Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisitte, jos hyvä ystävänne

Vierailija
06.12.2022 |

olisi facebookissa jatkuvasti online, muttei käy whatsapissa lukemassa viestiänne? Tiedätte myös, että hän selaa facebookia puhelimellaan, joten ei ole voinut välttyä viestinne näkemiseltä. Itseäni tällainen vähän ärsyttää ja tulee ignoorattu olo.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei aina jaksa lueskella kaikkia turhanpäiväsiä viestejä.

Vierailija
2/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidät  hyvien ystäviesi viestejä turhanpäiväisinä? Jopa sellaisten joita olet hehkuttanut parhaiksi ystäviksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidät  hyvien ystäviesi viestejä turhanpäiväisinä? Jopa sellaisten joita olet hehkuttanut parhaiksi ystäviksesi.

En ole hehkuttanut ketään sellaisiksi.

Vierailija
4/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisin, millainen ihminen oikein olen: stalkkaan ystäväni netinkäyttöä ja loukkaannun, kun hän ei vastaile paskaviesteihini mitään.

Vierailija
5/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettisin, millainen ihminen oikein olen: stalkkaan ystäväni netinkäyttöä ja loukkaannun, kun hän ei vastaile paskaviesteihini mitään.

No jos ystäväsi ei vastaisi puheluihisi niin etkö muka siitäkään loukkaantuisi. Tai avaisi ovea kun menet käymään?

Vierailija
6/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisit ja kysyt eikö ole huomannut viestiä ja sitten puhut viestin asian.

Vierailija
7/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei Whatsapp ilmoitukset päällä niin niitä ei näe, jos ei erikseen avaa Whatsappia. Puhelimissa on asetuksia joilla saa eri ilmoitukset pois kokonaan ja jos tämä henkilö on jossain Whatsapp ryhmässä, jossa joku tekee koko ajan numeroa täysin tyhjästä, niin äkkiä laittaa ilmoitukset pois päältä.

8/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän miettii vielä vastausta 😎 En mäkään merkkaa viestiä luetuksi, ennenku tiedän, mitä vastaan.

Vierailija
9/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,älä välitä paskamaisista vastauksista. Tosiasiassa ignooraaminen käynnistää ihmisillä häpeän tunteen, ei se ole helppoa. Ystäväsi on itsekäs törppö.

Vierailija
10/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paskaviesteihini? Noinko te oikeasti ajattelette ystävistänne. Selittää kyllä sitten aika paljon.

Vierailija
11/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt tuollaisesta loukkaannu. Minä ainakin usein katson viestit heti vaikka kaupassa, mutta vastailen myöhemmin kun on rauhallinen hetki.

Vierailija
12/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos ystäväsi ei vastaisi puheluihisi niin etkö muka siitäkään loukkaantuisi. Tai avaisi ovea kun menet käymään?

Miksi loukkaantuisin? En ole ystäväni koko maailma eikä hän ainoa ihmissuhteeni, joten minusta on ihan OK, että ystävälläni on elämää myös silloin, kun minä en ole kanssaan. Sairasta ajatella, että ystävän puheluun vastaamattomuus olisi sama asia kuin perusteltu syy loukkaantua.

Vierailija
13/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt tuollaisesta loukkaannu. Minä ainakin usein katson viestit heti vaikka kaupassa, mutta vastailen myöhemmin kun on rauhallinen hetki.

Mutta ap sanoi että ystävä on kuitenkin facessa koko ajan joten ei ole mitään tuollaista ns. hyvää syytä olla vastaamatta viestiin.

Vierailija
14/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskaviesteihini? Noinko te oikeasti ajattelette ystävistänne. Selittää kyllä sitten aika paljon.

Oikeiden ystävien viesteihin vastataan, pomottavien tyrannien ei.

Vierailija
15/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap,älä välitä paskamaisista vastauksista. Tosiasiassa ignooraaminen käynnistää ihmisillä häpeän tunteen, ei se ole helppoa. Ystäväsi on itsekäs törppö.

On kyllä tosi kummallisia nämä vihaiset vastaukset, ilmeisesti ystäviä ei sitten tosiaankaan pidetä minään ja nämä on juuri niitä kaksinaamaisia ystäviensä ignooraajia.

Vierailija
16/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeiden ystävien viesteihin vastataan, pomottavien tyrannien ei.

En minä ystäviäni pomota, vaan mietin tätä ihan omissa oloissani. Joten ilmeisesti en sitten ole kaltaisillesi ignooraajille mikään oikea ystävä? ap

Vierailija
17/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapaamisista sovitaan aina. + ystävällä voi olla tärkeä keskustelu käynnissä ettei kerkeä puheluihisi tai viesteihisi vastaamaan, miksi kyyläät ystävääsi kokoajan???

Vierailija
18/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole koskaan ollut tapana stalkkailla onko joku online vai ei.

Wassa mulla lukukuittaukset pois päältä.

Jos on jotain tärkeää asiaa, mihin tarvitsen vastauksen, soitan enkä viestitä.

Vierailija
19/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mitään velvollisuutta vastata puhelimeen vaikka semmosen omistaakin. voit itse miettiä kuinka tärkeenä ittees pidät että odotat kaikkien vastaavan sun kutsuun. taidan olla vähän narsisti

Vierailija
20/39 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kyllä aika hupaisalta puolustautumisreaktiolta tämä ap:ta kohtaan hyökkäävät vastaukset, kertoo selvästi siitä että nämä harrastavat samaa ja tietävät jollain tasolla sen olevan väärin, mutta syyhän on tietenkin ap:ssa niin sit kaikki hyvin ja voin jatkaa ignooraamista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme