*+* Heinähippuset, hyvää viikonloppua! +*+
Kommentit (66)
Heipparallaa...
Me lähdetään tänään pohjoiseen päin isän päivän viettoon... Hyvää viikonloppua kaikille heinähippusille!
on:
Oireet pysyneet ennallaan... Ei ole vielä tullut ´pahoinvointia...Tosin empä oksentanut ekassakaan raskaudessa...Alkutaipaleellahan ollaan, joten saattaahan se oksentelu sieltä vielä tullakkin.(toiv.kuitenkin että ei tulisi)
Ajattelin olla tekemättä toista testiä, koska se testi jolla tein oli suht vahva viiva...ja olin sitä testiä ennen käynyt varmaan 3 kertaa pissillä, joten ei ollut kovin vahvaa kamaa... Katellaan etiäpäin positiivisesti!
T.sadetar 4+1 ja tyttö 03
Täällä väki vähenee, pitää kai itse alkaa yliaktiiviseksi että saadaan mekin pinoon tarpeeksi tekstiä ;)
Piipaallakin alkaa kunnon jännäilyt (jos ei ole jo käynnissä :)) Mä oon miettiny että voi kun olis kivempaa elellä muutaman kymmenen vuoden takaisessa maailmassa. sillon tuskin oli menkkoja ennen hirveä panikointi (tai mistäs minä tiedän, tuntuu vaan siltä). Ja yleensä jos vauvaa odotettiin niin sitä mentiin sitten varmistelemaan kutakuinkin viikolla 8. Ja ei paljoa tuulimunat varmaan vaivanneet mieltä. No, turhapa tuollaisesta levollisesta tietämättömyydestä on haaveilla :)
Oikein hyvää viikonloppua kaikille!
T.Weatherby kp33/28 jolla kilahtaa testit tänään postiluukusta sisään!
(Olisi niiiin kivaa antaa miehelle " isänpäivälahjaksi" [meillähän ei lapsia ole yhtään] kirkuvanpunainen plussatesti, mutta näillä alavatsakivuilla se plussa ei välttämättä kyllä pamahda ruutuun. Sniff)
Täällä taitaa olla toivo tästä kierrosta menetetty, sillä lämmöt eivät edelleenkään ole nousseet. Täytyy koittaa vielä nuo kuumemittarin paristot vaihtaa. Joka aamu läämmöt näyttää kutakuinkin samaa ja nyt siis kipujen perusteella pitäisi olla jo dpo 3 ja yleensä tuo lämpö on viimeistään dpo2 selkeästi noussut. En siis tiedä mitä häikkää nyt oikein on, eikö se munasolu sitten päässyt kunnolla irtoamaan, vaikka kivut olivat ihan oviskipuja. No muuta nyt en sitten toivo tältä kierrolta kuin, että menkat tulisivat kuitenkin ajoissa ja pääsisi uuteen kiertoon. Olisi tosi kurjaa, jos nyt sitten alkaisi kierrot heittelemään...
No hauskempiin juttuihin näin viime yönä unta, että synnytin poikavauvan, oli tosi helppo synnytys ja syntyi vielä kahdella ponnistuksella, muistan vielä pituudenkin 58,5 cm, että aika pitkä poika. Ihan aamulla nauratti tuo uni :)
Voipi olla, etten nyt tässä niin aktiivisesti heinäkuisissa piinaile, kun ei tuota ovista sitten ilmeisesti tapahtunutkaan ja katseet on käännettävä tuonne elokuulle, jos nyt ei jotain ihmettä tapahdu!
korallille pahoittelut tädin saapumisesta!
wintergirl kp 18/29 dpo 3?
Kylläpä väsytti eilen töissä. Lisäksi meni vielä tosi myöhään :( Mua ei ole varmaan ikinä väsyttänyt noin kauheasti ja silti heräsin aamulla tosi aikaiseen, vaikka nukutaan aina pojan kanssa myöhään.
Hmm...Siitä on vuosi, kun imetys on loppunut. Äsken mulla yhtäkkiä kastui aamutakki tuosta toisen nännin kohdalta. Sattumaa? Menkkakipuja ei ole ollut sen keskiviikkoillan jälkeen.
Toivottavasti tänään saadaan paljon plussia! Vai odotteleeko kaikki isäinpäivään?
Unikonkukka kp 23/23-27
elä sie turhia ressaa lieväoireisuuttas. Viimeistään neljän viikon päästä tilanne kun saattaa olla jo niin, että datailet tosi raskaana olevissa fiiliksissä esim. vessassa :D Kyllä se hyvin menee, vaikka ainahan oireettomuus/liika oireileminen huolestuttaa ja mielikuvitus laukkaa villinä. Kyllä kaikki menee parhain päin! Tsemppiä paljon :)
oma napaa: täällä taitaa vielä kaikeksi riemuksi olla tulossa hiivatulehdus, plääh!!!
weatherby: Minäpä kyllä sulle sitä plussaa veikkailen. Minulla on aina ollut ihan kunnon menkkakivut ainakin n. viikon ajan ilman vuotoa silloin kun olen tullut raskaaksi ja etkös sinä kysellyt siitä löysämahaisuudesta. Tuo mahan erittäin vilkas toiminta oikeastaan ihan kunnon ripulointi on mulla ollut aina alkuraskauden ongelma eli täällä odotellaan sitä sun plussausta!!!!
Näin unta, että tein raskaustestin ja siihen tuli ihan älyttömän monta viivaa. Niitä oli vaaleanpunaisia, vaaleansinisiä, vihreitä, keltaisia...
Heh, kaikkea sitä näkee!
Mä tilasin vartavasten kaks testiä (ihan perusviivanpaikkakamaa) että tänään/huomenna voisin vähän urkkia mieheltä salaa mitä se testi näyttää, ja sitten sunnuntaina voisin suurin elkein testata aamulla jos käy niin onnekkaasti, että vauva olis tulossa. Nämä menkkakivut tosin pelottaa mua aika paljon, koska ovat jo 5 päivää olleet varsinkin aamulla herätessä tosi kovia. Ja aina, kun menkkakipu loppuu, niin tulee sarjana sellasia tyhmiä nippailuja. Plaah tätä tietämättömyyttä!
--
Meillä muuten tulisi tästä raskautumisesta aikamoinen sukutarina, sillä silloin kun minulla oli tietääkseni ovis, käytiin yhdessä kaupassa kokoonpanolla mieheni, äitini, isäni+minä. Siellä sitten heti ovella oli vastassa sellainen (aika pelottava) pelle, joka vähän väkisinkin tuli juttelemaan meille ja tarjoamaan ilmapalloja. Se kyselemällä sai selville, että olemme naimisissa miehen kanssa (ei oikein eka uskonut, koska ollaan aika nuoria) ja sitten se paukautti että " annanko haikaran numeron" . Mää että selevä, mutta soitappa itse että tere tulemast meidän kotiin. Ja kuulemma oli tilauksessa sitten tyttövauva ja punainen ilmapallo kädessä lähdin virnistellen kauppareissulle.
En tiedä kiinnostiko kellään edes koko juttu, mutta musta tuo vaan oli niin hauska ku tuli selittämään just ovarin aikoihin jotain tollasta niin osuvaa tietämättä yhtään meidän tilanteesta :D
Minä en uskalla sanoa juuta enkä jaata, koska pelkään romahtavani korkealta ja kovaa jos täti sitten kurvaakin paikalle. Joo, minä kyllä olen sanonut tosta vatsan hypertoiminnasta. Ikinä en ole käynyt ennen 4-6 kertaa vessassa/pvä vatsan toiminnan takia :D
Mutta katsellaan kuinka käy!
Siinähän olisi hieno tarina kerrottavaksi! Tule sitten kertomaan, mitä testit näytti. Pidän peukkuja, että tulee plussa db
Jospa pellen tilaus meni perille ;)
tottahan toki mä tänne tulen hihkumaan/vollottamaan hyvät/huonot uutiset :)
tai oikeastaan silleen puristaa ja kiristää. Johan tässä tulee kohta hulluksi!
Saako apteekeista niitä ihan herkimpiä testejä (10 mlU/ml) vai onko ne vain 20 mlU/ml ylöspäin?
Ainakin osasta apteekista saa noita tosi herkkiä testejä(10IU/ml), joten vaan rohkeasti hakemaan!!!!
testikasettia pitäis mitä ilmeisimmin olla apteekeissa. Ainakin mitä nyt pikapikaa kävin tsekkaamassa. Ja sen herkkyys on kai 10?
Millasta sulla on se painontunne? Tuntuuko esim. jäynältä nukkua mahallaan? Ku mulla on ihan outo tunne jos yritän.
Weatherby? (en tiedä oikein kirjoituksesta,mutta tunnistanet itsesi)
Monelta testit kolahtaa postiluukkuun? Tee heti se testi ja tule kertomaan... Olen 14 asti koneen läheisyydessä...Olisi kiva tietää miten sinulla menee! TOIVOTAN SINULLE PLUSSA ONNEA!!!!+++++++++ bdbdbd
Todellakin raskauden alussa voi olla alamasu kipeenä, kuin menkoissa...pieni raivaa siellä tilaa...pitääkin sattua vähän :)
Mullakin maha ollut omituinen, nyt raskaana...välillä superlöysää, välillä kova? Ihmeellinen on tuo suolistoni... :0/
Mutta heido taas..kerran.... Pitää mennä taas hetkeksi tytön kanssa touhuamaan... Hirveä askarteluvimma meidän neidillä... Tuleekohan taiteilija :0)?
T.sadetar 4+1 ja tyttö 03
Hävettää vaan käydä tässä lähiapteekissa, kun olen sellaisessa työssä, että aika moni täällä tuntee mut.
Weatherby: Se on just sellaista, että ei oikein vatsallaan ole kiva olla. Niin kuin olisi sellainen nyrkin kokoinen kivi ihan tuolla alavatsalla ja sitä kiristää koko ajan: seisoessa ja istuessa. Se jotenkin muistuttaa niitä supistuksia, joita oli esikoisesta keskiraskaudessa. Menkkakipua se ei muistuta ollenkaan, silloin on sellaista aaltoilevaa kipua koko lantiolla ja etenkin selässä.
Sadetar:
Meille tulee posti 13-14 aikaan! :) Toisaalta haluttais testata aamupissasta huomenna että olis mahd tujua tavaraa kun päiväsaikaan juon niin hirveästi että käyn tunnin välein vessassa. Saapas nähdä voinko hillitä itseäni kuitenkaan. Kiitos kuitenkin tsemppaamisesta! :))
Unikonkukka:
Mulla on kanssa sellanen " kova" kohtu. Tuntuu kuin sängyssä olis kilpikonna jonka päällä sitten makais (tosi hyvä kuvaus, mutta siltä tuntuu). Ja alaselkä on kipeänä (ei kuulu mun menkkaoireisiin lähes koskaan). Saapas nähdä miten meille käy!
en ole taaskaan pahemmin kirjoitellut kun ei ole vielä edes piinaviikot käsillä.
kaikille plussanneille kovasti onnea ja tädin saaneille tsemppiä seuraavaan kiertoon!
meillä huippukiire viikonloppu edessä; huomenna juhlimme hääjuhlaamme ensin kirkossa ja sitten juhlapaikalla ja maanantaina onkin esikoisemme 1v synttärit!
hyvää viikonloppua kaikille!
Oikein paljon onnea teille kumpaisiinkin juhliin! :)
Uskomatonta, mutta totta. Kuopus anto nukkua tänä aamuna melkein yhdeksää asti!
Tätä ei oo ennen tapahtunutkaan, mistä lie johtuu. Mut kivaa vaihtelua!
Korallille vilkutus ja parempaa onnea elokuulle!
Samoin tietenkin kaikille muillekin tädin yllättämille.
Alcarin haamu oli vahvistunut, hienoa! Tulisko tänään oikein monta plussauutista! *toivoo*
Oma ( . )
Ehkä tää on vielä liian aikasta kehitellä mitään oireita, mutta ihan kuin oisi lievä kuvotus seuranani. merkillistä, toisaalta se vois olla just ja just mahollista, mutta luultavimmin sekin johtuu näistä lugeista.
Harmi, kun en oo ennen näitä käyttäny niin en tiedä mitkä " oireet" menee niiden piikkiin ja mitkä vois olla niitä itseään.
Lämmötkin oli tänä aamuna varsin kivasti noussa!
No pitkä aika piinaa vielä jäljellä..
Oikein mukavaa viikonloppua kaikille! Nyt aamukaffelle!
piipaa kp 19/27 dpo7