Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisitte, jos hyvä ystävänne

Vierailija
06.12.2022 |

olisi facebookissa jatkuvasti online, muttei käy whatsapissa lukemassa viestiänne? Tiedätte myös, että hän selaa facebookia puhelimellaan, joten ei ole voinut välttyä viestinne näkemiseltä. Itseäni tällainen vähän ärsyttää ja tulee ignoorattu olo.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se olis jotenkin väärin luopuisin puhelimesta. kui paljo sitä pisssaaa sielä päässä on että pitää itteensä niin tärkeenä´?  ihan sama koskee morjestamista se että joku morjestaa ei velvota vastaamaan tervehdykseen

Vierailija
22/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin hyvien ystävieni viesteihin vastaan lähes heti. Siksihän he ovat hyviä ystäviäni. Jos koet että sua ignoorataan niin sitten ehkä et ole niin hyvä ystävä heille. Jos ovat ystävyyttänne hehkuttaneet, niin taitavat olla jotain sellaisia joilla on eri hetkinä aina eri "paras ystävä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin facebook aina väittää että olisin paikalla vaikka en olisi käynyt facebookissa koko päivänä. Eli en ajattelisi tuosta yhtään mitään. Eikä kaikkiin viesteihin tarvitse heti olla vastaamassa. 

Vierailija
24/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on tuosta syystä pakko pitää paikallaolot ja kaikki pois näkyvistä itselläni, kun on taipumusta stalkkaamiseen. Mitä vähemmän tiedän muiden ihmisten tekemisistä netissä sen parempi. Tiedän olevani vähän yksinäinen ja sitten kun joku kaveri sen virheen tekee että menee jotain ystävyyttämme kehumaan niin sitten mennään.

Vierailija
25/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin että milloin musta tuli niin säälittävä, että stalkkaan toisen paikalla oloa ja pahoitan mieleni jos en saa vastausta.

Vierailija
26/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettisin että milloin musta tuli niin säälittävä, että stalkkaan toisen paikalla oloa ja pahoitan mieleni jos en saa vastausta.

No hienoa, jos sulla on laaja ystäväpiiri ja aina saat huomiota joltain niin ei tarvi "stalkata". Ikävämpi tilanne kun on vain pari ystävää ja sitten hekin tuntuvat ignooraavan niin häiritseehän se aika hitosti. ap

Vierailija
27/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettisin, millainen ihminen oikein olen: stalkkaan ystäväni netinkäyttöä ja loukkaannun, kun hän ei vastaile paskaviesteihini mitään.

No jos ystäväsi ei vastaisi puheluihisi niin etkö muka siitäkään loukkaantuisi. Tai avaisi ovea kun menet käymään?

Miksi loukkaantuisin? En ole ystäväni koko maailma eikä hän ainoa ihmissuhteeni, joten minusta on ihan OK, että ystävälläni on elämää myös silloin, kun minä en ole kanssaan. Sairasta ajatella, että ystävän puheluun vastaamattomuus olisi sama asia kuin perusteltu syy loukkaantua.

Ei ole olemassa mitään sääntöjä mistä saa loukkaantua. Suurin osa suomalaisista kieltää oman loukkaantumisensa kokemuksen, koska kulttuurimme on tehnyt siitä epänormaalia ja hävettävää. Media on saanut sen vaikuttamaan "huono itsetuntoisten ihmisten" jutulta. Tosiasiassa kumpikin on väärin.

Monet ihmiset loukkaantuu usein ja erilaisista asioista. Ei ole kenenkään tehtävä mennä sanomaan, että älä loukkaannu. Avoimemmin tulisi puhua. Niistä puhumisen kautta itsetuntemus ja hyvinvointi lisääntyy.

Vierailija
28/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hienoa, jos sulla on laaja ystäväpiiri ja aina saat huomiota joltain niin ei tarvi "stalkata". Ikävämpi tilanne kun on vain pari ystävää ja sitten hekin tuntuvat ignooraavan niin häiritseehän se aika hitosti. ap

He eivät koe sinua ystäväksi vaan tutuksi, joka kaiken lisäksi on melkoinen maanvaiva. He yrittävät epätoivoisesti vähentää yhteydenpitoa, mutta hankalaahan se on, kun sinulta tulee koko ajan viestejä, että missä olet ja miksi et soita.

Vierailija
29/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

He eivät koe sinua ystäväksi vaan tutuksi, joka kaiken lisäksi on melkoinen maanvaiva. He yrittävät epätoivoisesti vähentää yhteydenpitoa, mutta hankalaahan se on, kun sinulta tulee koko ajan viestejä, että missä olet ja miksi et soita.

Menipä analyysisi vähän pieleen. En todellakaan pommita viesteillä tai häiriköi. ap

Vierailija
30/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap huoli. Ei sinuun ota yhteyttä kukaan tärkeä.

Vierailija
31/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ap huoli. Ei sinuun ota yhteyttä kukaan tärkeä.

Korjaus. Tarkoitin tuota joka kirjoitti tutuista joista tulee maanvaiva.

Kuulostaa melkoiselta typerykseltä.

Vierailija
32/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väki tosiaan niin erakkoa että kaikki yhteyttä ottavat rasittaa. Kannattaisko sitten poistaa kaikki ne viestimet jos niin rasittaa kaikki tyypit. Heittäkää koko luuri mäkeen.

Vierailija
33/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kysy muiden mielipiteitä, jos niistäkin pitää vetää herneet nenään.

Vierailija
34/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hyvä ystävä on usein online facebookissa, eikä vastaa whatsapp viesteihin.

Koska hän on hyvä ystäväni niin tiedän ettei hänellä ole kyseistä sovellusta puhelimellaan ja me pidämme yhteyttä muulla tavoin.

Ystävälläni ei myöskään ole velvollisuutta olla saatavillani koko ajan kun minä haluan. Minäkin tykkään ettei ole kontrolloijaa kaverina. Ystävänä en sellaista edes kutsu

Sekin tuli mieleen että mulla lakkaa whatsapp silloin tällöin toimimasta ja tuskinpa olen ainoa

Vierailija
35/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettei ehdi? Jos on joku tilanne päällä miksi pitää Facebookissa viestitellä jonkun toisen kanssa (mistä muka tiedät, että vain selaa fiidiä siellä).

Tai jos wa:iin on tullut niin paljon viestejä, ettei sun tärkeä viestisi näy puhelimen ilmoituksissa vaan on jäänyt muiden alle?

Tai jos ei tänään vain jaksa vastata sinullekin jos joku tai jotkut muut tarvitsijat ovat pommittaneet vähän aikaa sitten? Katsoo viestisi heti kun jaksaa

Vierailija
36/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele, että noin huomiohakuiseen "ystävään" haluaa pitää vähän hajurakoa.

Vierailija
37/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menipä analyysisi vähän pieleen. En todellakaan pommita viesteillä tai häiriköi. ap

HUOMAA mut! Hei HUOMAA!

Huhuu! TÄÄLLÄ mä oon, hei HUOMAA mut!"

("Voi vitt* se ei HUOMAA mua!")

Ap

Vierailija
38/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele, että noin huomiohakuiseen "ystävään" haluaa pitää vähän hajurakoa.

Et selvästi kärsi tai ole koskaan kärsinyt yksinäisyydestä tai ystävättömyydestä? Et varmaan ymmärrä miltä sellaisesta ihmisestä voi tuntua, kaikki eivät ole yksinäisyydestä nauttivia erakkoja.

Vierailija
39/39 |
10.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ainakin häiritsee aika suuresti, kun eräs minua parhaaksi ystäväkseen väittävä ignooraa sitten minua ihan häpeilemättä viesteissä. Whatsapissa ei vaivaudu edes lukemaan viestiäni välillä vaikka poukkoilee paikalla sen jälkeen, eli ilmeisesti on jotain parempia ystäviä sillä hetkellä joiden kanssa viestitellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän