Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suuri osa naisista pitää 13-15 cm kokoisesta siittimestä?

Naisten suosikki 14 cm siittimen pituudessa
08.12.2022 |

Miksi suuri osa naisista pitää 13-15 cm kokoisesta siittimestä?

Kuitenkin tällä palstalla puhutaan, että mikä on siittimen koko ja mittauksia tuskin on tehty edes, ja suuri osa jutusta on ihan keksittyjä.

Siittimen paksuudesta puhutaan, eikä osata edes sanoa ympärysmittaa, joka usealla on myös 13-15 cm.

Tietysti on erilaisia ihmisiä, jotka pitävät normaalista poikkeavasta koosta.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiku kiva.

Täällä ei vielä olekaan yhtään ketjua jossa peräkammarin aikamiespojat uskottelevat toisilleen että naisten seksielämä pyörii yksinomaan mikrometritarkkuudella tapahtuvassa peniksen mittailussa.

Tälle ketjulle oli taatusti tarvetta.

Vierailija
2/89 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on. 16-senttisiä ja isompia vartioivat mustasukkaiset naiset. Niin kuin minä. Tiedän, että hän olisi kelvannut monelle ennen minua, mutta kun ei voi valittaa puutetta kotona, ei voi enää levittää siementään muualle. Näin on sovittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin keskiverto siittimen ympärysmittaa on alla 12cm. Joten enemmistö on 11-12,5cm ympärysmitallla. 13-15cm ovat selkeästi muita paksumpia kaluja.  Tuhannesta miehestä 6:lla on 15cm eli 99,40% on jo pienempiä. 

Toisekseen mistä tiedä, että enemmistö naisista pitää keskikokoisista penikistä eniten.  Et saa ainakaan täältä luotettavaa kuvaa, kun monet pienikaluiset taitaa esiintyä naisina kertoillessa, ettei välitä isoista. 

Vierailija
4/89 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on. 16-senttisiä ja isompia vartioivat mustasukkaiset naiset. Niin kuin minä. Tiedän, että hän olisi kelvannut monelle ennen minua, mutta kun ei voi valittaa puutetta kotona, ei voi enää levittää siementään muualle. Näin on sovittu.

Näin vaimo pakotti sopimaan meilläkin, kun mentiin nuorena yhteen. Ei kyllä perustellut syytä, mutta ilmeisesti samasta syystä. 

5/89 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosin peniksiä, jotka ovat kiinni miehissä, joita haluan.

Vierailija
6/89 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villirotukotikissa kirjoitti:

Minä suosin peniksiä, jotka ovat kiinni miehissä, joita haluan.

No kuvitellaan, että mies on muutenkin ihan ok, omaa näppärät sormet, vikkelän kielen ja ison 20/15cm kalun. Mistä olisit valmis tinkimään, vai ei mistään ja pitäisi7 omanasi. 

Vierailija
7/89 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuvitellaan, että mies on muutenkin ihan ok, omaa näppärät sormet, vikkelän kielen ja ison 20/15cm kalun. Mistä olisit valmis tinkimään, vai ei mistään ja pitäisi7 omanasi. 

Aika vaikea uskoa että yksikään näistä loputtomia peniksenmittailuketjuja avaavista olisi koskaan harrastanut seksiä minkään muun kuin oman kouransa kanssa.

Sirkelimiehen yhden käden sormet riittävät laskemaan miten monella prosentilla on tällainen "naiselle riittävä" 20-senttinen.

Taitaa sittenkin jäädä yksi sormi nenänkaiveluun.

Yksi vilkaisu uimahallin saunan lauteille riittää kertomaan että siinä vaiheessa kun miehen taso riittää vakavampaan suhteeseen ja perheen perustamiseen on yksi lysti onko sillä 12-senttinen.

Vierailija
8/89 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännykköihin olisi lisättävä lämpökamera,jolloin naiset voisivat kuvata kalun koon housujen läpi. Nysät saisivat jäädä omaan rauhaansa.

Vierailija
9/89 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikea uskoa että yksikään näistä loputtomia peniksenmittailuketjuja avaavista olisi koskaan harrastanut seksiä minkään muun kuin oman kouransa kanssa.

Sirkelimiehen yhden käden sormet riittävät laskemaan miten monella prosentilla on tällainen "naiselle riittävä" 20-senttinen.

Taitaa sittenkin jäädä yksi sormi nenänkaiveluun.

Yksi vilkaisu uimahallin saunan lauteille riittää kertomaan että siinä vaiheessa kun miehen taso riittää vakavampaan suhteeseen ja perheen perustamiseen on yksi lysti onko sillä 12-senttinen.

Sulta ei varmaan kysytty mitään. Sitä paitsi 99,99 % miehistä on maailmassa pienempiä.

Vierailija
10/89 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eipä ole minullakaan kuin 11cm (11,5cm optimistilisällä) maksimissaan ja ympärysmittaa saman verran. Hyvin on toiminut ja uimahallissa kehtaa käydä.

Vierailija
11/89 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaa jos on iso mulkku, veri kiertää siellä eikä päässä, jos nainen valitsee miehen ison mulkun koon mukaan miehensä, ei naisellakaan kierrä veri pään kautta.

Vierailija
12/89 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaa jos on iso mulkku, veri kiertää siellä eikä päässä, jos nainen valitsee miehen ison mulkun koon mukaan miehensä, ei naisellakaan kierrä veri pään kautta.

Niin  sanotaan, että kateus vie järjenkin päästä. Suomalainen on tunnetusti kateellinen ja maksaa vaikka 100€ jotta naapuri ei saa 50€. 

13/89 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en valitettavasti ymmärtänyt kysymystä. Siis että jos mies olisi muutenkin ok, niin mistä olisin valmis tinkimään?? Täh?

Parikymmentäsenttinen kalu ei ole ihanteellinen, sellainen on liian pitkä mun pilluun. Sattuu ikävästi osuessaan kohdunsuulle, joten joutuu himmailemaan ja panemaan varovasti, mikä on tylsää. Tavallisen kokoinen on monikäyttöisin.

Vierailija
14/89 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en valitettavasti ymmärtänyt kysymystä. Siis että jos mies olisi muutenkin ok, niin mistä olisin valmis tinkimään?? Täh?

Parikymmentäsenttinen kalu ei ole ihanteellinen, sellainen on liian pitkä mun pilluun. Sattuu ikävästi osuessaan kohdunsuulle, joten joutuu himmailemaan ja panemaan varovasti, mikä on tylsää. Tavallisen kokoinen on monikäyttöisin.

Ok, eli pituudesta olisit  valmis tinkimään. Ihan järkeenkäypää. Vakka kantensa valitsee. 

Kohdun suulle voi osua kipeästi joissakin asennoissa ja jos vetää pitkiä vetoja. Puoleen väliin vetämällä pysyy kohdunkaulan toisella puolen, eikä töki kivuliaasti. Välineitä pitää osata käyttää.  Mutta toki, ei ole niin monikäyttöinen vaikka muita etuja sitten onkin..  Paras peniksen koko naisen pillulle on edelleen sopiva. 

Vierailija
15/89 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis puoleen väliin ulos vetäen pysyy kohdunkaluan takapuolella. 

Vierailija
16/89 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on eniten tarjolla joten miksipä eivät pitäisi. Isot ovat harvassa ja niitä ei riitä kaikille, eivätkä kaikki edes sellaista halua. Ovat kuitenkin hieman isompia ja parempia kuin oma 10-12 cm nysän omaava ryhmä.

m48

Vierailija
17/89 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee joskus katseltua kolmosen txt senssi sivuja. Lähes joka kerta on viesti..matala pinppi on paras (M50)

Joskus aiemmin vissiinkin samalta "sinä joka et tykkä isosta"

Vierailija
18/89 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee joskus katseltua kolmosen txt senssi sivuja. Lähes joka kerta on viesti..matala pinppi on paras (M50)

Joskus aiemmin vissiinkin samalta "sinä joka et tykkä isosta"

Matala pimppi.....mitä vttua. Missä tämmösiä on ja mitä ne on?

19/89 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20/89 |
09.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli paras pitkään aikaan!

Eli pitkällä kalulla nussiessa kalu menee läpi nuppineulanpään kokoisesta kohdunsuusta? Läpi kohdunkaluan (sic), aina kohtuun saakka?

Ja sitten vain puoleenväliin ulosvetämällä on mahdollista pysyä kohdunkaulan takapuolella, siis kohdussa?

No, leikki leikkinä.

Kyllä joo, synnyttäessä lapsi tulee kohdunsuun läpi, niin että tarvittaessa kohdunsuun läpi mahtuu kulkemaan kalua isompiakin asioita.

Kohdunsuu ja kohdunkaula on melkoisen kipuherkkiä paikkoja. Ymmärtääkseni (omakohtaista kokemusta ei ole), jos kohdunkaulan läpi joudutaan viemään jotain läpi esim. johonkin hoitoon tai tutkimukseen liittyen, niin se on kivulias kokemus.

Mitä tulee kalun kokoon, niin jätän mielelläni pitkät ja paksut kalut niitä haluaville naisille.

Itse puolestani pidän lantionpohjan lihakseni kunnossa geishakuulilla, niin saan hyvän tuntuman tavallisen kokoisesta ja pienehköstäkin kalusta.

Mies ei juurikaan voi vaikuttaa kalunsa kokoon. Minulla sen sijaan on selkeät mahdollisuudet vaikuttaa lantionpohjan lihaksiini, ja sitä myötä pystyn vaikuttamaan siihen, miltä yhdyntä tuntuu, sekä itselleni että kumppanilleni.

Tykkään siitä, että minulla on mahdollisuus vaikuttaa asioihin.

Kun kalun iso koko ei ole määrittävä tekijä, niin valinnanvaraa on enemmän ja voin keskittyä seksikumppanin valinnassa minua kiinnostavampiin ominaisuuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi