Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vastustaa synttäreiden järjestämistä

Joshua
08.12.2022 |

Minulla on ensi keväänä 40-v. synttärit ja eikä minulla ole ollut mitään juhlia sitten häiden v 2005. Meillä on hyvä rahatilanne ja haluaisin järjestää juhlat 50 hengelle, jotka maksaisivat n 2500€. Olen luvannut maksaa ne omista rahoistani. Mies itse ostanut esim tuhansia euroja maksavan pyörän itselleen vuosia sitten. Itselleni en juuri mitään osta, mitään kallista ainakaan.

Mies kauhistelee hintaa ja sanoo että eikö pienemmät juhlat olisi mahdollisia. Ei halua että järjestän näin isot juhlat.

Olen valmistunut kahteen tutkintoon, täyttänyt 30-v enkä ole mitään juhlia pitänyt ja nyt olisi niin ihanaa juhlistaa.

Mitä olette mieltä? Olenko kohtuuton kun haluan pitää mieleiseni juhlat vaikka ne maksavatkin vai pitääkö taipua mieheni tahtoon?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on yhteiset rahat, niin yhdessä päätetään, mihin ne menevät. Te olette perhe, et voi käyttää rahoja kaikenlaiseen omaan kivaan, vaan tulosi on tarkoitettu perheen hyväksi. Juhla on kertajuttu, törkeän kallis tilaisuus, mutta hyvästä pyörästä on iloa monta kuukautta.

Kuuntele miestäsi, hänellä oli kompromissiehdotus. Et voi itsekkäästi käyttää perheen rahoja itseesi vain siksi, että olet ne itse tienannut. Avioliitossa on elatusvelvollisuus, olet rahankäytöstä vastuussa miehellesi eikä ole oikein, että kaikille tarkoitetut rahat menevät turhuuteen.

Sä et osaa trollaamisen jaloa taitoa. No, älä välitä, sitä ei osaa juuri kukaan enää nykyään.

Palstatosikko bongattu!

Vierailija
22/35 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhlista vain mutta miten ihmeessä saat 50 vierasta juhliisi? Tai siis miten tunnet niin paljon ihmisiä, jotka suostuvat tulemaan? Mulla on tiukkaa saadaa edes viittä vierasta paikalle.

En kans oikein jaksa uskoa, että 50 hlö innostuu jostain 40v juhlista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun on yhteiset rahat, niin yhdessä päätetään, mihin ne menevät. Te olette perhe, et voi käyttää rahoja kaikenlaiseen omaan kivaan, vaan tulosi on tarkoitettu perheen hyväksi. Juhla on kertajuttu, törkeän kallis tilaisuus, mutta hyvästä pyörästä on iloa monta kuukautta.

Kuuntele miestäsi, hänellä oli kompromissiehdotus. Et voi itsekkäästi käyttää perheen rahoja itseesi vain siksi, että olet ne itse tienannut. Avioliitossa on elatusvelvollisuus, olet rahankäytöstä vastuussa miehellesi eikä ole oikein, että kaikille tarkoitetut rahat menevät turhuuteen.

Ajatteletko siis, että naiset rahat ovat perheen yhteisiä, mutta miehen rahat hänen omiaan? Yllättävän moni (mies) ajattelee niin.

Vierailija
24/35 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jos käyttäisi tuollaisen summan ilman naisen lupaa... ai että sitä raivoamista.

Olihan mies ostanut ilman lupaa itselleen pyörän. 🤣

Joka oli kalliimpi kuin ap:n juhlat.

Vierailija
25/35 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokraat tilan ja eikös niitä saa seurakunnaltakin juhliin tiloja, maksat itse niin lupaa ei tarvitse kysellä keneltäkään. 

Meistä ei kumpikaan suostuisi kotona vietäväksi noin isoja juhlia eikä paljon pienempiäkään. 

Vierailija
26/35 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kuulostaa narsistiselta paskalta. Minä minä minä ja minun synttärit! Että Minua voidaan palvoa!

Vierailija
27/35 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ihmeeessä juhlat mutta pidä budjetista kiinni , halutessaan vieraat voivat ostaa lisää juomaa tms 50 e henkeä kohdin saa jo mukavat juhlat jota myöhemmin muistella

Vierailija
28/35 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhlista vain mutta miten ihmeessä saat 50 vierasta juhliisi? Tai siis miten tunnet niin paljon ihmisiä, jotka suostuvat tulemaan? Mulla on tiukkaa saadaa edes viittä vierasta paikalle.

Näin talvella voisi mennä, mutta keväällä alkaa mökkikausi.

Vierailija
29/35 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies piti just nelikymppiset, missä vieraita oli toista sataa.

Vierailija
30/35 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko siis, että naiset rahat ovat perheen yhteisiä, mutta miehen rahat hänen omiaan? Yllättävän moni (mies) ajattelee niin.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
31/35 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, elinkustannukset ovat nousseet ihan hirvittävästi ja ymmärrän oikein hyvin miehen toppuuttelun. Onhan se nyt vähän tyhmää pyyhkiä rahalla takapuoltaan.

Pyyhkiihän mieskin pyllyään pyöräänsä.

Vierailija
32/35 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin talvella voisi mennä, mutta keväällä alkaa mökkikausi.

On valmistujaisia, rippijuhlaa, häitä, jne. Ei kiitos, jos juhlija on alle 70.🤣

Vierailija
33/35 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin varmaan.

Vierailija
34/35 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sattupa sopivasti.

Vierailija
35/35 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, niin varmaan.

Jos sulla ei ole kavereita, ystäviä, työkamuja, naapureita, tuttuja eikä sukulaisia niin voin järkyttää sua; Toisilla voi olla.

-Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän