Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka tiedätte että asuntoihinne näkyy sisään pimeällä

Vierailija
04.12.2022 |

Ettekä pidä verhoja tms edessä.

Miten voisin oppia tuon saman mentaliteetin? Nimittäin olen tosi ahdistunut siitä ajatuksesta, että kuka tahansa voi halutessaan katsoa minua.

Onko teillä aina siistiä, nätit vaatteet päällä, istutte suorassa, ette katso mitään tyhmiä roskasarjoja? Vai miten?

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En osaa selittää. Mua ei vain kiinnosta, jos joku näkee. Nykyään asun tosin haja-asutusalueella, mutta sama oli, kun asuin kerrostalossa.

Mutta siis en ajattele myöskään niin, että jotakuta erityisesti kiinnostaisi kytätä mun elämää.

Useimmat ihmiset tykkäävät kytätä muita, tiedoksi vaan.

En usko. Useimmilla ihmisillä on oma elämä. Se, että joku katsoo sisään ikkunasta, josta näkee sisälle, ei ole vielä kyttäämistä. 

Se oma elämä heillä sisältää paljon muiden kyttäämistä ja juoruilua.

Ok. Ei kosketa mua, joten en vaivaa päätäni asialla.

Vierailija
22/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin maksaa suuren summan siitä, että voisin olla kotonani ja puuhailla pihalla ilman, että aivan koko ajan tuntuu siltä, että joku tuijottaa. Se ahdistaa ihan hirveästi. Olen jopa miettinyt, että täyttääkö tämä fobian kriteerit. Ap

Kyllä täyttää. Sinun elämäsi ei ihan oikeasti ole muille ihmisille niin keskeistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja teille on ok että viimeisimmällä tekniikalla varustettu äänetön droonini kuvaa teitä myös vessan ikkunasta ja makuuhuoneessa?

Tuo on salakatselua ja täyttää rikoksen tunnusmerkit.

Vierailija
24/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja teille on ok että viimeisimmällä tekniikalla varustettu äänetön droonini kuvaa teitä myös vessan ikkunasta ja makuuhuoneessa?

Sanosin, että melkoinen temppu, kun ei vessassa ole ikkunaa.

Vierailija
25/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että naapuritaloista nähdään se sotku, jonka keskellä elän. Verhot menee kiinni pimeäksi ajaksi.

Vierailija
26/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä asunnossa en aidosti ymmärtänyt, että sisään näkyy. Kerran sitten kaveri jäi asuntoon, kun kävin pihalla moikkaamassa toista, ja näin ensi kertaa miten hyvin sisälle näkyy vaikkei edes patsastelisi suoraan ikkunan edessä... Loppui alasti hengailu ja hankin paksut verhot. Hävettää.

Toinen hirvittävä ymmärryksen hetki oli, kun deitti esitteli kameraansa ja näytti, kuinka kauas sillä voi zoomailla. Erittäin pitkän matkan päästä näki sisään ihmisten ikkunoista ja erotti, mitä on ruokapöydässä. Olen aina ajatellut, että talot joiden ikkunoista periaatteessa on näkymä omiini, ovat periaatteessa niin kaukana ettei niistä näe mitään, mutta en ole ottanut lisälaitteita huomioon.

Vierailija
27/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin maksaa suuren summan siitä, että voisin olla kotonani ja puuhailla pihalla ilman, että aivan koko ajan tuntuu siltä, että joku tuijottaa. Se ahdistaa ihan hirveästi. Olen jopa miettinyt, että täyttääkö tämä fobian kriteerit. Ap

Kyllä täyttää. Sinun elämäsi ei ihan oikeasti ole muille ihmisille niin keskeistä.

Pelkoni on sinänsä epärealistinen, että tiedostan itsekin ettei minua kukaan jaksa tuijotella. En tee yhtään mitään kiinnostavaa. Tunne ja järki ovat ristiriidassa.

Yritän opiskella teiltä uutta näkökulmaa, josta voisin saada itselleni kättä pidempää tässä opettelussa. Ajattelin ihan ensin siivota tämän kodin ja sitten vetää kalvot pois ikkunasta. Ap

Vierailija
28/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmat on tarkoitettu katsottaviksi, ei semmoista kannata hävetä!

Entä takapuolesta revenneet kotihousut ja tiskivuori keittiössä?

Takapuolesta revenneitä housuja ei sentään ole, mutta mitä väliä sillä on, jos joku näkee tiskit keittiössä? Joskus saattaa tulla jopa yllätysvieras ja näkee ne tiskit.

Vierailija
29/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokoelma huonekasveja, joiden takia täytyy päivisin olla verhot auki ja asun siis kaupungin keskustassa kerrostalossa. Rakastan kasvejani, mutta toisaalta ottaa päähän, että niiden takia olen enemmän näkösällä kuin oikeastaan haluaisin olla. Asia ei ole kuitenkaan elämää suurempi ongelma minulle.

Vierailija
30/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa taloyhtiössä naapurikyylä valittaa, kun ihmiset pitävät sälekaihtimia kiinni pimeällä, eikä hän pääse katselemaan ihmisten koteihin.

Vierailija
31/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkoni on sinänsä epärealistinen, että tiedostan itsekin ettei minua kukaan jaksa tuijotella. En tee yhtään mitään kiinnostavaa. Tunne ja järki ovat ristiriidassa.

Yritän opiskella teiltä uutta näkökulmaa, josta voisin saada itselleni kättä pidempää tässä opettelussa. Ajattelin ihan ensin siivota tämän kodin ja sitten vetää kalvot pois ikkunasta. Ap

Kalvot?

32/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ketään elämäni kiinnostaa ja jos joku ei ole ennen nähnyt naista yöpaita päällä niin siinähän katselee ja vaikka kulkisin alasti niin kotonani kuljen, ei kuulu muille.

Vierailija
33/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota itseäsi ja elämää niin tosissaan. Opettele nauramaan itsellesi ja muille. Jos joku näkee sut tekemässä rumana jotain hölmöä, niin voithan nauraa räkäisesti päälle ja tehdä uudestaan.

Ei sillä oo mitään väliä. 200 vuoden päästä kukaan ei muista eikä tiennyt sua edes ikinä olleen olemassa.

Vierailija
34/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalvot?

Sellaiset sumentavat näköestekalvot. Vähän kuin samea kontaktimuovi.

Vierailija
35/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huisii kirjoitti:

Älä ota itseäsi ja elämää niin tosissaan. Opettele nauramaan itsellesi ja muille. Jos joku näkee sut tekemässä rumana jotain hölmöä, niin voithan nauraa räkäisesti päälle ja tehdä uudestaan.

Ei sillä oo mitään väliä. 200 vuoden päästä kukaan ei muista eikä tiennyt sua edes ikinä olleen olemassa.

Tämä on niin totta. Saisinpa tämän jotenkin omaksuttua itsekin. Ap

Vierailija
36/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan normaalia laittaa verhot kiinni pimeällä. Itsekin laitan, vaikka toisella puolella taloa ei ole kuin metsää. Mutta en stressaa kyllä siitäkään, jos joku minut näkisi ikkunasta.

Vierailija
37/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ihan normaalia laittaa verhot kiinni pimeällä. Itsekin laitan, vaikka toisella puolella taloa ei ole kuin metsää. Mutta en stressaa kyllä siitäkään, jos joku minut näkisi ikkunasta.

Mä taas en tykkää peitetyistä ikkunoista. Ei ole koskaan ollut tapana laittaa verhoja kiinni vain siksi, että tulee pimeää.

Vierailija
38/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessassa ei ole ikkunaa. Makuuhuonehommissa verhot on kiinni.

Vierailija
39/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olen aina asunut kerrostaloissa asun nyt ensimmäistä kertaa paikassa, jossa on suora näköyhteys toiseen asuintaloon. Minusta on ihanaa että osa ihmisistä pitää aina verhoja auki. Ikkunat on lattiasta kattoon, joten siitä tulee jotenkin elokuvamainen ja eksoottinen tunnelma kun näkee ihmishahmojen liikkuvan. Säälin niitä jotka pitävät aina verhoja kiinni. Miten voi asua verhot kiinni.

Vierailija
40/101 |
04.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi ihanaa pitää verhot auki iltaisinkin, pimeä kaupunki himmeinä pilkottavine katuvaloineen on niin kaunis. Mutta en jaksa tälläytyä sitä varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi