Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienituloinen. Aiotko katsoa tänään Linnan Juhlat?

Vierailija
06.12.2022 |

Itsellä taitaa jäädä väliin.🙄 masentavaa katsoa sitä menoa, kun itse kituuttaa näinä aikoina säästämään lähes kaikesta.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso, ei kiinnosta yhtään.

Tuntuu erikoiselta että siellä meidän pienipalkkaisten ihmisten rahoilla juhlitaan ja syödään, kun meillä ei ole koskaan varaa käydä edes ravintolassa syömässä.

Minä en muutenkaan juhli oikeistolaisen Suomen itsenäisyyttä.

En ole koskaan saanut mitään tunnustusta tai palkintoa siitä että olen tehnyt fyysisesti raskasta työtä tämän maan eteen jo 30 vuotta. 1300 euron nettopalkka tuntuu siltä että et ole minkään arvoinen ja että olet vain roskaa tälle maalle.

Toivottavasti joskus koittaa paremmat ajat, mutta epäilen.

Tekstistäsi paistaa asiantuntemattomuus (sivistyksen puute) ja kateus. Ehkä pienituloisuutesi johtuu siitä että et ollu niitä penaalin terävimpiä kyniä.

Vierailija
42/45 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ne liittyy toisiinsa? Ei tämä ole tulotasokysymys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon muita arvoja kuin raha. Suomessa näin. Elämään kuuluu muutakin kuin raha

Vierailija
44/45 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linnan juhlat ei ole mikään palkintojenjakotilaisuus. Sille 1300€ nettopalkkalaiselle tiedoksi, että harva muukaan tekee työtä kehuja saadakseen. Eiköhän työssäkäynnin perimmäinen syy ole itsensä elättäminen. Olen ollut työelämässä sinua pidempään, mutta ei minun kunniaksi sen takia tarvitse mistään kiitellä. En ole niin lapsellinen, että odottaisin jotain sädekehää pääni päälle.

Nyt olen työttömänä ja tulot huonommat kuin sinulla, mutta silti olen iloinen muiden juhlijoiden puolesta. Sinua tai minua ei sinne olisi kutsuttu muutenkaan, mutta se ei oikeuta meitä olemaan turpa rullalla.

Ps. Mistä muuten sait päähäsi että ne ovat oikeiston juhlat? Päätelmäsi oli kovin erikoinen.

Vierailija
45/45 |
07.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais aika moni katsoa, tuloistaan välittämättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi