Incel-miehistä puhutaan jatkuvasti, mutta entäs naiset, jotka ovat vastentahtoisessa selibaatissa? Anna kertoo, millaista elämä ilman seksiä ja parisuhdetta on
Viime vuosina on kuunneltu ja pyritty ymmärtämään vastentahtoisessa selibaatissa olevia miehiä eli inceleitä. Mutta entäs naiset? Naisten tai muiden kuin heteromiesten seksittömyys ei tunnu kiinnostavan ketään. Kolmekymppisellä Annalla on siitä omakohtaista kokemusta.
https://www.eeva.fi/jutut/incel-miehista-puhutaan-jatkuvasti-mutta-enta…
Kommentit (321)
Mitä tässä on kertomista? Se elämä ilman miestä ja seksiä on nimittäin aivan helvatin helppoa ja ennenkaikkea stressitöntä. Elämästä lähtee suurin osa ongelmista noiden kahden mukana kun niistä luopuu lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksittömyys on aina naisen oma valinta. Ihan kuka tahansa nainen saa seksiä tinderistä
Tämä. Käsitän vastentahtoisen selibaatin tarkoittavan sitä, ettei saa keneltäkään. Mitä luin tuota juttua niin vaikutti siltä, että tuolla naisella se ei ole ongelmana vaan se, ettei saa niiltä joilta haluaisi. Eli käytännössä on siis omasta tahdostaan selibaatissa.
No eihän nuo tietyt miehetkään jotka seksin puutteesta itkevät nimenomaan saa seksiä niiltä, joilta haluavat. Kyllä varmasti jos levittäisivät peppuaansa muille miehille, niin sitä seksiä tulisi.
Ei kukaan siis oikeasti vastentahtoisesti ole selibaatissa.
Eikä niiden incel-miesten tarvitsisi oikeasti edes mennä miehiin, vaan heidän ongelmansahan on, että pitävät naisina vain hyvännäköisiä naisia. Aina kun puhuvat naisista, tarkoittavat hyvännäköisiä naisia. Jos joku yrittää sanoa, että naisissakin on sellaisia, keistä miehet ei juuri viehäty, niin eivät ollenkaan usko, koska eivät edes huomaa sellaisten naisten olemassaoloa. Naiset = hyvännäköiset naiset. Noiden miesten ohi voi kävellä viisi naista, joita eivät huomaa ollenkaan. Sitten tulee hyvännäköinen nainen, ja sitten itkevät, kun se hyvännäköinen nainen ei ollut kiinnostunut.
Varmasti suurimmaksi osaksi näin, mutta miksi se "tason" vaatiminen on miehiltä kohtuutonta ja selibaatti ansaittua, kun taas naisella sama tilanne on juuri päinvastainen ja on suoranainen tragedia, jos se ei saa seksiä juuri niiden miesten kanssa kuin haluaa?
Matalan tason mies ei edes huomaa matalan tason naisia tarkoittaa, ettei se matalan tason nainen saa ketään. Ei kyllä saa se matalan tason mieskään, kun yrittää vain niitä hyvännäköisiä naisia. Siksi se on tragedia, kun kumpikin jää ilman.
Toinen juttu on se, että nainen ei useinkaan etsi pelkkää seksiä. Eikä välttämättä edes halua pelkkiä seksisuhteita tai yhden-illan-juttuja, tai sellaiseen päätyminen voisi olla jopa loukkaavaa naiselle, joka toivoi parisuhdetta. Kyllä moni nainen varmaan saisikin irtoseksiä, mutta mieltää seksin parisuhteeseen kuuluvaksi ja on incel-nainen, koska ei löydä parisuhdetta.
Tämä. Esimerkiksi minä matalan tason naisena voin rakastua aidosti ja tulisesti matalan tason mieheen. Mutta ne eivät koskaan minuun, sen olen huomannut. Enkä halua olla se nainen joka vain "huolitaan" kun ei saada sitä missiä. Ja sitten se näkyy parisuhteessa miehen välinpitämättömyytenä mua kohtaan ja saan sivusta seurata kuinka niitä nättejä naisia miehet kohtelee hyvin ja palvoo heitä, myös oma mieheni.
No siis juuri tätä tarkoitan.
Ei ole mikään voitto "päästä" suhteeseen, johon sinut paremman puutteessa huolitaan. Se ei tee mitään muuta kuin musertaa sinua entisestään katsellessasi, kuinka toinen ihan avoimesti kohtelee sinua törkeästi. Et ole toiselle edes sen arvoinen, että välittäisi salata sitä, että on kanssasi vain kun parempaa ei löytynyt.
- Se, joka kirjoitti parhaimman treffi-/suhdekokemuksen olleen se, että toinen osapuoli kertoi avoimesti etten ole hänen tyyppiään
20 vuotta käytännössä seksittömässä suhteessa. Vuosien aikana päähäni on koostunut kuva, että mieheni pitää enemmän miehistä ja nainen ei mitenkään enää sytytä, ehkä jopa ällöttää. Olen tästä aika ajoin koittanut puhua, mutta hän ei asiaa myönnä. On sellainen aikakautensa kasvatti jolle seksuaalisuus varsinkin omaa sukupuolta kohtaan on häpeä.
Olen aika tottunut tilanteeseen, nuorempana oli vaikeampaa..siltikin muutaman kerran vuodessa on henkisesti vaikeampia kausia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä on kertomista? Se elämä ilman miestä ja seksiä on nimittäin aivan helvatin helppoa ja ennenkaikkea stressitöntä. Elämästä lähtee suurin osa ongelmista noiden kahden mukana kun niistä luopuu lopullisesti.
Paha mennä sanomaan kun ei ole tullut seksiä harrastettua koskaan eikä muutakaan läheisyyttä naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta käytännössä seksittömässä suhteessa. Vuosien aikana päähäni on koostunut kuva, että mieheni pitää enemmän miehistä ja nainen ei mitenkään enää sytytä, ehkä jopa ällöttää. Olen tästä aika ajoin koittanut puhua, mutta hän ei asiaa myönnä. On sellainen aikakautensa kasvatti jolle seksuaalisuus varsinkin omaa sukupuolta kohtaan on häpeä.
Olen aika tottunut tilanteeseen, nuorempana oli vaikeampaa..siltikin muutaman kerran vuodessa on henkisesti vaikeampia kausia.
Seksi ei ole mikään ihmisoikeus edes parisuhteessa.
Kuka tahansa jää ilman seksiä jos asettaa riman riittävän ylös.
Ja vai että on Anna saanut pakkeja yli 50% kerroista kun on tehnyt aloitteen? No voi voi. Kuinkahan suuri osa noista on ollut varattuja?
Miehenä jos 5-10% naisista sanoo kyllä, olet suosittu. Sen jälkeen kun on rajattu pois varatut.
Vierailija kirjoitti:
Se on nyt pikkusen eri asia jäädä ilman kun ei ole mahdollisuuttakaan saada ja jäädä ilman oman nirsouden takia
Miksi niin intiimissä ja luottamusta vaativassa asiassa kuin seksi pitäisi suostua kenen tahansa kanssa sitä harrastamaan? Voitko oikeasti perustella millään tavalla, miksi kenen tahansa pitäisi kelvata? Vaikka miehistäkin puhutaan ties mitä, niin en minä ainakaan toivo että kukaan naista kaipaava mies suostuu väkisin seksiin sellaisen kanssa, jota ei oikeasti halua. Ei sellainen ole tervettä tai itseään kunnioittavan ihmisen toimintaa. Seksi on tilanne, jossa on todellakin parempi olla ilman kuin luopua kaikista periaatteistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten ketjussa aiemmin todettua, kukaan ei ole incel, koska jokainen saa halutessaan seksiä jota ei halua ja josta ei nauti.
No en minä ole saanut edes pitää naista kädestä vaikka olen jo neljättä kymmenettä. Kukaan ei ole ollut kiinnostunut edes hetken seurasta, parisuhteesta puhumattakaan. Olen yrittänyt ja aina on torjuttu, naisella olisi onnistanut varmasti helpommin.
Te ette edes pysty kuvittelemaan miltä tuntuu, kun et kiinnosta yhtään ketään edes hetken seurana vaan olet täysin ilmaa. Minua vastaava eli lyhyt reilusti ylipainoinen, epäsiisti ja epäsosiaalinen nainen kelpaa helposti ja kaupungilla näkee tällaisia pariskuntia yhtenään.
Ennen oli romanttisia kuvitelmia seurustelusta ja parisuhteesta, mutta nyt on enää vain vihaa ja katkeruutta.
Reilusti ylipainoinen, epäsosiaalinen ja epäsiisti nainen ei kyllä saa seuraa saati muodosta parisuhdetta yhtään helpommin, jos aloittaa tuosta tilanteesta. Jo pelkästään epäsiisteys ja epäsosiaalisuus yleensä karkottavat sukupuolesta välittämättä potentiaaliset kumppaniehdokkaat, koska enemmistöllä rima menee tuon yläpuolella. Parisuhteen muodostus ei ole kenellekään helppoa noilla ominaisuuksilla ja jopa ystävien saaminen voi olla haastavaa.
Riittää ihan vaan se, että nainen on tosi läski,kuten minä.
Olen mukava, hauska ja älykäs, ja hyvä keskustelija, mutta nuohan ovat miesten mielestä huonoja oninaisuuksia- naisen pitäisi olla hiljainen, ja pelkästään kuunnella miehen juttuja ja nauraa niille.
Läskinä olen saanut aina olla yksin, ihan sama, mikä luonne on. Painonpudotuksen olen aloittanut, sitä on paljon, ja siinä menee kauan. Enpä usko , että sittenkään löydän miestä, koska olen myös vanha ja ruma.
Tuo pitää kyllä niin paikkansa mitä sanoit. Minä olen hoikka, hyväkroppainen ja ihan perusnätti nainen, ja olen saanut kumppanin. Olen tätä ennenkin seurustellut monta kertaa ja saanut miehiltä huomiota. Ongelmaksi muodostuu ennen pitkää kaikissa suhteissa luonteeni. Miehet ryhtyvät jankuttaviksi, dissaaviksi ja kärttyisiksi seurassani. Älykäs ja sosiaalinen nainen on pelottava yhdistelmä. Minulla on omia mielipiteitä ja osaan tarvittaessa ilmaista ne. Vaikutan kuulemma siltä, että olen itseäni täynnä, vaikka kuinka olisin suhteessa se huolehtiva ja empaattinen osapuoli.
Kirjoitustyylisi perusteella olet itseäsi täynnä.
Mies on epätäydellinen nainen, kävelevä surkastuma, geenitasolla tehty abortti. ’Olla mies’ tarkoittaa olla vajavainen, tunteellisesti rajoittunut; miehuus on rajoittava sairaus ja miehet ovat emotionaalisesti rampoja. Mies on täysin itsekeskeinen, loukussa itsensä sisällä, kykenemätön empatiaan tai samastumaan toisiin, kykenemätön rakkauteen, ystävyyteen, hellyydenosoituksiin. Hän on vankina hämärällä alueella, ihmisen ja apinan puolivälissä. Hänen asemansa on vielä paljon huonompi kuin apinoiden, sillä, toisin kuin apinat, hän on kykenevä laajaan valikoimaan negatiivisia tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksittömyys on aina naisen oma valinta. Ihan kuka tahansa nainen saa seksiä tinderistä
Tämä. Käsitän vastentahtoisen selibaatin tarkoittavan sitä, ettei saa keneltäkään. Mitä luin tuota juttua niin vaikutti siltä, että tuolla naisella se ei ole ongelmana vaan se, ettei saa niiltä joilta haluaisi. Eli käytännössä on siis omasta tahdostaan selibaatissa.
No eihän nuo tietyt miehetkään jotka seksin puutteesta itkevät nimenomaan saa seksiä niiltä, joilta haluavat. Kyllä varmasti jos levittäisivät peppuaansa muille miehille, niin sitä seksiä tulisi.
Ei kukaan siis oikeasti vastentahtoisesti ole selibaatissa.
Eikä niiden incel-miesten tarvitsisi oikeasti edes mennä miehiin, vaan heidän ongelmansahan on, että pitävät naisina vain hyvännäköisiä naisia. Aina kun puhuvat naisista, tarkoittavat hyvännäköisiä naisia. Jos joku yrittää sanoa, että naisissakin on sellaisia, keistä miehet ei juuri viehäty, niin eivät ollenkaan usko, koska eivät edes huomaa sellaisten naisten olemassaoloa. Naiset = hyvännäköiset naiset. Noiden miesten ohi voi kävellä viisi naista, joita eivät huomaa ollenkaan. Sitten tulee hyvännäköinen nainen, ja sitten itkevät, kun se hyvännäköinen nainen ei ollut kiinnostunut.
Varmasti suurimmaksi osaksi näin, mutta miksi se "tason" vaatiminen on miehiltä kohtuutonta ja selibaatti ansaittua, kun taas naisella sama tilanne on juuri päinvastainen ja on suoranainen tragedia, jos se ei saa seksiä juuri niiden miesten kanssa kuin haluaa?
Matalan tason mies ei edes huomaa matalan tason naisia tarkoittaa, ettei se matalan tason nainen saa ketään. Ei kyllä saa se matalan tason mieskään, kun yrittää vain niitä hyvännäköisiä naisia. Siksi se on tragedia, kun kumpikin jää ilman.
Toinen juttu on se, että nainen ei useinkaan etsi pelkkää seksiä. Eikä välttämättä edes halua pelkkiä seksisuhteita tai yhden-illan-juttuja, tai sellaiseen päätyminen voisi olla jopa loukkaavaa naiselle, joka toivoi parisuhdetta. Kyllä moni nainen varmaan saisikin irtoseksiä, mutta mieltää seksin parisuhteeseen kuuluvaksi ja on incel-nainen, koska ei löydä parisuhdetta.
Tämä. Esimerkiksi minä matalan tason naisena voin rakastua aidosti ja tulisesti matalan tason mieheen. Mutta ne eivät koskaan minuun, sen olen huomannut. Enkä halua olla se nainen joka vain "huolitaan" kun ei saada sitä missiä. Ja sitten se näkyy parisuhteessa miehen välinpitämättömyytenä mua kohtaan ja saan sivusta seurata kuinka niitä nättejä naisia miehet kohtelee hyvin ja palvoo heitä, myös oma mieheni.
No siis juuri tätä tarkoitan.
Ei ole mikään voitto "päästä" suhteeseen, johon sinut paremman puutteessa huolitaan. Se ei tee mitään muuta kuin musertaa sinua entisestään katsellessasi, kuinka toinen ihan avoimesti kohtelee sinua törkeästi. Et ole toiselle edes sen arvoinen, että välittäisi salata sitä, että on kanssasi vain kun parempaa ei löytynyt.
- Se, joka kirjoitti parhaimman treffi-/suhdekokemuksen olleen se, että toinen osapuoli kertoi avoimesti etten ole hänen tyyppiään
Mun kaikki parisuhteet on mennyt niin, että olen ollut miehelle pelkkä reikä ja elättäjä. Olen tavallinen työssä käyvä nainen ja seurustellut alempitasoisten työttömien miesten kanssa koska ovat "huolineet" minut. Mulla se kiinnostus oli ihan aitoa, mutta pian kävi selväksi että heillä ei ollut oikeastaan minkäänlaista sitoutumishalua meikäläiseen. Kiinnosti vain seksi (mutta ei mun miellyttäminen siinä) ja ilmainen asuminen luonani. Jos olisin kaunis nainen niin mulle miehet tuputtaisivat rahaa ja saisin hyvää seksiä, aitoa rakkautta ja miehet tekisi vaikka sirkustemppuja mun miellyttämiseksi. Joten miksi ryhtyisin parisuhteeseen taas jonkun peräkammarin pojan kanssa kun ne on jo nähty ja tavismiehet eivät minua halua? En todellakaan ala laskemaan tasoa entisestäni joihinkin puliukkoihin, rikollisiin ja narkkareihin, miksei muka tavallisen duunarinaisen tasoa olisi tavallinen duunarimies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija<br />
Viitaten lainaamaasi tekstiin: Et siltikään ole incel, koska olet vain <em>liian nirso</em> ottamaan rakkautta pyllyn kautta joltain herralta. Ihan sama nautitko vai et, mutta seksiä saat silti, kunhan pääset tuosta nirsoudestasi. Näinhän naisillekin sanotaan: Älä ole nirso, ota vastaan huonoa ja vastenmielistä seksiä ja lopeta valittaminen.[/quote kirjoitti:Lopeta tuo naurettava trollailu. Ei ole nirsoilua jos hetero ei homoile. Kaikkihan sen tietää että naiset ovat nirsoja, kuuluu heidän luonteeseen. Ei siinä mitään vikaa ole. Naisten mielestä suurin osa miehistä ei ole viehättäviä kun taas miesten mielestä suurin osa naisista on viehättäviä.
Suurin osa naisista ei todellakaan ole miesten mielestä viehättäviä. Sehän kattaisi kaikki ylipainoiset ja vanhat mummelitkin.
En lukenut juttua mutta mahtaakohan kyseessä olla ruma läski suohirviö? Miksi kenenkään miehen pitäisi antaa sellaiselle seksiä?
Vierailija kirjoitti:
En lukenut juttua mutta mahtaakohan kyseessä olla ruma läski suohirviö? Miksi kenenkään miehen pitäisi antaa sellaiselle seksiä?
Miksi kenenkään miehen pitäisi antaa kenellekään naiselle seksiä?
Hankkikoot siemenen ostamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunneltu ja pyritty ymmärtämään? Inceleistä kun puhutaan, niin nehän rinnastetaan tyyliin johonkin jihadisteihin, jotka vaan haluaa levittää kaikkea pahaa ja ikävää ympärilleen :D
Incelit tuntuvat yleisesti kunnioittavan naisten ihmisoikeuksia yhtä paljon kuin jihadistit. Ensimmäisen kerran incelin kohdatessaan ihminen yleensä kuuntelee ja on ymmärtäväinen siihen asti kunnes inceli alkaa vaatia naisia ilmaisiksi seksiorjiksi uutena kelaetuna muiden rinnalle.
En tiedä mistä näitä teorioita tulee että ne on väkivaltaisia. Itse selailin inc el foorumeita pari vuotta sitten ennenkuin ne bannittiin ja melkein kaikki puhuu kuinka ne vaan haluaa halailla naisten kanssa.
Pahimmat kommentit on yleensä jotain että "Naisten halut ovat rikollisia kohtaan" tai tuloksia Tinderistä jossa naisilla on alle 1% oikealle swaippaus.
Teoria? Ei tarvitse kuin googlettaa vaikka Elliot Rodger. Hän teki vähän muutakin kuin "halaili".
https://en.wikipedia.org/wiki/2014_Isla_Vista_killings
Sen lisäksi naiset swaippailevat siksi vähemmän kuin miehet, koska miehet swaippailevat vähän kaikille, naiset ovat tarkempia keille. Ihmiset ovat myös yksilöitä, toiset swaippaavat enemmän ja toiset vähemmän. Ja jotkut eivät käytä Tinderiä lainkaan, koska eivät pidä siitä.
"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa jää ilman seksiä jos asettaa riman riittävän ylös.
Ja vai että on Anna saanut pakkeja yli 50% kerroista kun on tehnyt aloitteen? No voi voi. Kuinkahan suuri osa noista on ollut varattuja?
Miehenä jos 5-10% naisista sanoo kyllä, olet suosittu. Sen jälkeen kun on rajattu pois varatut.
Mutta naisena se on nöyryyttävämpää, kun jatkuvasti tekin täällä hoette että nainen saa helposti parisuhteen vaikka olisi minkälainen monsteri. Mä en edes ollut mikään lihava suohirviö ja silti oli jo nuorena vaikeaa saada ketään poikaa/miestä kiinnostumaan. Missään mielessä. Itse olin kiinnostunut monestakin pojasta, niistä rauhallisemmista jotka eivät kiusanneet mua. Mutta ei niistäkään kukaan kiinnostunut minusta. Ja sama touhu jatkuu edelleen nelikymppisenä. Joillakin on joku kirous, että ollaan näkymättömiä tai jotain. Ja tottakai haluaisin, että jos joku minusta kiinnostuu niin se olisi aitoa eikä esimerkiksi siksi että saa huijattua multa rahaa tai pildeä. Onko se liikaa vaadittu? Tietysti ilmiselvät huijarit blokkaan, mutta entäs jos ei muunlaiset kiinnostu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omien ja ystävieni kokemusten mukaan Annan tapailuhistoria kuulostaa sellaiselta mitä se on 20-30-vuotiailla naisilla usein. On vaikea löytää ketään joka miellyttäisi itseä ja ketä sinä miellyttäisit. Liikkeellä on niitä varattuja miehiä ja voin tosi hyvin kuvitella, että moni mies reagoi juuri jutun kuvailemalla tavalla, jos nainen on kokematon. Ei haluta ottaa riskiä siitä, että toinen ihastuu todella kovasti, koska olisi sen toisen ensimmäinen seksisuhde kun on ehkä kokemusta siitä millaista se oli teininä jolloin nyt rakastuu helposti kehen tahansa jota edes pussaa... Vaikea varmaan ajatella, että kokematon aikuinen nainen ei kuitenkaan reagoi niin. Tsemppiä Annalle ihmissuhteisiin.
Voi olla vaikea jonkun aikuisen miehen jolla on entuudestaan kokemusta seksistä lähteä tarjoamaan sitä ensikokemusta naiselle. Sellainen yhdentekevä seksisuhdekin vaatii tiettyä keveyttä molemmilta joka puuttuu jos kokemus on toiselle ensimmäinen. Useimmilla kun alkaa niitä kokemuksia olemaan siinä 25 ikävuoden jälkeen.
En usko miestenkään olevan mitään eläimiä vaan miehilläkin on tunteet. Ei haluta satuttaa jotain satunnaista naista vain seksin takia. Ehkä ihan hyvä että nämä miehet ovat myös kieltytyneet sitten eivätkä käyttäneet vain hyväksi.
On kyllä kumma sitten etteivät miehet ja naiset joilla ei ole kokemuksia löydä toisiaan. Netissä kun tulee vastaan läyhäämistä jossa ollaan kokeneita naisia vastaan, mutta sitten kokemattomat naiset eivät kuitenkaan kiinnosta.
Olen elämäni aikana törmännyt useisiin miehiin, jotka eivät välitä hevon kettuakaan satuttavatko naista vaiko eivät. Jopa valehdellaan ja luvataan suhteet ja eräskin jopa puhui avioliitosta. Kylmiä ihmisiä.
Joillekin nainen saattaa olla vain reikä, eikä edes ihminen. Siperia opettaa.
"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles
Vierailija kirjoitti:
Ai nytkö se on näin? Aina täällä toitotetaan miten reiäksi ja lastin tyhjennysalustaksi kelpaa kuka vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo lehtijuttu kirjoitti:
Yksi luku ovat miehet, jotka yhdessä tilanteessa haluavat ja toisessa eivät. Annan periaate on, ettei hän lähde baarista humalaisen miehen kanssa, vaikka tämä olisikin kiinnostava. Puhelinnumeron hän kyllä voi antaa.
”Kun on oltu seuraavana päivänä yhteydessä, mies saattaa sanoa, että on huojentunut siitä, ettei tapahtunut mitään, koska on varattu.”
Ilmeisesti seksinpuute ei ole niin iso ongelma sitten kuitenkaan, jos on tuollainen periaate, joka estää saamasta seksiä silloin, kun sitä olisi tuloillaan.
Mitä iloa kokemattoman naisen on lähteä harrastamaan seksiä miehen kanssa, joka on niin kännissä ettei enää voi ottaa vastuuta omista valinnoistaan ja joka ajattelee vain jalkovälinsä voimalla (= varattu mies)? Känniseksi nyt muutenkaan ei ole mitään erityisen hyvää ja kyllä voin kuvitella, ettei se paremmaksi muutu jos joskus saa tietää että mies katuu katkerasti ja oli varattu. Tällä Annalla nyt on näitä periaatteita ja hyvä niin, kaikkien ei tarvitse suhtautua seksiin hälläväliä-asenteella ja ottaa mitä saa, vaikka myöhemmin voi kaikkia osapuolia kaduttaa.
Tässä tiivistyykin se, miksi ei ole oikeita naispuolisia "inceleitä". Jos miehelle joku humalainen varattu rouva tarjoaisi itseään, mies tarttuisi tilaisuuteen tottakai. Naispuolinen "incel" taas ei kelpuuta varattua ukkoa, eli saisi kyllä seksiä, mutta oma rima on liian ylhäällä.
Osoittaa vaan, ettei näillä miehillä ole oikeasti mitään moraalia tai kykyä ajatella vehjettään pidemmälle tuossa hommassa. Hyvin voi ottaa vastaan piparia joltain humalaiselta naiselta jolla on estot ja harkintakyky heikentyneet eikä edes tieto, että naisella on mies jossain ja nainen ei selvin päin antaisi mitään, haittaa menoa. Se seuraavan aamun morkkiskaan ei tunnu missään, vaikka sitä yöllistä kumppania kaduttaisi kuinka paljon tahansa ja sillä naisella menisi oma parisuhde sen miehen kanssa törttöilyn vuoksi. Onpahan päästy poikuudesta eroon, sehän on se tärkein juttu, sivuvahingoista viis.
Helppo pillu on helppo pillu, ei siitä pääse mihinkään. Ihminen on nisäkäs ja ihmisuros haluaa levittää perimäänsä mahdollisimman laajalle. Nämä moraalit ja morkkikset on aika viimeaikaisia ilmiöitä tämän lajin historiassa. Ei mikään ihme, että alkukantainen lisääntymisvietti ajaa niiden yli.
Scheherazade kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuunneltu ja pyritty ymmärtämään? Inceleistä kun puhutaan, niin nehän rinnastetaan tyyliin johonkin jihadisteihin, jotka vaan haluaa levittää kaikkea pahaa ja ikävää ympärilleen :D
Incelit tuntuvat yleisesti kunnioittavan naisten ihmisoikeuksia yhtä paljon kuin jihadistit. Ensimmäisen kerran incelin kohdatessaan ihminen yleensä kuuntelee ja on ymmärtäväinen siihen asti kunnes inceli alkaa vaatia naisia ilmaisiksi seksiorjiksi uutena kelaetuna muiden rinnalle.
En tiedä mistä näitä teorioita tulee että ne on väkivaltaisia. Itse selailin inc el foorumeita pari vuotta sitten ennenkuin ne bannittiin ja melkein kaikki puhuu kuinka ne vaan haluaa halailla naisten kanssa.
Pahimmat kommentit on yleensä jotain että "Naisten halut ovat rikollisia kohtaan" tai tuloksia Tinderistä jossa naisilla on alle 1% oikealle swaippaus.
Teoria? Ei tarvitse kuin googlettaa vaikka Elliot Rodger. Hän teki vähän muutakin kuin "halaili".
https://en.wikipedia.org/wiki/2014_Isla_Vista_killingsSen lisäksi naiset swaippailevat siksi vähemmän kuin miehet, koska miehet swaippailevat vähän kaikille, naiset ovat tarkempia keille. Ihmiset ovat myös yksilöitä, toiset swaippaavat enemmän ja toiset vähemmän. Ja jotkut eivät käytä Tinderiä lainkaan, koska eivät pidä siitä.
Naiset ovat tarkempia miehen ulkonäön suhteen.
Tinderissä on liikkunut testejä joissa miesmallin kuvilla varustettu mies kertoi profiilissa saaneensa tuomion pikkulapsiin sekaantumisista, aj silti matcheja ja puhelinnumeroita sateli.