Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä on olemassa hyviä ihmisiä. Kaupassa hetki sitten rahani eivät riittäneet. Takana tuleva maksoi erotuksen.

Vierailija
04.12.2022 |

Vajaat 11e. En tajua kuinka laskin rahani niin väärin. Ostin vaippoja,pilttejä,maitoa ym.tarpeellista että riittäisi keskiviikkoon. Rahat tulevat silloin. No,ostokseni siis tekivät 53,40e ja pussissa olikin vain vajaat 42e. Mietin mittä jättää pois niin takanani ollut pariskunta sanoi että voi maksaa loput. Nolona sitten lupailin maksaa takaisin viikolla. Eivät halunneet rahojaan takaisin. Enkä tainnut edes osata kiittää. Nolona häivyin paikalta.
Mutta kiitos. Tuskin kuitenkaan lukevat tätä juttua.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP epäonnistunut elämässään koska on kassajonossakin muiden tuen varassa. Eikä osaa laskea senkään vertaa että osaisi laskea mihin rahansa riittää. En ole yllättänyt että AP:llä on lapsia koska yleensä idiootit mokaa ehkäisynkin.

Vierailija
22/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ap kyllä käytöstavaton moukka, kun ei edes kiittänyt.

Häpeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentujen karkkiostoksia en maksaisi ainakaan.

Vierailija
24/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitko jättänyt pois maidot, vaipat vai piltit? siidereistä ja tupakasta et ainakaan olisi luopunut

Vierailija
25/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina tarvitsee haukkua kaikki. Eikös ap kertonut hävenneensä tapausta. Ja tuskin tuolla summalla kovasti tupakkaa ja siideriä ostaa. 

Sitten asia joka sapettaa. Nämä joka ketjuun Porvoon,trollin,provon, 0/5 inisijät. Käykää joskus ulkona. Siellä on elämää. Ja säälittävää kun ovat yksinäisiä miehiä. 

Vierailija
26/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketko useinkin "väärin"?

Vierailija
27/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tehnyt samoin ja maksanut ostokset. Muutaman kerran olen näin tehnyt, en ole kysellyt onko hätä oikea vai ei. Aina kannattaa laittaa hyvä kiertämään <3

Vierailija
28/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolestani ihmettelen, miksi niin usein rahat ei riitäkään ja sitten pälyillään muita siihen tyyliin, että hei, tästä puuttuu 3 euroa, kai sä voit maksaa. Ja jos takana oleva ei maksa, niin sekä asiakas että kassa suhtautuvat kuin seuraava asiakas olisi jotenkin syyllinen tilanteeseen. Että hei, sorry jos joudut odottamaan, mutta jos maksaisit, niin jono liikkuisi.

Eli kenellekään en aio tuoda joulumieltä maksamalla ostoksensa, koska tuota vanhaa kassakikkaa käytetään aivan liian usein.

29/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan upeaa. Mullekin joskus joku maksoi parikymmentä senttiä. Niin ystävällistä.

Vierailija
30/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjät ihan olettaa välillä, että takana tulija maksaa loput. Oli joskus edellä joku nuori poika, jolla ei rahat ihan riittänyt karkkiin. Myyjä oli mulle iha, et sä varmaan maksat loput. Oli kyl vähän outo tilanne, mut maksoin. Vaik olishan sen karkin voinut kauppaankin jättää. Mietin, et eiköhän se lapsi sitä tajunnut.

Juu. Meiilä miehen kanssa kävi justiin noin. Edellä olleella puuttui muutama euro niin kassaneiti sanoi miehelleni "siihen lyön teidän laskuun loput niin saadaan jonoa purettua"  mutta tuttu kassa oli. Ja asiakas jollain sossun lapulla maksava.

Älä puhu paskaa! Olen duuniin ostanut ostolapulla, pomo sanoo noin summan, jonka saa käyttää. Kaupassa tehdään kuitti ja se kiinniteään ostolappuun, siitä saa osan itselleen, osa jää kauppaan.

Vierailija
31/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin itsekin maksaa vaippoja ja pilttejä. Kaljaa ja tupakkaa en maksaisi. Annetaan hyvän kiertää. Kyllä se joskus sattuu omallekin kohdalle.

Olen maksanut peruselintarvikkeita toisen puolesta, lyhyt kohtaaminen, josta jäi itselle hyvä mieli. Teen toistekin.

Vierailija
32/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin minäkin jos joku nainen lapsensa kanssa pulassa. Se kymppi nyt ketään konkkaan vie. Ja ainakin saa hyvän mielen hetkeksi. 

Vierailija
33/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun jaoit tämän tänne.

Kysyttiinkö tuola pariskunnalta suostumusta tarinan jakoon? Eipä taidettu

Vierailija
34/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjät ihan olettaa välillä, että takana tulija maksaa loput. Oli joskus edellä joku nuori poika, jolla ei rahat ihan riittänyt karkkiin. Myyjä oli mulle iha, et sä varmaan maksat loput. Oli kyl vähän outo tilanne, mut maksoin. Vaik olishan sen karkin voinut kauppaankin jättää. Mietin, et eiköhän se lapsi sitä tajunnut.

Juu. Meiilä miehen kanssa kävi justiin noin. Edellä olleella puuttui muutama euro niin kassaneiti sanoi miehelleni "siihen lyön teidän laskuun loput niin saadaan jonoa purettua"  mutta tuttu kassa oli. Ja asiakas jollain sossun lapulla maksava.

Älä puhu paskaa! Olen duuniin ostanut ostolapulla, pomo sanoo noin summan, jonka saa käyttää. Kaupassa tehdään kuitti ja se kiinniteään ostolappuun, siitä saa osan itselleen, osa jää kauppaan.

Sossun lapulla ostamisesta nyt puhuttiin,kai? Niillä ei saa ostaa esim. olutta,röökiä kahvia. Mutta voi maksaa omalla rahalla lisää,jos on rahaa. Ei duunin lapuista.

Vierailija
35/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaipat kassahihnalla tekevät vaikutuksen ihmisiin. Ehkä tuokin pari, joka maksoi puuttuvan summan, on elänyt lapsiperheen arkea.

Minä taas päivät pitkät naaputin mukuloiden ramppaamista kuuntelevana en ehkä näkisi vaippakasoja ihan samalla silmällä.

Vierailija
36/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun jaoit tämän tänne.

Kysyttiinkö tuola pariskunnalta suostumusta tarinan jakoon? Eipä taidettu

Miksi olisi pitänyt? Tuskin tuosta kukaan heitä tunnistaa.

Vierailija
37/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa varmasti tekisi noin, Suomessa vaan on hyvin tiukassa se että toisten asioihin ei puututa ja ollaan kovin ujoja ja estyneitä jos tulee jokin tuonkaltainen tilanne. Ei ole aina kyse välinpitämättömyydestä jos kukaan ei toimi

Vierailija
38/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaipat kassahihnalla tekevät vaikutuksen ihmisiin. Ehkä tuokin pari, joka maksoi puuttuvan summan, on elänyt lapsiperheen arkea.

Minä taas päivät pitkät naaputin mukuloiden ramppaamista kuuntelevana en ehkä näkisi vaippakasoja ihan samalla silmällä.

No sielläkkö teidän naapurissa Putin asuukin?

Vierailija
39/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varsin normaali tapa Suomessa, itse olen myös maksanut kahdesti ja nähnyt useita tilanteita.

N23

Vierailija
40/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puolestani ihmettelen, miksi niin usein rahat ei riitäkään ja sitten pälyillään muita siihen tyyliin, että hei, tästä puuttuu 3 euroa, kai sä voit maksaa. Ja jos takana oleva ei maksa, niin sekä asiakas että kassa suhtautuvat kuin seuraava asiakas olisi jotenkin syyllinen tilanteeseen. Että hei, sorry jos joudut odottamaan, mutta jos maksaisit, niin jono liikkuisi.

Eli kenellekään en aio tuoda joulumieltä maksamalla ostoksensa, koska tuota vanhaa kassakikkaa käytetään aivan liian usein.

Missä oikein asioit kaupassa, kiinnostaa kun itse en ole 38 elinvuoteni aikana vielä koskaan törmännyt tällaiseen tilanteeseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän