Työtön joka et löydä töitä vaikkapa vuosienkaan jälkeen. Mikset kouluttaudu lähihoitajaksi?
Taatusti työtä on, koulutus ei pitkä eikä vaativa, ei merkitystä onko taustalla korkeakoulututkinto tai ei koska opiskelemaan pääsee käytännössä kaikki, aina voi samalla yrittää hakea myös muuta työtä. Vai eikö lähihoitajan työ kelpaa sitten.
Kommentit (150)
Eihän ihmiseltä voi vaatia, että elättäisi itse itsensä.
En valmistunut, koska en soveltunut alalle. Potkitti pois koulusta.
Miksei työttömät hoitsut teet lähihoitajan töitä?
Vierailija kirjoitti:
Eihän ihmiseltä voi vaatia, että elättäisi itse itsensä.
Ja sinäkö paskahousu sitten elätät sillä että oleskelet työpaikalla muiden kiusana.
Voisin tehdä hoitsun töitä kotoa käsin etänä
Tuskin haluat minua läheistäsi hoitamaan, olen diagnosoitu psykopaatti.
Selkäni on rytöpaska. Hyvä kun saan itseni hoidettua liikkeelle.
Toki, jos haluatte, että potilaita alkaa kuolla ihmeellisesti. Ei ne halua minua tuollaiselle alalle. Psykopaatin diagnoosi löytyy.
Misantrooppinen mielenlaatuni estää hakeutumasta niin ihmisläheiseen työhön.
Olen liian herkkä. Ihmisiä on erilaisia katsos.
Työttömänä minulla on psykopaatin diagnoosi joten en voi työskennellä lähihoitajana.
Luonteeni puolesta en todellakaan sovi hoiva-alalle.
Atooppinen ekseema estää tällaiset työt. Luojan kiitos, sillä en haluaisi koskea ihmisiin enkä heidän eritteisiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Toki, jos haluatte, että potilaita alkaa kuolla ihmeellisesti. Ei ne halua minua tuollaiselle alalle. Psykopaatin diagnoosi löytyy.
Miten sä sellaisen sait? Epäiltiinkö ensin jotain muuta ja sitten tulikin tuo?
Liian rankkaatyötä.
Aloitan ensi vuonna sairaanhoitajan opinnot. Olen 60 v valmistuessani. Älyttömästi ilmaisia tylharjoitteluja
Koska 100 haki ja 20 pääsi kouluun.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin haluat minua läheistäsi hoitamaan, olen diagnosoitu psykopaatti.
Taidat olla vaan diagnosoitu pelle
Kymmenen vuotta sitten opiskelinkin lähihoitajaksi. Sairastuin silloin itse vakavasti. Ymmärsin, että ala ei ole minun juttuni, vaikka olen empaattinen, ihmisrakas ja haluni auttaa muita on suuri. Ehkä kaikkia edellämainittuja liikaakin, sillä koin vain oloni riittämättömäksi siinä kamalassa kiireessä enkä pystynyt sen vuoksi antamaan niin paljon kuin olisin halunnut. Toin työt kotiin eli murehdin asiakkaiden asioita työajankin ulkopuolella ja ahdistuin heidän huonoista oloista.
Toisin sanoen olen alalle liian herkkä.
En ole soveltuva työskentelemään niin lähellä vieraita ihmisiä kuin lähihoitaja.