Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin vanha mies haukkui teinin kun tämä ei tervehtinyt rapussa

Vierailija
08.12.2022 |

Niin olisihan se ollut kohteliasta tervehtiä, mutta oli kuulokkeet päässä omissa ajatuksissaan ja kiire bussiin. Kuulin sisälle asti kun mies huusi, että mikset tervehdi. Kumpi käyttäytyi huonommin mielestänne?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että sinun vanhempana ei pitäisi olla miettimässä, kumpi on käyttäytynyt huonommin. Sun pitäisi olla ennen kaikkea kiinnostunut siitä, miten sun lapsesi käyttäytyy. Naapurin miehen käyttäytyminen ei ole sun murhe.

Vierailija
62/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonommin käyttyityi mies. Tervehtiminen on hyvä tapa, mutta et sinä nyt rupea oikeasti naapureille huutamaan jostain tervehtimättä jättämisestä. Tämänkin pitäisi olla itsestään selvää. Kaikille muille paitsi av mammoille. 

Itse olin ujo teini. Vieraiden tervehtiminen ei ujoille ole aina helppoa. Tuollaisen jälkeen olisi pelottanut mennä rappukäytävään, eikä se ainakaan olisi saanut minua jatkossa tervehtimään reippaammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun palstamamman lapsi tulee kotiin ja kertoo että naapurin pappa huusi hänelle niin ei varmasti syyllistä omaa kullanmuruaan. Syy on täysin sen naapurin sekopäisen papan joka pitäisi jo hoitoon laittaa. Palstalla toki tuomitaan lapsen tai nuoren käytös koska ap on aina väärässä.

Vierailija
64/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Molemmat yhtä tyhmiä. Asiatonta mennä ihmistenilmoille niin ajatuksissaan ettei tajua ympäristöään, taitaa olla liian helppo elämä..

Itse ainakin saatan uppoutua täysin omaan maailmaan kun kuuntelen kuulokkeilla musiikkia ja liikun ihmisten ilmoilla. Miten paskaa musiikkia kuuntelet, jos sinulle ei käy noin?

Kaikki normaalit tämän ymmärtää. Maailmassa toki on yksi jos toinenkin, jota ei ehkä ihan normaalina voi pitää. 

Vierailija
65/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti pappa ei edes karjunut. Korkeintaan tuhahti paheksuvasti ja teini valehtelee. Ärsyyntyi siitä kun papparainen aina moikkailee, oli lukenut "boomerit veivät kaiken" -juttuja ja ajatteli kostaa tuhoamalla mainetta keksityllä raivokohtauksella.

Eivät he typeriä ole. Heitä epäilemättä uskovat sensijaan..

Vierailija
66/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun palstamamman lapsi tulee kotiin ja kertoo että naapurin pappa huusi hänelle niin ei varmasti syyllistä omaa kullanmuruaan. Syy on täysin sen naapurin sekopäisen papan joka pitäisi jo hoitoon laittaa. Palstalla toki tuomitaan lapsen tai nuoren käytös koska ap on aina väärässä.

Ap sanoi, että huuto kuului heidän asuntoonsa asti. Meinaan, jos rappukäytävässä huudettaisiin noin, niin minä menisin katsomaan, mikä on hätänä. Normaalit ihmiset meinaan ei käyttäydy noin. 

Vierailija
67/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävisi melko varmasti keskustelemassa kyseisen naapurin kanssa huutamisesta. 

Vierailija
68/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

PJaska kirjoitti:

Luultavasti pappa ei edes karjunut. Korkeintaan tuhahti paheksuvasti ja teini valehtelee. Ärsyyntyi siitä kun papparainen aina moikkailee, oli lukenut "boomerit veivät kaiken" -juttuja ja ajatteli kostaa tuhoamalla mainetta keksityllä raivokohtauksella.

Osaatko sinä toope edes lukea? Ap sanoi, että huuto kuului heidän asuntoonsa asti. 

Mutta muutenkin tämä sun sepusus on sitä tasoa, että kannattaisi jutella jonkun ammattilaisen kanssa salaliittoteorioista. 

Vierailija
69/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska molemmat käyttäytyivät huonosti niin tilannetta todistanut ulkopuolinen olisi saanut lyödä molempia. 

Kovin outo agressiivisuus sinulla. Lyödä vierasta ihmistä? 

Vierailija
70/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän on käytännössä kaksi vaihtoehtoa: joko tervehditään kaikkia tai sitten ei tervehditä ketään. Jos vain toinen tervehtii, tervehtijä asettaa itsensä alempaan asemaan kuin se joka ei vastaa tervehdykseen. Vanha mies toimi oikein. Tosin vanhuksilla on välillä niin huono kuulo etteivät kuule tervehdystä.

Vierailija
71/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonommin käyttyityi mies. Tervehtiminen on hyvä tapa, mutta et sinä nyt rupea oikeasti naapureille huutamaan jostain tervehtimättä jättämisestä. Tämänkin pitäisi olla itsestään selvää. Kaikille muille paitsi av mammoille. 

Itse olin ujo teini. Vieraiden tervehtiminen ei ujoille ole aina helppoa. Tuollaisen jälkeen olisi pelottanut mennä rappukäytävään, eikä se ainakaan olisi saanut minua jatkossa tervehtimään reippaammin.

Ymmärrän täysin. Papan puolustelijoiden tuntuu olevan vaikea ymmärtää, että aggressiivinen mies saattaa olla pelottava. 

Uskoisin, että useilla naisilla on kokemuksia, jossa miehet (huomattavasti vanhemmatkin) alkavat vaatia huomioita. (Mikset tervehdi, missä sinä asut, mikset sinä kerro, mikset sinä osaa käyttäytyä). Se oli todella creepyä. Jos ei vastannut, sävy alkoi käydä aggressiiviseksi. 

Vierailija
72/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi, että huuto kuului heidän asuntoonsa asti. Meinaan, jos rappukäytävässä huudettaisiin noin, niin minä menisin katsomaan, mikä on hätänä. Normaalit ihmiset meinaan ei käyttäydy noin. 

Ennen opetettiin, että kerrostaloissa asutaan hiljaa. Nyt av mammat opettaa, että rappukäytävässä pitää huutaa niin, että naapuritkin kuulee. 

Vierailija
73/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että sinun vanhempana ei pitäisi olla miettimässä, kumpi on käyttäytynyt huonommin. Sun pitäisi olla ennen kaikkea kiinnostunut siitä, miten sun lapsesi käyttäytyy. Naapurin miehen käyttäytyminen ei ole sun murhe.

Hetkonen. Kyllä minun murheeni on se, miten muut ihmiset kohtelevat lastani. Sekä se, miten valmennan lastani eri vuorovaikutustilanteisiin. 

Vierailija
74/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PJaska kirjoitti:

Osaatko sinä toope edes lukea? Ap sanoi, että huuto kuului heidän asuntoonsa asti. 

Mutta muutenkin tämä sun sepusus on sitä tasoa, että kannattaisi jutella jonkun ammattilaisen kanssa salaliittoteorioista. 

Ai katos niinhän siinä lukikin. Lähtipä papasta paljon ääntä :D

Vierailija
75/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vanha kääkkä käyttäytyi huonosti. Jos on kuulokkeet korvissa niin ei välttämättä kuule. Ja oli kiire dösään.

Vierailija
76/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

semmoisen olet sitten kasvattanut

Vierailija
77/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alkoi kerran tuntematon vanha mies huutaa kun en tervehtinyt häntä prismassa. Jokaisella on oikeus jättää tervehtimättä. Mielestäni mies teki tuossa väärin. Ei tosin ole miehiltä yllättävää käytöstä.

N25

Vierailija
78/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

semmoisen olet sittenkasvattanut

Juu. Ja jokuhan tuon papankin on kasvattanut.

Vierailija
79/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin vanha mies oli se lapsellisempi ja huonokäytöksisempi eikä mitään syytä teinillä ole jatkossakaan häntä tervehtiä, oli sitten kuulokkeet päässä/ajatuksissaan tai ei.

Vierailija
80/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkaapa kaikki karjuvaa papparaista puolustelevat mammat kertomaan, miten te käyttäytyisitte, jos ventovieras mies alkaisi huutaa teille esim., jos ette tervehtineet? 

Ajattelisitteko, että hups, olinpa tökerö ja pyytäisitte anteeksi arvon herralta. Vai ajattelisitteko, että hitto mikä tapaus? Vai saattaisiko aggressiivinen miesoletettu olla jopa pelottava?

Saattaisin haistattaa pitkän pas*kan. Riippuu millä tuulella olen.

Niinpä. Odotellaan, että tuleeko tapakasvattajat ristiinnaulitsemaan sinut vai saako aikuinen vastata samalla mitalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi