Pienituloinen. Aiotko katsoa tänään Linnan Juhlat?
Itsellä taitaa jäädä väliin.🙄 masentavaa katsoa sitä menoa, kun itse kituuttaa näinä aikoina säästämään lähes kaikesta.
Kommentit (45)
Miten ihmeessä ne liittyy toisiinsa? Ei tämä ole tulotasokysymys.
On paljon muita arvoja kuin raha. Suomessa näin. Elämään kuuluu muutakin kuin raha
Linnan juhlat ei ole mikään palkintojenjakotilaisuus. Sille 1300€ nettopalkkalaiselle tiedoksi, että harva muukaan tekee työtä kehuja saadakseen. Eiköhän työssäkäynnin perimmäinen syy ole itsensä elättäminen. Olen ollut työelämässä sinua pidempään, mutta ei minun kunniaksi sen takia tarvitse mistään kiitellä. En ole niin lapsellinen, että odottaisin jotain sädekehää pääni päälle.
Nyt olen työttömänä ja tulot huonommat kuin sinulla, mutta silti olen iloinen muiden juhlijoiden puolesta. Sinua tai minua ei sinne olisi kutsuttu muutenkaan, mutta se ei oikeuta meitä olemaan turpa rullalla.
Ps. Mistä muuten sait päähäsi että ne ovat oikeiston juhlat? Päätelmäsi oli kovin erikoinen.
Tais aika moni katsoa, tuloistaan välittämättä.
Tekstistäsi paistaa asiantuntemattomuus (sivistyksen puute) ja kateus. Ehkä pienituloisuutesi johtuu siitä että et ollu niitä penaalin terävimpiä kyniä.