Työtön joka et löydä töitä vaikkapa vuosienkaan jälkeen. Mikset kouluttaudu lähihoitajaksi?
Taatusti työtä on, koulutus ei pitkä eikä vaativa, ei merkitystä onko taustalla korkeakoulututkinto tai ei koska opiskelemaan pääsee käytännössä kaikki, aina voi samalla yrittää hakea myös muuta työtä. Vai eikö lähihoitajan työ kelpaa sitten.
Kommentit (150)
En kestäisi sellaista työtä. En henkisesti tai fyysisesti.
Kouluttaudun siis nyt tradenomiksi. Tiedän että työllistyminen on vaikeaa, mutta sitten olen ainakin tehnyt jotain ja hommannut korkean koulutuksen. Sen jälkeen, jos en työllisty niin se ei ole enää vikani.
Vierailija kirjoitti:
"En kestä ihmisten eritteitä 🤢"
Kaikkeen työhön tottuu ja kasvaa kun sitä tekee. Ei ole iso asia, kyllä sitä kestää.
Ei totu. Edelleenkin 10v jälkeen oksennan eritteistä.
Vierailija kirjoitti:
En ole soveltuva työskentelemään niin lähellä vieraita ihmisiä kuin lähihoitaja.
EN päässyt edes opiskelemaan alaa. Johtuu tukesvaivoistani ja ihosairaudestani.
Miksi et kouluttaudu vaikka kirjanpitäjäksi, jos et halua ihmisten kanssa työskennellä?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeen työhön tottuu ja kasvaa kun sitä tekee. Ei ole iso asia, kyllä sitä kestää.
Kärsin voimakkaasta emetofobiasta joten en pysty tekemään hoitajan työtä. Veri ja paska ei sen sijaan tunnu missään. Pelkäisin enemmän että joku ihminen oksentaa kuin sitä että se ihminen kuolee.
Koska olisin sysipaska siinä työssä ja vihaan hoitajien yhteisöä jossa vaan juoruilaan ja ollaan ilkeitä.
En ole ihmisrakas ja olen perussairas.
Vierailija kirjoitti:
Työttömänä minulla on psykopaatin diagnoosi joten en voi työskennellä lähihoitajana.
Törmään päivittäin psykopaatteihin jotka toimivat ihan joka ammatissa. Eikös hoitotyössä olisi nimenomaan hyväksi se että et valvo yöllä miettimässä asiakkaasi ongelmia ja olet virkeämä töissä seuraavana aamuna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työttömänä minulla on psykopaatin diagnoosi joten en voi työskennellä lähihoitajana.
Törmään päivittäin psykopaatteihin jotka toimivat ihan joka ammatissa. Eikös hoitotyössä olisi nimenomaan hyväksi se että et valvo yöllä miettimässä asiakkaasi ongelmia ja olet virkeämä töissä seuraavana aamuna?
No ei todellakaan tieten tahtoen psykopaatteja hoitoalalle! Äly hoi!