivat jälleen normaalisti.
Essi Myllyoja HS
8:10 | Päivitetty 10:08
KANSANELÄKELAITOKSEN verkkosivut toimivat jälleen.
Sivut olivat väliaikaisesti poissa käytöstä perjantaiaamuna.
Kela ei ole kertonut syytä häiriölle.
Häiriöstä huolimatta Omakelaan pääsi kuitenkin kirjautumaan, joten verkkoasiointi oli koko ajan mahdollista.
Kelan verkon asiointipalveluihin on luvassa lauantaina käyttökatkoja
Kiire taas deletoida jotain laitonta ja hämärää.
Vierailija kirjoitti:
Heille harmilista jotka kumpaakin sivua tarvitsevat. Itse en tarvitse kumpaakan sivua.Oma kanta en ole,peri aateessa! Saan tietoni A 4 paperi tulostetuna terveysasema jos haluan tietoni ,käytini siellä kullonikin?Koska minua ei voi pakottaa käytää oma kantaa,ei ketään muutakaan.
Hehheh, arvaas mistä se hoitaja sen paperin tulostaa sinulle...
Igor.