Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen mustasukkainen naisesta, josta mieheni valehteli usein. Miehen mielestä turhaan

Vierailija
07.12.2022 |

Koska heidän välillään ei mitään tapahtunut. Ainoa mitä tapahtui, oli se että mieheni valehteli minulle tästä, useamman kerran. Siis asioista, joista kysyin häneltä liittyen tähän naiseen. Mm. Oletko tavannut häntä, vastasi kieltävästi. Oletko lounastanut hänen kanssaan, vastaus oli ei. Nämä nyt esimerkiksi mutta tilanteita oli useita. Nyt olen mieheni mielestä kohtuuton, kun sanoin että tämä homma loppuu. Joko niin, että yhteys tähän naiseen katkeaa tai siihen, että minä lähden. Mieheni mielestä minun pitäisi vaan antaa olla. Kysyin myös, onko ok että minä teen samoin kuin hän. Ei ole, hän vastasi.
Mielipiteitä, olenko kohtuuton? Vai vain tyhmä, pitäisikö vain valehtelija pistää kiertoon?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tyhmä olet jos annat miehesi valehdella toistuvasti. Peli on vihellettävä poikki. Tottakai miehesi haluaisi kaikin keinoin pitää myös tuon toisen naisen, siksi syyttää sinua aiheettomasti mustasukkaiseksi

Vierailija
2/4 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvan valehtelun kohteena on tosi raskasta elää. Ja valitettavan usein se valehtelu vaan jatkuu, jos ei tarpeeksi selviä rajoja aseta. Olen ollut samanlaisessa tilanteessa ja tein samoin. Ja sain myös kuulla siitä kuinka mieheni koki olevansa uhri turhasta. Valetta tuli toisensa perään. Ymmärsi sen sitten kun pari kuukautta oli yksiössään yksin miettinyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohh hohh hoijaa......

Vierailija
4/4 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kippistä 🍾🥃🥃🥃