Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teini-ikäinen tytär saa aivan järkyttäviä viestejä somessa yli 3x vanhemmilta miehiltä :(

Mariannnea
05.12.2022 |

Tyttö tykkää käyttää somea ja laittaa sinne kuvia, videoita yms. Haaveilee, että voisi yhdistää somea työhönsä nuorena aikuisena ja olen häntä siihen kannustanut koska ajattelen siinä olevan hyvää tulevaisuuden potentiaalia. Ongelma on aikuiset miehet jotka lähettävät 13-14vuotiaalle aivan järkyttävää materiaalia.

Suoria seksiehdotuksia, sukuelimenkuvia, vihjailevia kysymyksiä, tarjotaan rahaa tai tarjoudutaan ostamaan vaatteita, alkoholia meikkejä yms "palveluksia" vastaan. Tuntuu olevan laidasta laitaan 30-45v miehiä erilaisista sosiaaliluokista. Noita on siis niin järkyttävä määrä, että voisin olla joka viikko rustaamassa rikosilmoituksia. Nyt oli ihan perheellinen normaalin oloinen somen perusteella perheellinen mies tarjoutunut maksamaan siitä et ostaa tytölle pikkuhousut ja kengät, että tyttö käyttäis niitä ja luovuttais käytettynä takasin miehelle. Kuka keksii tommosta ja miksi ne haluaa, että lapset osallistuu tuohon?

Olen sanonut tytölle että ottaa kaikki talteen ja blokkailee, mutta ymmärränet ei hänkään jaksaisi jatkuvasti asian parissa painiskella vaan haluis antaa olla vaan ja blokkailla.

Kommentit (2375)

Vierailija
721/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on some!

Miksi tämä on saanut niin paljon ylänuolia!?!?!?

Pojat on poikia, ei väliä miten kohtelee muita eh eh eh. Niinkö?

Kyse ei ole somesta vaan siitä paljon on pervosetiä joilla ei ole kunnioitusta muita kohtaan.

Olin 8-vuotias kun näin ensimmäisen kerran itsensäpaljastajan. Joku 60-vuotias mies käveli vastaan kun koulusta olin menossa kotiin, veti housut alas ja alkoi vatkata.

No mutta hei sellainen on maailma!

Kuitataan se sillä koska sama asia nuo on. Ylänuolen antajista itsensäpaljastelijoissa ei ole mitään väärää ja osa jopa sitä mieltä että äitini vika että tilanteeseen jouduin.

Muistan vastaavan naisen. Oli järkyttävän lihava ja pyörätuolissa. Hame korviin ja runkkas menemään.

Mitä sinulla oli päällä?

Mitä ala-asteikäisellä nyt yleensä on

No varmaan siis sitä onlyfanstyyppistä koska sitä apnkin lapsesta täällä epäillään. Eli oma tai äiti syy sekin oli.

80-luvulla ei ollut somea mutta asia vilpitön. Hyväksyt poikalasten seksuaalisen hyväksikäytön.

Koska olet sitä mieltä että tyttö heruttaa ja ansaitsee näin paskatulvan, sinä siis hyväksyt tyttölasten seksuaalisen hyväksikäytön. Itse analogiallasi tunnustit. Ei muuten yllättänyt yhtään.

Niinkö? Näytä toki viestit jossa -minä- olen kirjoittanut noin?

Säälittäviä nämä miesvihaajat jotka aina keksivät ties mitä tunnustuksia.

No mutta, hyppään pois karsinasta, en jaksa sikapainia kanssanne. Keskityn taas oleelliseen.

Vierailija
722/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että iso osa palstan vakiomiestrolleista harrastaa tuota alaikäisten nettiahdistelua. Sen verran raivokasta pelkorähinää harrastavat tässä ketjussa nyt.

Taitaa takaraivossa kaihertaa kauhukuvat siitä, että oikeesti aletaan tehdä niitä rikosilmoituksia ja kaivella ip-osoitteita poliisin voimin.

Aivan varmasti tämä misogynia yltää tyttöihin asti. Ressukat saa jotain vallantunnetta lähettämällä pilistään kuvan alaikäisille.

Tteidän misandria ainakin yltää.

Pilikuvan lähettämiseen tytöille? Ei taida yltää.

Teidän misandria yltä poikiin asti. Vihan huomaa jo arjessa.

Kyllä se teihin rajattomiin setämiehiin kohdistuu. Lapsista tässä on kyse.

Meihin rajattomiin. Noin kato syyttelet jo teoista joihin en ole syyllinen.

Teet noin varmasti arjessasikin. Vihaamasi poikalapset tekee jotain väärin kuitenkin.

Oletko jo lakannut hakkaamasta poikalapsia?

Käy vähän iltahappihyppelyllä. Alat olla aika raskasta seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pedarilla meni tunteisiin.

Lisättiin ilmoitus asiattomasta sisällöstä.

Vierailija
724/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somejulkkiksia kiusataan ja häiritään paljon. Jos tyttösi haluaa sellaisen uran, niin ei voi mitään

Hän on lapsi ja hänellä ei ole uraa. Häntä tulee kohdella lapsena.

Sitten varmaan ainakin yksityinen tili ilman tuntemattomia seuraajia olisi hyvä vaihtoehto, mutta ilmeisesti tyttö alkanut rakentaa uraa jo nyt

Varmaan sinäkin jo rakentelit rattopojan uraa silloin 80-luvulla, kun provosoit ja yllytit pyörätuolimummon paljastelemaan itseään sinulle.

Olen 20v nainen

Vierailija
725/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on some!

Kyse ei ole somesta vaan siitä paljon on pervosetiä joilla ei ole kunnioitusta muita kohtaan.

Olin 8-vuotias kun näin ensimmäisen kerran itsensäpaljastajan. Joku 60-vuotias mies käveli vastaan kun koulusta olin menossa kotiin, veti housut alas ja alkoi vatkata.

Kuitataan se sillä koska sama asia nuo on. Ylänuolen antajista itsensäpaljastelijoissa ei ole mitään väärää ja osa jopa sitä mieltä että äitini vika että tilanteeseen jouduin.

Muistan vastaavan naisen. Oli järkyttävän lihava ja pyörätuolissa. Hame korviin ja runkkas menemään.

Mitä sinulla oli päällä?

No varmaan siis sitä onlyfanstyyppistä koska sitä apnkin lapsesta täällä epäillään. Eli oma tai äiti syy sekin oli.

80-luvulla ei ollut somea mutta asia vilpitön. Hyväksyt poikalasten seksuaalisen hyväksikäytön.

No siltä näyttää että monet ajattelee lasten niin pukeutuvan. Miksi sitä ei hyväksyttäisi kun aika yleinen mielipide näyttää olevan että tyttölapsia saa seksuaalisesti hyväksikäyttää tuolla tavoin? Olisit edes sanonut sille ikäsi, et sanonut niin ei se voinut tietää että olet lapsi.

Ymärsin jo että nautit lasten ahdistelusta. Toivottavasti ylläpito toimittaa tietosi poliisille.

Syytä olisi.

Noita samoja asioitahan te miehet sanotte tytöistä joita aikuiset miehet ahdistelevat. Että oma vika. Kai te nyt sitten kestätte jos samaa sanotaan omista ahdistelun kokemuksistanne?

Eri

"te miehet"

Syyllistät minua sukupuoleni vuoksi toisten sanomisista?

Se on miesvihaa.

Vierailija
726/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on some!

Mitä sinulla oli päällä?

Koska olet sitä mieltä että tyttö heruttaa ja ansaitsee näin paskatulvan, sinä siis hyväksyt tyttölasten seksuaalisen hyväksikäytön. Itse analogiallasi tunnustit. Ei muuten yllättänyt yhtään.

No mutta, hyppään pois karsinasta, en jaksa sikapainia kanssanne. Keskityn taas oleelliseen.

Eli siihen, että naiset ja tytöt ovat pahoja ja ansaitsevat tulla ahdistelluiksi, mutta miehet ovat täydellisiä. Sehän se viestisi täällä on ollut.

eri

Vierailija
727/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somejulkkiksia kiusataan ja häiritään paljon. Jos tyttösi haluaa sellaisen uran, niin ei voi mitään

Sitten varmaan ainakin yksityinen tili ilman tuntemattomia seuraajia olisi hyvä vaihtoehto, mutta ilmeisesti tyttö alkanut rakentaa uraa jo nyt

Varmaan sinäkin jo rakentelit rattopojan uraa silloin 80-luvulla, kun provosoit ja yllytit pyörätuolimummon paljastelemaan itseään sinulle.

Se pelokas hymy ja toukat verkkahousut jo kertoi mummolle että tyyppihän kerjäsi sitä.

Vierailija
728/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että iso osa palstan vakiomiestrolleista harrastaa tuota alaikäisten nettiahdistelua. Sen verran raivokasta pelkorähinää harrastavat tässä ketjussa nyt.

Taitaa takaraivossa kaihertaa kauhukuvat siitä, että oikeesti aletaan tehdä niitä rikosilmoituksia ja kaivella ip-osoitteita poliisin voimin.

Aivan varmasti tämä misogynia yltää tyttöihin asti. Ressukat saa jotain vallantunnetta lähettämällä pilistään kuvan alaikäisille.

Teet noin varmasti arjessasikin. Vihaamasi poikalapset tekee jotain väärin kuitenkin.

Ai stana tuota uhriutumisen määrää. Kurkkaapa, mistä itse yleistäen syyttelet naisia ja palaa sitten asiaan jos on vielä aihetta. Tosta ylhäältä vain klikkaat rullan auki niin näet omalla silmällä, mitä olet taas maniapäissäsi tullut kirjoitelleeksi.

- Eri

Vierailija
729/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pois somesta tuoikäiset ja jos kun taas pääsee, niin asetukset niin ettei vieraat saa ottaa yhteyttä

Eli syy on tuon alaikäisen?

Vanhat miehet toimivat sinusta oikein?

Kun nuori tyttö/nainen vilahtaa miesten näkökentässä, pitää päästä ahdistelemaan koska some.

Vierailija
730/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos alaikäinen heruttaa ja esittää aikuista, niin peniskuvat on ihan ansaittu takaisinmaksu

Tästä vinkki miten tyttö saisi nimensä nopeasti esille somessa. Tehkää tili missä julkaisette näitä! Samalla tavalla kuin instassa oli ne ahdotelujutut mutta jättäkää henkilön profiili näkyviin. Sen minkä kerran laittaa nettiin jää sinne, tämä meille kaikille on opetettu. Myös peniskuvien lähettäjille.

Me olemme apn lasta 10 vuotta vanhempia ja me jaamme kaikki törkyviestit ryhmächatissa kavereille.

Ainakin sen voisi tehdä että apn lapsi kavereineen ja vamhempineen tekisi yhteisen ryhmän missä jakaisivat näitä että jokainen osaa varoa. Ne kun saattaa vaikka olla sen apn tyttären kaverin Maijan kummisetä joka siellä vonkaa. Osaa sitten Maija ja sen äiti myös lopettaa yhteydenpidon.

Etenkin kun täällä kun on paljon kuulutettu sitä mikä on apn vastuu niin ehkä pienintä mitä voisi tehdä on se että ottaa asian näkyväksi muidenkin lasten ja heidän vamhempien kanssa.

Vierailija
731/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä kukaan mies ollut minusta 13-vuotiaana kiinnostunut kun olin 150-senttinen lättänärinta. Nykyään vaan saman ikäiset on täysi vastakohta

Vierailija
732/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pois somesta tuoikäiset ja jos kun taas pääsee, niin asetukset niin ettei vieraat saa ottaa yhteyttä

Eli syy on tuon alaikäisen?

Vanhat miehet toimivat sinusta oikein?

Kun nuori tyttö/nainen vilahtaa miesten näkökentässä, pitää päästä ahdistelemaan koska some.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
733/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjotit nettiin kommentin ja et kestänyt kun siihen vastattiin. Kommentisi sai sinut näyttämään pedofiililta ja et osaa ottaa vastuuta siitä.

Vierailija
734/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on some!

Mitä sinulla oli päällä?

Jos lapsi heruttaa niin häirintä on ansaittu rangaistus. Jos lapsi juo ja kuolee sen takia niin se on ansaittu rangaistus. Lasten ei pitäisi esittää aikuisia

Heruttamista näkyy nykyään olevan mm. saparot ja farkkuhaalarit alakoululaisella. Saa mitä tilaa, ansaitun rangaistuksen kullinkuvien muodossa.

Pokessa ilmeiseti tällaista kuvastoa viljellään paljonkin, kun näkyy olevan ihan avoin kutsu pervoille ja pedareille tuollainen vaatetus. Mutta säkkiin en kyllä ala lasta pukemaan silti. Joku tolkku tässä hommassa pitäisi olla. Rikosilmoa kehiin vaikka miten olis täysipäiväsitä työtä, ei kai muukaan auta.

Vierailija
735/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on some!

Mitä sinulla oli päällä?

Eli siihen, että naiset ja tytöt ovat pahoja ja ansaitsevat tulla ahdistelluiksi, mutta miehet ovat täydellisiä. Sehän se viestisi täällä on ollut.

eri

tarkennan sen verran että viestini on: kritisoikaa pedareita ihan rauhassa. Älkää selittäkö että se on miehille tavallista. Muistakaa samalla että naisissakin on pedareita.

Ei pitäisi olla vaikeaa?

Vierailija
736/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta mitä vastauksia. 

Sellaista se vaan on ja ei kuulu lapsen olla somessa ja balabala. Mites ne miehet sitten? Heidän käytöstä ei taaskaan voi mitenkään estää, vaan naisten kuuluu vain tulla toimeen peniskuvien ja ehdottelujen kanssa, tai pysyä poissa somesta. 

Nuorille some on aivan eri tavalla osa elämää kuin vanhemmille. Ilmeisesti nuoret pojat saavat jatkaa somettamista ja tytöt vaan sitten pois hellan ääreen häiritsemästä miesten kiimaisia mieliä. 

Ehkä noin nuori voisi tehdä selväksi, että on alaikäinen eikä nainen

Älä ole naivi. Hehän nimenomaan haluavat alaikäisiä.

Harvoin mies haluaa ala-ikäistä jos tämä näyttää lapselta, mutta nykyään usein näyttävät ihan aikuisilta

Älä viitsi. Ei tarvitse miesten nähdä edes kuvaa, pelkkä tieto siitä, että joku on teini-ikäinen tyttö, saa aikaan törkyviestien tulvan. Ja miksihän naiset kertovat, että ahdistelua on aikuisena vähemmän kuin alaikäisenä?

Vierailija
737/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteysasetukset kuntoon. Vain kaveri voi yhteyttä ottaa ja jos tuollaista tulee. Rikosilmoitus ja estot päälle.

Some on taitolaji.

Myös itseään pitää osata suojella.

Vierailija
738/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko jo lakannut hakkaamasta poikalapsia?

Kuten sanottu niin pedariahditelijoilla meni tunteisiin ja tuossa yllä se koittaa vielä haukkua toisia.

Normaali mies ei kommentoi noin tällaiseen keskusteluun. Normaali mies pitää lasten ahdistelua ongelmana.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
739/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tytöillä on aivan samanlainen oikeus olla somessa avoimesti omana itsenään kuin pojillakin ilman että limanuljaskat lähestyvät. Rikosilmoitusta peliin limanuljaskoista. Heille ei tarvitse kumartaa kenenkään tippaakaan.

Kyllä on alaikäisten lasten vanhempien velvollisuus huolehtia siitä etteivät lapset ole somessa, jonka ikärajaa eivät ole saavuttaneet. Turhaan niitä ikärajoja ei ole sinne asetettu.

Vierailija
740/2375 |
05.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumalauta mitä vastauksia. 

Sellaista se vaan on ja ei kuulu lapsen olla somessa ja balabala. Mites ne miehet sitten? Heidän käytöstä ei taaskaan voi mitenkään estää, vaan naisten kuuluu vain tulla toimeen peniskuvien ja ehdottelujen kanssa, tai pysyä poissa somesta. 

Nuorille some on aivan eri tavalla osa elämää kuin vanhemmille. Ilmeisesti nuoret pojat saavat jatkaa somettamista ja tytöt vaan sitten pois hellan ääreen häiritsemästä miesten kiimaisia mieliä. 

Ehkä noin nuori voisi tehdä selväksi, että on alaikäinen eikä nainen

Älä ole naivi. Hehän nimenomaan haluavat alaikäisiä.

Harvoin mies haluaa ala-ikäistä jos tämä näyttää lapselta, mutta nykyään usein näyttävät ihan aikuisilta

Älä viitsi. Ei tarvitse miesten nähdä edes kuvaa, pelkkä tieto siitä, että joku on teini-ikäinen tyttö, saa aikaan törkyviestien tulvan. Ja miksihän naiset kertovat, että ahdistelua on aikuisena vähemmän kuin alaikäisenä?

Ei minun 80-kiloinen 15v tyttöni ole koskaan kuullut miehiltä muuta kuin haistattelua