Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HS: Tinder uuvuttaa nuoret naiset, kun kumppania ei löydy

Kommentit (2044)

Vierailija
121/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Saralla mennyt jo 130 rikki.

On selvää, että kyvyttömyys ihastua ja rakastua kasvaa dramaattisesti kun takana on satoja täysin kertakäyttöisiä ihmissuhteita

Vaikea sanoa. Jos suhteissa on ollut seksityöläisen sitoutumisella, eihän se niin paljon kuluta. Todennäköistä kuitenkin on, että hän rakastuu vastaavaan miespuoliseen pelimieheen, joka on samanlailla kyllästynyt touhuun.

Varmaan rakastuukin, mutta kelpaako? Jotenkin luulen että hän päätyy yhteen jonkun vässykän kanssa, joka ei ketään muuta saa.

Oletko nähnyt kuvan kyseisestä naisesta? Tuon näköinen nainen ei ikipäivänä ottaisi mitään kokematonta vässykkää.

Eiköhän kyseinen nainen jatka sitä irtoseksin harrastamista kunnes tulee 30v lasiin, ja sitten alkaa se tuttu u l i n a: "miehet ei halua sitoutua", "haluan perheen mutta hyviä miehiä ei ole", yms. pas*aa mitä täällä palstallakin saa lukea harva se päivä.

Jos ei ota niin yksin tulee aika varmasti jäämään. Yksikään mies jolla on valinnanvaraa ei ota naista, joka retostelee julkisesti holtittomalla seksielämällään. Näille on tarjolla vähintään yhtä hyvännäköisiä naisia hillitymmällä seksihistorialla.

Mies, jota syytetään pelimiehisyydestä eli plakkarissa on satoja naiskaatoja, voisi kiinnostua Sarasta. Sillä hän voisi vähän "pestä" omia touhujaan. "Näettehän, naisetkin tekee samaa".  Useimmitenhan prostituoidut naisetkin löytävät miesprostituoituja pareikseen. Pretty womanit on elokuvahöttöä naisille.

En sitten tiedä kuka olisi Suomen nykymiehistä vastine Saralle?

Vierailija
122/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa hyvin mitä tapahtuu kun edessä on rajaton tarjonta miehiä ilman minkäänlaista vaivannäköä

Kuka haluaa rajattoman tarjonnan vastakkaista sukupuolta? Useaimmat haluaa yhden hyvän.

Naisilla käytännössä niin, että joka ukko joka miellyttää ja jonka swaippaa tykkäykseen, tulee match. Olisivatko ennemmin siis niin, ettei tulisi matcheja? Helpottaahan se nyt aika hemmetisti sen hyvän löytämistä, kun saa edes kontaktia vastasukupuoleen. Miehenä tuntuis olevan ainakin sama kun tuuleen huutelisi että missä olet oikeani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet olivat mukavia, kohteliaita ja juttua riitti. Fyysinen vetovoima kuitenkin puuttui."

Näin minulle taitaa aina käydä. Miksihän naisilla fyysinen vetovoima on niin tiukassa?

t. mukava ja kohtelias mies

Jos tussu ei kostu niin ei paneta. Haluaisitko suhteen, jossa nainen ei halua panna kanssasi.

Toinen juttu on se, että minkälaista naisista itse lähestyt? Omaa tasoasi huomattavasti tasokkaampia.

En haluaisi. Ihmettelen vain sitä miksi naista ei kiinnosta seksuaalisella tasolla, vaikka olen ihan siisti mies. En tiedä tasoista, mutta pyrin lähestymään akateemisen taustan omaavia naisia. Olen tietysti itsekin yliopiston käynyt.

Tutkittu juttu. Korkean älykkyyden omaava nainen tarvii enemmän stimulaatiota.

Vierailija
124/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet olivat mukavia, kohteliaita ja juttua riitti. Fyysinen vetovoima kuitenkin puuttui."

Näin minulle taitaa aina käydä. Miksihän naisilla fyysinen vetovoima on niin tiukassa?

Jos tussu ei kostu niin ei paneta. Haluaisitko suhteen, jossa nainen ei halua panna kanssasi.

Toinen juttu on se, että minkälaista naisista itse lähestyt? Omaa tasoasi huomattavasti tasokkaampia.

En haluaisi. Ihmettelen vain sitä miksi naista ei kiinnosta seksuaalisella tasolla, vaikka olen ihan siisti mies. En tiedä tasoista, mutta pyrin lähestymään akateemisen taustan omaavia naisia. Olen tietysti itsekin yliopiston käynyt.

Jos käytät ilmaisua "käynyt yliopiston", sinulla ei taatusti ole akateemista tutkintoa. Ei yliopistoa "käydä" kuin jotain lukiota.

Vierailija
125/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö. Ei auta vaikka oisit kuinka yliopiston käynyt ja mukava, jos ulkonäkö on eri levelillä kuin naisen. T: nainen

Esimerkki vielä omasta kokemuksesta: olen korkeasti koulutettu ja minua on sanottu mm. Natalie Woodin ja monien missien näköiseksi. Minua yritti lääkärimies, joka näytti Tuomas Enbuskelta. Arvaa lämpeninkö?

Vierailija
126/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on kauppa, jossa myydään aviomiehiä. Kaupan sisäänkäynnillä on ohje kaupan käytöstä:

-Voit vierailla kaupassa vain yhden kerran.

-Kerroksia on kuusi ja eri kerroksissa miesten ominaisuudet ovat erilaisia.

-Voit valita miehen mistä tahansa kerroksesta, tai voit mennä ylöspäin, mutta et voi enää palata alempiin kerroksiin ostoksille!

Nainen menee kauppaan. Ensimmäisessä kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ. Hän jatkaa ylöspäin.

Toisessa kerroksessa myydään miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. Hän jatkaa edelleen ylöspäin.

Kolmannessa kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ ja jotka pitävät lapsista. "Vau" nainen ajattelee, mutta jatkaa silti ylöspäin.

Neljännessä kerroksessa myydään komeita miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä.

"Tämä vaikuttaa todella hyvältä", nainen ajattelee, "melkein tekisi mieli jäädä tänne", mutta hän jatkaa silti ylöspäin.

Viidennessä kerroksessa myydään komeita, romanttisia miehiä, joilla on työ, jotka pitävät lapsista ja jotka auttavat kotitöissä. Nainen tuntee suurta houkutusta jäädä, mutta toivoo ylemmässä kerroksessa olevan tarjolla jotain vielä parempaa, joten hän jatkaa ylöspäin.

Kuudes kerros on tyhjä, lukuunottamatta kylttiä, jossa lukee:

"Olet 6.kerroksen 31 456 012. vierailija. Täällä ei ole miehiä. Tämän kerroksen olemassaolon tarkoitus on ainoastaan todistaa että naisia on mahdotonta miellyttää. Kiitos vierailustasi Aviomieskaupassa."

* * *

Aviomieskaupan naapurissa sijaitsee Vaimokauppa. Myös siinä on 6 kerrosta. Ensimmäisessä kerroksessa on tarjolla vaimoja jotka pitävät seksistä. Toisessa kerroksessa on tarjolla viehättäviä vaimoja jotka pitävät seksistä. Kukaan ei ole koskaan käynyt kerroksissa 3-6.

No tässähän se ongelma onkin, että aviomieskaupassa ei yhdessäkään kerroksessa ollut miehiä, jotka olisivat pitäneet seksistä ja olleet myös hyviä seksissä. Itse olisin naisena jäänyt vaikka ekaan kerrokseen, jos sieltä olisi näitä löytynyt. Minäkin olisin kävellyt kutoskerrokseen vain todetakseni, että yhdessäkään kerroksessa ei ollut miehiä, joiden kanssa olisi saanut hyvää seksiä. Ja toisaalta toinen asia, mitä kaipaisin, olisi se romantiikka - senkin löytääkseen olisi pitänyt kiivetä vitoskerrokseen asti. Alimpien kerroksien miehet olivat kyllä parisuhdemielessä ainakin itselleni varsin mielenkiinnottomia. Jopa kotitöiden tekeminen on itselleni toissijaista, koska aina voidaan asua omissa asunnoissa, jos tässä asiassa ollaan eri linjoilla.

Vierailija
127/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa hyvin mitä tapahtuu kun edessä on rajaton tarjonta miehiä ilman minkäänlaista vaivannäköä

Ja onko vika a) naisen joka erehtyy liittymään tinderiin vai b) miesten käytös tinderissä, missä sääntönä näköjään on tykätä jokaisesta vastaantulevasta naisesta?

Liityin ilman kuvaa ja tekstiä tinderiin, pelkkä musta kuva ja tieto että nainen ja 39v, ajattelin tehdä profiilin loppuun seuraavana päivänä. Yön aikana oli 99+ tykkäystä tullut miehiltä.

Kun etsitään seksiä, niin noin silloin toimitaan. 99 pakkia ei haittaa kunhan yksi lämpenee.

Pelkän seksin etsijät voisi hakeutua siihen erikoistuneisiin sovelluksiin. Jäisi turhat vonkausviestit pois.

Tai ottaisivat yhteyttä niihin, jotka sitä etsii.

En ymmärrä miesten logiikkaa. Pillu pillu pillu- viestiä räiskitään kaikille, ja sitten ihmetellään kun kukaan nainen ei mätsää tai ota tosissaan niitä, jotka on tosissaan. Ostakaa sitä pillua, niin saanti on varma.

Et taida nähdä kuin oman näkökulmasi. Kyllähän siellä mätsää. Ei miehet jaksaisi tehdä sitä turhaan. Jos lähetän 100 seksiviestiä, ehkä vain 1 mätsää, mutta mulle kuten useimmille miehille riittää, jos siitäkin syntyy muutaman kuukauden suhde. Helsingissä tämä on tietenkin helpompaa kuin maaseudulla.

Vierailija
128/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDD

Hypergamia saavuttamassa huippuaan

Vierailija
129/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Saralla mennyt jo 130 rikki.

On selvää, että kyvyttömyys ihastua ja rakastua kasvaa dramaattisesti kun takana on satoja täysin kertakäyttöisiä ihmissuhteita

Vaikea sanoa. Jos suhteissa on ollut seksityöläisen sitoutumisella, eihän se niin paljon kuluta. Todennäköistä kuitenkin on, että hän rakastuu vastaavaan miespuoliseen pelimieheen, joka on samanlailla kyllästynyt touhuun.

Varmaan rakastuukin, mutta kelpaako? Jotenkin luulen että hän päätyy yhteen jonkun vässykän kanssa, joka ei ketään muuta saa.

Oletko nähnyt kuvan kyseisestä naisesta? Tuon näköinen nainen ei ikipäivänä ottaisi mitään kokematonta vässykkää.

Eiköhän kyseinen nainen jatka sitä irtoseksin harrastamista kunnes tulee 30v lasiin, ja sitten alkaa se tuttu u l i n a: "miehet ei halua sitoutua", "haluan perheen mutta hyviä miehiä ei ole", yms. pas*aa mitä täällä palstallakin saa lukea harva se päivä.

Jos ei ota niin yksin tulee aika varmasti jäämään. Yksikään mies jolla on valinnanvaraa ei ota naista, joka retostelee julkisesti holtittomalla seksielämällään. Näille on tarjolla vähintään yhtä hyvännäköisiä naisia hillitymmällä seksihistorialla.

Mies, jota syytetään pelimiehisyydestä eli plakkarissa on satoja naiskaatoja, voisi kiinnostua Sarasta. Sillä hän voisi vähän "pestä" omia touhujaan. "Näettehän, naisetkin tekee samaa".  Useimmitenhan prostituoidut naisetkin löytävät miesprostituoituja pareikseen. Pretty womanit on elokuvahöttöä naisille.

En sitten tiedä kuka olisi Suomen nykymiehistä vastine Saralle?

Suomen nyky miehistä vastineena Saralle toimii, luonnollisesti, Suomiredpill blogin blogisti..

Vierailija
130/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos käytät ilmaisua "käynyt yliopiston", sinulla ei taatusti ole akateemista tutkintoa. Ei yliopistoa "käydä" kuin jotain lukiota.

Näin tiukalla pipo lienee ihmisellä, jonka identiteetti perustuu lipastosta löytyvään tutkintotodistukseen. Toivottavasti on paloturvatussa säiliössä. 

Vierailija
131/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö. Ei auta vaikka oisit kuinka yliopiston käynyt ja mukava, jos ulkonäkö on eri levelillä kuin naisen. T: nainen

Esimerkki vielä omasta kokemuksesta: olen korkeasti koulutettu ja minua on sanottu mm. Natalie Woodin ja monien missien näköiseksi. Minua yritti lääkärimies, joka näytti Tuomas Enbuskelta. Arvaa lämpeninkö?

Kävit ihan kuuman julkkiksen perään. Sitten hän dumppasi sinut ja kelkka kääntyi. Nyt valitat täällä AV-palstalla. Sorry Natalie!

Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fyysistä vetovoimaa ei pysty kuvasta ja tekstistä päättelemään. Siksi vanhanaikainen baarielämä oli parempi, kun siellä sen synkkaamisen näki heti livenä. Miettikää jos olisi joka baari-illan kaikki miehet joutunut käymään läpi Tinder-treffien viestittelyn ja tapaamisten kautta, sen sijaan että luonnossa heti voisi helposti testata toimiiko vai ei. Kuka tahansa tuollaiseen väsyy. Sen sijaan että haukutaan kumpaakaan sukupuolta, vanha kunnon baarideittailu suosioon. Ja miehet, lopettakaa se nirsoksi haukkuminen. Nainen ei tunne teihin yhtään sen enempää vetovoimaa, vaikka ette muuta enää tekisikään kuin haukkuisi naisia nirsoksi.

Olen saanut täältä monesti sellaisen käsityksen, että naiset eivät halua miesten lähestyvän baareissa. He ovat siellä pitämässä hauskaa ystäviensä kanssa eivätkä todellakaan halua mitään miehiä häiritsemään sitä.

Sama koskee kaikkia julkisia tiloja joten miehelle jää ainoaksi hyväksytyksi keinoksi juurikin se netti.

Väärä käsitys. Kyllä sinkkunaiset on avoimia uusille suhteille baarissakin, mutta onhan se paljon vaikeampaa silloin kuin naiset on kimpassa. Eli sun pitää löytää joku keino sille että tutustut juuri siihen naiseen, josta olet kiinnostunut.  Silloin kun on hetki, jolloin hän on yksin tms. Eli oikeassa maailmassa et enää pärjää sillä, että selailet naistreffikatalogia ja valmistelet treffipuheita. Sun pitää ihan oikeasti nähdä vaivaa juuri jonkun ihan oikean naisen eteen. Ennen tämä saattoi olla miehelle hänen elämänsä tärkein päätös ja saavutus. Nykyäänkin kannattaa todella nähdä vaivaa eikä vain haaveilla. Unohda netin treffimanageroinnit! M59

Suunnilleen ikätoverinasi sanoisin, että vanhat kunnon tanssiravintolat takaisin. Siis ne, mihin mentiin tanssimaan ja pitämään hauskaa. Niissä tutustui toisiin ihmisiin tanssiessa ja jos hyvin synkkasi ja sitä kipinääkin löytyi, niin treffeille seuraavana päivänä.

Tanssiravitolat on yhä olemassa, mutta niissä ei käy kuin eläkeläiset. 

Pitäisikin perustaa sellaisia tanssiravintoloita, joiden kohdeyhmä olisi nuoret aikuiset. En minäkään kasarilla missään humppa- ja valssipaikoissa käynyt kuten vanhempani kävivät omassa nuoruudessaan. Discoiksihan niitä meikäläisen nuoruuden tanssiravintoloita kutsuttiin ja ihan erilaista musiikkia kuin lavatansseissa 1950- ja 1960-luvuilla

Vierailija
133/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävit ihan kuuman julkkiksen perään. Sitten hän dumppasi sinut ja kelkka kääntyi. Nyt valitat täällä AV-palstalla. Sorry Natalie!

??

Vierailija
134/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarilla Hall&Oates lauloi "She's a man eater".

Noinhan siinä käy kun itsetietoisuus kihahtaa päähän, kukaan ei kelpaa kun mikrovaatimukset on niin kovat ja miestarjontaan jää koukkuun kuin narkkari konsanaan ja yhden löydön jälkeen pitää saada uusi parempi fixi.

Kun ihminen on vuosia tinderöinyt kadottaen punaisen langan mitä itse on ja mitä tulee sillä saavuttamaan, epäilen ettei hän tule kelpuuttamaan enää minkään tasoista kumppani-kanditaattia vaan etsii uupuneena ja hajalla muutenkin "yksisarvistaan" edelleen.

Vierailija
135/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on ongelma sekä naisille, että miehille.

On ihan tutkittua faktaa, että naiset pitävät fyysisesti viehättävinä vain 5-20% miehistä deittisovelluksissa. Samalla ylikorostavat omaa viehättävyyttään joten syntyy tilanne jossa naiset kilpailevat siitä samasta viidenneksestä.

Tämä viidennes miehistä saa taas kaiken huomion naisilta joten heillä on mistä valita ja siellä on paljon pelimiehiä ja seksin perässä tapailijoita.

Koko nettideittailu on luonut uudelle sukupolvelle tilanteen jossa naiset ovat liian valikoivia koska loputon valikoima josta valita. Lisäksi tapailukulttuuri on johtanut siihen, että keneenkään ei pystytä tai haluta sitoutua. On houkuttelevaa katsoa olisiko se seuraava henkilö vielä parempi.

Lopulta vastaan tulee jo ihan sitä, että miehet eivät halua mitään kymmenien, saati satojen miesten kanssa ollutta naista koska siinä on se painolasti mukana mihin nainen vertaa kumppaniaan.

On tutkittua faktaa että miehet ottaisivat deittisovelluksesta vain alle 5% naisista eli top naiset,jos voisivat, mutta koska pukille pitää päästä, niin tykätään kaikista ja alennutaan tyytymään omantasoiseen naiseen, jos semmoisen saa.

Kyllä se teistä miehistä näkyy noissa deittisovelluksissa se, mitä siellä pelaatte.

Vierailija
136/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tunne toista kohtaan mitään muuta kuin kaverillisia suhteita, niin miksi mennä suhteeseen?

Monikaan nainen kun ei arvosta irtoseksiä juuri minään kuten en minäkään, vaikka miehenä varmaan minun niin kuuluisi tehdä.

Vierailija
137/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu

Vierailija
138/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taatusti myös katsot ulkonäköä, en usko hetkeäkään, että valitset naiset pelkästään sen perusteella, että on maisteri.

Vierailija
139/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nämä uutiset voisi olla Sanoman naistenlehdissä Hesarin sijaan? Tuntuu olevan koko ajan juttuja naisten vaikeuksista pariutumisessa. Varmasti se on iso ja todellinen ilmiö mutta ei kai kuitenkaan valtakunnan ykköslehden ehkä tärkein seurattava aihe?

no mikä sitten on?

Kyllä sieltä löytyy sinullekin varmasti näitä oikeita uutisia, mutta kyllä tuo koskettaa todella, todella monia ihmisiä, joten kerrankin olen Hesarin puolella siinä, että kerrankin tehdään tärkeästä aiheesta uutinen.

Vierailija
140/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja onko vika a) naisen joka erehtyy liittymään tinderiin vai b) miesten käytös tinderissä, missä sääntönä näköjään on tykätä jokaisesta vastaantulevasta naisesta?

Liityin ilman kuvaa ja tekstiä tinderiin, pelkkä musta kuva ja tieto että nainen ja 39v, ajattelin tehdä profiilin loppuun seuraavana päivänä. Yön aikana oli 99+ tykkäystä tullut miehiltä.

Kun etsitään seksiä, niin noin silloin toimitaan. 99 pakkia ei haittaa kunhan yksi lämpenee.

Yksikään ei lämpene, jos mies laittaa sydäntä kaikille ja tämä tulee millään lailla esille. Niin se vaan on.