Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Tinder uuvuttaa nuoret naiset, kun kumppania ei löydy

Kommentit (2044)

Vierailija
101/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Saralla mennyt jo 130 rikki.

On selvää, että kyvyttömyys ihastua ja rakastua kasvaa dramaattisesti kun takana on satoja täysin kertakäyttöisiä ihmissuhteita

Vaikea sanoa. Jos suhteissa on ollut seksityöläisen sitoutumisella, eihän se niin paljon kuluta. Todennäköistä kuitenkin on, että hän rakastuu vastaavaan miespuoliseen pelimieheen, joka on samanlailla kyllästynyt touhuun.

Varmaan rakastuukin, mutta kelpaako? Jotenkin luulen että hän päätyy yhteen jonkun vässykän kanssa, joka ei ketään muuta saa.

Vierailija
102/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku Tinder on nykyään niin ok? Pitäisi olla hävettävä asia, kuten kaikki tällainen seksiriippuvaisuus muutenkin. Tai sitten alkoholismistakin pitäisi osata puhua ilman stigmoja, jolloin asioissa ei olisi kaksinaismoralismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu se että naisille kelpaa vain pinnallisesti tasokkaimmat panomiehet?

Miksi kilttien ja kunnollisten kanssa ei tunneta ikinä kemiaa ja kipinää?

Jos ymmärrys on tuota tasoa, niin kannattaa tutustua mihin tahansa miehille suunnattuun parisuhde-elämän oppaaseen. Tuo on varmaankin jokaisessa se ensimmäinen asia mikä siellä selitetään.

Hyppis ei todellakaan caree.

https://therationalmale.com/2012/05/16/hypergamy-doesnt-care/

Vierailija
104/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi että. Ehkä pitäs sit alentaa rimaa.

Mitä rimaa? Ole oma itses ja ala seurustella sen kanssa, josta itse oikeasti tykkäät. Noi kriteerilistat tulee sosiaalisen paineen kautta. Kun rupeaa itseltään kysymään mitä ne muut ajattelee siitä kenen kanssa seurustelen? Parista tehdään tällöin jonkinlainen statussymboli! Kato mikä saalis mulla on! Ihan sairasta!

Aito ihminen ei pidä tuollaisilla mitään väliä!

Tälle komppi.

Vierailija
105/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehet olivat mukavia, kohteliaita ja juttua riitti. Fyysinen vetovoima kuitenkin puuttui."

Näin minulle taitaa aina käydä. Miksihän naisilla fyysinen vetovoima on niin tiukassa?

t. mukava ja kohtelias mies

Jos tussu ei kostu niin ei paneta. Haluaisitko suhteen, jossa nainen ei halua panna kanssasi.

Toinen juttu on se, että minkälaista naisista itse lähestyt? Omaa tasoasi huomattavasti tasokkaampia.

Vierailija
106/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kun on liikaa vaihtoehtoja, sitä etsitään vielä parempaa vaihtoehtoa, että se muistuttaa jo satuhahmoa. Sitten onkin eräänä päivänä vanhapiika, ja nuoremmat ovat napanneet ne varteenotettavat suosikkimiehet.

Vierailija
107/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku Tinder on nykyään niin ok? Pitäisi olla hävettävä asia, kuten kaikki tällainen seksiriippuvaisuus muutenkin.

Miten Tinder ja seksiriippuvuus sinusta liittyy toisiinsa? Olisiko erilaista hakea seuraa baarista tai tanssilavalta?

Vierailija
108/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On selvää, että kyvyttömyys ihastua ja rakastua kasvaa dramaattisesti kun takana on satoja täysin kertakäyttöisiä ihmissuhteita

Vaikea sanoa. Jos suhteissa on ollut seksityöläisen sitoutumisella, eihän se niin paljon kuluta. Todennäköistä kuitenkin on, että hän rakastuu vastaavaan miespuoliseen pelimieheen, joka on samanlailla kyllästynyt touhuun.

Varmaan rakastuukin, mutta kelpaako? Jotenkin luulen että hän päätyy yhteen jonkun vässykän kanssa, joka ei ketään muuta saa.

Oletko nähnyt kuvan kyseisestä naisesta? Tuon näköinen nainen ei ikipäivänä ottaisi mitään kokematonta vässykkää.

Eiköhän kyseinen nainen jatka sitä irtoseksin harrastamista kunnes tulee 30v lasiin, ja sitten alkaa se tuttu u l i n a: "miehet ei halua sitoutua", "haluan perheen mutta hyviä miehiä ei ole", yms. pas*aa mitä täällä palstallakin saa lukea harva se päivä.

Vierailija
109/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu se että naisille kelpaa vain pinnallisesti tasokkaimmat panomiehet?

Tinder tarjoaa naisille kokemuksen rajattomasta määrästä halukkaita miehiä. Miksi ihmeessä he tällöin kelpuuttaisivat ketään muuta kuin sen kaikista tasokkaimman?

E u r o e s c o r t. Paikka jossa mies valitsee.

Vierailija
110/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinder tarjoaa naisille kokemuksen rajattomasta määrästä halukkaita miehiä. Miksi ihmeessä he tällöin kelpuuttaisivat ketään muuta kuin sen kaikista tasokkaimman?

E u r o e s c o r t. Paikka jossa mies valitsee.

Miksi minua kiinnostaisi maksullinen naisseura?

Vierailija
111/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nähnyt kuvan kyseisestä naisesta? Tuon näköinen nainen ei ikipäivänä ottaisi mitään kokematonta vässykkää.

Eiköhän kyseinen nainen jatka sitä irtoseksin harrastamista kunnes tulee 30v lasiin, ja sitten alkaa se tuttu u l i n a: "miehet ei halua sitoutua", "haluan perheen mutta hyviä miehiä ei ole", yms. pas*aa mitä täällä palstallakin saa lukea harva se päivä.

Jos ei ota niin yksin tulee aika varmasti jäämään. Yksikään mies jolla on valinnanvaraa ei ota naista, joka retostelee julkisesti holtittomalla seksielämällään. Näille on tarjolla vähintään yhtä hyvännäköisiä naisia hillitymmällä seksihistorialla.

Vierailija
112/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viikko HappyPancakessa, yhdet treffit huoltoasemalla ja löysin itselleni kumppanin. Ja hyvä mies onkin. Jotkut naiset kai etsii jotain elämää suurempaa ja sitä ei koskaan löydy. Kannattaisi keskittyä etsimään kumppania jonka kanssa se arki todennäköisesti tulisi sujumaan mukavasti ja elämän arvot kohtaisivat. Itse olen tehdastyöläinen ja mieskin perusduunari, tausta vaatimattomista perheistä, molemmat kohdanneet menetyksiä ja vaikeuksia nuoruudessa, kumpaakaan ei kiinnosta materialismi tai somessa julkisivun kiillotus, on yhteiset määränpäät elämässä, samanlainen huumori, arvostamme toisiamme ja voimme vain istua vierekkäin sanomatta sanaakaan, eikä se edes alussa tuntunut kiusalliselta ja siltä että olisi pakko puhua/tehdä jotain.

N34

Hei, kertomuksesi perusteella sinulla on vain yksi onnistunut kokemus plakkarissa. Kannattaa tästä ei tietysti seuraa se, että sinun neuvojasi kannattaisi erityisesti kuunnella. Et kertomuksesi perusteella ole kokenut ghostausta ja valehtelua yms.

Uskon, että sinulla on käyny iso tuuri, että löysit näin helpolla! (Satuitte olemaan kumpikin sinkkuja ja samaan aikaan esimerkiksi.) Onnea siitä! Jälkikäteen tapahtumista voi muodostaa yhtenäisen tarinan, mutta objektiivisesti ajatelle et todellisuudessa pysty osoittaa toimiiko sinun neuvosi edes sinun kohdalla jatkossa saatikka jonkin toisen erilaisen ihmisen kohdalla.

Helppoudesta puhuminen on näissä asioissa aivan väärin.  Kohtaaminenhan on jäävuoren huippu. Jos haluaa ottaa toisen ihmisen vakavasti osaksi elämäänsä, siihen joutuu tekemään aivan valtavasti valmistavaa työtä.

Tinder on tehty helpoksi käyttää ei siksi, että se helpottaisi parisuhteen hakemista vaan, että sitä olisi helppo myydä. Tinder menestyy sitä paremmin mitä huonommin sinun parisuhteesi menestyvät. Tinderillä on asekauppiaan moraali. 

Tinderin tärkeimmäksi lisäarvoksi on tullut se, että erityisesti naiset voivat siellä pyrkiä määrittämään ulkonäöllistä markkina-arvoaan. Enää ei tarvitse laskea vain kadullaviheltelyjä vaan voi laskea tykkäyksiä.

Tinderin toiseksi tärkein tehtävä on auttaa löytämään lyhytaikaista ja tilapäistä seuraa. Varmaan 80% näistä on seksihakuisia tai ainakin seksillä alkavia suhteita. Suoraa rahaa näissä suhteissa harvemmin käytetään vaan se on vaihdannan luonteista. 

Vasta kolmannella sijalla Tinderissä tulevat pidempiaikaiset suhteet oli ne sitten perinteisiä parisuhteita tai erilaisia pidempiaikaisia kinky tms. suhteita. Koska Tinderin volyymit on suuria ja perinteisiä parisuhteitakin syntyy, helposti tulee mielikuva, että se on perinteinen parisuhdesovellus, mitä se ei vaan ole.

Vierailija
113/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa hyvin mitä tapahtuu kun edessä on rajaton tarjonta miehiä ilman minkäänlaista vaivannäköä

Ja onko vika a) naisen joka erehtyy liittymään tinderiin vai b) miesten käytös tinderissä, missä sääntönä näköjään on tykätä jokaisesta vastaantulevasta naisesta?

Liityin ilman kuvaa ja tekstiä tinderiin, pelkkä musta kuva ja tieto että nainen ja 39v, ajattelin tehdä profiilin loppuun seuraavana päivänä. Yön aikana oli 99+ tykkäystä tullut miehiltä.

Kun etsitään seksiä, niin noin silloin toimitaan. 99 pakkia ei haittaa kunhan yksi lämpenee.

Pelkän seksin etsijät voisi hakeutua siihen erikoistuneisiin sovelluksiin. Jäisi turhat vonkausviestit pois.

Tai ottaisivat yhteyttä niihin, jotka sitä etsii.

En ymmärrä miesten logiikkaa. Pillu pillu pillu- viestiä räiskitään kaikille, ja sitten ihmetellään kun kukaan nainen ei mätsää tai ota tosissaan niitä, jotka on tosissaan. Ostakaa sitä pillua, niin saanti on varma.

Vierailija
114/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ongelmahan on se että tinderissä on liikaa tavismiehiä. täytys löytyä tarpeeksi komea ja rikas mies niin pojoing..ylättäen on vetovoimaa ja rakkautta yms.

Mä lopetin deittailun huonojen kokemusten vuoksi. Pyrin väistelemään panomiehiä ja suosimaan pahnan pohjimaisia. Kiitoksena sain perääni stalkkerin.

Vierailija
115/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä keksit takana olevan satoja kertakäyttöisiä ihmissuhteita?

Tästä henkilöstä on aikaisemminkin kirjoitettu lehdissä, ja silloin aiheena oli partnerien määrä ja reipas kierrätystahti.

Vierailija
116/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa hyvin mitä tapahtuu kun edessä on rajaton tarjonta miehiä ilman minkäänlaista vaivannäköä

Tämähän on teidän miesten unelma, jokainen mies toimisi niin, jos kykenisi, ja jokainen yrittää toimia noin tykkäämällä kaikista naisista siellä Tinderissä. Suurimmalle osalle naisista riittää se yksi oikea.

Vierailija
117/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on ongelma sekä naisille, että miehille.

On ihan tutkittua faktaa, että naiset pitävät fyysisesti viehättävinä vain 5-20% miehistä deittisovelluksissa. Samalla ylikorostavat omaa viehättävyyttään joten syntyy tilanne jossa naiset kilpailevat siitä samasta viidenneksestä.

Tämä viidennes miehistä saa taas kaiken huomion naisilta joten heillä on mistä valita ja siellä on paljon pelimiehiä ja seksin perässä tapailijoita.

Koko nettideittailu on luonut uudelle sukupolvelle tilanteen jossa naiset ovat liian valikoivia koska loputon valikoima josta valita. Lisäksi tapailukulttuuri on johtanut siihen, että keneenkään ei pystytä tai haluta sitoutua. On houkuttelevaa katsoa olisiko se seuraava henkilö vielä parempi.

Lopulta vastaan tulee jo ihan sitä, että miehet eivät halua mitään kymmenien, saati satojen miesten kanssa ollutta naista koska siinä on se painolasti mukana mihin nainen vertaa kumppaniaan.

Vierailija
118/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehet olivat mukavia, kohteliaita ja juttua riitti. Fyysinen vetovoima kuitenkin puuttui."

Näin minulle taitaa aina käydä. Miksihän naisilla fyysinen vetovoima on niin tiukassa?

Jos tussu ei kostu niin ei paneta. Haluaisitko suhteen, jossa nainen ei halua panna kanssasi.

Toinen juttu on se, että minkälaista naisista itse lähestyt? Omaa tasoasi huomattavasti tasokkaampia.

En haluaisi. Ihmettelen vain sitä miksi naista ei kiinnosta seksuaalisella tasolla, vaikka olen ihan siisti mies. En tiedä tasoista, mutta pyrin lähestymään akateemisen taustan omaavia naisia. Olen tietysti itsekin yliopiston käynyt.

Vierailija
119/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi. Ihmettelen vain sitä miksi naista ei kiinnosta seksuaalisella tasolla, vaikka olen ihan siisti mies. En tiedä tasoista, mutta pyrin lähestymään akateemisen taustan omaavia naisia. Olen tietysti itsekin yliopiston käynyt.

Ulkonäkö. Ei auta vaikka oisit kuinka yliopiston käynyt ja mukava, jos ulkonäkö on eri levelillä kuin naisen. T: nainen

Vierailija
120/2044 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan päästä kii tuo pariutuminen, toiset pariutuu helpommin ja toiset vaikeammin. Toiset tuntee helpommin 'kipinää' kuin toiset ja ovat alttiimpia pariutumaan. Kauheena tulee nyt juttua deittisovelluksien vaikeuksista ja kauheena yritetään syitä keksiä vaikka kaikki lähtee oman pään sisältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan