Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*+* Heinähippuset, hyvää viikonloppua! +*+

10.11.2006 |

Huomenta!

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen oli yhtä hässäkkää ja tämäki päivä jo näköjään puolessa... Kyllä mie pinot kävin lukasemassa, mutta niin se muisti tyhjenee saman tien ku alkaa vastaamaan. Muutaman muistan kuitenki:

Koralli: tsemppiä ja plussaa nyt sitten seuraavaan kiertoon!

CalZal: paljon onnea teille hääpäiväänne!

Weatherby: plussaa sulle toivon ma ja tuu sit HETI kertomaa, kun oot testannu! bd bd bd

(toivottavasti nyt sitten meni toivotukset oikeille henkilöille...)

No niin, ja oma napa: nyt sitten pitkästä aikaa tarkistin noi mun kiertopäivät ja ne on näköjään 19/26-29, KÄÄK, mullahan alkaa ihan just piinaviikko!!! :D

Ei mitään oireita, ei minkäännäkösiä, mutta enköhän mä niitä kohta ala kehittelemään.

Plussarikasta päivää kaikille!!!

-S- kp 19/26-29 yk 6

Vierailija
22/66 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unikonkukka: aika erikoinen juttu sulla toi aamutakin kastuminen. Raskausoire? Ja se sun uni, se voi ainakin olla raskausoire! ;) Nimittäin esikoista odottaessani (ennen ku tiesin odottavani eli rv 3+) mie näin raskauteen ja vauvoihin liittyviä unia aika paljonkin. +++++++++

Wintergirlille sama juttu ;) tosta unesta nääs. Ja kohtalotoveita ollaan, mulla kanssa näyttäis hiiva tekevän tulojaan. Voi räkä. :(

Piipaalle kanssa peukutan plussaa! bd bd bd Mehän mennäänki samoilla päivillä näköjään.

No, mut ei muuta nyt tällä erää.

-S-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa pitkä ketju jo eikä kellokaan ole vasta kuin vähän yli yksi. Mutta selvisihän se syykin kun luin ketjun läpi:)

Weatherby, jokos olet testannut?? Nyt ei kerta kaikkiaan malta lähteä koneelta pois ennenkuin selviää.. Ja olihan siellä jännät paikat myöskin Unikonkukalla ja olikos joku kolmaskin?? Ei muista. Joka tapauksessa paljon plussaonnea+++~~ ja tulkaahan kertomaan pikaisesti niitä testin tuloksia.

Wintergirlin kanssa mennään samoilla kp:llä eli tänään on sitten (nyt täytyy oikein laskea) 18/28-30. Vielä menee melkein kaksi viikkoa ennenkuin selviää miten on tässä kierrossa käynyt. Mulla on jotenkin vähän pessimistinen olo sen suhteen ja olen jotenkin valmistautunut siirtymään tuonne elokuisiin. Olisikohan jonkinlaista itsesuojeluvaistoa, olisihan kuiteskin paljon mukavampi yllättyä positiivisesti kuin pudota korkealta ja kovaa, hm.

Eipä tämän ihmeempiä tänään taas, käyn kurkkimassa testaus uutisia.

Medison

Vierailija
24/66 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nimittäin käyny viimeisen tunnin aikana neljästi pissalla! Ja testi on ihan perus 25-herkkyyksinen joten ei siellä mitään näkyis :(

Eli hyvin mahdollisesti saatte tietää vasta huomenna miten mun käy!

Vierailija
25/66 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

weatherby:eikös sulla kp.t ole jo vaikka mitä, kyllä se saattaisi hyvinkin näkyä. Eikös niissäkin testeissä sanota, että voi testata mihin kellon aikaan vaan samana päivänä kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa ja sullahan on jo monta päivää yli sen....

Ymmärrän oikeasti kyllä sen, että haluat testata huomenna, mutta me kun taidetaan täällä pinossa olla jo niin malttamattomia ettei millään jaksettaisi huomiseen odottaa;)

Sanna-P: voihan se hiivakin olla raskausoire...vaikka mulla kyllä on oviksesta vasta niin vähän päiviä, ettei mahdollisesta raskautumisesta nyt millään voisi olla elimistössä mitään muutoksia. Mutta sullahan on piinaviikko jo alullaaan, joten, jospa tuo hiivakurjimus olisikin sitä ihteään....

Medison: joo sama juttu täällä, henkisesti olen jo matkalle tuonne elokuulle. Mullahan nuo oviskivut olivat tiistaina, mutta lämmöt ovat edelleen alhaalla ja nuo viime kierrot kun olen niitä oviksen tienoilla mittaillut, ovat näyttäneet, että lämmöt nousevat kyllä aina pikaisesti oviksen jälkeen...tosin enpä ole noissa kierroissa raskautunutkaan eli toisaalta kaikki mikä poikkeaa noista kierroista voipi olla positiivista, tiedä häntä. No, mutta oikeasti olen kyllä aika lailla toivoni tässä kierrossa menettänyt!

Vierailija
26/66 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hiukan on pino venähtänyt pitkäks kiitos sulle siitä Weatherby ;).

Oon samaa mieltä kuin me muutkin et kyl sä voisit jo testata kun sulla toi kiertokin on jo venähtänyt noin pitkälle...jos vaikka edes haamua pukkais pissalla käynneistä huolimati. Pidät vaan meitä muita turhaan jännityksessä...me haljetaan täällä ellet testaa...

Piipaa00: Toivotaan et sun oireet vaan vahvistuis päivä päivältä.

Unikonkukka: Ennustaakohan toi uni sulle tosissaan raskautta...toivotaan...peukuttaa...

Calzal: Onnea tosiaan sekä häihin että synttäreihin, toivotaan että kaikki sujuu loistavasti.

Omat jutut: Lämmöt viäkin koholla, se on ainut asia mikä ainakin on totta. Muuten on tuntunut semmosia pistäviä, kuin puuukoniskuja alavatsalla silloin tällöin. Alaselkä myös jäykkä. Semmosia menkkamaisia oireita tosin myös mahtunut sekaan, eli vaikea sanoa, mitä tuleman pitää...ootetaan ...testaan aikaisintaan viikon päästä(torstaina) kun ois risteily edessä, saa varmuuden voiko nauttia muutakin kuin vettä...

Menehän nyt testaamaan Weatherby ja tuu kertoon sitte kuinka kävi, jookosta???

Päivänjatkoa kaikille!!!

Tiibe21/28

Vierailija
27/66 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

;) en mä vielä. Kiertokin on joskus ollut (tasan vuosi sitten!) jopa 33, niin huomenaamuna sitten! Meinasin kyllä teidän usuttelusta innostuen jo sortua, mutta en mä vielä. Joten siskokullat, älkää haljetko! Kuitenkin saan negan :/

Ja joku kiitteli mua pinon paisuttelusta, olkaa hyvät vain! :D

T.Weatherby 33/28

Vierailija
28/66 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

En liittynyt heinähippusiin, kun yritin kuukauden pysyä palstoilta pois. Tänään on pakko kysyä teiltä neuvoa. Olen testannut kolmena aamuna aconilla hyvin hailean haamun ja nyt tein analyz exact-testin, jossa näkyi testiviivaa huomattavasti himmeämpi, mutta selvästi erottuva plussaviiva. Osaako kukaan neuvoa, mistä voi olla kysymys, kun näyttää, että hgg-arvoni ei nouse ollenkaan?

Kiittäen toukkis-75

Kp33/32-34.

Vierailija
29/66 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kait sitten muu auta kuin odottaa huomiseen sitä tulosta, me kun ei sitä testiä voida sun puolesta tehdä:) Mulla on huomenna työpäivä joten en pääse katsomaankaan kuin vasta iltasella, voih.

Piipaa, mä muuten just aamulla mietin että olenkohan ihan täysjärkinen kun meidän kuopus on nukkunut vauvasta asti tosi hyvin, ja mitäs jos seuraava ei sitten nukukaan, varsinkin kun minä pidän tuosta nukkumisesta aika tavalla:) Kummasti sitä vain olisi valmis vaikka yövalvomisiinkin kunhan sen pienokaisen vain saisi.

Wintergirl, oishan se aika hauska juttu jos me molemmat edelleen jatkettais tuolla elokuisissa samalla kp:lla. No toivottavasti ei sentään, siirryttäis mieluuummin molemmat tuonne odotuspuolelle, kyllähän se sama LAkin kävis:) Mullahan oli ja ovistuntemukset tiistain ja keskiviikon välisenä yönä joten tänään on laskutavasta riippuen vasta dpo1 tai dpo2?

Hyvää viikonloppua kaikille heinähippusille!

Medison

Vierailija
30/66 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kai uskallan ilmottautua mukaan... no sunnuntaina eli isän päivänä ajattelin vielä varmistella plussaa, koska haamun sain keskiviikkona. Toivottavasti täti pysyy loitolla, vaikka se kävi muutaman tipan heittämässä viime viikonloppuna, mutta tilanne sama kuin esikoisen kohdalla, että menkat muka alkaa ja sitten ne jääkin pois. Mahdollinen laskettu aika olis sitten 15.7 ja tasan sama kuin esikoisella 2005.

Vierailija
31/66 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weatherby: plussaonnea!! Huomenna täytyykin ennen esikoisen jalkapalloharkkoja käydä lukemassa miten on käynyt. Jännää!

CalZal: Onnea hääpäivään! Ja toki syntymäpäivillekin!

Medison: Lupaan että yövalvomiseen tottuu ;) Meillä nyt 5,5v kehitysvammainen poika ja yhtään yötä ei olla sen syntymänjälkeen nukuttu heräämättä (ja monta kertaa on herättykin). Ja en koe tilannetta mitenkään rasittavana, vaikka vuorotyötä teenkin ja siksikin unet on miten sattuu!

Omasta navasta. Olen varautunut siirtymään elokuisiin.

Jotain oireiden tapaista voisi silti kehitellä: esim lempifarkkuni painaa niin hirveesti autolla ajaessa, että ajelin työmatkat tänään farkut auki (no voi johtua myös ennen kuukautisia tulevasta turvotuksesta).

Vielä ei ole varma kuukautisoire ilmestynyt, eli mulla menee maha löysälle ja alkaa ilmavaivat ennen kuukautisia. Nyt maha on todella kovalla. Mutta ehtiihän se vielä toisinkin päin heittää.

Eilen oli rinnat arat (mutta tämä oire tulee myös ennen kuukautisia).

Nyt istun villatakki toisen pusakan päällä, on niin kylmä (voi myös johtua pois menevästä flunssasta).

Eli oireet on yhtä tyhjän kanssa. Vielä toki on toivoa, että niitä ilmestyy.

nyt kp 27/31-35

Vierailija
32/66 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollu niin haipakka päivä, että nyt vasta pääsin taas koneelle! Ja ihanaa, kun on pitkä pinkka täällä vastassa! =D

Epiapille ekaks!

Mä istuin tänään autossa noin kaks kertaa puoltoista tuntia ja koko ajan oli sellanen hassu tietoisuuden ja lievä painon tunne. siis siitä, että mulla on alavatsa.. joo, se luultavasti on kuvittelua, mutta voihan se olla että se ois merkki jostain toivotustakin!

Sen muistan aiempien lasten odotusajoista, että sellanen tunne on ollu, mutta että 7 päivää oviksesta.. no se on melkosta ihmeellisyttä se.

Ja mun kohdalla kun ei oo mitään mahollisuutta, että ovis ois ollu aiemmin, kun se munasolu ultrassa nähtiin. toisaalta aina mä oon tuntenu repäisykipuja, hajuaistin paranemista, lievää kuvotusta ja jopa liitoskipujen tapaisia tuntemuksia niissä aikasin keskenmenneissä joten ehkä sitä on tullu jotenkin hirmu herkäks oman kropan toiminnoille. Ehkä liiankin..

Mut toisaalta molemmissa aiemmissa testasin selkeen plussan 27/29 prisman testeillä ja sitä ennen olin jo 100% varma tuloksesta joten sen puoleen hyvältä vaikuttaa.

Sen puoleen aattelin, että torstaina pitäs olla vahva plussa näkyvillä ja lauantaina jäädä menkat tulematta niin ehkä sitten vois alkaa jo toivoa..

Sepä vaan onkin niin kurjaa, että vaikka oiskin jo ihan varma niin millon sitä sitten tällä historialla uskaltas siihen luottaa.. No ehkä sitten jos viivat vahvistus nopeesti ja oisivat oikeesti vahvat. no joo, tää on tätä tuumailua.

Mut näillä näkymin tikuttelu alkaa sunnuntaina ja sitten katsellaan mitä viivoille tapahtuu, jos nitä ylipäätään tulee!

weatherby! Huh, sulla on kyllä melkoset rautahermot! =D Mä oon ihan varma, että huomenaamulla on hieno plussa näkyvissä! Ihana isänpäivälahja tulossa, näin uskon! ;)

Ja uskomattoman ihana tarina tuosta pellestä ja ilmapallosta.. mä ihan höpsönä uskon kaikkiin enteisiin, niinkuin itse kun näin eilen sen tähdenlennon..! =D

Sadetar! Kyllä sä varmaan kerkiät oireista nauttimaan ja jos et niin saat kyllä olla iloinen! ;) Sun vahva plussa on jo loisto juttu!

wintergirl! Hauska uni, mäkin haluisin unia helpoista synnytyksistä.. Itsellä on kaks melkosta ponnistusmaratonia takana (ei siis unessa! ;) ) ja välillä tuntuu, että pitää olla hullu halutakseen sitä kokee vielä uudestaan.. Mut se lopputulos.. huoh! =D

Unikonkukka! Melkosen lupaava merkki tuo väsymys..! ;)

Ihana tuo sunkin uni, ois kiva kuulla oikeelta unien tulkitsijalta mitä se tarkottaa!

CalZal! oikein paljon onnea naimisiin menon johdosta! Viettäkäähän unohtumaton hääjuhla! =D Ja toivottavasti se maailman paras häälahja on näkyvillä piakkoin..! =D

Esikolle tietty myös paljon onnea!

Sanna-P! Samoissa kiertopäivissä mennään joo, millon sulla oli ovis? Oispa kiva jos ois joku muukin samassa (dpo7) niin ois helppo vertailla oireita! ;)

medison! Mä myös yritän aina jarrutella itseäni, se kovaa ja korkeelta tippuminen kun ei todellakaan tunnu hyvältä.. Mut jotenkin nyt on taas semmonen hurmio menossa, että saa nähdä.. Tuleepa melkonen mäjähdys viikon päästä, jos on tullakseen..

Mä oon muuten jo asennoitunu niin, että hyvät unet on loppuiäks mennyttä.. ;)

Tiibe! Kylläpä kuuulostaa sunkin oireet kerrassaan lupaavilta! =D

toukkisnuunuu! Mun kohdalla viivojen haalistuminen on tarkottanut kemiallisia raskauksia, mutta voisko sulla olla kenties ovis tapahtunut hiukan myöhemmin tms? Silloinhan viivat varmaan vahvistuu!

Mutta onpa niitäkin tarinoita näkynyt missä ei haamua kummempaa ole tikkuun tullut ja tuloksena silti ihana vauva! :)

Jaahas, ihan niinkun iltasatua tässä tuli naputeltua.. Tätä jorinaa ei kyllä kukaaan jaksa lukea, mutta painanpa enteriä silti! ;)

T: piipaa edelleen kp 19/27 tai tässä kierrossa varmaan 26 ja dpo 7

Vierailija
33/66 |
10.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä tulla teitä kurkkaan, ku ei osaa erota teistä.. ja huomenna pitää kai tulla vielä uudestaan kurkkaan ku jännään weatherbyn puolesta, että onko tulossa pikku weasley perheeseen :D

Kiitos piipaa kun vastailit tuonne kp kyselyyn. Mä tein taas nettitutkiskelua ja kyllä sieltä sain sen käsityksen että vasta tämä päivä kummiskin olisi kp1. Hankalaa tosiana ku kuukupilla saa jo jotain " saalista" mut ilman sitä ei olis näkyny muuta ku paperis, joten kaipa sitä on laskettava vasta tämä päivä kierron alkupäiväksi. Kyllä mä sittenkin taidan harkita lekurille menoa jo tässä vaiheessa, kun tuo tiputtelu oli taas niin monipäiväistä...tosin täällä päin ku tilaa ajan naisgynelle niin aika menee ainaki 1 kk päähän :/

Tärppionnea!

Koralli73 kp 1/24-29 yk5

Vierailija
34/66 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ku täällä jotkut odottaa ihan innoissaan että tuon viestiä.. ;)

Eli ihmiset: Tänään on testattu FindOut Pregent stickillä (markkinatesti) PLUSSA!!! Haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta ihan selkeä punainen viiva, ei haamu. En oikein tajua vielä koko juttua, ja pelottaa vähän tuleva jos sattuu jotain. Ja ei ole edes varaa yksityiselle ultraan niin sitä sitten kärvistellään tonne yli 10+ viikoille asti, jos vauvan on tarkoitus pysyä matkassa.

Käsittämätöntä!!

P.s: menkkakipuja löytyy edelleen ;)

PLUSSATUULIA kaikille! Tuun kyllä vierailemaan edelleen tässä pinossa :))

Toivoo höperö Weatherby 4+5 (Ei kp.35/28 \o/ :D)

Vierailija
35/66 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

weatherby! Hirmusen paljon onnea! Maltatko olla paljastamatta uutista isukille ennen huomista? ;) =D

Koralli! Hyvä, että pääätit mennä lääkärille heti, eihän siitä mitään haittaa ainakaan ole. toivottavasti saat ajan mahdollisimman nopeesti!

Oma ( . )

Hammasharja yökötti, kahvi maistuu kummalle, repäisykivun tapainen pienenpieni tuntemus yskiessä.. Oon mestariluokan hallusinoija..!

piipaa kp 20/27 dpo 8

Vierailija
36/66 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kiitos! <3

Mä en ollut piilottanut testejäni tarpeeksi hyvin vaatehyllyyni, joten mies sitten vahingossa löysi sitten paketin. Hieno suunnitelma meni " pilalle" , ja aamulla sitten testailin itsekseni ja se odotti oven takana kun sitä jännitti niin paljon :D Raukka kuulemma ihan pää sekasin nyt pitämässä projektiesittelyä.

" Hammasharja yökötti, kahvi maistuu kummalle, repäisykivun tapainen pienenpieni tuntemus yskiessä.. Oon mestariluokan hallusinoija..!"

Tai sitten olet tulossa kovaa kyytiä mun mukana tonne O-puolelle ;)

Vierailija
37/66 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weatherby, sä teit sen ! ONNEA ONNEA! Kiva kun heti pamahtaa aamusta yks PLUSSA-UUTINEN kehiin. Vai oli ukkos yhtä jännityksissään oven takana, aivan ku me täällä palstalla, hehe =)

Piipaa00- Sinä kans varmasti pomppaat samaan junaan nyt kun tuo weatherby on junan oven avannut. Jo nuo oireetkin kuulostaa siltä, että tärppi ois käyny. Koskas aiotkaan testata? Pidän peukkuja jo nyt.

Itsellä aamulämpö 37 ja täytyy myöntää et nyt alkaa kyllä minuaki jänskättää...Lieviä etovia aaltoja tullut ja painontunnetta myös alavatsalla. Laimeita " menkkamaisia" jomotuksia jotka on menneet ohi samantien.

Saa nähdä jaksaako sitä pitää näpit erossa testistä viä muutaman päivän, toivottavasti.

Hyvää lauantain jatkoa kaikille ja ai nyt tarttis käydä ostamassa se isänpäivälahja...

Tiibe kp 22/28

Vierailija
38/66 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista! Kyllähän sitä itsekki jännitti, samalla kun testasin mutisin itsekseni, että " Tulee nega, varmaan tulee" ja kädet tärisi niin että hyvä ku onnistu koko testaaminen :P

Seuratkaahan minua tuonne plussapuolelle! Näytän tietä jo valmiiksi ;)

+++++++++++++++ hönkäyksiä täältä päin, jospa se tarttuis!

Vierailija
39/66 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, teille tuli upea isänpäivälahja!!!! Oikein onnellista odotusta teille!!!!

Vierailija
40/66 |
11.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Weatherby plussasta! Oli mukava lukea koko ketju, ei tarvinnut niin kauaa jännätä. Hieno juttu! Toivottavasti sun plussahönkäilyt tarttuis laajasti.

Onnea myös kaikille muille plussanneille!

Korallille tsemppiä ensi kiertoon. Otat tartunnan tuolta Weatherbyltä, niin tulosta tulee :)

Tiibelläkin vaikutti lupaavalta oireet. Tsemppiä sinne!

Sanna-P ja Piipaa suht samoilla päivillä mennään. Täällä ei vielä voi oireista puhua mitään, kun juuri selvisin kamalasta vatsataudista. Ei siis voi tietää onko raskauspahoinvointia tai nippailuja mahassa kun molemmista päistä pukkasi vuorokauden ajan tavaraa.

Todella harvakseen olen ehtinyt täällä käymään, kun on niin kiire töissä ja nyt olin siis niin tautinen, etten juurikaan poistunut vessasta.

Piinaviikko alkakoon :) Toivoisin niin kovasti, että saisimme heinähippusen. Taas rupean tietysti kehittelemään oireita...

Plussaunia ja -tuulia kaikille.

Iksu kp 22/28-35, 6 dpo (kai??)