Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vielä on olemassa hyviä ihmisiä. Kaupassa hetki sitten rahani eivät riittäneet. Takana tuleva maksoi erotuksen.

Vierailija
04.12.2022 |

Vajaat 11e. En tajua kuinka laskin rahani niin väärin. Ostin vaippoja,pilttejä,maitoa ym.tarpeellista että riittäisi keskiviikkoon. Rahat tulevat silloin. No,ostokseni siis tekivät 53,40e ja pussissa olikin vain vajaat 42e. Mietin mittä jättää pois niin takanani ollut pariskunta sanoi että voi maksaa loput. Nolona sitten lupailin maksaa takaisin viikolla. Eivät halunneet rahojaan takaisin. Enkä tainnut edes osata kiittää. Nolona häivyin paikalta.
Mutta kiitos. Tuskin kuitenkaan lukevat tätä juttua.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ystävällisiä. Ensin ajattelin että oli joku mies joka maksoi.

Vierailija
2/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun jaoit tämän tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän jonkut tuota harrastavat, kun joskus on itsellä ollut rahat loppu.

Luulen kohderyhmän olevan lapset ja pienten lasten äidit.

Kiitokset olet jo antanut, maksaja saanut hyvän mielen.

Vierailija
4/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin itsekin maksaa vaippoja ja pilttejä. Kaljaa ja tupakkaa en maksaisi. Annetaan hyvän kiertää. Kyllä se joskus sattuu omallekin kohdalle.

Vierailija
5/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle kävi joskus samoin ja oli siitä aivan tohkeissaan pitkään. Puuttuva summa tais olla alle euron. Tottahan se on, että suurin osa ei puuttuisi asiaan, erikoisia ihmisiä nämä jotka haluavat auttaa.

Vierailija
6/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kaikille se 10euroa merkitse juuri mitään. Ehkä halusivat joko itselleen hyvän mielen tai sitten päästä pois jonosta äkkiä.

Vierailija
7/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin kerran edelläolevan ostoksista puuttuvan summan. Ei se ollut kuin alle kaksi euroa. Sekä asiakas että myyjä kiittelivät niin vuolaasti että alkoi melkein hävettää. En katsonut tehneeni mitään kovin ihmeellistä, vaan normaalia ystävällisyyttä.

Vierailija
8/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut myös paikalla kassajonossa, kun takana tullut nuorehko mies maksoi vanhan mummon ostokset, kun mummon rahat eivät riittäneet.

Hyvä etten parkunut ääneen liikutuksesta.

Vierailija
9/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaipat kassahihnalla tekevät vaikutuksen ihmisiin. Ehkä tuokin pari, joka maksoi puuttuvan summan, on elänyt lapsiperheen arkea.

Vierailija
10/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsethan tietää tän jujun jo. Pikkujäbät yrittää maksattaa naminsa kassalla muilla, kun: "Oho, ei ollutkaan riittävästi rahaa/pullonpalautuskuitteja." Näkee, kun valehtelevat niin huonosti.

Vierailija
11/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun ystävällisiä. Ensin ajattelin että oli joku mies joka maksoi.

Koska mies ei voi koskaan tehdä mitään hyvää ilman taka-ajatuksia.

Vierailija
12/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtui arvatenkin Porvoon S-marketissa?

Mä oon nähnyt kerran Prismassa, ja kerran Lidlissä. Kaukana Porvoosta.

Vierailija
13/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut myös paikalla kassajonossa, kun takana tullut nuorehko mies maksoi vanhan mummon ostokset, kun mummon rahat eivät riittäneet.

Hyvä etten parkunut ääneen liikutuksesta.

Ja mummon ostokset oli todella vaatimattomat siis.

Vierailija
14/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin maksaa tuossa tilanteessa. Se toisi hyvän joulumielen. Osta myös hope lahjan.

Vierailija
15/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ja lapselle kävi miltei sama ekana koronavuotena. Paitsi että kyseessä oli parin euron ostokset ja jätin pojan tikkarin pois kun raha ei riittänyt.

Eräs nuori mies juoksi meidän perään ulkona ja kaivoi taskustaan 20 euron setelin jonka halusi antaa.

Se tuntui hyvältä. Harvoinpa kukaan toimii noin.

Vierailija
16/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjät ihan olettaa välillä, että takana tulija maksaa loput. Oli joskus edellä joku nuori poika, jolla ei rahat ihan riittänyt karkkiin. Myyjä oli mulle iha, et sä varmaan maksat loput. Oli kyl vähän outo tilanne, mut maksoin. Vaik olishan sen karkin voinut kauppaankin jättää. Mietin, et eiköhän se lapsi sitä tajunnut.

Vierailija
17/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin joskus edellä menevän pinaattikeiton ja riisipiirakan, kun kortti ei toiminut tai rahaa ei ollut. Henkilö nappasi ostokset ja lähti kiittämättå tai edes hymyilemättä. En kylläkään kysynyt häneltä lupaa maksaa, joten ehkä sitten toimin väärin.

Vierailija
18/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin itsekin, jos olis mistä antaa...

Toivottavasti kukaan ei käytä hyväkseen, kun huomaa hyväntahtoisten ihmisten teon. Ihana juttu silti.

Vierailija
19/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ison summan maksoi, hatunnosto hänelle.

Itse maksaisin kyllä miettimättä parin euron puuttuvan summan.

Jollekin vanhukselle voisin kyllä maksaa vaikka kympinkin, jos ihan ruokaa osti ja näyttäisi siltä ettei rahassa kylve.

Vierailija
20/55 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse toimisin varmaan samoin. Aivan senkin takia että jonon eteneminen nopeutuu.

Olen joskus muistaakseni jonkun lapsen ostoksesta auttanut kuin kun puuttui joku sentti tai euro.

Kerran bussissa maksoin omalla kortilla erään tytön matkan kun kortti ei ollutkaan enää voimassa ja olisi joutunut jäämään pysäkille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi