Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luvassa yksinäinen tulevaisuus

Vierailija
04.12.2022 |

Olen eronnut.

En jaksa/halua käydä baareissa.

Aika menee lapsien harrastusten parissa ja töissä.

Töissä olen naisvaltaisella alalla missä ei miehiä tapaa.

Treffeille en halua.

En jaksa alkaa tutustumaan uusiin ihmisiin "siinä" mielessä.

Lapset kasvaa, ja viettää isan ajastaan isällään. Jokunen vuosi, niin muuttavat pois.

Kukaan ei huolehdi minusta vanhana.
Ei ole ketään kenen kanssa jakaa arkea. Ei nytkään.
Lasten isää ei kiinnosta, enkä edes halua hänen kanssaan jakaa arjen asioita, vaikka liittyvät hänenkin lapsiinsa.
Kaikesta pitää selvitä yksin.

Ei vaikuta hyvälle ei. Ei ole edes ystäviä. Sukulaiset on kaukana.

Jospa lapset tekee aikanaan itse lapsia, ja kävisivät sitten mummolassa kylässä?

Kukaan ei kysy miten jaksan. Kenenkään kanssa ei voi jakaa arjen haasteita, joita teinien kanssa on.

Kukaan ei tiedä todellisuutta tämän hetkisestä elämästäni. Kukaan ei tiedä mimmosessa suossa tarvon eteenpäin. Kukaan ei tiedä miten hajalla kaikki oikeasti on.
Koska en ole kenellekkään kertonut.

Ihmiset kuvittelee että olen naimisissa ja elän normaalia perhearkea.

Oikeasti avioero on vireillä. Mies virallisesti vielä asuu täällä, mutta käy vain silloin tällöin päivän pari olemassa. Ei osallistu mihinkään arjen asioihin.
Talo pitäisi laittaa myyntiin, en vaan saa itsestäni kaivettua energiaa siihen. Kaikki siihen liittyvä on niin raskasta.
Talous ahdistaa.
Lapset reagoi, yksin saan ottaa kaiken vastaan. Poissaoleva isä on se kivempi ja rennompi. Minä tiukkis ja kireä.

Älkää ikinä olettako mitään toisten ihmisten elämästä. Ette voi tietää totuutta.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies100 kirjoitti:

Et löytänyt komeaa rikasta top 10 miestä joten päätit sitten elää yksin. Ei kelpaa naisille tavis mies omillaan toimeentuleva. Naisilla on aina vaikeaa kun eivät saa sitä parasta ja omeinta miestä niin sitten se on yksin elettävä koska tavis miehet on vaan niin huonoja ettei nainen voi sellaisen kanssa seurustella. Naiset itse on täydellisiä ja kauniita ettei voi ede harmita tavis miehen kanssa olemista.

Tässä taas esimerkki mitä miehen ajatusmaailmasta en koskaan opi ymmärtämään.

Olen kysynyt monta kertaa, vastausta ei tule - MIKSI minun tai kenenkään muunkaan pitäisi tyytyä johonkin joka ei tunnu omalta? Johonkin jossa hiertää koko ajan kuin kivi kengässä?

Kun vaihtoehtona on yksin eläminen ja parisuhde jossa ei ole tyytyväinen eikä onnellinen, on täysin ymmärrettävää että valitsee sen yksin olemisen.

Yksin elämisessä ei ole mitään pelottavaa eikä kauheaa. Päin vastoin kauheaa olisi väkisin elää jonkun kanssa jonka ottaa paremman puutteessa.  Olen elänyt yksin parikymmentä vuotta ja elämäni on hyvää ja elämänhalu täysin toista luokkaa kuin silloin kun olin vielä parisuhteessa.  Enää en tätä vaihda.

Minkä takia se parisuhde miehille on niin jumalattoman tärkeä? Mikä pelottaa yksin olemisessa? Miksi ei tule toimeen, miksi ei voi elää ilman kainalosauvaa? Miksi pitää olla vaan joku, kunhan jonkunlainen vain on? Ja sitten vaaditaan että naisetkin ajattelee niin, mutta kun ei ajattele! Ei ainakaan läheskään kaikki.

Olkoot tavismies tai se "top 10", sen on tunnuttava omalta, sellaiselta jonka rinnalla on hyvä olla. Muuten siinä ei ole mitään järkeä. 

Kysyn taas, tuskin saan vastausta.

Vierailija
42/43 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies100 kirjoitti:

Et löytänyt komeaa rikasta top 10 miestä joten päätit sitten elää yksin. Ei kelpaa naisille tavis mies omillaan toimeentuleva. Naisilla on aina vaikeaa kun eivät saa sitä parasta ja omeinta miestä niin sitten se on yksin elettävä koska tavis miehet on vaan niin huonoja ettei nainen voi sellaisen kanssa seurustella. Naiset itse on täydellisiä ja kauniita ettei voi ede harmita tavis miehen kanssa olemista.

Tässä taas esimerkki mitä miehen ajatusmaailmasta en koskaan opi ymmärtämään.

Olen kysynyt monta kertaa, vastausta ei tule - MIKSI minun tai kenenkään muunkaan pitäisi tyytyä johonkin joka ei tunnu omalta? Johonkin jossa hiertää koko ajan kuin kivi kengässä?

Kun vaihtoehtona on yksin eläminen ja parisuhde jossa ei ole tyytyväinen eikä onnellinen, on täysin ymmärrettävää että valitsee sen yksin olemisen.

Yksin elämisessä ei ole mitään pelottavaa eikä kauheaa. Päin vastoin kauheaa olisi väkisin elää jonkun kanssa jonka ottaa paremman puutteessa.  Olen elänyt yksin parikymmentä vuotta ja elämäni on hyvää ja elämänhalu täysin toista luokkaa kuin silloin kun olin vielä parisuhteessa.  Enää en tätä vaihda.

Minkä takia se parisuhde miehille on niin jumalattoman tärkeä? Mikä pelottaa yksin olemisessa? Miksi ei tule toimeen, miksi ei voi elää ilman kainalosauvaa? Miksi pitää olla vaan joku, kunhan jonkunlainen vain on? Ja sitten vaaditaan että naisetkin ajattelee niin, mutta kun ei ajattele! Ei ainakaan läheskään kaikki.

Olkoot tavismies tai se "top 10", sen on tunnuttava omalta, sellaiselta jonka rinnalla on hyvä olla. Muuten siinä ei ole mitään järkeä. 

Kysyn taas, tuskin saan vastausta.

ei miehille oo parisuhde tärkeää vaan seksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi Vahva Itsenäinen Nainen kertomassa totuutta sinkkunaisen elämästä xD

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän