Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Tinder uuvuttaa nuoret naiset, kun kumppania ei löydy

Kommentit (2044)

Vierailija
141/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin väsyin tinderiin, sitä kautta on todella vaikeaa tutustua ihmisiin. Aikaa saa käyttää tuntikausia, monikaan mies ei osaa eikä viitsi viestitellä sitäkään vähään eikä livetapaamiset onnistu kuin harvojen kanssa. Ja sit osa suuttuu verisesti, jos ei ole heti vastaamassa. Löysin lopulta lapseni isän ihan vain perinteisesti samasta kaveriporukasta. Ainakaan minulle ei sovi sovellukset, olen aina löytänyt seurani paremmin livetapaamisista.

Vierailija
142/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä:

-Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran.

-Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia.

-Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!

Nainen menee kauppaan. Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.

Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.

Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.

Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä.

"Tämä vaikuttaa todella hyvältä", nainen ajattelee, "melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän jatkaa silti ylöspäin.

Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin.

Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee:

"Olet 6.kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."

* * *

Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta. Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä. Toisessa kerroksessa on tarjolla viehättäviä vaimoja jotka pitävät seksistä. Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6.

No tässähän se ongelma onkin, että aviomieskaupassa ei yhdessäkään kerroksessa ollut miehiä, jotka olisivat pitäneet seksistä ja olleet myös hyviä seksissä. Itse olisin naisena jäänyt vaikka ekaan kerrokseen, jos sieltä olisi näitä löytynyt. Minäkin olisin kävellyt kutoskerrokseen vain todetakseni, että yhdessäkään kerroksessa ei ollut miehiä, joiden kanssa olisi saanut hyvää seksiä. Ja toisaalta toinen asia, mitä kaipaisin, olisi se romantiikka - senkin löytääkseen olisi pitänyt kiivetä vitoskerrokseen asti. Alimpien kerroksien miehet olivat kyllä parisuhdemielessä ainakin itselleni varsin mielenkiinnottomia. Jopa kotitöiden tekeminen on itselleni toissijaista, koska aina voidaan asua omissa asunnoissa, jos tässä asiassa ollaan eri linjoilla.

Seksisuhteen hankkiminen on naiselle se helpoin variaatio ja siihen Tinder on todella oiva vaihtoehto. Tavisnaiselta vaan vaatii rohkeutta päästää niin sanotusti irti.  Seksi on niin elämysperäinen asia, että ilman käytännön kokeilua sitä on mahdoton hankkia. Voi siis vaatia satojen miesten läpikoluamista, mutta lopussa voi sitten jo pitää itseään seksin kokemusasiantuntijana.

Nykyäänhän monet seksiterapeutitkin on vain "kirjaviisaita". Moniko heistä ilmoittaa cv:ssä, että seksisuhteita on parisataa.  Sarasta voi siis hyvin tulla uuden ajan seksuaaliterapeutti, joka ei vain puhu vaan tekee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet olivat mukavia, kohteliaita ja juttua riitti. Fyysinen vetovoima kuitenkin puuttui."

Näin minulle taitaa aina käydä. Miksihän naisilla fyysinen vetovoima on niin tiukassa?

t. mukava ja kohtelias mies

Jos tussu ei kostu niin ei paneta. Haluaisitko suhteen, jossa nainen ei halua panna kanssasi.

Toinen juttu on se, että minkälaista naisista itse lähestyt? Omaa tasoasi huomattavasti tasokkaampia.

En haluaisi. Ihmettelen vain sitä miksi naista ei kiinnosta seksuaalisella tasolla, vaikka olen ihan siisti mies. En tiedä tasoista, mutta pyrin lähestymään akateemisen taustan omaavia naisia. Olen tietysti itsekin yliopiston käynyt.

No itseäni (akateemisena naisena) ei kiinnostaisi seksuaalisesti toisen akateeminen tutkinto. Toki siisteys on edellytys, mutta kun ei sekään riitä, vaan on lähinnä sellainen perusoletus. Itse sytyn, jos toinen on kanssani samalla aaltopituudella ja dynamiikka on sellaista, mikä sytyttää.

Vierailija
144/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu se että naisille kelpaa vain pinnallisesti tasokkaimmat panomiehet?

Miksi kilttien ja kunnollisten kanssa ei tunneta ikinä kemiaa ja kipinää?

Entä jos on kunnollinen panomies, oletko sellaista vaihtoehtoa kuunaan miettinyt, boe?

Vierailija
145/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä:

-Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran.

-Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia.

-Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!

Nainen menee kauppaan. Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.

Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.

Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.

Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä.

"Tämä vaikuttaa todella hyvältä", nainen ajattelee, "melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän jatkaa silti ylöspäin.

Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin.

Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee:

"Olet 6.kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."

* * *

Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta. Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä. Toisessa kerroksessa on tarjolla viehättäviä vaimoja jotka pitävät seksistä. Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6.

No tässähän se ongelma onkin, että aviomieskaupassa ei yhdessäkään kerroksessa ollut miehiä, jotka olisivat pitäneet seksistä ja olleet myös hyviä seksissä. Itse olisin naisena jäänyt vaikka ekaan kerrokseen, jos sieltä olisi näitä löytynyt. Minäkin olisin kävellyt kutoskerrokseen vain todetakseni, että yhdessäkään kerroksessa ei ollut miehiä, joiden kanssa olisi saanut hyvää seksiä. Ja toisaalta toinen asia, mitä kaipaisin, olisi se romantiikka - senkin löytääkseen olisi pitänyt kiivetä vitoskerrokseen asti. Alimpien kerroksien miehet olivat kyllä parisuhdemielessä ainakin itselleni varsin mielenkiinnottomia. Jopa kotitöiden tekeminen on itselleni toissijaista, koska aina voidaan asua omissa asunnoissa, jos tässä asiassa ollaan eri linjoilla.

Seksisuhteen hankkiminen on naiselle se helpoin variaatio ja siihen Tinder on todella oiva vaihtoehto. Tavisnaiselta vaan vaatii rohkeutta päästää niin sanotusti irti.  Seksi on niin elämysperäinen asia, että ilman käytännön kokeilua sitä on mahdoton hankkia. Voi siis vaatia satojen miesten läpikoluamista, mutta lopussa voi sitten jo pitää itseään seksin kokemusasiantuntijana.

Nykyäänhän monet seksiterapeutitkin on vain "kirjaviisaita". Moniko heistä ilmoittaa cv:ssä, että seksisuhteita on parisataa.  Sarasta voi siis hyvin tulla uuden ajan seksuaaliterapeutti, joka ei vain puhu vaan tekee.

Olen tuo, jolle vastasit, eikä minulla ole kiinnostusta käydä läpi satoja miehiä tai tulla kokemusasiantuntijaksi seksin, miesten tai minkään suhteen. Kiinnostaa ihan vain ihminen, jonka kanssa on seksuaalista vetovoimaa ja tuolla elämän osa-alueella sovitaan yhteen. Mutta lähinnä tuo kommenttini olikin huomio siitä, että siinä missä miehille riittää vain se, että saa seksiä, vastaavasti oletus tuntuu olevan, että naisia ei tämä osa-alue kiinnosta ollenkaan, ja siksi tarjoillaan "vetovoimatekijöinä" miehen työpaikkaa tai sitä, että tämä tekee kotitöitä (paitsi, että esimerkissä puhuttiin kotitöissä "auttamisesta", mikä on oikeastaan turn off). Senhän pitäisi olla itsestään selvyys, että aikuinen ihminen tekee osuutensa kotitöistä. Taitaa olla melko vanha ja amerikkalainen tuo esimerkki.

Vierailija
146/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä uutiset voisi olla Sanoman naistenlehdissä Hesarin sijaan? Tuntuu olevan koko ajan juttuja naisten vaikeuksista pariutumisessa. Varmasti se on iso ja todellinen ilmiö mutta ei kai kuitenkaan valtakunnan ykköslehden ehkä tärkein seurattava aihe?

On siellä ollut paljon juttua myös miesten sinkkuudesta ja vaikeudesta löytää kumppani.

Niin, tuo vaikeus johtuu SOMESTA ja sovelluksista.

Vierailija
147/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on ongelma sekä naisille, että miehille.

On ihan tutkittua faktaa, että naiset pitävät fyysisesti viehättävinä vain 5-20% miehistä deittisovelluksissa. Samalla ylikorostavat omaa viehättävyyttään joten syntyy tilanne jossa naiset kilpailevat siitä samasta viidenneksestä.

Tämä viidennes miehistä saa taas kaiken huomion naisilta joten heillä on mistä valita ja siellä on paljon pelimiehiä ja seksin perässä tapailijoita.

Koko nettideittailu on luonut uudelle sukupolvelle tilanteen jossa naiset ovat liian valikoivia koska loputon valikoima josta valita. Lisäksi tapailukulttuuri on johtanut siihen, että keneenkään ei pystytä tai haluta sitoutua. On houkuttelevaa katsoa olisiko se seuraava henkilö vielä parempi.

Lopulta vastaan tulee jo ihan sitä, että miehet eivät halua mitään kymmenien, saati satojen miesten kanssa ollutta naista koska siinä on se painolasti mukana mihin nainen vertaa kumppaniaan.

On tutkittua faktaa että miehet ottaisivat deittisovelluksesta vain alle 5% naisista eli top naiset,jos voisivat, mutta koska pukille pitää päästä, niin tykätään kaikista ja alennutaan tyytymään omantasoiseen naiseen, jos semmoisen saa.

Kyllä se teistä miehistä näkyy noissa deittisovelluksissa se, mitä siellä pelaatte.

"On tutkittua faktaa että miehet ottaisivat deittisovelluksesta vain alle 5% naisista eli top naiset,jos voisivat"

Mielenkiintoinen väite. Olisi mukavaa päästä lukemaan tätä kyseistä tutkimusta. Oletan että sulla ei mitään linkkiä siihen löydy? Tai jotain johtolankaa tutkimuksen tekijästä tms, jolla voisin tutkimuksen itse netistä löytää?

Vierailija
148/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa hyvin mitä tapahtuu kun edessä on rajaton tarjonta miehiä ilman minkäänlaista vaivannäköä

Kuka haluaa rajattoman tarjonnan vastakkaista sukupuolta? Useaimmat haluaa yhden hyvän.

Naisilla käytännössä niin, että joka ukko joka miellyttää ja jonka swaippaa tykkäykseen, tulee match. Olisivatko ennemmin siis niin, ettei tulisi matcheja? Helpottaahan se nyt aika hemmetisti sen hyvän löytämistä, kun saa edes kontaktia vastasukupuoleen. Miehenä tuntuis olevan ainakin sama kun tuuleen huutelisi että missä olet oikeani.

Lisäksi naisilla tuntuu olevan ylipääsemättömän vaikea käsittää, ettei miehillä mene homma niinkuin heillä. Moni hämmästellyt kun miehenä kertoo ettei tule matcheja, ovat niin itse tottuneet siihen että "jaha, taas match".

Vierailija
149/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet olivat mukavia, kohteliaita ja juttua riitti. Fyysinen vetovoima kuitenkin puuttui."

Näin minulle taitaa aina käydä. Miksihän naisilla fyysinen vetovoima on niin tiukassa?

t. mukava ja kohtelias mies

Jos tussu ei kostu niin ei paneta. Haluaisitko suhteen, jossa nainen ei halua panna kanssasi.

Toinen juttu on se, että minkälaista naisista itse lähestyt? Omaa tasoasi huomattavasti tasokkaampia.

En haluaisi. Ihmettelen vain sitä miksi naista ei kiinnosta seksuaalisella tasolla, vaikka olen ihan siisti mies. En tiedä tasoista, mutta pyrin lähestymään akateemisen taustan omaavia naisia. Olen tietysti itsekin yliopiston käynyt.

No itseäni (akateemisena naisena) ei kiinnostaisi seksuaalisesti toisen akateeminen tutkinto. Toki siisteys on edellytys, mutta kun ei sekään riitä, vaan on lähinnä sellainen perusoletus. Itse sytyn, jos toinen on kanssani samalla aaltopituudella ja dynamiikka on sellaista, mikä sytyttää.

Siinä meillä akateeminen nainen - sisäsiisti. 

Toki älyllisyyden ja eläimellisyyden yhdistäminen voi olla tosi seksikästä. Muista yliopistoajoilta vuosikymmenten takaa muutamankin villin partyn. Olin siis opettajana. Nykysomemaailmassa akateemiset tosin tuskin uskaltavat sormiaankaan nuolla, ettei tule otsikoita. Tylsäksi on mennyt.

Vierailija
150/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reipas Mies kirjoitti:

Kasarilla Hall&Oates lauloi "She's a man eater".

Noinhan siinä käy kun itsetietoisuus kihahtaa päähän, kukaan ei kelpaa kun mikrovaatimukset on niin kovat ja miestarjontaan jää koukkuun kuin narkkari konsanaan ja yhden löydön jälkeen pitää saada uusi parempi fixi.

Kun ihminen on vuosia tinderöinyt kadottaen punaisen langan mitä itse on ja mitä tulee sillä saavuttamaan, epäilen ettei hän tule kelpuuttamaan enää minkään tasoista kumppani-kanditaattia vaan etsii uupuneena ja hajalla muutenkin "yksisarvistaan" edelleen.

Eli oliko tämä nyt kuvaus siitä, miten ne tinderin kultaiset munat siellä vuodesta toiseen toimivat?

Vierailija
151/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa hyvin mitä tapahtuu kun edessä on rajaton tarjonta miehiä ilman minkäänlaista vaivannäköä

Kuka haluaa rajattoman tarjonnan vastakkaista sukupuolta? Useaimmat haluaa yhden hyvän.

Naisilla käytännössä niin, että joka ukko joka miellyttää ja jonka swaippaa tykkäykseen, tulee match. Olisivatko ennemmin siis niin, ettei tulisi matcheja? Helpottaahan se nyt aika hemmetisti sen hyvän löytämistä, kun saa edes kontaktia vastasukupuoleen. Miehenä tuntuis olevan ainakin sama kun tuuleen huutelisi että missä olet oikeani.

Lisäksi naisilla tuntuu olevan ylipääsemättömän vaikea käsittää, ettei miehillä mene homma niinkuin heillä. Moni hämmästellyt kun miehenä kertoo ettei tule matcheja, ovat niin itse tottuneet siihen että "jaha, taas match".

Sinä varmasti sitten ystävällisesti selität, että naisten matchit jostuu siitä että miehet valitsee kaikki naiset ja sitten odottavat että joku ottaa yhteyttä, kun taas nainen matchaa vain silloin kun henkilö oikeasti on jollain tavalla potentiaalinen.

Vierailija
152/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onko vika a) naisen joka erehtyy liittymään tinderiin vai b) miesten käytös tinderissä, missä sääntönä näköjään on tykätä jokaisesta vastaantulevasta naisesta?

Liityin ilman kuvaa ja tekstiä tinderiin, pelkkä musta kuva ja tieto että nainen ja 39v, ajattelin tehdä profiilin loppuun seuraavana päivänä. Yön aikana oli 99+ tykkäystä tullut miehiltä.

Kun etsitään seksiä, niin noin silloin toimitaan. 99 pakkia ei haittaa kunhan yksi lämpenee.

Yksikään ei lämpene, jos mies laittaa sydäntä kaikille ja tämä tulee millään lailla esille. Niin se vaan on.

Varmaankin noin. Toki en oikein hahmota että miten tuollainen asia kävisi ilmi.

Mies siis tuskin ainakaan itse aktiivisesti sitä kertoo treffikumppaneille, että hän vetää kaikki Tinderissä oikealle ja vasta sen jälkeen "perkaa saaliin" tarkemmin.

Vierailija
153/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun 23 v hyvännäköinen nainen, niin elämästä kannattaa ottaa kaikki ilo irti.

Jos mulla olisi Tinderissä satoja naisia jonossa, niin naisiin niistä 50 kauneinta ensimmäisen kuukauden aikana.

Vierailija
154/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ongelmahan on se että tinderissä on liikaa tavismiehiä. täytys löytyä tarpeeksi komea ja rikas mies niin pojoing..ylättäen on vetovoimaa ja rakkautta yms.

Mä lopetin deittailun huonojen kokemusten vuoksi. Pyrin väistelemään panomiehiä ja suosimaan pahnan pohjimaisia. Kiitoksena sain perääni stalkkerin.

Tuo on kieltämättä totta että alle 5/10 miehiä jos tapailee, niin tuo riski saada stalkkeri on merkittävästi suurempi kuin pelimiehiä tapaillessa.

Eli suo siellä, vetelä täällä. Pelimiehet vain panevat ja hylkäävät, matalatasoiset miehet sen sijaan takertuvat naiseen kuin hukkuva oljenkorteen. Lopputulos epäoptimaalinen molemmissa vaihtoehdoissa.

Vierailija
155/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas, mikä kakara. Olikohan itsekin yhtä kypsymätön vielä 23-vuotiaana? Miten ihmeessä ihmisen kävelytyyli voi olla parisuhteen muodostumisen esteenä? Ilmeisesti esim. vammautuneella ei ole sitten mahiksia häneen? Sitten kuitenkin profiilissa pitää näkyä oma inhimillisyys ja persoona, mutta livenä kiinnitetään huomiota aivan toisarvoisiin seikkoihin. Hän on itse leveillyt harrastaneensa seksiä 114 ihmisen kanssa, joten kai hän nyt itse ymmärtää, että monelle tasokkaalle miehelle tuo on melkoinen turn off.

Kävelytyylistä viehättyminen on hyvin yleistä. Esimerkiksi sellainen jalkapalloilijan kävelytyyli puree moniin naisiin. Tanssijan kävelylläkin on omat faninsa. 

Yleisemminkin ajatellen liikunnallisuudesta viehättyminen on hyvin normaalia.

Liikunnallisuus ja kävely ovat eri asia. Jokainen kävelee jotenkin, mutta liikunnallisuus voi tarkoittaa eri asiaa eri henkilöille. Joku hyötyliikkuu, joku toinen treenaa kovaa. Toinen juoksee, toinen käy salissa, kolmas joogassa. Tietty liikunnallisuus usein kyllä viehättää, koska se signaloi terveistä elintavoista, mutta ihmisen kävelytyyli parinmuodostuskriteerinä on suoraan sanottuna häiriintynyttä.

Vierailija
156/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ongelmahan on se että tinderissä on liikaa tavismiehiä. täytys löytyä tarpeeksi komea ja rikas mies niin pojoing..ylättäen on vetovoimaa ja rakkautta yms.

Mä lopetin deittailun huonojen kokemusten vuoksi. Pyrin väistelemään panomiehiä ja suosimaan pahnan pohjimaisia. Kiitoksena sain perääni stalkkerin.

Tuo on kieltämättä totta että alle 5/10 miehiä jos tapailee, niin tuo riski saada stalkkeri on merkittävästi suurempi kuin pelimiehiä tapaillessa.

Eli suo siellä, vetelä täällä. Pelimiehet vain panevat ja hylkäävät, matalatasoiset miehet sen sijaan takertuvat naiseen kuin hukkuva oljenkorteen. Lopputulos epäoptimaalinen molemmissa vaihtoehdoissa.

Halutuimpien chadien ja matalatasoisten väliin ei siis jää mitään välimuotoa. 

Vierailija
157/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun 23 v hyvännäköinen nainen, niin elämästä kannattaa ottaa kaikki ilo irti.

Jos mulla olisi Tinderissä satoja naisia jonossa, niin naisiin niistä 50 kauneinta ensimmäisen kuukauden aikana.

Sehän tuossa on, että tämä sarjadeittailu ja irtosuhteet nähdään hyvänä tai tavoiteltuna asiana.

Uskallan väittää, että asia ei ole näin.

Mitä useamman ihmisen kanssa deittailet sitä vaikeammaksi se oikean kumppanin löytäminen muodostuu. Jokainen uusi potenttiaalinen kumppani vertautuu aikaisempiin. Jossain vaiheessa huomaat, että kukaan ei oikeasti sytytä ja kaikissa on vikoja.

Lisäksi vielä se, että se kumppani ei todennäköisesti arvosta tilannetta jossa toisella on suuri määrä kunppaneita juuri tuon menneisyyden painolastin vuoksi.

Siksi onkin todella huolestuttavaa kuinka nettiaika ja yleinen asenne on muuttunut siihen, että pitää huvitella ja deittailla mahdollisimman paljon. Sillä tehdään paljon hallaa siihen kun pitäisikin alkaa asettumaan aloilleen.

Vierailija
158/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin toimintalogiikka pelaa niin että mitä kauemmin tinderöijä tinderöi sitä varmemmin tulee rahaa kassaan. Sellaiset Tindermätsit jotka johtaa parisuhteisiin ja sitä myötä tinderöijän katoamiseen palvelusta eivät ole kannattavia. Toisin sanoen Tinder koukuttaa käyttäjänsä ja algoritmit pitää huolen että suurin osa tinderöijistä ei koskaan löydä hakemaansa.

Vierailija
159/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisten pitää kahmia niitä matcheja niin tuhottomasti, jos uupuu?

Vierailija
160/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder on ongelma sekä naisille, että miehille.

On ihan tutkittua faktaa, että naiset pitävät fyysisesti viehättävinä vain 5-20% miehistä deittisovelluksissa. Samalla ylikorostavat omaa viehättävyyttään joten syntyy tilanne jossa naiset kilpailevat siitä samasta viidenneksestä.

Tämä viidennes miehistä saa taas kaiken huomion naisilta joten heillä on mistä valita ja siellä on paljon pelimiehiä ja seksin perässä tapailijoita.

Koko nettideittailu on luonut uudelle sukupolvelle tilanteen jossa naiset ovat liian valikoivia koska loputon valikoima josta valita. Lisäksi tapailukulttuuri on johtanut siihen, että keneenkään ei pystytä tai haluta sitoutua. On houkuttelevaa katsoa olisiko se seuraava henkilö vielä parempi.

Lopulta vastaan tulee jo ihan sitä, että miehet eivät halua mitään kymmenien, saati satojen miesten kanssa ollutta naista koska siinä on se painolasti mukana mihin nainen vertaa kumppaniaan.

On tutkittua faktaa että miehet ottaisivat deittisovelluksesta vain alle 5% naisista eli top naiset,jos voisivat, mutta koska pukille pitää päästä, niin tykätään kaikista ja alennutaan tyytymään omantasoiseen naiseen, jos semmoisen saa.

Kyllä se teistä miehistä näkyy noissa deittisovelluksissa se, mitä siellä pelaatte.

Aika tyhjä heitto. Ilmeisesti ajattelet rankingia sen mukaan miten tykätty nainen Tinderissä on. Mistä sitten tiedät, ketkä ovat Tinderin tykätyimpiä?

Jos Sanna Marin sinne menisi hän varmasti olisi, jos Taylor Swift tekisi saman varmasti olisi jne. Mitä sitten? En voisi kuvitellakaan mitään suhdetta kummankaan kanssa. Luikkisinko jostain Kesärannan takaportista sisään pimeällä! Apua!

Naismakuni on sekä arvoiltaan ja ulkonäöltään aivan erilainen. Tinderin listasijoitus on mulle yhtä kaukana kuin vaikka sijoitus jossain Spotifyin soittolistalla. Seksiä harrastan naisen kanssa, jota rakastan ja arvostan ja varmaan hän sitä kanssani harrastaa, koska tunne on molemminpuolinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä