Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin vanha mies haukkui teinin kun tämä ei tervehtinyt rapussa

Vierailija
08.12.2022 |

Niin olisihan se ollut kohteliasta tervehtiä, mutta oli kuulokkeet päässä omissa ajatuksissaan ja kiire bussiin. Kuulin sisälle asti kun mies huusi, että mikset tervehdi. Kumpi käyttäytyi huonommin mielestänne?

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat käyttäytyivät huonosti. Ehkä teini ensi kerralla tervehtii?

Vierailija
2/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat yhtä tyhmiä. Asiatonta mennä ihmistenilmoille niin ajatuksissaan ettei tajua ympäristöään, taitaa olla liian helppo elämä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen perusoletus joku tervehtiminen on? En minä kerrostalossa asuvana tervehdi naapureita. Enkä kyllä tervehtisi muissakaan talomuodoissa. Tervehdin tuttuja ja sellaisia joiden kanssa haluan jatkuvaa kanssakäymistä. Naapurit nyt vaihtuu jatkuvasti eikä minulla ole olettamaa että he olisivat jollain tavalla osa elämääni. Kaupan kassa tai bussikuski on eri asia, koska ovat minulle palveluja tarjoamassa, mutta naapuri on minulle täysin nobody.

Vierailija
4/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen perusoletus joku tervehtiminen on? En minä kerrostalossa asuvana tervehdi naapureita. Enkä kyllä tervehtisi muissakaan talomuodoissa. Tervehdin tuttuja ja sellaisia joiden kanssa haluan jatkuvaa kanssakäymistä. Naapurit nyt vaihtuu jatkuvasti eikä minulla ole olettamaa että he olisivat jollain tavalla osa elämääni. Kaupan kassa tai bussikuski on eri asia, koska ovat minulle palveluja tarjoamassa, mutta naapuri on minulle täysin nobody.

Huh huh. Joillakin vaan on jääneet käytöstavat lapsena opettamatta.

Vierailija
5/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyhkis nyyh. Pienet on murheet.

Vierailija
6/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat asua jossain vuokrakasarmissa, jos naapurit vaihtuvat yhtenään. No, niissä taloissa asuukin porukkaa, jolla ei ole käsitystä peruskäytöstavoista ja kohteliaisuudesta.

Vierailija
7/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoneesia majoneesisa.

Vierailija
8/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonommin käyttyityi mies. Tervehtiminen on hyvä tapa, mutta et sinä nyt rupea oikeasti naapureille huutamaan jostain tervehtimättä jättämisestä. Tämänkin pitäisi olla itsestään selvää. Kaikille muille paitsi av mammoille. 

Vierailija
9/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teinin olisi kuulunut pahoinpidellä vanhus ja kuvata se someen? Se on tätä päivää ei mitkään tervehtimiset.

Vierailija
10/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulokkeethan ovat korvissa, eivät silmissä, eli voi ottaa katsekontaktin ja tervehtiä, jos haluaa. Jos ei halua, ei tarvitse.

Olen itsekin vanha mutta ei minua haittaisi yhtään jos joku vain pomppisi raput alas ohitseni. En oikein osaa ymmärtää mikä niin pikkuasian kuin sekunnin huomion saamisessa olisi niin kovin tärkeää. Meitä on niin moneen junaan. Kukin reagoi tavallaan.  Mutta että oikein suuttuu?

Vierailija
11/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat asua jossain vuokrakasarmissa, jos naapurit vaihtuvat yhtenään. No, niissä taloissa asuukin porukkaa, jolla ei ole käsitystä peruskäytöstavoista ja kohteliaisuudesta.

Säälittävyyden huippu on tyypit, jotka arvottavat ihmisiä asunnon hallintamuodon perusteella. Häpeä kermaperse. 

Vierailija
12/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miket opeta kakarallesi tapoja?

Vierailija
13/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh huh. Joillakin vaan on jääneet käytöstavat lapsena opettamatta.

No en tervehdi randomisti pihallamme pyöriviä ihmisiä, täällä niitä menee ja tulee kuin hollitallissa, ketä lie. Naapurin kaverinkaverinkaveri, naapurin pojan appiukko sun muuta. Ei kuulu mulle.

Tutu naapurit toki, koska osa on pitäaikaisia !alkasukkaita! muita ei ei

Vierailija
14/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö teinin olisi kuulunut pahoinpidellä vanhus ja kuvata se someen? Se on tätä päivää ei mitkään tervehtimiset.

Tämä palsta on kyllä niin lapsi- ja teinivihamielinen kuin vain voi olla. Sinänsä yllättävää, koska alunperin kuvittelin, että perhelehden keskustelupalstalle päätyy juuri perheelliset. Tai aika paljohan täällä toki on hirviö äitejä, jotka vihaa lapsiaan. 

Vierailija
15/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinillä voi olla hyvä syy ettei tervehdi. Jos vaikka naapuri on huutanut jostain ennenkin. Ihmisillä on oikeus olla tervehtimättä. Huutaa ei saa kenellekään. Nuoria kohdellaan usein huonosti. Tuskin tämä naapuri olisi samasta asiasta muuttanut jollekin aikuiselle.

Vierailija
16/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perusoletus tosiaan on peruskäytöstavat. Niihin kuuluu tervehtiminen.

Ikävää, ettet osaa.

Vierailija
17/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia tapoja kuin ventoviraille ihmisille karjuminen rapussa? 

Vierailija
18/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassu palsta. Täynnä tyyppejä jotka ilmeisesti huutavat random ohilkulkijoille, jos nämä eivät tervehdi. Ja pitävät tätä normaalina tai jopa hyvänä käyttäytymisenä. 

Vierailija
19/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävyyden huippu on tyypit, jotka arvottavat ihmisiä asunnon hallintamuodon perusteella. Häpeä kermaperse. 

Valitettavasti on niin, että elämänkoulu näyttäytyy vahvana noissa kaupunkien vuokrataloissa ja lähiöissä, joinne kukaan normaali ihminen ei haluaisi muuttaa.

Vierailija
20/101 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia tapoja kuin ventoviraille ihmisille karjuminen rapussa? 

Törkeästi käyttäytyviä saa ojentaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi