Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini-ikäinen tytär saa aivan järkyttäviä viestejä somessa yli 3x vanhemmilta miehiltä :(

Mariannnea
05.12.2022 |

Tyttö tykkää käyttää somea ja laittaa sinne kuvia, videoita yms. Haaveilee, että voisi yhdistää somea työhönsä nuorena aikuisena ja olen häntä siihen kannustanut koska ajattelen siinä olevan hyvää tulevaisuuden potentiaalia. Ongelma on aikuiset miehet jotka lähettävät 13-14vuotiaalle aivan järkyttävää materiaalia.

Suoria seksiehdotuksia, sukuelimenkuvia, vihjailevia kysymyksiä, tarjotaan rahaa tai tarjoudutaan ostamaan vaatteita, alkoholia meikkejä yms "palveluksia" vastaan. Tuntuu olevan laidasta laitaan 30-45v miehiä erilaisista sosiaaliluokista. Noita on siis niin järkyttävä määrä, että voisin olla joka viikko rustaamassa rikosilmoituksia. Nyt oli ihan perheellinen normaalin oloinen somen perusteella perheellinen mies tarjoutunut maksamaan siitä et ostaa tytölle pikkuhousut ja kengät, että tyttö käyttäis niitä ja luovuttais käytettynä takasin miehelle. Kuka keksii tommosta ja miksi ne haluaa, että lapset osallistuu tuohon?

Olen sanonut tytölle että ottaa kaikki talteen ja blokkailee, mutta ymmärränet ei hänkään jaksaisi jatkuvasti asian parissa painiskella vaan haluis antaa olla vaan ja blokkailla.

Kommentit (2375)

Vierailija
1601/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille ja tytöille kysymys;

Jos kyseessä on selvästi mies- tai poikavoittoinen sivusto, jossa ollaan anonyymeinä, jätättekö kertomatta sukupuolenne/ yritätettö piilottaa tai annatte ymmärtää olevanne esimerkiksi miehiä? Miksi? Onko teidät opetettu siihen vai säästyykö sillä ahdistelulta tai utelulta?

Miehille ja pojille samat kysymykset - oletteko täällä esimerkiksi nimimerkeillä tai kommenteilla, joista käy selvästi ilmi sukupuolenne vai jätättekö kertomatta, piilotatteko tai annatteko ymmärtää olevanne naisia? Miten sitten toimittekin, niin miksi?

Normaalissa keskustelussa jätän kertomatta koska naiset alkavat haukkua minua sukupuoleni vuoksi.

-mies

Tapahtuuko tätä vain silloin, kun tiedät/ oletat sivuston olevan naisvoittoinen vai jätäkö myös kertomatta silloin, kun kyseessä on sellainen sivusto, jolla saattaa olla naisia tai tyttöjä, mutta sivustolla on enimmäkseen vain miehiä? Vastauksien puolesta naiset enimmäkseen haluavat välttyä häirinnältä.

Surullista, että tytöt, miehet, naiset ja pojat joutuvat piilottamaan/feikkaamaan sukupuolensa vain siksi, että ihmiset eivät osaa käyttäytyä.

Joutuvatko muut ikinä "typistämään" itseään sillein, että ei voi kysyä välttämättä kysymystä niin, että siitä käy ilmi ikä tai sukupuoli? 

Vain tällä palstalla.

Rehellisesti sanottuna ajattelin tänään että tämä palsta on miehille samanlainen kokemus kuin pelimaailma naisille.

Vastustan pelimaailman toksisuutta, täälläkin puhutaan asiasta ahkerasti, mutta voi veljet, miesten haukkuminen taas ei palstan naisista tunnu missään.

Perustelette miesvihan sillä että joku jossain vihaa naisia.

Eli muut oletettavasti tyttö/naisvaltaiset eivät ole ongelmallisia (kaksplussat, horwse, demi.fi tai gosupermodel silloin kun oli vielä olemassa) ainoastaan vauva.fi on ongelmallinen? Mielenkiintoista.

Olet kyllä oikeassa, täällä ilmapiiri on muuttunut vuosien myötä huonommaksi. Ennen kuin miehet löysivät tälle sivustolle suuremmissa määrin, tämä sivusto sai olla aika rauhassa ja sensuuria ei juuri ollut. Törkeyksiä spämmivät miehet olivat ensisijaisesti syy, miksi tämä sivusto ei ole enää öisin auki ja sensuuri rehottaa.

Mainituista sivustoista minulla on vain täältä kokemusta.

Mitä taas tekosyihisi miesvihalle tulee niin sensuuri ei tämän ketjun mukaan varsinaisesti rehota. Naiset saavat haukkua miehiä pedareiksi ilman että mode puuttuu asiaan.

Vastaava ketju naisista olisi kadonnut viestiin kolme mennessä.

Vierailija
1602/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidetään mielessä, että meitä ihmisiä on erilaisia ja erilaisilla mieltymyksillä. Ei lähdetä tuomitsemaan erilaisuutta, vaan se on rikkaus. Toki pysytään lain puitteissa. Itse seurustelen vain 16-18v naisten kanssa, sitä vanhemmat eivät kiinnosta, ja 18v:kin on jo ihan sietokyvyn rajamailla. Otan yhteyttä somessa vain jos tiedän varmasti naisen olevan herkullisimmillaan, eli 16v. Sitten lipomaan ja majoneesit lentämään.

Näin osallistuu mies keskusteluun alaikäisten hyväksikäytöstä. Osaatko edes hävetä, vai oletko liian tyhmä siihenkin?

Äijäilyyn kuuluu iva, pilkka, ylimielisyys, välinpitämättömyys, junttius, hedonismi, egoilu, provoilu. Mihin me näitä miehiä tarvitaan? Onneksi naiset on vallanneet jo politiikankin. Heti naisten, lasten ja sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen asiat etenevät. Hyvä naiset! Muistakaa vaalit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävää, ettei tämä "mi es vi ha"-tyyppi kerro kuinka hänen läheiset miehet reagoivat noihin häneen kohdistuneihin ahdisteluihin. Vastaus antaisi erilaisen näkökulman tähän keskusteluun.

Kertoiko nainen kuinka hänen läheiset reagoivat? En huomannut.

Onko sekin sinusta hämmästyttävää?

Ai ei? Mielenkiintoista.

Ei hänen tarvitse kertoa. Olen itse kokenut tuon kaiken naisena. Samoin kaikki läheiseni naiset. Olen lukenut ja kuullut tuhansia ja tuhansia naisten kokemuksia.

Miesten en ole. Siksi olisi ainutlaatuisen tärkeää saada meidän kuulla miehen kokemus ja kuinka miehen läheiset miehet reagoivat.

Näistä oli joskus ketju tâällä. Miesten kokemukset oli sitä, että joku kouri yökerhossa ja se ei haitannut yhtään 🙄.

Muistan sen ketjun. Vähättelitte miesten kokemuksia sielläkin.

Niitä muitakin kokemuksia nimittäin riitti.

Jännä että muistat vain nuo naisten kirjoittamat viestit.

Seksuaalinen ahdistelu ei ole koskaan oikein. Mutta miksi teet tästä sukupuolivihan hashtageinesi? Kyllä sinä tiedät, että 99,9 % naisten kokemasta fyysisestä ja seksuaalisesta väkivallasta on 99,9 % miesten tekemiä. Älä jaksa uhrautua enempää. Yritä muuttaa maailmaa.

Lähde että vain 0,1% naisiin kohdistetusta väkivallasta tulee naisilta? Samalla lähde että 99,9% miehistä kohdistaa naisiin väkivaltaa.

Opettele lukemaan, pedari. Ei sanonut, että 99,9% miehistä kohdistaa naisiin väkivaltaa.

-eri

Lisättiin ilmoitus asiattomasta sisällöstä.

Mielenkiintoista ettei palstalla moderointi reagoi kun naiset nimittelevät kanssakeskustelijoita pedareiksi.

Mutta tuo taitaakin tosiaan olla sitä asiallista keskustelua.

Opettele silti lukemaan kunnolla.

Kyllä sinä tiedät, että 99,9 prosenttia naisten kokemasta fyysisestä ja seksuaalisesta väkivallasta on 99,9 prosentin miesten tekemiä.

Jos tuota ei tarkoitettu niin kannattaisi opetella kirjoittamaan kunnolla.

:D Palataan asiaan kun kehtaat myöntää virheesi. Olet lisännyt parafraasiisi oleellisen osan, jota ei alkuperäisestä löydy. Taidat ollakin joku yläasteikäinen jonne?

Vierailija
1604/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä halvauksia ympäri nettiä saavat limasedät ovat huvittavia. Perus defenssit päällä, kun tietävät ettei oma toiminta kestäisi tarkastelua. Projektion ja välttelyn kultakaivos.

No, onhan miehillä nyt muutenkin sydämentykytyksiä kun ahdistelun rajoja laitetaan uusiksi. Miesten vinkuminen tarkoittaa, että yhteiskunta on muuttumassa parempaan suuntaan ja mitä enemmän he yrittävät häiriköidä näitäkin keskusteluja, sen parempi, tavallaan. Kertoo, että oikean asian äärellä ollaan.

Perus miesvihat päällä kun kun väitätte kaikkia miehiä ahdistelijoiksi ja pedareiksi.

Tiukentuvaan lainsäädäntöön: samaa mieltä. Sieltä tulee pian naisillekin ylläreitä.

Toki sitten selittelette kuinka ne on oikeasti miehiä jotka ovat itseidentifioituneet naiseksi. Eihän naiset mitään ahdistele  ;)

Kukaan ei liene väittänyt, että kukaan nainen ei ahdistele. Todistetusti jotkut ovat ahdistelleet.

Fakta on myös, että miehet ahdistelevat. Eivät kaikki, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että jotkut ahdistelevat. Sen sanominen ei ole miesvihaa.

Se, että jokainen teinipoika olisi kokenut ahdistelua naisten taholta tuskin on totta, vaikka joko sinä väitit niin tai hiljaa hyväksyit sen väitteen ilman mitään mölinää. Sitä voisi sanoa naisvihaksi. Se on nimittäin fakta, että iso osa poikiin kohdistuvasta häirinnästä on miesten tekemää.

Ah, tuskin on totta että kaikki pojat ovat kokeneet ahdistelua naisten toimesta.

Kropan kommentointi alkaa mitä, 12 vuotiaana? Kannattaa huolehtia ettet itse syyllisty ystävättären sukulaispojan hauiksen kosketteluun ja muuhun "kehumiseen"

Kyllä, todellakin kannattaa huolehtia, ettet käy moisiin toimiin. Mielessäsi näyttää kyllä pyörivän, mutta älä anna impulssien karata toiminnan tasolle asti. Se on rikos.

Näin vähätellään taas miehen kokemuksia.

Sama naisiin kohdituvana ei taitaisi palstalla mennä läpi

Väitätkö, että poika ei koe tuota lähentelyä ahdistavaksi, jos lähentelijä on mies? Miksi luulet niin?

Väitän että siirrät keskustelua miehiin sillä ajatuksella ettei naiset tee tuota.

Asian lukuisia kertoja kokeneena voin sanoa toisin.

Vähättelevä tekstisi on samaa saastaa mitä joidenkin miesten vähättelevä teksti on. Syyllistymällä siihen itse, hyväksyt myös niiden miesten teot.

Vierailija
1605/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksikähän tämä mie sviha -tyyppi ei vastaa siihen, kuinka hänen läheiset miehet reagoivat kun hän kertoi ahdistelusta? Kuitenkin hän on taas palstalla ja varsin aggressiivisena.

En sanonut lähteväni palstalta, sanoin lähteväni karsinasta ja keskittyväni oleelliseen eli siihen tägäämiseen.

Karsina on viittaus emakkopainiin.

#ihmisvihanäkyväksi

Vierailija
1606/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidetään mielessä, että meitä ihmisiä on erilaisia ja erilaisilla mieltymyksillä. Ei lähdetä tuomitsemaan erilaisuutta, vaan se on rikkaus. Toki pysytään lain puitteissa. Itse seurustelen vain 16-18v naisten kanssa, sitä vanhemmat eivät kiinnosta, ja 18v:kin on jo ihan sietokyvyn rajamailla. Otan yhteyttä somessa vain jos tiedän varmasti naisen olevan herkullisimmillaan, eli 16v. Sitten lipomaan ja majoneesit lentämään.

Näin osallistuu mies keskusteluun alaikäisten hyväksikäytöstä. Osaatko edes hävetä, vai oletko liian tyhmä siihenkin?

Mies vai 14-vuotias trolli joka tietää että saa palstan naiset raivon partaalle?

Sinä syytät tietysti miehiä.

Vierailija
1607/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo 7-vuotiaana kohtasin ensimmäisen itsensäpaljastajan. 13-vuotiaana serkkuni lääppi minua. Isäpuoleni aloitti rintojeni kommentoinnin ja koskettelun samaan aikaan, muut miespuoliset sukulaiset ja hänen kaverinsa olivat köörissä mukana.

Nuorena naisena minulle huudeltiin tarjouksia hinnasta. Yritettiin raiskata kahdesti 16-18 vuotiaana

(selvisin vain tuurilla).

24-vuotiaana työnantaja lupasi minulle asunnon jos suostun ryhmäseksiin.

Tämän maan vaikuttajapersoonat ovat ehdottaneet seksiä vastineeksi parempia työtilaisuuksia vastaan. Voisin kertoa nimetkin, mutta en kerro. Vielä. 

Miettikää miehet vähän.

Serkkutyttö halusi harjotella jotain mitä oli nähnyt äitinsä tekevän kun olin 6

Itsensäpaljastaja (nainen) kun olin 9 

Äidin ystävätär kosketteli mökillä ikävuodet 12-15

Täti juotti humalaan kun olin 17 ja olisi opettanut mistä naiset nauttivat.

Työnantaja ei ole tehnyt mitään, mutta työpaikalla on useampi kuin yksi nainen ahdistellut.

Miettikää naiset vähän.

Äitisi ei sitten suojellut sinua? Mikset tehnyt rikosilmoitusta? Miksei äitisi tehnyt? Taisit kuitenkin vähän herutella lähipiirin naisille. Oliko pakko ottaa päihteitä alaikäisenä?

Tässä näette etteivät naiset ole sen kummempia kuin miehet.

Eivät tekojensa puolesta, eivätkä empatian.

Nuohan ovat kovin valideja kysymyksiä, eikö niin, ainakin tämän ketjun perusteella? Vastaa sinäkin nyt niihin.

Ei, en kysyisi noita kysymyksiä naispuoliselta uhrilta.

Se että olet valmis kysymään niitä mieheltä osoittaa miesvihasi.

Jostain syystä et reagoi mitenkään, kun nuo kysymykset osoitetaan LAPSELLE.

Mitä voin sanoa? Älä kysy niitä lapselta.

Miten olis vaikka #lapsivihanäkyväksi tai #lastenahdistelijatnäkyväksi, kun et juuri häsäritägäystä kummempaan näytä pystyvän? Niin edes se?

Vierailija
1608/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo 7-vuotiaana kohtasin ensimmäisen itsensäpaljastajan. 13-vuotiaana serkkuni lääppi minua. Isäpuoleni aloitti rintojeni kommentoinnin ja koskettelun samaan aikaan, muut miespuoliset sukulaiset ja hänen kaverinsa olivat köörissä mukana.

Nuorena naisena minulle huudeltiin tarjouksia hinnasta. Yritettiin raiskata kahdesti 16-18 vuotiaana

(selvisin vain tuurilla).

24-vuotiaana työnantaja lupasi minulle asunnon jos suostun ryhmäseksiin.

Tämän maan vaikuttajapersoonat ovat ehdottaneet seksiä vastineeksi parempia työtilaisuuksia vastaan. Voisin kertoa nimetkin, mutta en kerro. Vielä. 

Miettikää miehet vähän.

Serkkutyttö halusi harjotella jotain mitä oli nähnyt äitinsä tekevän kun olin 6

Itsensäpaljastaja (nainen) kun olin 9 

Äidin ystävätär kosketteli mökillä ikävuodet 12-15

Täti juotti humalaan kun olin 17 ja olisi opettanut mistä naiset nauttivat.

Työnantaja ei ole tehnyt mitään, mutta työpaikalla on useampi kuin yksi nainen ahdistellut.

Miettikää naiset vähän.

Äitisi ei sitten suojellut sinua? Mikset tehnyt rikosilmoitusta? Miksei äitisi tehnyt? Taisit kuitenkin vähän herutella lähipiirin naisille. Oliko pakko ottaa päihteitä alaikäisenä?

Tässä näette etteivät naiset ole sen kummempia kuin miehet.

Eivät tekojensa puolesta, eivätkä empatian.

Nuohan ovat kovin valideja kysymyksiä, eikö niin, ainakin tämän ketjun perusteella? Vastaa sinäkin nyt niihin.

Ei, en kysyisi noita kysymyksiä naispuoliselta uhrilta.

Se että olet valmis kysymään niitä mieheltä osoittaa miesvihasi.

Jostain syystä et reagoi mitenkään, kun nuo kysymykset osoitetaan LAPSELLE.

Mitä voin sanoa? Älä kysy niitä lapselta.

Miten olis vaikka #lapsivihanäkyväksi tai #lastenahdistelijatnäkyväksi, kun et juuri häsäritägäystä kummempaan näytä pystyvän? Niin edes se?

Miksi? Ei se lievennä palstan ja ketjun miesvihaa.

Vierailija
1609/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on selvästi mies- tai poikavoittoinen sivusto, jossa ollaan anonyymeinä, jätättekö kertomatta sukupuolenne/ yritätettö piilottaa tai annatte ymmärtää olevanne esimerkiksi miehiä? Miksi? Onko teidät opetettu siihen vai säästyykö sillä ahdistelulta tai utelulta?

Miehille ja pojille samat kysymykset - oletteko täällä esimerkiksi nimimerkeillä tai kommenteilla, joista käy selvästi ilmi sukupuolenne vai jätättekö kertomatta, piilotatteko tai annatteko ymmärtää olevanne naisia? Miten sitten toimittekin, niin miksi?

Normaalissa keskustelussa jätän kertomatta koska naiset alkavat haukkua minua sukupuoleni vuoksi.

-mies

Tapahtuuko tätä vain silloin, kun tiedät/ oletat sivuston olevan naisvoittoinen vai jätäkö myös kertomatta silloin, kun kyseessä on sellainen sivusto, jolla saattaa olla naisia tai tyttöjä, mutta sivustolla on enimmäkseen vain miehiä? Vastauksien puolesta naiset enimmäkseen haluavat välttyä häirinnältä.

Surullista, että tytöt, miehet, naiset ja pojat joutuvat piilottamaan/feikkaamaan sukupuolensa vain siksi, että ihmiset eivät osaa käyttäytyä.

Joutuvatko muut ikinä "typistämään" itseään sillein, että ei voi kysyä välttämättä kysymystä niin, että siitä käy ilmi ikä tai sukupuoli? 

Vain tällä palstalla.

Rehellisesti sanottuna ajattelin tänään että tämä palsta on miehille samanlainen kokemus kuin pelimaailma naisille.

Vastustan pelimaailman toksisuutta, täälläkin puhutaan asiasta ahkerasti, mutta voi veljet, miesten haukkuminen taas ei palstan naisista tunnu missään.

Käsi sydämelle: uskotko saavasi vähätteleviä tai vihamielisiä viestejä, jos puolustat lapsen oikeutta olla lapsi ja paheksut ahdistelijoita? Moniko mies on saanut kuraa niskaan noin toimiessaan?

Tietysti sitten saat haukkuja, jos olet sitä mieltä että on lapsen ja äidin vika, jos aikuiset miehet lähettelevät lapselle asiattomia viestejä. Mitä muuta voit odottaa? Mitä kukaan normaalilla järjellä varustettu ihminen voi odottaa?

Jos tulee kakkaa niskaan, se johtuu mielipiteestäsi, ei sukupuolstasi. Miten et tätä tajua?

Vierailija
1610/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti pistää vaan enemmän kuvia nettiin että saa viestejä. 

Hankala isäsuhde laittaa monen tytön käyttäytymään tuolla tavoin.

Vierailija
1611/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko riittäisi kaikkien miesten haukkuminen?

Ai ei vieläkään?

Yleistätkö ahdistelija- ja pedarivihan koskemaan kaikkia miehiä? Kuulostaa kovasti miesvihalta.

Viesti 10:

Olet väärässä. Oikea vastaus on, että sellaisia ovat miehet.

Taitaa olla oma viestisi, että pääset huutamaan miesvihaa.

Vierailija
1612/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies vai 14-vuotias trolli joka tietää että saa palstan naiset raivon partaalle?

Voi ollakin, mutta siinä näkyvät kaikki samat merkit, joita aikuiset miehet käyttävät välttääkseen ja tukahduttaakseen keskustelua sekä pönkittääkseen toistensa misogyniaa. Täten se on kirjoittajastaan huolimatta hyvä esimerkki miehisestä suhtautumisesta asiaan ja siksi sen nostin esille. Samaten kirjoittajan on joka tapauksessa syytä hävetä itseään, jos osaa.

Kuka on raivon partaalla? Tästähän on saanut revittyä vaikka kuinka paljon viihdettä, varsinkin häshtägmiekkosesta :D

Vierailija
1613/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän kuvia se teini sinne someen laitaa? Kyllä siellä olisi silläkin puolella siivottavaa.

Vastuutatko teinin siitä, että aikuiset miehet ahdistelevat häntä? Miksi? Eikö aikuisilla miehillä ole vastuu omasta käytöksestään?

Vierailija
1614/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hämmästyttävää, ettei tämä "mi es vi ha"-tyyppi kerro kuinka hänen läheiset miehet reagoivat noihin häneen kohdistuneihin ahdisteluihin. Vastaus antaisi erilaisen näkökulman tähän keskusteluun.

Kertoiko nainen kuinka hänen läheiset reagoivat? En huomannut.

Onko sekin sinusta hämmästyttävää?

Ai ei? Mielenkiintoista.

Ei hänen tarvitse kertoa. Olen itse kokenut tuon kaiken naisena. Samoin kaikki läheiseni naiset. Olen lukenut ja kuullut tuhansia ja tuhansia naisten kokemuksia.

Miesten en ole. Siksi olisi ainutlaatuisen tärkeää saada meidän kuulla miehen kokemus ja kuinka miehen läheiset miehet reagoivat.

Näistä oli joskus ketju tâällä. Miesten kokemukset oli sitä, että joku kouri yökerhossa ja se ei haitannut yhtään 🙄.

Muistan sen ketjun. Vähättelitte miesten kokemuksia sielläkin.

Niitä muitakin kokemuksia nimittäin riitti.

Jännä että muistat vain nuo naisten kirjoittamat viestit.

Seksuaalinen ahdistelu ei ole koskaan oikein. Mutta miksi teet tästä sukupuolivihan hashtageinesi? Kyllä sinä tiedät, että 99,9 % naisten kokemasta fyysisestä ja seksuaalisesta väkivallasta on 99,9 % miesten tekemiä. Älä jaksa uhrautua enempää. Yritä muuttaa maailmaa.

Lähde että vain 0,1% naisiin kohdistetusta väkivallasta tulee naisilta? Samalla lähde että 99,9% miehistä kohdistaa naisiin väkivaltaa.

Opettele lukemaan, pedari. Ei sanonut, että 99,9% miehistä kohdistaa naisiin väkivaltaa.

-eri

Lisättiin ilmoitus asiattomasta sisällöstä.

Mielenkiintoista ettei palstalla moderointi reagoi kun naiset nimittelevät kanssakeskustelijoita pedareiksi.

Mutta tuo taitaakin tosiaan olla sitä asiallista keskustelua.

Opettele silti lukemaan kunnolla.

Kyllä sinä tiedät, että 99,9 prosenttia naisten kokemasta fyysisestä ja seksuaalisesta väkivallasta on 99,9 prosentin miesten tekemiä.

Jos tuota ei tarkoitettu niin kannattaisi opetella kirjoittamaan kunnolla.

:D Palataan asiaan kun kehtaat myöntää virheesi. Olet lisännyt parafraasiisi oleellisen osan, jota ei alkuperäisestä löydy. Taidat ollakin joku yläasteikäinen jonne?

En ole.

Mikä oma ikäsi ja koulutustaustasi on? Nimittelet pedariksi ja jonneksi.

Vierailija
1615/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijäilyyn kuuluu iva, pilkka, ylimielisyys, välinpitämättömyys, junttius, hedonismi, egoilu, provoilu. Mihin me näitä miehiä tarvitaan? Onneksi naiset on vallanneet jo politiikankin. Heti naisten, lasten ja sukupuoli- ja seksuaalivähemmistöjen asiat etenevät. Hyvä naiset! Muistakaa vaalit!

Näissä keskusteluissa kyllä näkyy toksinen maskuliinisuus, jos joskus on erehtynyt epäilemään sen olemassaoloa 😂.

Vierailija
1616/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kerran  JO tiedätKIN millaisia viestejä se teini-ikäinen tyttäresi saa, niin etkö sitten ole toiminut sen,

(... hänen niiden yhä edelleen vaan  saamisen ) suhteen yhtään mitenkään ?!

(vai odotatko nyt täältä  että vauvapalsta jotenkin auttaisi siinä asiassa ?)

No, voin antaa neuvon : nyt otat tyttäresi ihan suoraan  puhutteluun ja keskustelet hänen  kanssaan ihan vakavasti siitä miksi olet asiasta huolissasi  ja pelkäät hänen puolestaan .

Selvität myös hänelle sen, mitä riskejä hänen  tuohon tuollaiseen  (seuranhaku-)toimintaansa nettimaailmassa  liittyy ja kerrot että hakee seuraa vast'edes vain jostain ikäisistään, oman luokkansa tai omien harrastuspiiriensä pojista . (huom. EI siis netistä !) .

Täysin tuntemattomien miesten (ja lopulta aivan kaikkien) miesten täällä syyllistämisellä et sen sijaan  voita yhtään mitään etkä auta auta tytärtäsi yhtään mitenkään )

Päinvastoin ,osoitat vain kaikille totaalisen uusavuttomuutesi kasvattajana ja menetät tyttäresi LOPUNKIN  luottamuksen sinuun  (oikeasti hänen parastaan  ajattelevana) äitinä lopulta kokonaan . 

Ratkaisu on,) muista ja pidä mielessäsi tämä) sinun  koska sinä olet se hänen ensisijainen  huoltajansa ja kasvattajansa. Osoita nyt hänelle KERRANKIN vastuusi ja vanhemmuutesi-van sinä yksin voit sen tehdä.

Kaikkien maailman miesten täällä  epäily ja leimaaminen seksuaalirikollisiksi sataa lopulta vain niiden todellisten ja oikeiden seksuaalirikollisten laariin sIIlä ettei tyttäresi lopulta tiedä kehen sitä  voisi luottaa, kun ei hän edes omaan äitiinsäkään voi,jos äiti on itsekin aivan mistään tietämätön, apua maailmalta hakeva mutta itse täysin avuton  ja  ymmällä vain kaiken edessä. .

Vierailija
1617/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ollakin, mutta siinä näkyvät kaikki samat merkit, joita aikuiset miehet käyttävät välttääkseen ja tukahduttaakseen keskustelua sekä pönkittääkseen toistensa misogyniaa. Täten se on kirjoittajastaan huolimatta hyvä esimerkki miehisestä suhtautumisesta asiaan ja siksi sen nostin esille. Samaten kirjoittajan on joka tapauksessa syytä hävetä itseään, jos osaa.

Kuka on raivon partaalla? Tästähän on saanut revittyä vaikka kuinka paljon viihdettä, varsinkin häshtägmiekkosesta :D

Onko pedo filia ja miesviha sinusta viihdettä?

Vierailija
1618/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mitäs on käynytkään, Suomi on velkaantunut ja alamäessä. Ei ole enää edes itsestäänselvyys että Suomi on tulevaisuudessa hyvinvointivaltio

Vierailija
1619/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-mies

Vain tällä palstalla.

Eli muut oletettavasti tyttö/naisvaltaiset eivät ole ongelmallisia (kaksplussat, horwse, demi.fi tai gosupermodel silloin kun oli vielä olemassa) ainoastaan vauva.fi on ongelmallinen? Mielenkiintoista.

Olet kyllä oikeassa, täällä ilmapiiri on muuttunut vuosien myötä huonommaksi. Ennen kuin miehet löysivät tälle sivustolle suuremmissa määrin, tämä sivusto sai olla aika rauhassa ja sensuuria ei juuri ollut. Törkeyksiä spämmivät miehet olivat ensisijaisesti syy, miksi tämä sivusto ei ole enää öisin auki ja sensuuri rehottaa.

Mainituista sivustoista minulla on vain täältä kokemusta.

Mitä taas tekosyihisi miesvihalle tulee niin sensuuri ei tämän ketjun mukaan varsinaisesti rehota. Naiset saavat haukkua miehiä pedareiksi ilman että mode puuttuu asiaan.

Vastaava ketju naisista olisi kadonnut viestiin kolme mennessä.

Ahaa, siksikö tästäkin ketjusta katoaa useita viestejä, jos sensuuri ei rehota? No meillä toki voi olla erilaiset käsitykset siitä, mikä on sensuuria. 

Sinulle olisi muuten parempiakin sivuja, jossa ei olisi ollenkaan sensuuria ja todellakin miesenemmistö. 

Vierailija
1620/2375 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä halvauksia ympäri nettiä saavat limasedät ovat huvittavia. Perus defenssit päällä, kun tietävät ettei oma toiminta kestäisi tarkastelua. Projektion ja välttelyn kultakaivos.

No, onhan miehillä nyt muutenkin sydämentykytyksiä kun ahdistelun rajoja laitetaan uusiksi. Miesten vinkuminen tarkoittaa, että yhteiskunta on muuttumassa parempaan suuntaan ja mitä enemmän he yrittävät häiriköidä näitäkin keskusteluja, sen parempi, tavallaan. Kertoo, että oikean asian äärellä ollaan.

Perus miesvihat päällä kun kun väitätte kaikkia miehiä ahdistelijoiksi ja pedareiksi.

Tiukentuvaan lainsäädäntöön: samaa mieltä. Sieltä tulee pian naisillekin ylläreitä.

Toki sitten selittelette kuinka ne on oikeasti miehiä jotka ovat itseidentifioituneet naiseksi. Eihän naiset mitään ahdistele  ;)

Kukaan ei liene väittänyt, että kukaan nainen ei ahdistele. Todistetusti jotkut ovat ahdistelleet.

Fakta on myös, että miehet ahdistelevat. Eivät kaikki, mutta se ei muuta sitä tosiasiaa, että jotkut ahdistelevat. Sen sanominen ei ole miesvihaa.

Se, että jokainen teinipoika olisi kokenut ahdistelua naisten taholta tuskin on totta, vaikka joko sinä väitit niin tai hiljaa hyväksyit sen väitteen ilman mitään mölinää. Sitä voisi sanoa naisvihaksi. Se on nimittäin fakta, että iso osa poikiin kohdistuvasta häirinnästä on miesten tekemää.

Ah, tuskin on totta että kaikki pojat ovat kokeneet ahdistelua naisten toimesta.

Kropan kommentointi alkaa mitä, 12 vuotiaana? Kannattaa huolehtia ettet itse syyllisty ystävättären sukulaispojan hauiksen kosketteluun ja muuhun "kehumiseen"

Kyllä, todellakin kannattaa huolehtia, ettet käy moisiin toimiin. Mielessäsi näyttää kyllä pyörivän, mutta älä anna impulssien karata toiminnan tasolle asti. Se on rikos.

Näin vähätellään taas miehen kokemuksia.

Sama naisiin kohdituvana ei taitaisi palstalla mennä läpi

Väitätkö, että poika ei koe tuota lähentelyä ahdistavaksi, jos lähentelijä on mies? Miksi luulet niin?

Väitän että siirrät keskustelua miehiin sillä ajatuksella ettei naiset tee tuota.

Asian lukuisia kertoja kokeneena voin sanoa toisin.

Vähättelevä tekstisi on samaa saastaa mitä joidenkin miesten vähättelevä teksti on. Syyllistymällä siihen itse, hyväksyt myös niiden miesten teot.

Jos kirjoitat yksikön toisessa persoonassa _ Kannattaa huolehtia ettet itse syyllisty ystävättären sukulaispojan hauiksen kosketteluun ja muuhun "kehumiseen"_, miksei vastaajakin saisi kirjoittaa yksikön toisessa persoonassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän