Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huhhuh olen yllättynyt. Laihdutuksesta

Vierailija
08.12.2022 |

Yllättävän paljon saa karsia syömisiä että paino tippuu normaalipainon rajoissa. Käyn salilla kerran viikossa.

Laihdutan suunnilleen puolen kilon viikkotahtia. Siis en syö melkein mitään! Muutaman päivän välein vedän kunnon lautasellisen kotiruokaa ja muuten snadeja välipaloja. Paksut kerrokset vaatetta koska muuten pakenen jatkuvasti energianpuutteen johdosta. Elän käytännössä kasviksilla ja lihalla/kalalla/tofulla. Ei mitään leipiä, kastikkeita tai välipaloja. Nälkään vihreää teetä.

Purkista monivitamiini, kuitu ja kalaöljy. Tarkkailen, että käyn vessa-asioilla säännöllisesti.

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on kovaa työtä. Vaikka ylipainoa on runsaasti itselläni niin ei helposti lähde.

Syö vähän hiilihydraatteja jos palelet, se auttaa.

Vierailija
2/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on kovaa työtä. Vaikka ylipainoa on runsaasti itselläni niin ei helposti lähde.

No en syö. Palelu ei ole vaarallista. Onko se joku ihme ettei jengi laihdu, kun eivät ole valmiita sietämään mitään epämukavuutta, vaikka laihdutus on oikeasti aika stressaavaa elimistölle? Tietenkin sitä palelee ja päätä särkee, kiukuttaa. Ei elimistö halua laihtua. Se luulee että tämä johtaa kuolemaan ja laittaa vastaan kaikin keinoin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa sinun touhussasi mitään järkeä ole, mutta jokainen tyylillään.

Vierailija
4/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, alkoholi pois laihduttajalta. Ap

Vierailija
5/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko meinaat laihduttaa itseäsi tuolla tavalla kiduttaen? Minäkin laihdutin hitaasti 30kg - söin kohtuullisesti kaikkea.

Vierailija
6/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa sinun touhussasi mitään järkeä ole, mutta jokainen tyylillään.

Niin kun te ette ymmärrä, että pelkkä riisifrutti lounaaksi ja puolen tunnin löntystely ei riitä, kun muuten hemmotellaan itseään kaikin tavoin.

Jos haluat tuloksia niin se maksaa. Ap

Vierailija
7/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko meinaat laihduttaa itseäsi tuolla tavalla kiduttaen? Minäkin laihdutin hitaasti 30kg - söin kohtuullisesti kaikkea.

En kidu. Ap

Vierailija
8/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaalipainon sisällä laihduttaminen on aivan eri laji kuin sairaalloisen painon tuputtaminen, mihin riittää jo se, ettet juo sitä 1,5l sokerilimua joka päivä.

Vierailija
9/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputtaminen*

Vierailija
10/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pienellä vajeella ihminen ole jäätymässä. Mut whatever, you do you.

Vierailija
11/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pienellä vajeella ihminen ole jäätymässä. Mut whatever, you do you.

Pienellä vajeella normaalipainoinen ei alun nesteenpoiston jälkeen myöskään tiputa puolta kiloa viikossa. Mut whatever.

Vierailija
12/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiputtaminen*

🐣🐤🐥

Vierailija
13/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä syön ihan normaalisti (en herkkuja tms epäterveellistä yhtään arkena) niin ettei ole nälkä. Lauantaisin pidän karkki/pizzapäivän.

Rakastan tuijottaa netflix-sarjoja, joten ostin juoksumaton ja kävelen/juoksen siinä joka ilta yhden sarjan jakson ajan eli n 45min.

Painoa on tippunut 6kg 1,5kk:ssa.

Vierailija
14/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en syö. Palelu ei ole vaarallista. Onko se joku ihme ettei jengi laihdu, kun eivät ole valmiita sietämään mitään epämukavuutta, vaikka laihdutus on oikeasti aika stressaavaa elimistölle? Tietenkin sitä palelee ja päätä särkee, kiukuttaa. Ei elimistö halua laihtua. Se luulee että tämä johtaa kuolemaan ja laittaa vastaan kaikin keinoin. Ap

Päänsärky ei ole tyypillistä, siellä on jokin muu häikkä. 

Vierailija
15/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä syön ihan normaalisti (en herkkuja tms epäterveellistä yhtään arkena) niin ettei ole nälkä. Lauantaisin pidän karkki/pizzapäivän.

Rakastan tuijottaa netflix-sarjoja, joten ostin juoksumaton ja kävelen/juoksen siinä joka ilta yhden sarjan jakson ajan eli n 45min.

Niin ja lähtö oli 80kg, nyt 74kg

Vierailija
16/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja lähtö oli 80kg, nyt 74kg

Noniin hienoa. Mun lähtö oli 72kg ja olen nainen.

Vierailija
17/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enköhän tunne oman kroppani paremmin kuin sinä. Ap

Vierailija
18/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva. Minä elän näin ihan joka päivä enkä laihdu yhtään. Laihdun, jos jätän hiilarit minimiin ja elimistö menee ketoosiin, en muuten.

Vierailija
19/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla alkaa päänsärky heti, jos on liian vähän hiilareita. Vähillä hiilareilla laihtuu nopeammin, mutta kärsimystähän se on. Päänsärkyä, palelua, ketutusta, jne. 

Vierailija
20/64 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva. Minä elän näin ihan joka päivä enkä laihdu yhtään. Laihdun, jos jätän hiilarit minimiin ja elimistö menee ketoosiin, en muuten.

Sama minulla. Elämä ei ole reilua. 

Leipä on minun kryptonaattini. Se on helppoa ja nopeaa syödä, mutta sen jälkeen on turha kuvitella laihtuvani. Leipä ei itsessään lihota, mutta se aiheuttaa minulle aina valtavan mieliteon sokeria ja höttöhiilareita kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä