Teini-ikäinen tytär saa aivan järkyttäviä viestejä somessa yli 3x vanhemmilta miehiltä :(
Tyttö tykkää käyttää somea ja laittaa sinne kuvia, videoita yms. Haaveilee, että voisi yhdistää somea työhönsä nuorena aikuisena ja olen häntä siihen kannustanut koska ajattelen siinä olevan hyvää tulevaisuuden potentiaalia. Ongelma on aikuiset miehet jotka lähettävät 13-14vuotiaalle aivan järkyttävää materiaalia.
Suoria seksiehdotuksia, sukuelimenkuvia, vihjailevia kysymyksiä, tarjotaan rahaa tai tarjoudutaan ostamaan vaatteita, alkoholia meikkejä yms "palveluksia" vastaan. Tuntuu olevan laidasta laitaan 30-45v miehiä erilaisista sosiaaliluokista. Noita on siis niin järkyttävä määrä, että voisin olla joka viikko rustaamassa rikosilmoituksia. Nyt oli ihan perheellinen normaalin oloinen somen perusteella perheellinen mies tarjoutunut maksamaan siitä et ostaa tytölle pikkuhousut ja kengät, että tyttö käyttäis niitä ja luovuttais käytettynä takasin miehelle. Kuka keksii tommosta ja miksi ne haluaa, että lapset osallistuu tuohon?
Olen sanonut tytölle että ottaa kaikki talteen ja blokkailee, mutta ymmärränet ei hänkään jaksaisi jatkuvasti asian parissa painiskella vaan haluis antaa olla vaan ja blokkailla.
Kommentit (2375)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on some!
Miksi tämä on saanut niin paljon ylänuolia!?!?!?
Pojat on poikia, ei väliä miten kohtelee muita eh eh eh. Niinkö?
Kyse ei ole somesta vaan siitä paljon on pervosetiä joilla ei ole kunnioitusta muita kohtaan.Olin 8-vuotias kun näin ensimmäisen kerran itsensäpaljastajan. Joku 60-vuotias mies käveli vastaan kun koulusta olin menossa kotiin, veti housut alas ja alkoi vatkata.
No mutta hei sellainen on maailma!
Kuitataan se sillä koska sama asia nuo on. Ylänuolen antajista itsensäpaljastelijoissa ei ole mitään väärää ja osa jopa sitä mieltä että äitini vika että tilanteeseen jouduin.Muistan vastaavan naisen. Oli järkyttävän lihava ja pyörätuolissa. Hame korviin ja runkkas menemään.
Mitä sinulla oli päällä?
Mitä ala-asteikäisellä nyt yleensä on
Herutusvaatteet tietenkin.
Sovitaan näin.
Hienoa nähdä että naiset hyväksyvät poikalasten seksuaalisen hyväksikäytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on some!
Kyse ei ole somesta vaan siitä paljon on pervosetiä joilla ei ole kunnioitusta muita kohtaan.Olin 8-vuotias kun näin ensimmäisen kerran itsensäpaljastajan. Joku 60-vuotias mies käveli vastaan kun koulusta olin menossa kotiin, veti housut alas ja alkoi vatkata.
Kuitataan se sillä koska sama asia nuo on. Ylänuolen antajista itsensäpaljastelijoissa ei ole mitään väärää ja osa jopa sitä mieltä että äitini vika että tilanteeseen jouduin.Muistan vastaavan naisen. Oli järkyttävän lihava ja pyörätuolissa. Hame korviin ja runkkas menemään.
Mitä sinulla oli päällä?
No varmaan siis sitä onlyfanstyyppistä koska sitä apnkin lapsesta täällä epäillään. Eli oma tai äiti syy sekin oli.
80-luvulla ei ollut somea mutta asia vilpitön. Hyväksyt poikalasten seksuaalisen hyväksikäytön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumalauta mitä vastauksia.
Sellaista se vaan on ja ei kuulu lapsen olla somessa ja balabala. Mites ne miehet sitten? Heidän käytöstä ei taaskaan voi mitenkään estää, vaan naisten kuuluu vain tulla toimeen peniskuvien ja ehdottelujen kanssa, tai pysyä poissa somesta.
Nuorille some on aivan eri tavalla osa elämää kuin vanhemmille. Ilmeisesti nuoret pojat saavat jatkaa somettamista ja tytöt vaan sitten pois hellan ääreen häiritsemästä miesten kiimaisia mieliä.
Ehkä noin nuori voisi tehdä selväksi, että on alaikäinen eikä nainen
Miksi aikuista naista saisi ahdistella netissä? Pelottaako että itse saatat olla pedofiili?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on some!
Mitä sinulla oli päällä?
Herutusvaatteet tietenkin.
Sovitaan näin.
Hienoa nähdä että naiset hyväksyvät poikalasten seksuaalisen hyväksikäytön.
Et voi yleistää noin. #naisvihanäkyväksi Byäää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somejulkkiksia kiusataan ja häiritään paljon. Jos tyttösi haluaa sellaisen uran, niin ei voi mitään
Hän on lapsi ja hänellä ei ole uraa. Häntä tulee kohdella lapsena.
Sitten varmaan ainakin yksityinen tili ilman tuntemattomia seuraajia olisi hyvä vaihtoehto, mutta ilmeisesti tyttö alkanut rakentaa uraa jo nyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on some!
Mitä sinulla oli päällä?
No varmaan siis sitä onlyfanstyyppistä koska sitä apnkin lapsesta täällä epäillään. Eli oma tai äiti syy sekin oli.
80-luvulla ei ollut somea mutta asia vilpitön. Hyväksyt poikalasten seksuaalisen hyväksikäytön.
No siltä näyttää että monet ajattelee lasten niin pukeutuvan. Miksi sitä ei hyväksyttäisi kun aika yleinen mielipide näyttää olevan että tyttölapsia saa seksuaalisesti hyväksikäyttää tuolla tavoin? Olisit edes sanonut sille ikäsi, et sanonut niin ei se voinut tietää että olet lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että iso osa palstan vakiomiestrolleista harrastaa tuota alaikäisten nettiahdistelua. Sen verran raivokasta pelkorähinää harrastavat tässä ketjussa nyt.
Taitaa takaraivossa kaihertaa kauhukuvat siitä, että oikeesti aletaan tehdä niitä rikosilmoituksia ja kaivella ip-osoitteita poliisin voimin.
Aivan varmasti tämä misogynia yltää tyttöihin asti. Ressukat saa jotain vallantunnetta lähettämällä pilistään kuvan alaikäisille.
Tteidän misandria ainakin yltää.
Pilikuvan lähettämiseen tytöille? Ei taida yltää.
Teidän misandria yltä poikiin asti. Vihan huomaa jo arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se vaan on ja ei kuulu lapsen olla somessa ja balabala. Mites ne miehet sitten? Heidän käytöstä ei taaskaan voi mitenkään estää, vaan naisten kuuluu vain tulla toimeen peniskuvien ja ehdottelujen kanssa, tai pysyä poissa somesta.
Nuorille some on aivan eri tavalla osa elämää kuin vanhemmille. Ilmeisesti nuoret pojat saavat jatkaa somettamista ja tytöt vaan sitten pois hellan ääreen häiritsemästä miesten kiimaisia mieliä.
Miksi aikuista naista saisi ahdistella netissä? Pelottaako että itse saatat olla pedofiili?
Voiko nainen olla pedofiili?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on some!
Mitä sinulla oli päällä?
No siltä näyttää että monet ajattelee lasten niin pukeutuvan. Miksi sitä ei hyväksyttäisi kun aika yleinen mielipide näyttää olevan että tyttölapsia saa seksuaalisesti hyväksikäyttää tuolla tavoin? Olisit edes sanonut sille ikäsi, et sanonut niin ei se voinut tietää että olet lapsi.
Ymärsin jo että nautit lasten ahdistelusta. Toivottavasti ylläpito toimittaa tietosi poliisille.
Syytä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somejulkkiksia kiusataan ja häiritään paljon. Jos tyttösi haluaa sellaisen uran, niin ei voi mitään
Sitten varmaan ainakin yksityinen tili ilman tuntemattomia seuraajia olisi hyvä vaihtoehto, mutta ilmeisesti tyttö alkanut rakentaa uraa jo nyt
Tytöillä on aivan samanlainen oikeus olla somessa avoimesti omana itsenään kuin pojillakin ilman että limanuljaskat lähestyvät. Rikosilmoitusta peliin limanuljaskoista. Heille ei tarvitse kumartaa kenenkään tippaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen on some!
Mitä sinulla oli päällä?
Koska olet sitä mieltä että tyttö heruttaa ja ansaitsee näin paskatulvan, sinä siis hyväksyt tyttölasten seksuaalisen hyväksikäytön. Itse analogiallasi tunnustit. Ei muuten yllättänyt yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Jos alaikäinen heruttaa ja esittää aikuista, niin peniskuvat on ihan ansaittu takaisinmaksu
Tästä vinkki miten tyttö saisi nimensä nopeasti esille somessa. Tehkää tili missä julkaisette näitä! Samalla tavalla kuin instassa oli ne ahdotelujutut mutta jättäkää henkilön profiili näkyviin. Sen minkä kerran laittaa nettiin jää sinne, tämä meille kaikille on opetettu. Myös peniskuvien lähettäjille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole naivi. Hehän nimenomaan haluavat alaikäisiä.
Harvoin mies haluaa ala-ikäistä jos tämä näyttää lapselta, mutta nykyään usein näyttävät ihan aikuisilta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten meitä sairaita miehiä pitäisi rangaista?
Olisiko julma hirttotuomio sopiva rangaistus?Jääköön oikeusasteissa päätettäväksi. Sä olet kyllä niin kova uhriutumaan että juokset siihen hirttosilmukkaan varmaan ihan itse.
Tarvitsen kyllä hirttäjän. Ei minusta ole silmukkaan juoksijaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko julma hirttotuomio sopiva rangaistus?Jääköön oikeusasteissa päätettäväksi. Sä olet kyllä niin kova uhriutumaan että juokset siihen hirttosilmukkaan varmaan ihan itse.
Tarvitsen kyllä hirttäjän. Ei minusta ole silmukkaan juoksijaksi.
Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että iso osa palstan vakiomiestrolleista harrastaa tuota alaikäisten nettiahdistelua. Sen verran raivokasta pelkorähinää harrastavat tässä ketjussa nyt.
Taitaa takaraivossa kaihertaa kauhukuvat siitä, että oikeesti aletaan tehdä niitä rikosilmoituksia ja kaivella ip-osoitteita poliisin voimin.
Nettiselaimissa on sisäänrakennettu VPN joten vaikea kuvitella mitä täällä pelättäisiin.
Keskityn nostamaan miesvihaa näkyville. Taidan tosiaan luokitella sinutkin nyt siihen sakkiin koska esität vain väitteen että ko. ryhmä harrastaisi alaikäisten ahdistelua. Et vaivaudu keskustelemaan ahdistelijoista vaan syytät jotain ryhmää miehiä asiasta. Mitään todisteita ei tietenkään kaivata, mustamaalaaminen riittää palstalla.
#miesvihanäkyväksi
Mulla on VPN, koska mulla ei ole mitään salattavaa. Ei saa poliisit kiinni. Ei pelota!
#kikkelinuvienlähetteijävihanäkyväksi
Mulla on vpn koska selain.
Nykyään kannattaisi muuten arvostaa omaa yksityisyyttään. Datamäärä mikä meistä kerätään on valtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko julma hirttotuomio sopiva rangaistus?Kastraatio.
Eli naiset voisi tikata umpeen ilman puudutusta. Vai poltetaanko?
Miksi ilman puudutusta? Oletko pedarin lisäksi myös sadisti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko julma hirttotuomio sopiva rangaistus?Kastraatio.
Eli naiset voisi tikata umpeen ilman puudutusta. Vai poltetaanko?
Miksi ilman puudutusta? Oletko pedarin lisäksi myös sadisti?
olin ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sinäkin jo rakentelit rattopojan uraa silloin 80-luvulla, kun provosoit ja yllytit pyörätuolimummon paljastelemaan itseään sinulle.