*+* Heinähippuset, hyvää viikonloppua! +*+
Kommentit (66)
..kääntyy tässä iltaa kohti. Juhlakalu lähti koiran kanssa ulos, joten hetki aikaa palstautua. Olipa paljon luettavaa tässä heinähippusten vkl-pinossa! :)
En olekaan hetkeen ehtinyt kirjoittaa, joten onnea viimeksi plussanneille ja kovasti pidän peukkuja että haamuviivat sellaisen saaneilla vahvistuisi. Eiköhän meidän kaikkien vuoro vielä joskus tule!
(.) kp 21, joten pikku hiljaa alkaa piinaviikko lähestymään, hui. Tässä kierrossa ovis oli kyllä aika myöhään..oletan että kierto ainakin sen 30pv, joten hyvin ehtii vielä piinailla. Oireita ei mitään..mitä nyt tota ikenien turvotusta mistä joku teistä kirjottikin, mutta on varmaan ihan tuiki tavallista ientulehdusta..
Ei muuta kuin uutta viikkoa vastaanottamaan. toivottavasti joku huomenna aloittaa pinon plussa-uutisilla :)
Todella pajon onnea plussanneille! Paljon tarrasukkia teidän masuunne täältä lähettelen lahjaksi!
Taidan miekin siirtyä nyt tuonne odotuspuolelle, mutta pidän silti peukkuja pystyssä jokaiselle täällä olevalle, piinoja odottavalle..!!!
Terkuin sadetar 4+3 ´ja tyttö03
Oli niin kiva seurata sun tikkuja niin aattelin, että seuraanpa esimerkkiä jos jotakuta kiinnostaa himotikutus! ;)
http://piipaa.page.tl/
Tässä mun tämänpäivänen tikkuni, näkeeköhän kukaan yhtään mitään, kuva kun ei ole häävi. Luonnossa se oli kyllä hitusen selkeempi..
Piipaa00: en vaihtanut niitä pattereita, joten vika taisi sitten tosiaan olla minussa, tuntuisi kuitenkin hassulta, kun oviskivut ovat mulla niin selvät, että ovis olisi ollut myöhemmin. Kävin katsomassa tuon testikuvasi ja kyllä minäkin sen haamun näin. Toivon kovasti, että noilla uusilla avuilla pikkuinen pysyisi matkassa.
Oma napa: tänä iltana rinnat ovat todella kipeytyneet, toisaalta ehkä se keltarauhashormonieritys on sitten pamahtanut oikein kunnolla päälle ja tekee nuo oireetkin. Samoin oikealta alavatsalta on tuntunut kovia vihlontoja, ihan nivusten korkeudelta. No tiedä häntä, onhan noita nippailuja ollut kaikennäköisiä joka kierrossa...
Taaperolle varovaiset onnitelut haamusta ja oireetkin kuulostavat tosi hyviltä.
Uusille, tervetuloa vaan joukkoon kuumeilemaan, ei täällä todellakaan tarvitse mikään konkari olla ja omasta puolestani kyllä toivon, ettei kukaan täällä niin kauaa kuumeilisikaan vaan pikaisesti pääsisi odotuspuolelle, ettei edes kerkeisi konkariksi tullakkaan.
Omaa napaa vaan, purkaudun. Eilen kp 30/28 ei tullut mitää eikä siltä tuntunutkaan. Tänä aamuna tuli kirkkaan punaista vähäsen, nyt en uskalla hengittää edes, enkä ainakaan housuihini vilkaista. Pelottaa!!! Näitä on muutaman kerran ollut, eli tosi vasrhaisia keskenmenoja ja ennen esikkoa kohdunulkoinen.
Hyvää työpäivää töissäkävijöille ja kotipäivää kotonaoleville. Palailen, kun tiedän enemmän ja jaksan muitakin kannustaa...
Plassuonnea kaikile ja sitä liimaa ennenkaikkea :)
... jos siis kuvittelen pystyväni jättämään huomisaamun testaamisessa väliin.. =D
Pitää kai tilata lisää testejä niin ei tarvi säästellä! ;)
Yks huoli mulla kyllä on. :( Olin eilen illalla tuntevinani kivuttoman supistuksen tapaisen. Sitä en tiedä onko se ylipäätään mahdollista vielä näin aikaisin, mutta viimeks niitä oli selvästi noin rv5-6 ja silloin oli ilmeisesti se vauvanalku menehtynyt.
En tiedä kannattaako tätä vielä murehtia, mutta jos siellä oli taas hedelmöittynyt munasolu käyny kohdussa kääntymässä ja tuo supistuksen tapainen tarkottas sitä, että se ei pysyny kiinni vaan irtos.
Tämänkin takia tuskin maltan jättää huomisaamua väliin..
Epiapi! Mä oon tilannut kotitesteiltä halpoja aconeita ja nopeesti ovat kotiin tulleet. Voin suositella vaikka välillä on heilläkin virheitä sattunut. Korjaavat kyllä mokansa kiltisti.
Mulla oli muuten siinä viimeksi keskenmenneessä ihan selkeesti ikenet turvonneet! Joten hyvältä se kuulostaa tuokin sun oire! ;)
Johtunee siitä, että limakalvojen verenkierto kiihtyy tms, muistelen jostain lukeneeni.