Incel-miehistä puhutaan jatkuvasti, mutta entäs naiset, jotka ovat vastentahtoisessa selibaatissa? Anna kertoo, millaista elämä ilman seksiä ja parisuhdetta on
Viime vuosina on kuunneltu ja pyritty ymmärtämään vastentahtoisessa selibaatissa olevia miehiä eli inceleitä. Mutta entäs naiset? Naisten tai muiden kuin heteromiesten seksittömyys ei tunnu kiinnostavan ketään. Kolmekymppisellä Annalla on siitä omakohtaista kokemusta.
https://www.eeva.fi/jutut/incel-miehista-puhutaan-jatkuvasti-mutta-enta…
Kommentit (321)
inceliys ei koske pelkkää seksiä.
määritelmä:
incel. (nettislangia) henkilö, joka ei saa seksiä (puolisoa/tyttö-/poikaystävää) vaikka haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuten ketjussa aiemmin todettua, kukaan ei ole incel, koska jokainen saa halutessaan seksiä jota ei halua ja josta ei nauti.
niin saa, aina löytyy joku, joka haluisi panna sua. se joku ei välttämättä ole edes ihminen ja kokemus voisi olla ällöttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nirso on eri asia kuin incel. Nainen ei voi niin ruma, tyhmä tai köyhä olla etteikö jollekkin miehelle kelpaisi. Minusta tuota termiä ei edes pysty käyttämään naisista.
Kyllä voi olla. Edelleen. Sinä et miehenä edes näe niitä naisia, jotka ovat noita, et pidä heitä naisina.
Aina löytyy joku 30 vuotta vanhempi yksinäinen bupiruusu, jolle incel mies olisi ilo.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki saa jonkun, jos riittävän alas laskee riman. Lähes kaikki jää yksin, kun riittävän korkealle sen riman nostaa. 99% ihmisistä mahtuu johonkin näiden ääripäiden välille. Saa jonkun, muttei ketä tahansa, eikä välttämättä sitä jonka haluaa. Ja sekin on ihmiselle suuri suru. Ei se tuo onnea kenenkään elämään, että tietää että olisi mahdollisuudet onnettomaan suhteeseen ihmisen kanssa jota ei halua. Ei se lohduta tasan yhtään. Kun se ikävä, se jano kohdistuu siihen yhteen ihmiseen tai niihin tiettyihin ihmisiin, eikä mihinkään random vastaantulijaan.
Aikuisen Ihmisen pitää kuitenkin tottua siihen, että sitä ihastustaan ei aina saa, se nyt vaan on elämää. Pitää siirtyä eteenpäin, ehkä sen seuraavan ihastuksen voikin saada. Molemmin puolinen rakkaus onkin sitten jo lottovoitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lehtijuttu kirjoitti:
Yksi luku ovat miehet, jotka yhdessä tilanteessa haluavat ja toisessa eivät. Annan periaate on, ettei hän lähde baarista humalaisen miehen kanssa, vaikka tämä olisikin kiinnostava. Puhelinnumeron hän kyllä voi antaa.
”Kun on oltu seuraavana päivänä yhteydessä, mies saattaa sanoa, että on huojentunut siitä, ettei tapahtunut mitään, koska on varattu.”
Ilmeisesti seksinpuute ei ole niin iso ongelma sitten kuitenkaan, jos on tuollainen periaate, joka estää saamasta seksiä silloin, kun sitä olisi tuloillaan.
Mitä iloa kokemattoman naisen on lähteä harrastamaan seksiä miehen kanssa, joka on niin kännissä ettei enää voi ottaa vastuuta omista valinnoistaan ja joka ajattelee vain jalkovälinsä voimalla (= varattu mies)? Känniseksi nyt muutenkaan ei ole mitään erityisen hyvää ja kyllä voin kuvitella, ettei se paremmaksi muutu jos joskus saa tietää että mies katuu katkerasti ja oli varattu. Tällä Annalla nyt on näitä periaatteita ja hyvä niin, kaikkien ei tarvitse suhtautua seksiin hälläväliä-asenteella ja ottaa mitä saa, vaikka myöhemmin voi kaikkia osapuolia kaduttaa.
Tässä tiivistyykin se, miksi ei ole oikeita naispuolisia "inceleitä". Jos miehelle joku humalainen varattu rouva tarjoaisi itseään, mies tarttuisi tilaisuuteen tottakai. Naispuolinen "incel" taas ei kelpuuta varattua ukkoa, eli saisi kyllä seksiä, mutta oma rima on liian ylhäällä.
ei sitten miespuolisiakaan ole, kerta heille tarjotaan seksiä ja se sitä saavat, eivät siis ole puutteessa lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
inceliys ei koske pelkkää seksiä.
määritelmä:
incel. (nettislangia) henkilö, joka ei saa seksiä (puolisoa/tyttö-/poikaystävää) vaikka haluaisi.
Sitten mäkin olen incel, koska olen sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki saa jonkun, jos riittävän alas laskee riman. Lähes kaikki jää yksin, kun riittävän korkealle sen riman nostaa. 99% ihmisistä mahtuu johonkin näiden ääripäiden välille. Saa jonkun, muttei ketä tahansa, eikä välttämättä sitä jonka haluaa. Ja sekin on ihmiselle suuri suru. Ei se tuo onnea kenenkään elämään, että tietää että olisi mahdollisuudet onnettomaan suhteeseen ihmisen kanssa jota ei halua. Ei se lohduta tasan yhtään. Kun se ikävä, se jano kohdistuu siihen yhteen ihmiseen tai niihin tiettyihin ihmisiin, eikä mihinkään random vastaantulijaan.
Näin. Minä saisin juoppoja elöhtäneitä itseäni 15 vuotta vanhempia sovinistisikaukkeleita. Ei iske, kun itse en juo, olen koulutettu ja fiksu ja älykäs,mutta ruma nainen. Oman ikäluokkani (+50) miehet ovat yleisesti ottaen aika tollukoita, käytöstavat ja empatiakyky puuttuvat täysin. Nuoremman sukupolven miehet ( alle 35 - vuotiaat) ovat nykyään tosi fiksuja. Taidan vaihtaa naisiin.
Ota siis nelikymppinen mies, joka on toisella kierroksella. Kyllä niitä hyviä vielä löytyy, ne vain pitää bongata jostain. Mutta olen aika varma, että tolla asenteella niitä ei löydä.
Toki, jos on tarpeeksi kieroiluun taipuvainen (heippa palstalaiset ja modetkin) voi väittää nainen vaikka olevansa incel-mies! Kaikkea voi väittää jos valehtelu ei ole este.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Minä saisin juoppoja elöhtäneitä itseäni 15 vuotta vanhempia sovinistisikaukkeleita. Ei iske, kun itse en juo, olen koulutettu ja fiksu ja älykäs,mutta ruma nainen. Oman ikäluokkani (+50) miehet ovat yleisesti ottaen aika tollukoita, käytöstavat ja empatiakyky puuttuvat täysin. Nuoremman sukupolven miehet ( alle 35 - vuotiaat) ovat nykyään tosi fiksuja. Taidan vaihtaa naisiin.
Ota siis nelikymppinen mies, joka on toisella kierroksella. Kyllä niitä hyviä vielä löytyy, ne vain pitää bongata jostain. Mutta olen aika varma, että tolla asenteella niitä ei löydä.
Ottaisin mielelläni. Ko ikäiset miehet etsivät kolmekymppisiä, näin ainakin deittipalveluissa. Kaikilla järjestään ikähaarukka alkaen kolmekymmentä jotain. Jos etsii alkaen sen ikäistä, ei taatusti halua viisikymppistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksittömyys on aina naisen oma valinta. Ihan kuka tahansa nainen saa seksiä tinderistä
Tämä. Käsitän vastentahtoisen selibaatin tarkoittavan sitä, ettei saa keneltäkään. Mitä luin tuota juttua niin vaikutti siltä, että tuolla naisella se ei ole ongelmana vaan se, ettei saa niiltä joilta haluaisi. Eli käytännössä on siis omasta tahdostaan selibaatissa.
No eihän nuo tietyt miehetkään jotka seksin puutteesta itkevät nimenomaan saa seksiä niiltä, joilta haluavat. Kyllä varmasti jos levittäisivät peppuaansa muille miehille, niin sitä seksiä tulisi.
Ei kukaan siis oikeasti vastentahtoisesti ole selibaatissa.
Eikä niiden incel-miesten tarvitsisi oikeasti edes mennä miehiin, vaan heidän ongelmansahan on, että pitävät naisina vain hyvännäköisiä naisia. Aina kun puhuvat naisista, tarkoittavat hyvännäköisiä naisia. Jos joku yrittää sanoa, että naisissakin on sellaisia, keistä miehet ei juuri viehäty, niin eivät ollenkaan usko, koska eivät edes huomaa sellaisten naisten olemassaoloa. Naiset = hyvännäköiset naiset. Noiden miesten ohi voi kävellä viisi naista, joita eivät huomaa ollenkaan. Sitten tulee hyvännäköinen nainen, ja sitten itkevät, kun se hyvännäköinen nainen ei ollut kiinnostunut.
Varmasti suurimmaksi osaksi näin, mutta miksi se "tason" vaatiminen on miehiltä kohtuutonta ja selibaatti ansaittua, kun taas naisella sama tilanne on juuri päinvastainen ja on suoranainen tragedia, jos se ei saa seksiä juuri niiden miesten kanssa kuin haluaa?
Matalan tason mies ei edes huomaa matalan tason naisia tarkoittaa, ettei se matalan tason nainen saa ketään. Ei kyllä saa se matalan tason mieskään, kun yrittää vain niitä hyvännäköisiä naisia. Siksi se on tragedia, kun kumpikin jää ilman.
Toinen juttu on se, että nainen ei useinkaan etsi pelkkää seksiä. Eikä välttämättä edes halua pelkkiä seksisuhteita tai yhden-illan-juttuja, tai sellaiseen päätyminen voisi olla jopa loukkaavaa naiselle, joka toivoi parisuhdetta. Kyllä moni nainen varmaan saisikin irtoseksiä, mutta mieltää seksin parisuhteeseen kuuluvaksi ja on incel-nainen, koska ei löydä parisuhdetta.
Ihminen jolle olisi kyllä seksiä tarjolla, mutta ei sitä syystä tai toisesta halua, ei ole incel kun se "in" osa incelistä kuitenkin tulee sanasta "involuntary". Kyllä se selibaatti silloin ihan oma valinta on.
Kuinkahan moni mies haluaisi sellaista seksiä, jossa mies ei laukea? Minä en ainakaan onnistu tulemaan kenenkään tuntemattoman kanssa.
Olen eri, mutta kyllä useimmat ejakulaatio-ongelmista kärsivät miehet kuitenkin tykkää seksistä. Samoin kuin monet sellaiset naiset, jotka ei ikinä saa orgasmia. Ei seksi ole kaikille pelkästään siitä orkusta kiinni.
Rakkaan kumppanin kanssa ei haittaa, jos ei saa orgasmia. Mutta muuten se on kyllä ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten ketjussa aiemmin todettua, kukaan ei ole incel, koska jokainen saa halutessaan seksiä jota ei halua ja josta ei nauti.
No en minä ole saanut edes pitää naista kädestä vaikka olen jo neljättä kymmenettä. Kukaan ei ole ollut kiinnostunut edes hetken seurasta, parisuhteesta puhumattakaan. Olen yrittänyt ja aina on torjuttu, naisella olisi onnistanut varmasti helpommin.
Te ette edes pysty kuvittelemaan miltä tuntuu, kun et kiinnosta yhtään ketään edes hetken seurana vaan olet täysin ilmaa. Minua vastaava eli lyhyt reilusti ylipainoinen, epäsiisti ja epäsosiaalinen nainen kelpaa helposti ja kaupungilla näkee tällaisia pariskuntia yhtenään.
Ennen oli romanttisia kuvitelmia seurustelusta ja parisuhteesta, mutta nyt on enää vain vihaa ja katkeruutta.
Viitaten lainaamaasi tekstiin: Et siltikään ole incel, koska olet vain liian nirso ottamaan rakkautta pyllyn kautta joltain herralta. Ihan sama nautitko vai et, mutta seksiä saat silti, kunhan pääset tuosta nirsoudestasi. Näinhän naisillekin sanotaan: Älä ole nirso, ota vastaan huonoa ja vastenmielistä seksiä ja lopeta valittaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä ole saanut edes pitää naista kädestä vaikka olen jo neljättä kymmenettä. Kukaan ei ole ollut kiinnostunut edes hetken seurasta, parisuhteesta puhumattakaan. Olen yrittänyt ja aina on torjuttu, naisella olisi onnistanut varmasti helpommin.
Te ette edes pysty kuvittelemaan miltä tuntuu, kun et kiinnosta yhtään ketään edes hetken seurana vaan olet täysin ilmaa. Minua vastaava eli lyhyt reilusti ylipainoinen, epäsiisti ja epäsosiaalinen nainen kelpaa helposti ja kaupungilla näkee tällaisia pariskuntia yhtenään.
Ennen oli romanttisia kuvitelmia seurustelusta ja parisuhteesta, mutta nyt on enää vain vihaa ja katkeruutta.
Viitaten lainaamaasi tekstiin: Et siltikään ole incel, koska olet vain liian nirso ottamaan rakkautta pyllyn kautta joltain herralta. Ihan sama nautitko vai et, mutta seksiä saat silti, kunhan pääset tuosta nirsoudestasi. Näinhän naisillekin sanotaan: Älä ole nirso, ota vastaan huonoa ja vastenmielistä seksiä ja lopeta valittaminen.
sivusta: joo, kaikki saisi seksiä joltakulta, mutta musta voitaisiin kuitenkin asettaa kaikille minimivaatimuksia. eli että heteroihminen saisi seksiä vastakkaista sukupuolta olevalta ihmiseltä. turha vetää eläimiä ja homoutta mukaan, jos on kyse heteroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin mielelläni. Ko ikäiset miehet etsivät kolmekymppisiä, näin ainakin deittipalveluissa. Kaikilla järjestään ikähaarukka alkaen kolmekymmentä jotain. Jos etsii alkaen sen ikäistä, ei taatusti halua viisikymppistä.
Haluaa. Kato tuolta:
https://www.amoremi.ee/tutvus/tallinnas-harjumaal
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sivusta: joo, kaikki saisi seksiä joltakulta, mutta musta voitaisiin kuitenkin asettaa kaikille minimivaatimuksia. eli että heteroihminen saisi seksiä vastakkaista sukupuolta olevalta ihmiseltä. turha vetää eläimiä ja homoutta mukaan, jos on kyse heteroista.
Ensinnäkin. Tehkää itsestänne kiinnostavia hetero naisten silmissä. Ei saastaisia kämppiä, möhnämunia, jurnotusta, naisklaanin pitoa tai aggressiivista käytöstä. Eläkää omasta mielestänne mukavaa elämää. Mukavaan arkeen on naisenkin kivempi liittyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lehtijuttu kirjoitti:
Yksi luku ovat miehet, jotka yhdessä tilanteessa haluavat ja toisessa eivät. Annan periaate on, ettei hän lähde baarista humalaisen miehen kanssa, vaikka tämä olisikin kiinnostava. Puhelinnumeron hän kyllä voi antaa.
”Kun on oltu seuraavana päivänä yhteydessä, mies saattaa sanoa, että on huojentunut siitä, ettei tapahtunut mitään, koska on varattu.”
Ilmeisesti seksinpuute ei ole niin iso ongelma sitten kuitenkaan, jos on tuollainen periaate, joka estää saamasta seksiä silloin, kun sitä olisi tuloillaan.
Mitä iloa kokemattoman naisen on lähteä harrastamaan seksiä miehen kanssa, joka on niin kännissä ettei enää voi ottaa vastuuta omista valinnoistaan ja joka ajattelee vain jalkovälinsä voimalla (= varattu mies)? Känniseksi nyt muutenkaan ei ole mitään erityisen hyvää ja kyllä voin kuvitella, ettei se paremmaksi muutu jos joskus saa tietää että mies katuu katkerasti ja oli varattu. Tällä Annalla nyt on näitä periaatteita ja hyvä niin, kaikkien ei tarvitse suhtautua seksiin hälläväliä-asenteella ja ottaa mitä saa, vaikka myöhemmin voi kaikkia osapuolia kaduttaa.
Tässä tiivistyykin se, miksi ei ole oikeita naispuolisia "inceleitä". Jos miehelle joku humalainen varattu rouva tarjoaisi itseään, mies tarttuisi tilaisuuteen tottakai. Naispuolinen "incel" taas ei kelpuuta varattua ukkoa, eli saisi kyllä seksiä, mutta oma rima on liian ylhäällä.
ei sitten miespuolisiakaan ole, kerta heille tarjotaan seksiä ja se sitä saavat, eivät siis ole puutteessa lainkaan.
Ei minulle ole kukaan tajonnut ei minkään ikäinen tai minkään näköinen. Rimaa ei saa alemmas kun ei sitä edes ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin. Tehkää itsestänne kiinnostavia hetero naisten silmissä. Ei saastaisia kämppiä, möhnämunia, jurnotusta, naisklaanin pitoa tai aggressiivista käytöstä. Eläkää omasta mielestänne mukavaa elämää. Mukavaan arkeen on naisenkin kivempi liittyä.
Ei naistenkaan tarvitse tehdä mitään sen eteen että miehet on kiinnostuneita. Miksi siivota jos ei ole erityisen siisti ihminen. Naiset oikein pakottaa miehet epärehellisyyteen. Jos minä nyt pistän naista vatrten paikat reilaan ja sitten parisuhteessa paljastuukin etten ole erityisen innokas siivoaja tai muutenkaan siisti. Onko se sitten reilua? Kyllä ihmisten tulisi kevata sellaisena kuin ovat, ei naistenkaan tarvitse vetää mitään roolia kelvatakseen miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naistenkaan tarvitse tehdä mitään sen eteen että miehet on kiinnostuneita. Miksi siivota jos ei ole erityisen siisti ihminen. Naiset oikein pakottaa miehet epärehellisyyteen. Jos minä nyt pistän naista vatrten paikat reilaan ja sitten parisuhteessa paljastuukin etten ole erityisen innokas siivoaja tai muutenkaan siisti. Onko se sitten reilua? Kyllä ihmisten tulisi kevata sellaisena kuin ovat, ei naistenkaan tarvitse vetää mitään roolia kelvatakseen miehille.
Kaikki päättävät itse, mikä kelpaa ja mikä ei. Jos joillakin naisilla on yleinen odotus, että se kumppani pitää paikat siistinä, et kelpaa heille ja se siitä. Kenelläkään ei ole velvoitetta kelpuuttaa sottapyttyä, jos ei halua. Jos päätät alkaa esittämään, on se sinun valintasi ja vastuusi, kukaan ei pakota. Itse suosin rehellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkakohan moni mies suostuisi aina siihen, että nainen tulee istumaan hänen kasvoille, saa orkut ja lähtee sitten antamatta miehelle takaisin mitään?
Koska jonkun randomin kanssa se seksi on usein naiselle tuollaista. Ei siitä hirveästi saa. Ainakin kuulemani mukaan.
Kelpais kyllä hyvin. Varsinkin jos vähän tuhdimpi persus ja tuhdit reidet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nirso on eri asia kuin incel. Nainen ei voi niin ruma, tyhmä tai köyhä olla etteikö jollekkin miehelle kelpaisi. Minusta tuota termiä ei edes pysty käyttämään naisista.
Kyllä voi olla. Edelleen. Sinä et miehenä edes näe niitä naisia, jotka ovat noita, et pidä heitä naisina.
Tämä on selvästi nyt ollut suuri älynväläys sulle, kun sä jaksat hokea tätä samaa älyttömyyttä.
Sä et naisena ei edes näe niitä miehiä, jos niillä ei oo Chad-leukaa, kallista pukua, täydellistä hiusrajaa, lihaksikasta kroppaa ja urheiluautoa. Sä et vaan pidä muita edes miehenä.