Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*+* Heinähippuset, hyvää viikonloppua! +*+

10.11.2006 |

Huomenta!

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussasta Weatherby!! Olipa mukava lueskella jo eilispäivän aikana jännittynyttä tunnelmaa ja tänään sitten plussa!!

Oma tilanne: tänään 29 / 27-31 ja olo on menkkamainen. Kesän keskenmenon jälkeen tullut uusi oire menkkakiertoon eli vihlonta toisella puolella ollut taas tässä kierrossa mukana. Jokunen repäisyn tunne ollut ehkä kahtena yönä jossakin kohtaa kiertoja. Ovista en bongannut, vaikka limat mulla selvin merkki yleensä.

En testaile, vaan odottelen menkkoja! Vaikka isänpäivän aamun testaus kyllä hieman kutkuttaa ajatuksena... :) Toisaalta pettymys helpompi niellä menkoista kuin negatiivisesta testistä (pettymys ja pettymys, odotukset kuitenkin raskautumisen suhteen melkoisen pienet).

Vierailija
42/66 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weatherby:Onnea, oikein kovasti!!!! Olinkin ihan varma noista oireista, että sen on pakko olla plussaa!!!! Ihanaa isänpäivää sinne!!!

Medison: joo, voipi olla kyllä, että tie vie kohti elokuisia meikäläisellä väistämättä. Koskas odottelet tätiä tulevaksi, mulla tuo kohtalonpäivä on reilu viikon päästä tiistaina eli silloin jännäillään...

oma napa: täällä siis iski tuo iki-ihana hiivatulehdus, onneksi on tosi harvoin ollut visiitillä, onneksi löytyi lääkettä kotosalta. Lämmöt on siis edelleen luvattoman alhaalla, aamulla en edes mitannut, mutta nyt päivällä näytää lukemat jotain ihan muuta kuin yleensä tässä vaiheessa kiertoa :(

No piinailen täällä sitten teidän muiden puolesta oikein viimeisen päälle ja kerta kaikkiaan ihanaa oli jännätä tuon weatherbyn puolesta. Ihan tuuletin täällä tietsikan äärellä, kun viestin luin.

kp 19/29 dpo 4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ihan liikuttuu! Kiitos oikein paljon kaikille onnentoivotuksista, olette ihanasti matkassa. Tulen kyllä kurkkimaan tänne varmana yhtä usein kuin tonne odottajiin, sen verran mukavaa porukkaa täällä on! <3 Toivottavasti ei kuitenkaan tarvi palata ihan listalle asti tänne kuumeilijoihin kuitenkaan ihan heti, ainakaan yhdeksään kuukauteen. ;)

+ Edelleen toivon teille todella paljon plussia! +

Vierailija
44/66 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia! Nyt on sitten hieno sukutarina kerrottavana :)

ON: Rinnat alkoi kipeytymään eilen illalla ja nyt ovat jo aika kipeät. En oikein tiedä onko se hyvä vai huono asia. Mitään muuta erikoista ei ole. Vatsaa nipistelee entiseen tahtiin, aamulla oli huono olo, mutta voin normaalistikin hyvin herkästi pahoin. Väsymys on ihan hirveä. Vetäisin äsken 2½ tunnin päikkärit :)

Unikonkukka

Vierailija
45/66 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon ONNEA Weatherby [size=3][color=red]♥[/size][/color]

Ihana plussauutinen odotti pinossa. Vaikka jännityksessä meitä piditkin:)

Wintergirl, odottelen tätiä sektorille seuraavan viikon ma-ke. Ja olen kyllä melkoisen varma että täti tulee mutta olen jo oikeastaan asennoitunut siihen niin että sitten mennään intoa puhkuen elokuisiin:)

Sain tänään tosi hyviä uutisia, pomo soitti mulle aamulla töihin, mä sain VAKITUISEN työpaikan!!! Olen tosi iloinen. Mä olen nyt vuoden tehnyt hoitovapaan ohella noita lauantaipäiviä ja nyt sitten tammikuussa aloitan ihan kokonaan työt. Vielä olisin mielelläni ollut kotona lasten kanssa jos vain joku maksaisi siitä hiukan paremmin. Tuo kotihoidontuki kun on niin harmittavan pieni. Joka tapauksessa, nyt on mukava aloittaa oikein todella touhuilut ja yritykset kun tietää että on työpaikka sitten odottamassa (ajatelkaahan, mulla on sentään jo viisi lasta ja vasta nyt eka vakkaripaikka joka odottaa mua jos sattuis jossain vaiheessa se kuutonen ilmoittavan tulostaan).

Hyvää illanjatkoa!

Medison

Vierailija
46/66 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weatherby: ONNEAONNEAONNEA!!!! Mie tiesin, että sulla on vauva mahassa, ettäs kehtasitki pitää jännityksessä koko eilispäivän. ;)

Piipaa: kyllä vaan siullakin lupaavilta nuo tuntemukset vaikuttaa. Voi kun saisit sieki plussaa!

Mie en nyt oikein osaa sanoa, mitkä noi mun dpo:t tällä hetkellä on.. Nyt en oo tässä kierrossa tuntenu edes niitä ovisnippailuja, mutta nehän on voinu olla vaikka yöllä.

Sie kun tiedät näistä ovis-jutuista niin hyvin, ni olikos se niin, että ovulaation jälkeen alkaa kuiva kausi? Jos näin on, niin sen perusteella nyt olis varmaan dpo 6-7 (mulla oli tuossa alkuviikosta pari " sahara" -päivää). Suunnillee viikko sitten oletan ovuloineeni ja tänään kyllä tuntu hetken aikaa taas pientä sukkapuikko-tyyppistä pistelyä alamahalla, mikä vois vaikka olla kiinnittymiseen liittyvää.. (tai sitten vatsalihaskramppi)

Tästä se lähtee taas tää piinailu!

Tiibe ja Unikonkukka: hyvältä vaikuttaa teilläkin oireet! bd

Ja vielä Medisonille onnittelut vakityöpaikasta! Kyllä sekin on nykypäivänä vallan luksusta, kun sellaisen saa. Sitä kun ei itse meinaa aina oikein muistaa arvostaa.

Omaa ).( tulikin jo tuossa kerrottua. Mitään oireisiin viittaavaakaan ei ole. Ei vilustele, ei väsytä, ei oo tissit minkään tuntuset...ei mitään. Mut kassellaa, kyllähän tuo sitten jossain vaiheessa selviää, onko oireiltavaa vai ei! :)

-S- kp 20/26-29

Vierailija
47/66 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku saanut mukavan isänpäivälahjan plussatestistä???

Peukkuja pidän kaikille testaajille!

Täällä ei kummempaa. Dpo5, joten vielä saa odotella. Viikon päästä su kenties tuhlaan yhden testin..

S kp19/28-29 dpo5

Vierailija
48/66 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aconin early detectionilla (vai mikäs se oli) tein nyt kp 24/28 ja dpo 10 haalean v.punaisen viivan, ei yhtä paksu kuin testi mutta väriä kyllä oli vähän. ja tuli heti kolmen minuutin sisään. jalat maassa ollaan kun noin aikasin muka näytti plussaa, mutta kiva oli isille käydä jo kertomassa haaleasta ja antaa sitten jatkaa unia hymyssä suin.

-emmilee epäuskoisena...

Vierailija
49/66 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

emmilee: toivottavasti viiva siitä vaan vahvistuu !!

S

Vierailija
50/66 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

weatherbylle paljon ONNEA!!!!!!

Samoin emmileelle, eiköhän se siitä vahvistu!

Omaan napaan...

Nyt on dpo 10, ja eilen alkoi olla rinnat kipeät kokoajan (ennen kuukautisia ovat vain kun ottaa liivit pois) ja aamulla heräsi märkä läikkä yöpaidassa toisen rinnan kohdalla. Ei ole iso, mutta monta senttiä kuitenkin. Ja viime imetyksestä on " vain" 4 vuotta...

Valkovuotoakin on alkanut vähän tulemaan, ei reilusti.

Nyt tietenkin toiveet heinähippusesta nousee, mutta silti olen psyykannut itseni jo elokuisiin!

Ja pelottaa, että jos nyt tärppää, niin miten tämä mun flunssa. Onko vaurioittanut sikiötä...

Onnittelut työpaikasta jollekin (oliko Medison??)!! Vakipaikka on aina vakipaikka! Itse olen hoitoalalla ja 1.12 aloitan vakipaikassa (olen ollut eri paikassa nyt 6kk vuorotteluvapaasijaisena). Hiukka tietenkin hirvittää, kun toive olisi päästä viimeistään ensi syksynä äitiyslomalle. Koeaika on 4kk, joten jos nyt raskaaksi tulen, en voi piilotella koko koeaikaa raskautta.

kp 29/31-35 dpo 10

Vierailija
51/66 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin viime yönä unta, että meille syntyi poika. Oltiin kokoajan odotettu tyttöä, ja pojalle piti äkkiä nimi keksiä. Sitä siinä sitten miehen kanssa mietittiin ja vauvaa katseltiin. Ihanan pieni kurttunaama oli ;)

Mies sanoi aamupala pöydässä, että hänkin näki vauvaunta. Meille oli syntynyt tyttö ja siinä unessa vauva meni mieheltä sekaisin kuopuksen kanssa kokoajan (kuopuskin tyttö, tosin kohta jo 5v).

Eli vauvaunia on meidän perheessä viime yönä nähty urakalla!!

Vierailija
52/66 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä leivottiin aamulla tyttöjen kanssa korvapuustit miehelle, joten aamu on lähtenyt pullantuoksulla käyntiin!

Emmileelle varovaiset onnittelu plussasta, eiköhän se siitä vahvistu, onnea!!!

Medison: onnittelut vakipaikasta, kyllä sun nyt kelpaa kuumeilla!!

Epiapi: jos raskaus on alkanut, ei siitä vauvalle ole ollut mitään haittaa, sillä alkio on tässä alussa ns. totipotentti, eli jos yksi solu esim. vaurioituu muut solut pystyvät korvaamaan sen tehtävät!

Sofia 27: samoissa jälleen mennään, eli täälläkin ilmeisesti tuo dpo 5. Pitkä matka vielä sinne testipäivään...

Sanna-P: Joo niin se ainakin yleensä menee, että heti oviksen jälkeen alkaa kuivat päivät..

Oma napa: Olen siis tässä valitellut alhaisia lämpöjä, eilen en aamulämpöä mittaillut, mutta tänään oli sitten koholla jo kunnolla, joten kai se ovis sitten on tapahtunut. Tuntemuksethan olivat tiistailla, mutta olisiko kuitenkin sittenkin myöhemmin. Toisaalta kierto on ollut tosi säännöllinen ja ovis kp14-15. Tiistai olisi ollut kp15, ja tuolloin oli ne kovimmat kivutkin koko illan ja nyt sitten vasta lämmöt ylhäällä, eilen en siis mitannut, mutta perjantaina kylläkin, jolloin olivat alhaalla. No täytyy toivoa, että ovis tosiaan oli tiistaina, muuten kyllä peittojen pöllyttäminen on mennyt ihan vika aikoihin...

kp 20/29 ja dpo5?

Vierailija
53/66 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nalle-Kirahvi! Lupaavalta kuulostaa, varsinkin nuo repäisykivut! =D

wintergirl! Vaihdoitko sä patterit mittariin? Etkös sä epäillyt, että siinä vois olla jotain häikkää?

Unikonkukka! Kerrassaan hienoilta kuulostaa myös sinun oireesi! =D

Medison! Hirmu paljon onnea työpaikasta!

Sanna-P! Monethan juuri tuosta kuivasta kaudesta huomaa koska ovis on ollut! Ei muuta kuin kovasti peukutuksia sinnekkin suuntaan! =D

Sofia27! Tuskin maltan odottaa, kun sä pääset testtaamaan! =D

emmilee! Mahtavaa, nyt vaan toivotaan, että viiva vahvistuu ja varmaan niin tekeekin, kun kerran väriäkin jo oli! =D

epiapi! Kovasti pidän peukkuja sulle, niin on upeet oireet! Eiköhän tuollanen tavallinen flunssa oo ihan melko yleinen alkuraskauden oirekkin joten ei siitä varmaan mitään haittaa ole. Eri asia ehkä voisi olla, jos tuossa hiukan pidemmällä iskis joku paha influenssa tulehduksineen päivineen.

Ihania vauvaunia! =)

Ja oma ( . )

Ensimmäinen tikku tuli siis kasteltua tänä aamuna. Ja haamuhan siihen ilmesty. Ja nopeesti kaiken lisäks. Hiukan oli alkuun väriäkin näkyvillä, mutta enää ei näy kuin haamu. Ei voinu olla vaan mun silmissä, kun kaikki meidän vieraatkin halus käydä vuorotellen vessassa sitä ihmettelemässä! =D

Nyt ei vielä kyllä tästä kannata onnitella eikä sen puoleen mun iloita. Oottelen ihan rauhassa miten tilanne kehittyy. Jos tiistain tikussa näkyy yhtään vahvistumista niin sitten alan hiukan toivoa. Mutta muuten oon vielä ihan niinkuin ei mitään. Täähän kai periaatteessa vois olla vielä sen pregnylpiikinkin vaikutusta. Vaikka lapsettomuuspuolelta luin, että tuo miedompi piikki ei näkys kuin 6 päivää testeissä. Ja mä kun oon näitä haamuja saanu jo niin usein ennenkin niin omalla kohdalla ne ei todellakaan vielä merkitse välttämättä yhtään mitään.

Mutta onneks olokin on hiukan etoisa ja kahvikaaan ei maistunu hyvältä joten.. Peukkuja saa pitää, kiitos! =)

piipaa kp 21/(26)27 dpo 9

Vierailija
54/66 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaan, että en ole ihan oikeutettu tähän ketjuun kun ainakin useimmilla vissiin jo useampi yrityskierto takana ja kaikilla tarkat tiedot kiertopäivistä ym. Mutta kun vauvakuume on kovaakin kovempi, eli mieleen ei juuri nyt mahdu yhtikäs mitään muuta kun VAUVA!!, niin kovasti täällä pinossa joukossanne haluaisin roikkua ja tietysti jatkossa myös odotuspuolella, jos sellainen onni meidän perheelle suodaan:)

Olisiko ollut Piipaa00, joka valaisi mua noista kiertopäivistä, eli sen mukaan mulla olisi nyt kp 21/28. Tosta dpo:sta ei ole hajuakaan(ilmeisesti tarkoittaa päiviä ovulaation jälkeen?). Miten ne lasketaan? Siitäkö päivästä kun on helvetilliset kivut vai myöhemmin tai peräti aikaisemmin? Auttakaa siskot naista mäessä!! Ei kyllä ikinä uskois, että terveydenhuollon ammattilainen olen, mutta kun tuolla psyk. puolella näihin juttuihin ei tosiaankaan törmää.

Tilasin muuten perjantaina niitä Acon 10-testejä. Olikos se niin, että niilä vois testailla jo vähän ennen kun menkkojen pitäis edes alkaa. Jostain luin, että joku oli saanut plussan jo kp 23/28, haalean tosin, mutta plussa kuin plussa:)

Niin ja tyhmänä kyselen, mikä on piinaviikko? Esikoinen kun tuli " salaa" , niin en ehtinyt näihin kuumeiluasioihin silloin tutustua. Olisin tosi kiitollinen, jos joku viitsisi vähän valaista.

Mies on kuumeillut jo tytön syntymästä lähtien, itsellä kesti paljon pitempään kun miehen matkatyön vuoksi yksin arkea pyöritän lähes jatkuvasti yksin. Meillä siis myös noita " karvaisiakin lapsia" 8kpl. Lähinnä olen siis miettinyt tuota omaa jaksamista ja kun tykkään vielä töissäkin käydä. Kuluneen syksyn aikana olen kuitenkin vaivihkaa huomannut alkavan kuumeilun merkkejä itsessäni(mies ei ole mitenkään painostanut, edes ottanut asiaa puheeksi). Ja nyt se on tytöt menoa!:)

Ja kun tapani mukaan oikein vaativaksi heittäydyn, olisi heinäkuu aivan unelma kuukausi vauvan syntyä. Hevoset jo laitumella loppuraskaudesta(jos olen kovin raihnainen), joten ei sen kummempia talliahommia tarvitse tehdä. Samoin ei ihan pienen nyytin kanssa tarvii pakkasessa lähtee laittaa kopukoita ulos kun laidunkausi täällä etelän suunnalla jatkuu jopa lolaluulle asti.

Ohhoh..tulipas tekstiä, mutta nyt taas tekeen jotain hydyllistä, tästä torpasta kun ei hommat lopu.

Vierailija
55/66 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höps, ihan yhtäoikeutettu sä olet täällä kuumeilemaan kuin kuka tahansa! Me " vanhat raakit" vaan ollaan keritty jo niin perehtymään näihin kuumeilun " saloihin" ;) niin siks nuo kp:t ja muut tulee laitettua automaattisesti!

JA vauvakuumehan se nimenomaan on joka meitä yhdistää! Toiset pääsee täältä odotuspuolelle nopeemmin kuin toiset, mutta sinne me kaikki ollaan jossaan vaiheessa menossa! =D

Usein ne helvetilliset kivut on aika selkee merkki oviksesta joten laskisin suna siitä päivästä nuo dpo:t!

Piinaviikko on se viikko, kun menkkojen pitäis alkaa!

Ihan rauhassa saat kysellä lisää, jos vaan osataan niin autetaan kyllä!

Tässä sulle linkki pesun sivuille. Siellä on aika paljon hyödyllistä tietoa, jos sua kiinnostaa!

http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.html

T: piipaa

Vierailija
56/66 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkaamaan sun tilannettasi :) Vai sait jo haamun, toivottavasti nyt on sun kuukautesi, mä uskon niin!!!! Oikein paljon plussasäteitä!! ++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
57/66 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olis nyt sitten dpo7. Eilen ja tänä ollut menkkamaista jomotusta vatsassa ja reisissä. Menkat tuskin tuloillaan kun on jo 15 vuotta tullu tasan 28 päivän välein.

Enpä ole koskaan aikaisemmin näin tarkasti seuraillut oman kehoni tuntemuksia, paitsi tietysti viime raskaudessa. ienoa aikaa tämäkin:) En tosin osaa edes toivoa, että raskaus alkaisi näin pian ja helposti,varsinkin kun minunkin lähipiirissäni paljon lapsettomuutta. Mutta toivossa on hyvä elää, sanoi lapamatoa:) Ja ihanaa tämä kuumeilu. Vielä ihanampaa tietysti odotus ja nyytin lunastus sitten ajallaan:)

Vauvanhuoneen sisustustakin olen pöhköyksissäni miettinyt, kunhan vaan päästäisiin remontissa sinne asti, että saataisiin edes koko huone tehtyä. Meillä siis vasta ostettu vanha maalaistalo, jossa täydellinen remontti me

neillään.

Vierailija
58/66 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaalle! ja kaikille meille muillekin, että odotuspuolelle nyt päästäisiin.

Wintergirl: ensi viikolla sitten piinaillaan :)

S kp19/28-29 dpo5

Vierailija
59/66 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti haamu vahvistuu päivä päivältä!

Ja kiitos wintergirl mieltä helpottavasti tiedosta =)

Onko kenelläkään koskaan ollut oireena kipeät ikenet? Mulla on nyt kaksi päivää olla mielettömän kipeät ikenet ja sitä myötä hampaat. Eipä ole tullut tällaista ennen koettua...

Suositelkaas joku noita tilattavia testejä ja mistä tilata! Jos vaikka tilaisi niitä valmiiksi joku päivä. Testata en aio ennen kuin kp 37, jos sitä ennen ei kuukautiset tule.

Epiapi, kp 29/31-35 dpo 10

Vierailija
60/66 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut teitä heinäkuusta lähtien ja nyt haluan vähän itsekin koittaa miltä tämä tuntuu :0 Muutaman kysymyksen olenkin tuolla yleisesti kysynyt ja ainakin piipaa ja koralli minulle ystävällisesti kokeneimpana vastasivatkin, kiitos siitä. Itselläni siis kp 28/30 meneillään ja acon näytti eilen hailakan haalean viivan, mutta vielä en tuosta uskalla iloita,kun tosiaan niin hailakka oli. Tilasin uusia ja testaan kunhan ilmestyvät.

Mulla on muuten ollut juuri nuo ikenet turvoksissa muutamana päivänä ja sitä myöten hampaat hellänä. Muita oireita on ollut eilisestä lähtien kaamea väsymys, päänsärkyä, pinna tiukalla, pissittää aika usein, mutta nuohan voivat olla mitä vaan.

Meillä majailee mieheni lisäksi syskuussa -04 syntynyt isiä ja äitiä pyörittävä kovatahtoinen tyllerö.

Ihanaa isänpäivää teille kaikille ja pikaista plussaamista !